Stránka 281 z 285

Napsal: 31.5.2005 21:30
od pawel
phabbey: jo, ale podle me by "snesly" tech 7/8-10 min i o vikendu -- tak jsem to myslel. d-8 by pochopitelne byla v int 7/8 (takto jsem na podobnou namitku odpovidal radkovi31 v jine diskusi)

jeste obecne k solum a usporam vubec - ono to vypada lakave, omezit provoz poloprazdnych souprav v okrajovych usecich, jenze je treba si uvedomit, ze napr. na nacpane solo T3 jiz na malem brevnove (25) doopravdy nikoho do mhd nenalakam. ze je tram nacpana v centru, lide snesou, ale pokud jedou dal nez z NarTr na IPP, ocekavaji pohodlnejsi dopravu, coz je pochopitelne. at si nekdy ti, co podobne veci vymysli, zkusi jet 25 z palmofky na brevnoff - neni to zadnej med.

Re: 21 so+ne

Napsal: 31.5.2005 20:25
od radek31
Jonáš píše:
radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?
nejhorší na tom je, že v rámci úspor na tu 21 najíždí z vozovny HL - to mě docela štve

Re: 21 so+ne

Napsal: 31.5.2005 20:01
od Phabbey
Jonáš píše:
radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?
Ale vzhledem k tomu, že jiné linky o víkendu jezdí narvané i v soupravách, myslím, že se 21 dá počítat mezi dost málo vytížené linky...

Re: 21 so+ne

Napsal: 31.5.2005 19:58
od Jonáš
radek31 píše:21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících
Na sólo vůz to je, ne?

Re: 21 so+ne

Napsal: 31.5.2005 19:57
od radek31
Jonáš píše:
Phabbey píše:Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.
Musí jezdit, aby nemusela tolik jezdit 3
21 o víkendu docela využívám, protože má většinou návaznost na 7, ale je pravda, že lidí moc nevozí - průměrná obsazenost odhadem 15-20 cestujících

21 so+ne

Napsal: 31.5.2005 19:53
od Jonáš
Phabbey píše:Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.
Musí jezdit, aby nemusela tolik jezdit 3

Napsal: 31.5.2005 18:59
od Phabbey
pawel píše:podle mých zkušeností jsou naopak o víkendu tramvaje v oblasti centra zaplněnější než v Pd. zejména se to týká "výletních" linek 22 a 23, které jsou od Pohořelce po národní třídu s jistotou plnější než jindy.

provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
Akorát, že 5 i 6 jezdí sólo nejen o víkendu, ale i v prac. dny :)
S 22+23 souhlasím, ale to je problém sám o sobě, v centru jsou narvané vlastně pořád. Ona by 23 klidně snesla půlený interval, ale to by Ječná opravdu praskala ve švech. Už aby byl Václavák...

Na druhou stranu si myslím, že taková 21 by o víkendech vůbec jezdit nemusela.

Tramvajáku

Napsal: 27.4.2005 11:06
od Honzík
tobě už nevěřím ani slovo. Tvé zaručené zprávy jsou liché. A co se týče hraní si s linkama, tak to je hodně dětinské.

moderátor Proxy píše:@3634 Pánové (oba), prosil bych o trochu nadhledu. Pokud nemáte věcné argumenty - raději mlčte.

Re: Linkové vedení

Napsal: 26.4.2005 13:46
od tramvajak
Honzík píše:Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.
No tak to vůbec né...

Re: Linkové vedení

Napsal: 25.4.2005 23:32
od willyjeff
Honzík píše:Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.
Mě osobně se mi libí na vytváření nového LV to, že si můžem udělat linky jak chceme. Ale já taky nemám fantasy pro takové množství detailů. Rád si počtu všechny návrhy.

Linkové vedení

Napsal: 25.4.2005 20:59
od Honzík
Mě připadá dnešní linkové vedení docela optimální a nic bych neměnil, nechápu, co se vám neustále nelíbí.

Re: No ani náhodou!

Napsal: 25.4.2005 12:02
od Jonáš
pawel píše:počkat počkat
-5 do Kobylis v jednom voze je totéž jako současná 25, jen by se tím možná vyřešil problém neproložitelnosti 15+25, pokud by 25 směřovala na Lehovec.
-jaká "historická vazba mezi Letnou a Libní"??? do Libně jezdí z Letnen.nám. 1,15,25, po změně by to byly 1,15. pokud Palmovku již nepovažuješ za Libeň, tak např. do 11/1998, kdy proběhla změna link. vedení, nejelo z Leten. nám. do Zenklovy nic - 25 jela ze Strossu přes Vlt,NH a Trojskou na Střelničnou.
-25 na Lehovec by 8 doopravdy nekopírovala, protože těžko někdo pojede z Letný na Palmu osmičkou oklikou přes Republiku a Karlín.
No je pravda, že v roce 1998 byla vazbou jen 25 (Hercovka - PT - Letenské náměstí) respektive 14 brala Stross - PT - Bulovku. Neboť Palmovka leží v Libni, ale s tou spojení zatím je. 3 už není páteřní linkou, s tím souvisí i to, že její vedení z VN na Lehovec není řádně využíváno. 8/25 je podle mě stejné trasování. Chápu, že vyřešení Bludného kruhu nelze udělat, pokoušel jsem se o to, a neuspokojil jsem se. Jsem zvědav, jak se vše vyvrbí. Asi to chce udělat nějaké radikální změny v LV, jenže když jsem to udělal, zjistil jsem, že mi chybí smyčky a tratě v centru Prahy a tak je to pořád. :?

Napsal: 25.4.2005 7:12
od Fořtík
Anonymous píše:Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal. Navíc smazal svou další reakci, a moje nechal.
Každý registrovaný uživatel může mazat svoje vlastní příspěvky, pokud vidí, že se reakce na jeho text vzdalují jádru problému diskutované záležitosti. Pak je jenom na něm, jestli svůj příspěvek nechá, či nenechá. I já po sobě leckydy mažu příspěvky. A nepokládám za povinnost komukoliv vysvětlovat, proč právě ten a ten text jsem po sobě odstranil. :?
Anonymous píše:jak ty bys změnil trasy linek 3,15,25,24,12 tak, aby se ušetřilo a cestující byli spokojeni?
Pro mě je linkové vedení cosi jako španělská vesnice, nerozumím tomu, nebo možná nemám fantazii. Proto návrhy na trasování linek jenom čtu. :wink:

Napsal: 24.4.2005 22:33
od MOp
Anonymous píše:Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal.
Milosi, ono paklize clovek v kazdem tvem prispevku (at jiz zde nebo jinde) cte nejakou radobyvtipnou poznamku smerem k temto strankam, ci osobam podilejicim se na jejich vzniku, ktera casto neni na miste, a kdy jimi zamerne vyplnujes sve prispevky, je jasne, ze se clovek nastve.

Smir se s tim, ze to zde je takove, jake to je, nebo sem jiz radeji nechod!

Napsal: 24.4.2005 21:53
od KM
K_M píše:Co s 3? Takto:
3 - zrušit,21 2xT, celodenně, celotýdenně, 24 int 4/6/10 v úseku B.labuť - Palmovka přes Vlt., Trž., a Maniny, 8 od Balab. přes Harfu na Lehovec, 25 zrušit. 12 ukončit polookružním objezdem Holešovic. 7 standardní int v so-ne
Jo a 15 2xT, celodenně, celotýdenně
Začalo to Fořtíku tímto příspěvkem. Pokračovalo to debatou celkem qěci, až admin Petr si všiml té nejméně podstatné závorky v mém příspěvku a 22.4 ve 21. 06 napsal co napsal. Navíc smazal svou další reakci, a moje nechal. Myslím že bys Fořtíku potřeboval školení o dobrém chování jako prase drbání.
A teď tedy k věci: jak ty bys změnil trasy linek 3,15,25,24,12 tak, aby se ušetřilo a cestující byli spokojeni?