Stránka 40 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 18:06
od Martin Šubrt
Bobik: To zachování čekaček nebylo myšleno proto, aby se dalo nadále přestupovat na Lazarské. To skutečně na Lazarské při i-15 není potřeba.

Ale všechny linky by v pá a so mezi 0:00 a 2:00 pak odjížděly z Lazarské o 4-7 minut dřív než ve všech jiných nočních obdobích týdne. Tj. na všech větvích z centra všemi směry by se cestující museli učit u své linky klasický takt po 30 minutách, ale v ty silné večery zahuštěný po 15 minutách s posunem většinou o 5 minut dopředu a s tím, že musí dávat bacha na poslední "rozjezd" bez čekaček před přechodem na interval 30 minut. Protože na tom zlomu po 2:00 bude pak ve směru z centra najednou interval 35 minut... Současně by se musely v těchto obdobích změnit odjezdy návazných busů, nebo by se tam prodloužilo čekání.

Jinak si stejně myslím, že tramvajové nočky jsou zralé na revoluci a vzhledem k malému prostoru k opuštění přestupního bodu Lazarská a vytvoření většího počtu dílčích přestupů, byť někde ne úplně košer fungujících. Určitě chybí přímé linky ve stopě denních 4 či 20 a to čekání na Lazarské taky není zrovna příjemné. Zvláště, když jsou tramvaje natřískané.

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 15:22
od Tom
Jezdívám často v noci z Podolí na Jižní Město a jedu 52 na Karlák a než abych čekal pak 8 minut na Lazarský, tak si to vyjdu na IP pěšky... :D I když jsou všude návaznosti, tak jsem s i v noci stejně zvykl někde na něco čekat... :)
Páteční a Sobotní noc bych dal na vybraných linkách i20 možná i15. Bez čekaček.... to ani nikomu vadit nebude, že nebudou.

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 14:38
od Bobik
Martin Šubrt píše:Interval 15 min jen v pátek a sobotu mezi 0:00 a 2:00 je výhodný, aby zůstaly celotýdenní polohy spojů s vloženými čtyřmi spoji navíc. Akorát rozjezdy zas tak jednoduše zrušit nejde. Bez čekaček by pak nevycházely polohy spojů po odjezdu z Lazarské v týdnu a o víkendu... S čekačkama při intervalu 15 min ovšem už je stejnej problém s místem jako při soupravách v intervalu dnešním...
Proč je nutné zachovat čekačky? Beztak většina hlavních směrů je zdvojená už teď, takže ti "něco" jede po 15min. A vhodnou úpravou VJŘ by se dalo zajistit, aby třeba u takové 57 a 59, které by při I-15 jely do Hostíku spolu, byla jedna na Lazaru první a druhá poslední, takže by přestup na daný směr zůstal zachován. Stejně tak z/do Řep. 58 první, 59 za ní, do Hostíku posbírá ty, co nestihnou 57, která tam byla dřív a 55 zase sebere ty co nestihly 58 na Žižkov. Atd. atd, čekačky netřeba. Večer jsou na denních I-20 a nikdo na nikoho nečeká, což považuju za větší zlo než tohle.
A samozřejmě velká informovanost obecenstva. oni by sami přišly na to, že je nesmysl se cpát.

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 10:38
od Martin Šubrt
MF: Včera jsme shodou okolností s několika kolegy pozorovali při čekání na něco konkrétního nočky na Pavláku mezi 1:00 a 1:30 a v obou směrech všechny dobytčáky. 510 ve standardním busu též...

Interval 20 minut celotýdenně je výhodný kvůli stejným polohám spojů po všechny dny a kvůli tomu, že rozjezdy mohou být po 10 minutách. Což znamená, že na Lazarské bude něco furt. Ale zase v týdnu a po druhé hodině to je zase možná už zbytečně moc. A změna intervalu z 20 na 30 by rozhodila pravidelnost rozjezdů a zapamatovatelnost.

Interval 15 min jen v pátek a sobotu mezi 0:00 a 2:00 je výhodný, aby zůstaly celotýdenní polohy spojů s vloženými čtyřmi spoji navíc. Akorát rozjezdy zas tak jednoduše zrušit nejde. Bez čekaček by pak nevycházely polohy spojů po odjezdu z Lazarské v týdnu a o víkendu... S čekačkama při intervalu 15 min ovšem už je stejnej problém s místem jako při soupravách v intervalu dnešním...

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 9:46
od 9001
F: Na Silvestra to nevadí a když vidím fotky z nočních sol, tak řidič moc neřeší ani ten solo vůz... Takže soupravy proč ne... Noční zátahy z Modřan nebudou o moc lepší...

MF: Na dny před pracovním klidem bych se nebál dát 15. V klasický den nechat klidně 30 s přestupy.

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 9:07
od MF
Noční provoz by se měl nějak lépe zorganizovat. Stávající interval už moc nevyhovuje. Ať to jezdí po 20 minutách a je klid. Na Lazarský by se nemuselo čekat, protože by se jednak vozy nevešly a dále by se tam vlastně jezdilo furt.

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 6:34
od Bobik
Jo, 51 na Šárku - na Floře už se mi to nafouklo, Korunní ještě šla, Mírak nepobírám, přes centrum co vylezlo, to nalezlo, víc se nevešlo, Republika beznadějná, 2 borci z busu když to viděli, smutně zůstali venku a na Dlouhý dav (asi cizinců z Retra) zůstal venku. Vylidnilo se až na Kulaťáku. Zpátky taky plný, Na Dejvickou OK, na Kulaťáku nával, vylidnilo se až na Floře, Želvě. Jenže další půlkolo už mrtvo. Já vychytal blbej čas, kolega za mnou toho měl už jen kousek a zbytek taky víceméně mrtvo.

Ono s tím posílením je to těžký, to by se u toho muselo myslet. Víkendový prodloužení jak bylo (denních) je nesmysl a černá díra na peníze a nočky tak jak jsou to prostě tak do druhý, půl třetí ráno nezvládaj, ovšem jenom v částech trasy.
A zavést "posilové spoje" jenom přes centrum, co by třeba půlily interval, např. u tý 51 klidně jenom z Olšan a na Hradčanskou (max Kulaťák), 57 by taky stačila z Čecháče na Malovanku (nejdál), to je moc myšlení. A to se obávám že soudruzi manageři z plánování nezvládaj. Jak se to nedá nacvakat do kolonek v počítači, tak to neexistuje a nejde.

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 5:43
od fricoolinek2
A dvojice nemůžou bejt kvůli tomu, že by ve druhym voze se dělo kdoví co? Či je to kvůli Lazarský, že by se to tam nevešlo...

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 4:14
od DG7021
fricoolinek2 píše:Asi se to už mnohokrát řešilo, ale nedaly by se na noční linky (třeba v nocích na dny pracovního klidu) dvojice nebo kloubový tramvaje? 54 kolem 1:15 skutečně dobytčák jak kráva.
Dnes (pátek/sobota) byla 52 na hranici možností už na Dvorcích dc, návazná 51 ze Štěpánské směr IPP byla jak v Indii. Holt noční klasika... za sebe bych takové posílení výrazně uvítal (hlavně linka 51).

Re: Linkové vedení

Napsal: 14.12.2013 2:33
od fricoolinek2
Asi se to už mnohokrát řešilo, ale nedaly by se na noční linky (třeba v nocích na dny pracovního klidu) dvojice nebo kloubový tramvaje? 54 kolem 1:15 skutečně dobytčák jak kráva.

Re: Linkové vedení

Napsal: 21.11.2013 11:09
od Petrpes
13 není navíc, je potřeba vyvenčit plechové cedule s číslem 13 :)

Re: Linkové vedení

Napsal: 20.11.2013 22:24
od Karosák
Neprud, je potreba usetrit vozokm, aby zbyly prave na sotolinky :-P Zas tak tragicky narust bych v tom nevidel a kdyz se nesly zdroje pro KZC tak tohle by snad taky proslo. A prijde mi to jak user, tak soto friendly.

Re: Linkové vedení

Napsal: 20.11.2013 22:17
od 9001
Petrpes píše:Otázkou je proklad 51 a 57 resp. 59 na Hostivař. Jinak proč ne, napiš na Rotoped.
13 by byly vozokm navíc, to neprojde :)
A ona celá 13 není jaksi navíc? :lol:

Re: Linkové vedení

Napsal: 20.11.2013 22:08
od Petrpes
Otázkou je proklad 51 a 57 resp. 59 na Hostivař. Jinak proč ne, napiš na Rotoped.
13 by byly vozokm navíc, to neprojde :)

Re: Linkové vedení

Napsal: 20.11.2013 21:39
od Karosák
Tak co myslite o te 13 na Bohemku? Neni to prijemna nahrada zruseneho spojeni byvale 6ky s bonusem uvolneni Zamecke v trvalem stavu? Ja jsem pro. Taktez me napadlo, jestli by z hlediska smerove nabidky nebyla lepsi 51 stale na NH a 59 jen na NS?