Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Víkend bych si klidně představil 11 a 13 v int. 15 min. Přičemž 11 ve dvojicích Spořilov-O.H.
Ve společném úseku proložit na 6/9.
Ovšem zase 13 na Spojovací, to už kdysi dávno bylo, jezdilo to na Černý Most.
Stávající rozsah provozu by byl OK a 11 by stačila na ÚDDP kromě špiček polovinou spojů, zbytek Černokostelecká, 5 zpět na O.H.
Ve společném úseku proložit na 6/9.
Ovšem zase 13 na Spojovací, to už kdysi dávno bylo, jezdilo to na Černý Most.
Stávající rozsah provozu by byl OK a 11 by stačila na ÚDDP kromě špiček polovinou spojů, zbytek Černokostelecká, 5 zpět na O.H.
Naposledy upravil(a) Petrpes dne 20.2.2014 8:58, celkem upraveno 1 x.
Re: Linkové vedení
Hlavně by se dalo z Vinohrad do Strašnic cestovat lidsky i o víkendu, což je přesně termín, kdy nejčastěji tímto směrem jezdím. Většinou stylem 11 na OH, pak 10 či 16, pak pěšky přes křižovatku, pak 26 a pak pěšky na 7.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
"Výhody" jsou v tom, že 11 jezdila na Černokosteleckou léta a lidi to maj zažitý. Načež se poslala na Spojovací, aby se na Černokosteleckou vymyslela 13, bo se ukázalo že je to potřeba a zkrácení na Olšany nevyhovuje. Vrátit 11 jaksi nešlo, to by bylo "přiznání chyby" a to "nejde".
Prostě stupiRopidita.
Prostě stupiRopidita.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Linkové vedení
Já se přiznám, že nějak nevidím výhody případného prohození konečných 11 a 13.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Ale potřeby cestujících se přeci stále měníííí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
To be se pak začlo přemýšlet, proč by 11 nemohla jezdit až dozadu výměnou za 5. A toKarosák píše:No na problémového jedince, je to změna celkem smysluplná, já bych o ní uvažoval
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
No na problémového jedince, je to změna celkem smysluplná, já bych o ní uvažoval
Re: Linkové vedení
Zcela souhlasím, z vlastní zkušenosti vím, že 6 je na Spořilov dobrá. Jedinou změnu bych udělal:sebi píše:Sám sice na Spořilov tramvají jezdím minimálně, vím ale hned o 2 známých, (vzájemně se neznají) kteří si 6 nemůžou vynachválit, protože otevírá směry z této části města doposud nepokryté... Většinu trati 11 pokryjí autobusy (kromě centra, které zase v podobných místech pokrývá rychlejší -=M=- C), zatímco okolí KN, NT a podobně byly slepé...lukas1 píše:13 na Spořilov celodeně a celo týdeně pracovní dny soupravy o víkendu sola
Já zase s povděkem přijímám druhý konec - přímé spojení mezi SN a ND je prima
11 Spořilov-OH-Černoostelecká
13 NBS-OH-Spojovací
Re: Linkové vedení
Čechův most
Re: Linkové vedení
Blanická, Brusnice, Hládkov, Hlubočepy, de facto by šlo počítat Lazarskou ve Spálené, Myslíkova ve Spálené, Palmovka (v Sokolovské zc), Vltavská, Výtoň.9001 píše:Vlastně přemýšlím, která zastávka je poslední občasná a mimo provoz, když nám Hloubětín i Strašnice ožily.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Von: Já jsem doufal taky... Hlavně neznám její smysl... Jako občasná pro vlaky z vozovny ok, ale pro všechny?
Třeba jsem byl ochotný i pochopit ve výsledku Vozovnu Strašnice jako protisměrnou pro Nad Primaskou, protože opravdu je v zástavbě, ale tady jakýkoli důvod postrádám...
Vlastně přemýšlím, která zastávka je poslední občasná a mimo provoz, když nám Hloubětín i Strašnice ožily.
P_V: Možná Krymská je minimálně nastejno
Třeba jsem byl ochotný i pochopit ve výsledku Vozovnu Strašnice jako protisměrnou pro Nad Primaskou, protože opravdu je v zástavbě, ale tady jakýkoli důvod postrádám...
Vlastně přemýšlím, která zastávka je poslední občasná a mimo provoz, když nám Hloubětín i Strašnice ožily.
P_V: Možná Krymská je minimálně nastejno
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Hádám, že největší zastávkový orgasmus budou na ROPIDu mít, až bude l.22 dvakrát stavět na Brusnici a l.7 dvakrát Na Knížecí.
Re: Linkové vedení
Asi nejstrmější zastávka v Praze, že?von Špilberk píše:O zřízení zastávky Vozovna Kobylisy (byť na znamení) jsem už četl na zelených, ale doufal jsem, že je to špatný vtip.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Od března máme nové zastávky na znamení + druhou zastávku Vozovna Kobylisy DC (na znamení): http://www.ropid.cz/trvale/zmeny-v-brez ... x2291.html
O zřízení zastávky Vozovna Kobylisy (byť na znamení) jsem už četl na zelených, ale doufal jsem, že je to špatný vtip.ROPID píše:Změny charakterů zastávek
název zastávky původní charakter zastávky nový charakter zastávky
Depo Hostivař stálá (×) 5, 55
Malešická továrna stálá (×) 5, 55
Na Homoli stálá (×) 5, 55
Zřízení, přemístění a zrušení zastávek
Vozovna Kobylisy zřizuje se:
- ve směru Kobylisy: ve ul. Klapkova, 66 m za křižovatkou s ul. Horňátecká (×)
Re: Linkové vedení
Sám sice na Spořilov tramvají jezdím minimálně, vím ale hned o 2 známých, (vzájemně se neznají) kteří si 6 nemůžou vynachválit, protože otevírá směry z této části města doposud nepokryté... Většinu trati 11 pokryjí autobusy (kromě centra, které zase v podobných místech pokrývá rychlejší -=M=- C), zatímco okolí KN, NT a podobně byly slepé...lukas1 píše:13 na Spořilov celodeně a celo týdeně pracovní dny soupravy o víkendu sola
Já zase s povděkem přijímám druhý konec - přímé spojení mezi SN a ND je prima