Stránka 34 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 19.1.2015 10:12
od MF
Čekal jsem všechno, ale u tohohle museli chlapci z ropidu dost strikat. To se ty lidi posero.u

Re: Linkové vedení

Napsal: 19.1.2015 9:57
od willyjeff
gabuliatko píše:22 přes Staroměstskou
ömezení Buranova
3 linky na Výstavišti
vymetací 2
:smt078
u autobusů mne zaujalo že 194 (kus současné 294) má jezdit ČSAD Kladno (kde vemou řidiče se zkušeností s provozem ve městě)
Ta 22 přes Staroměstskou je podle mě zbytečná, stačilo by tam místo toho odklonit tu novou 20 a 22 by klidně dál mohla jezdit přes Újezd.

Omezení Barrandova? Doopravdy potřebuje mimo špičku 3 linky?

Jaký je problém s 2?

Jinak jako řidič se to prostě naučím a nijak k tomu necítím přímo odpor. Těším se na novou 8, to bude určitě moje oblíbenkyně. Děsím se nové 19, to bude určitě co hodina, to kolečko. Takže v 8 hodinové směně bude 8 kol a svačiny budou určitě s oddělením od vozu na Palmě. Konečně se zase bude využívat smyčka Vysočanská a přes Vysočany pojedou dvě linky, z čehož na jednu bude 99.9% spoleh, takže bych zase začal jezdit tramvají? Za mě palec nahoru :-) Naštěstí v tom pracovním návrhu není nějaké omezení u nás doma, takže můžeme furt doufat v posílení, protože se na Starých Letňanech furt staví a staví a staví. 3 velké projekty ve stavbě aktuálně.

Re: Linkové vedení

Napsal: 19.1.2015 8:57
od gabuliatko
22 přes Staroměstskou
ömezení Buranova
3 linky na Výstavišti
vymetací 2
:smt078
u autobusů mne zaujalo že 194 (kus současné 294) má jezdit ČSAD Kladno (kde vemou řidiče se zkušeností s provozem ve městě)

Re: Linkové vedení

Napsal: 19.1.2015 8:21
od 9001
Takže opět výsměch a změny pro změnu...Jdu zvracet...

Re: Linkové vedení

Napsal: 19.1.2015 7:15
od Bulterier47

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.9.2014 13:58
od thriller2
Absolut píše:Bezvýlukový stav včetně záloh je 852 ks ekvivalentu T3.
Je to včetně vozů potřebných na noční linky?

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.9.2014 10:35
od von Špilberk
slonik píše:Je toto pravda nebo ne?
Není a hlavně není problém si to najít, když sedíte u počítače:
http://www.ropid.cz/data/Galleries/56/d ... 014-17.pdf
ROPID píše:Změny v dopravě k otevření Trojského mostu
...
K plánovanému termínu zprovoznění Trojského mostu 6. 10. 2014 bude obnoven provoz denní
linky 17 v úseku Výstaviště Holešovice – Vozovna Kobylisy (v tomto úseku i nadále pojede pouze
polovina spojů). Na svoji pravidelnou trasu se vrátí také noční tramvajová linka 53.
...

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.9.2014 8:49
od slonik
OKN81 píše:Nevíte už někdo jak se změní linkové vedení po zprovoznění trojského mostu? Slyšel jsem, že se má dnešní kočkopes tedy linka 14/24 roztrhnout a linky mají mít své trvalé konečné.
Je toto pravda nebo ne? Hned po otevření to asi nebude, ale uvažuje se o tom aspoň?

Re: Linkové vedení

Napsal: 27.9.2014 9:07
od Absolut
Bezvýlukový stav včetně záloh je 852 ks ekvivalentu T3.

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.9.2014 15:17
od Martin Šubrt
fricoolinek2 píše:Kolik je při ranní špičce PD v bezvýlukovém stavu potřeba vozů ekivalentu tramvaje typu T3 a kolik vozů by to mělo být celkově - tj. součet vozů vypravených ve špičce PD do sítě + vozy na údržbě (od lehké až do PO), MO, rezervní vozy apod.?
Loni DP uváděl ve špičce provoz 618 vozů. Předpokládám, že v tom byly započteny vozy 14T, 15T a KTN, tj. k tomu číslu lze připočíst co bylo z těch vozů cca reálně v provozu, tedy cca 40+70+40, tj. potřeba vozů ekvivalentu T3 je někde mezi 770 a 800 vozy.

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.9.2014 13:06
od OKN81
Nevíte už někdo jak se změní linkové vedení po zprovoznění trojského mostu? Slyšel jsem, že se má dnešní kočkopes tedy linka 14/24 roztrhnout a linky mají mít své trvalé konečné.

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.7.2014 21:34
od 9001
On je bez výlukový stav a bez výlukový. Pokud mám mimo okrajové tratě (Řepy, Hostivař), tak tam pokles bude. Pokud nějakou jinde, tak prakticky neušetřím nic, protože vozy akorát jedou objíždkou

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.7.2014 19:53
od Honza
fricoolinek2 píše:Kolik je při ranní špičce PD v bezvýlukovém stavu potřeba vozů ekivalentu tramvaje typu T3
Těžké počítat, co je bezvýlukový stav, protože už pěkně dlouho nenastal, ale: cca 760 ekvivalentu T3 a k tomu cca 60 vozů T3 na nočky, takže sečteno podrtženo zasahuje denně do provozu cca 820 vozů.

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.6.2014 6:10
od fricoolinek2
Kolik je při ranní špičce PD v bezvýlukovém stavu potřeba vozů ekivalentu tramvaje typu T3 a kolik vozů by to mělo být celkově - tj. součet vozů vypravených ve špičce PD do sítě + vozy na údržbě (od lehké až do PO), MO, rezervní vozy apod.?

Akutálně by v inventárním stavu mělo být (bez T3 určených k vyřazení) kolem 1080 ekvivalentů vozu T3 o kolik méně DPP potřebuje, aniž by mu to přineslo jakýkoliv problém?

Re: Linkové vedení

Napsal: 16.5.2014 12:13
od willyjeff
Looki píše:myslel jsem spíš linky, který mají (budou mít) co dočinění s V.A. Třeba devítku těžko nějak měnit...
Hloubětín žádnou takovou linku nejspíš nemá, posloužil jsem odpovědí dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Určitě byli sčítači i v linkách 20 a 26, jenže to nedokážu potvrdit. Prostě v tyto dny proběhl celkový dopravní průzkum a jak to bude dál píše již Bobik za mě :)