Stránka 280 z 285

Napsal: 02.6.2005 13:18
od KM
Tak já se přidám: 21: 2xT, celodenně,celotýdenně (bez změny trasy), 16 prodl. do Modřan, 3: zrušit!, 24 int 6/8/10/10, v úseku Bílá Labuť-Palmovka přes Tržnici, 8 z Balabenky přes Harfu na Lehovec, 7 o víkendu int. 15 min. Ušetřeno 21 pořadí a 42 řidičů z 3, 7 řidičů z 7 v so-ne. Potřeba cca 4 vlaky na 16, cca 4 vlaky na 8, cca 9 vlaků na 24, druhé vozy k 21 stojí ve vozovnách. Úspora nejméně 4-5 vlaků ve špičku, častější provoz 24, posílení zatížených úseků kolem Tržnice a Bulovky, optimalizace nabídky na Sokolovské, pestřejší nabídka v Modřanech (o 16).
Současně s tím ukončení 5 a 12 polookružními objezdy Holešovic (proti sobě), na 12 sóla a zkrátit na SN, 20 celodenně a celotýdenně na Barr., 13 2xT špičky ranní i odpolední.
B ostatně dostane soupravy z A, tak to zvládne.
Tak vzhůru na mě. :twisted:

Napsal: 02.6.2005 11:44
od Fořtík
KM píše:
Fořtík píše:[]Pro mě je linkové vedení cosi jako španělská vesnice, nerozumím tomu, nebo možná nemám fantazii. Proto návrhy na trasování linek jenom čtu. :wink:
Asi poprvé s tebou souhlasím Fořtíku, viz tvůj příspěvek o 21 o něco níže (1/6 17,40) :-)
Problém.který se projevuje na 21 je ve skutečnosti podstatou na 3. Ale to je na dlouhé povídání. Gratuluji k maturitě.
Děkuji. Ale přesto se musím ohradit. Návrh řešení, který by vyřešil problémy linky 21 lze vyvozovat po dlouhodobém sledování, které je mi každodenním, nepravidelným dojížděním a přijížděním ze školy umožněno. Každá linka má svá specifika. Tím spíš linka 21. Nemůže o ní psát nikdo, kdo do Podolí a Modřan přijede dvakrát do měsíce. SNažil jsem se úvahou dojít k nějakému řešení, bohužel nikdo jiný se nepřidal.

Re: 25

Napsal: 02.6.2005 11:39
od KM
Jonáš píše:[]Z Bulovky na Vltavskou však jezdí ve špičkách narvaná!
Téměř souhlas. Téměř proto, že jezdí narvaná jen v úseku Bulovka -Palmovka a jen, přijede-li jako první před ostatními. PO LIBEŇSKÉM MOSTĚ ŽÁDNÁ LINKA PLNÁ NEJEZDÍ.

25

Napsal: 02.6.2005 10:29
od Jonáš
KM píše:
Gagarin píše:Od VL na Palmovku už jezdí i 25 poloprázdná. Problém je VL <-> HR.
Gagarin má pravdu.
Z Bulovky na Vltavskou však jezdí ve špičkách narvaná!

Napsal: 02.6.2005 9:02
od KM
Gagarin píše:
Štěpán píše:U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.
Od VL na Palmovku už jezdí i 25 poloprázdná. Problém je VL <-> HR.
Gagarin má pravdu.

Napsal: 02.6.2005 9:01
od KM
Fořtík píše:[]Pro mě je linkové vedení cosi jako španělská vesnice, nerozumím tomu, nebo možná nemám fantazii. Proto návrhy na trasování linek jenom čtu. :wink:
Asi poprvé s tebou souhlasím Fořtíku, viz tvůj příspěvek o 21 o něco níže (1/6 17,40) :-)
Problém.který se projevuje na 21 je ve skutečnosti podstatou na 3. Ale to je na dlouhé povídání. Gratuluji k maturitě.

Napsal: 02.6.2005 8:55
od KM
Martin píše:Pročpak v Praze nemáme K2, že jo :D
Protože by nezvládaly sklonové podmínky, žejo.

Napsal: 01.6.2005 22:23
od Martin
Gagarin píše:Ano, se šestkou ve většině případů souhlasím, i když by dvojice jezdila poloprázdná. Ale je pravda, že na sólo je to málo.
Pročpak v Praze nemáme K2, že jo :D

Napsal: 01.6.2005 17:40
od Fořtík
9001 píše:Že jede jednou linka 21 přeplněná je blbostí lidí. Jé tramvaj honem dovnitř...
Víš Romane, psát o dopravní situaci v Hostivaři bych si asi nedovolil, neboť neznám tamnější provozní prametry. Proto tě obdivuju, že mluvíš o lince 21, kterou, jak je vidět moc neznáš - linka 21 je nevděčná linka. Soupravy by se na ní určitě "uživily" zejména ráno DC a odpoledne ZC. Problém je, že v opačných směrech, by se jednalo o zbytečný luxus. Linka 21 ráno ve směru ZC a odpoledne ve směru DC neříkám, že není využívaná, ale rozhodně nejsou soupravy potřeba. Psát to ale tónem, že soupravy určitě nejsou potřeba a že lidi jsou blbí, že si nepočkají na prázdnější trojku, to bych si nedovolil. On ne každý cestující je tramvajový fanda. Normálního cestujícího zajímá spíš to, aby se co nejrychleji dostal ze školy, z práce domů. A jestli pojede do Modřan trojkou, nebo 21, to je mu šumafuk. Doporučuji se ráno podívat, jak plná jezdí 21 z Modřan. Pak bys nemohl napsat, to co jsi napsal.

Aby se tyto kontrasty velikosti přepravních výkonů DC a ZC vyrovnaly, chtělo by to pro linku 21 nějaký lék. Nějakým způsobem jí zvýraznit a změnit trasu tak, aby byla požadována i pro druhý směr, byť ten bude vždy o něco chudší. A to by šlo tak, že by se linka 21 například vedla přes Palackého náměstí na Zvonařku. Nejednalo by se tedy o polookružní linku. Směr IPP - Modřany v ranní špičce a Modřany - IPP v odpolední špičce by si určitě našel své fanoušky. Druhým řešením by bylo vést linku po současné trase od Modřan na Národní třídu a vlevo na IPP (Zvonařku). Ze zvonařky by jela 21 na IPP na Moráň, Palackého náměstí a do Modřan. Je to svérázný způsob řešení, ale způsob rozdělení trasy už zde kdysi byl a to u linky 14, která na Laurovou jela přes Knížecí a zpět pokračovala Radlickou až na Plzeňskou. A šlo to. V obou případech zůstává linka 21 posilovou linkou linky 3, kdy pro tento účel byla vytvořena.

Toto vylepšení linky by si jistě našlo nové zákazníky. Tím by se tato linka dočkala provozu ve dvojcích, které by si právem zasloužila. Nicméně oba způsoby řešení jsou ve velké míře spíš utopistické a to ze dvou důvodů:
a) Ječná už nepobere ani kolo navíc
b) pro vypravení takovéhle linky 21 by nebyl dostatek vozů

Napsal: 01.6.2005 16:35
od Proxy
S Markovým názorem nesouhlasím. Nemyslím si, že by na linkách, které jmenoval docházelo k přetlaku cestujících, že by bylo nutné nasazovat vlaky o délce přes 30 metrů. Sólo-linky jezdí sice někdy narvané, ale 20metrové vlaky by na řešení tohoto problému stačily. Navíc bude nutné uchovávat solo-vozy pro noční linky. Tady si dlouhé soupravy příliš nedokážu představit - ty by si asi hodně užily.

Napsal: 01.6.2005 15:38
od Štěpán
Záleží na tom, jak se trefí s jedničkou. Většinou je ale hódně plná. Ale jestli mi nevěříš, tak ti to zítra vyfotím. :D

Napsal: 01.6.2005 15:35
od Gagarin
Štěpán píše:U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.
Od VL na Palmovku už jezdí i 25 poloprázdná. Problém je VL <-> HR.

Napsal: 01.6.2005 15:30
od Štěpán
U 25 je největší problém v úseku Palmovka - Vltavská - Hradčanská. Je to nádherná spojnice meter, ale je blbě nastavená s 1čkou.

Napsal: 01.6.2005 15:25
od Gagarin
Marek B. v téma o Anitře 14+ píše:Myslím si, že počet sólo linek je uměle nadsazen. 6 by potřebovala dvojice jako sůl, 15 a 25 je výsměch všem normálním lidem. Na 5 by se dvojice také po zlepšení její trasy dvojice neztratily. Logická jsou sóla pouze na 2 a 21, i když ta je někdy, když jede z centra jako první z kolony linek taky přetížená. To znamená, že do budoucna podle mě bude potřeba jen minimálně sól.
Ano, se šestkou ve většině případů souhlasím, i když by dvojice jezdila poloprázdná. Ale je pravda, že na sólo je to málo.

Nerozumím 15 a 25. Patnáctka jezdí téměř vždy vytížená akorát tak, žře jsou všechna míste k sezení obsazená, max. stojí 5 lidí. A to jen v nejvitíženejší trase, na periferiích vozí vzduch. S tou 25 nevím, je pravda, že v úseku VL-HR je vetšinou plná, ale je to hlavně díky debilně udělanému JŘ, kde jezdí vlaky takto (z VL, resp. HR) d25 - (po minutě) - d1 - (po minutě) - d15 - po ní ostaní linky z (na) Štross. Takže 25 je narvaná, ostatní vozí vzduch. Dvojice třeba nejsou, třeba je změnení JŘ neustále se sjíždějících linek. Už proto, že 25 pak jezdí z HR úplně prázdná, až na BH.

linka 21

Napsal: 31.5.2005 22:11
od Jan
Já si myslím, že 21 by měla jezdit i mimo špičku prac. dne alespoň jako v so+ne. Nebo alespoň od 12:00