Stránka 282 z 285

Napsal: 24.4.2005 9:43
od KM
Admine, nemažte svoje příspěvky, poté co na ně odpovídám. nebo smažte taky tyhle dva moje. Ať nevypadáme jako pitomci oba. :D
Admin Fořtík píše:Věnujte se diskusi o daném problému. Jinak vám vaše texty smažu :!:

Napsal: 24.4.2005 9:36
od KM
No vidíte, kdo se tu dopouští osobních útoků? A to jen proto že jsem se podivil nad tím, že se čelní orientace svého času začaly strkat ZA sklo, protože řidiči při převlékání denní/noční nechtěli lézt po čelním skle. No a teď se vracíme zpět, protože někdo skla nemeje. Zřejmě se opět vyčlení vozy, které nesmí na linky, kde se z denní stává noční. No řekněte, není to Kocourkov?

Napsal: 24.4.2005 6:56
od KM
Petr píše:Nechci tu řešit osobní spory, ale už mě vážně štvete. Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
Ale já nemám s Vámi žádný spor. Já Vás dokonce ani neznám. Tak nemůžu proti Vám nic mít. Fakt. Ale když na něco poukazuju, musím uvést autora toho, na co poukazuju, ne? Já dokonce velmi oceňuji věcnou úroveň Vašich informací, ale někdy je prostě nedokážete řetězit a vyhodnocovat. Tak to dělám za Vás. Něco jsem napsal do Návštěvní knihy.
No v každém případě mi můžete zase dát zákaz vstupu. :evil:

Napsal: 23.4.2005 22:46
od 9001
slimman píše:
pawel píše: do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
Jó to byl binec ve vypravení po listopadu 98. :) Kobylisy měly asi 7 pořadí na 26, dlouhé výjezdy z Kobylis k Nádraží Hostivař.
Ona linka 11 vypravená z Hloubětína. To je taky výjezd. :roll:

Napsal: 23.4.2005 22:29
od slimman
pawel píše: do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
Jó to byl binec ve vypravení po listopadu 98. :) Kobylisy měly asi 7 pořadí na 26, dlouhé výjezdy z Kobylis k Nádraží Hostivař.

Napsal: 23.4.2005 13:20
od pawel
pravda, po zavedení 15 a 25 do břevnova místo 8 a změně trasy d-20 už je trať k NH posledním delším koncovým úsekem, kde nejezdí nic než starobní T3. ale ani tady to není žádná sláva, T3P se tu mihne jen občas a T6 ještě míň. když to porovnám s evropskou, řepy, modřany atd atd., je to mizérie.

Napsal: 23.4.2005 12:40
od 9001
pawel píše:pankrác jezdil na 22 léta, ale to ještě nebyly T3P. bylo to do roku 1998. pak převzal téměř celou 23 (krom 2-3 pořadí z VO). po barrandově se stáhnul i odsud. no a od tý doby je s T3P u Hradu utrum.
do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.
A ted je Hostivař na tramvajové historii.

Napsal: 23.4.2005 12:32
od pawel
pankrác jezdil na 22 léta, ale to ještě nebyly T3P. bylo to do roku 1998. pak převzal téměř celou 23 (krom 2-3 pořadí z VO). po barrandově se stáhnul i odsud. no a od tý doby je s T3P u Hradu utrum.
do 1998 jezdily taky Kobylisy na pár pořadí 26.

Napsal: 23.4.2005 10:31
od 9001
No on je trochu problém i v systému vypravení. Když Pankrác může vypravovat na linku 23 tak proč by nemohla pár pořadí 22. 26 by mohly vypravovat Kobylisy jako při výluce Palmovky.

Napsal: 23.4.2005 8:29
od radek31
Petr píše:Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
nesmíš si to brát osobně, někteří přispívají do diskuse, jen aby se mohli do ostatních navážet

já osobně bych byl rád, kdybys víc psal svoje názory do DF, protože jsi jeden z mála co má opravdu dobré informace a přínosné příspěvky (ano vím, že jsi to omezil, když jsi často dostal jako odpověď jen nesmyslnej flame)

Napsal: 22.4.2005 23:29
od fricoolinek2
Nějaký T3 R.P by se měly dát do Vokovic, aby taky jezdily i na 2 a 26...

Napsal: 22.4.2005 21:06
od Petr
KM píše:Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP. Holt bude motolská záloha v Hlubočepích. Nebo se prodlouží 13 na Kotlářku a zruší se 4 v celé trase (admine Petře! :twisted: ) Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným. Proč musí tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Platí pro ni zákoník práce? Jednou to tak stejně bude, když to jde v metru.
Nechci tu řešit osobní spory, ale už mě vážně štvete. Opravdu si neodpustíte rýpnutí do mé osoby v každém svém druhém příspěvku :cry: :?:
A pokud tvrdíte, že vše je interní záležitostí DP - doporučuji se informovat o tom, že u nás platí Drážní zákon, Zákoník práce a podobné předpisy, jimiž se DP musí řídit.
KM píše:(..)Prox: A že to teď měsíc tak dobře funguje...
Ano, průměrné zpoždění na lince 12 ve všední den činí asi 30 minut, opravdu to funguje

Re: No ani náhodou!

Napsal: 22.4.2005 18:37
od pawel
Jonáš píše:
pawel píše:včera jsem přemýšlel, co může mít dp/ropid v otázce změn link.ved.na P8 za lubem. indicie: změny alespoň na d-3,25, šetření vozů (4xT). napadlo mě tohle :shock:

3 LEVSKÉHO -- Vltavská - Pr.tržnice - Ortenplac - NH - VÝSTAVIŠTĚ
5 OLŠ.HŘ. -- Stross - Vltavská - Maniny - Palmovka - Bulovka - KOBYLISY (v prav. provozu místo 10 až k vozovně)
25 BÍLÁ HORA -- Palmovka - N.Libeň - St.Hloubětín - LEHOVEC

(vešk.parametry zachovány)
Jasně 3 a 17 přiblížit co nejvíc k sobě, abychom měli něco jako 12 a 14 :-) 5 do Kobylis v jednom voze? Tleskám, super nápad, stará historická vazba mezi Libní a Letnou, která byla na 4 vozy a teď je na jeden, max. na dva vozy. A nestačí to, tak to vzít úplně. Super! 25 by mohla trošilinku pokopírovat ve směrování 8. Jojo, jsem asi sarkastický, ale jelikož se takováto "vylepšení" reálně mohou objevit, tak proto řvu, neboť v Bludném kruhu bydlím! :evil:
počkat počkat
-5 do Kobylis v jednom voze je totéž jako současná 25, jen by se tím možná vyřešil problém neproložitelnosti 15+25, pokud by 25 směřovala na Lehovec.
-jaká "historická vazba mezi Letnou a Libní"??? do Libně jezdí z Letnen.nám. 1,15,25, po změně by to byly 1,15. pokud Palmovku již nepovažuješ za Libeň, tak např. do 11/1998, kdy proběhla změna link. vedení, nejelo z Leten. nám. do Zenklovy nic - 25 jela ze Strossu přes Vlt,NH a Trojskou na Střelničnou.
-25 na Lehovec by 8 doopravdy nekopírovala, protože těžko někdo pojede z Letný na Palmu osmičkou oklikou přes Republiku a Karlín.

jinak dodávám, že tento "návrh" (resp.mojí dedukci návrhu) změn link.vedení nijak neobhajuju. ale takovýhle argumenty podle mě nemaj žádnou váhu. jediná větší změna na celém návrhu je 1xT mezi Dělnickou a Lehovcem. Tady začněte argumentovat. ale mě se po pravdě řečeno ta 3 v tomhle úseku zrovna plná nezdá. spíš prázdná. ale zas tak často tudy nejezdím. možná by se to tedy dalo kompenzovat prodl. 12 na Harfu ve špičkách.

Napsal: 22.4.2005 15:39
od Proxy
KM píše:Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP.
Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným.
Jseš jsi jistý, že tebou ušetřené peníze budou na stačit na pokrytí nákladů na provoz toho domečku? :mrgreen:

Mimochodem, o střídaných přestávkách se prý na některých linkách uvažuje. Zatím zkušebně na linkách, které jezdí okolo některé z vozoven, která by tramvajákovi poskytla azyl.
Doufám, že tímto příspěkem neaktivizuji odpory. ;-)

Napsal: 22.4.2005 15:26
od KM
Proxy: Nechť si to DP laskavě vyřeší. Já být magistrát a Ropid, a mít pocit že 12 po Libeňském mostě vozí vzduch a že platím zbytečnou 3, tak by se DP točil jinak. Celý první odstavec je interní problém DP. Holt bude motolská záloha v Hlubočepích. Nebo se prodlouží 13 na Kotlářku a zruší se 4 v celé trase (admine Petře! :twisted: ) Nebo se na SN dá domeček a v něm bude řidič odpočívat, zatímco se souprava bude točit s jiným. Proč musí tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Platí pro ni zákoník práce? Jednou to tak stejně bude, když to jde v metru.