Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Lezi mi v mysli to podivne ukonceni (prekazeni v ulici, blokovani moznych odstaveni, operativnich obratu)+vyjezd (kdo nezazil neuveri, Otakarova s klidem +4') lajny 13 na te Zamecke/NBS. Toz co tu 13 nenasmerovat na Cechac odspoda, cimz by jednak cmaraci podporili svuj punc kreativity se soucasnym obnovenim relace byvale 6 a nepriznanim chyby! Hm?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Linkové vedení
Metoda TT a rok poté voda nastala na Čechově náměstí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Absoult: Myslím, že lidi to zkousnou. Hlavně, že to nebude salámová metoda co hrozila, tedy TT pak za rok voda atd.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Linkové vedení
cwapa: Výluka se prodlužuje jen na papíře pro cestující. Reálně jsme od začátku věděli, že bude stavba od cca 15.4. do cca 15.11. a pak na jaře zase od dubna cca do konce června. Nyní byla ta podzimní část zkrácena kvůli volbám, což taky ještě asi občanům na infopapírech nenapsali. Ulice Moskevská bude výstavní příští rok, až se dodělají povrchy. Kdyby se letos dělala jen tramvajová trať, tak by byla hotová během maximálně dvou měsíců - bohužel v tomto režimu probíhala jan ulice Francouzská, v Moskevské se dělá i kanalizace a spousta dalších sítí a třeba do úzké "soutěsky" v místě bývalé zastávky Ruská byl Dopravní podnik vpuštěn na montáž trati až tento měsíc, i když výluka je tam od dubna. Tak jen abyste věděl. A podobných problematických míst je tam víc.
Re: Linkové vedení
Nevím jestli jsem si toho všiml jen já, ale nějak se ta výluka z míráku pořád prodlužuje. Myslím, že nejdřív psali, že bude do začátku září, pak do konce září, no a nyní již do konce října. To za těch půl roku výluky bude muset být jak ulice tak i tramvajová trať úplně výstavní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Moment, takže chceš tvrdit, že blbost říká génius?mejla píše:... Je velký rozdíl, říci někomu, že říká blbost nebo že je blbý (potažmo jeho žena), natož, když dotyčnou nezná.



Jsem zcela přesvědčen o opaku právě citovaného = je naprosto jedno jestli napíšu "(v tomto) říkáš/myslíš/děláš blbost" či "ty/ten/ona jsi/je blb/blbá, protože ..." - v obou případech je to pouze konstatování skutečnosti a navíc zdůvodněné.
Původně jsem měl v paměti nějaký krátký příspěvek ve smyslu "Jakoby některé ženské porodem zblbly a myslely si: Já porodila společnosti dalšího člena, tak kdo je víc než já?" Nemohu však žádný takový nalézt.gabuliatko píše:MM-Mikulovsky píše:mini diskuzi o skutečnosti jak porod některým ženám značně negativně změní psychiku - jejich projevtedy Milane, vliv porodu na cestování MHD s kočárkem
![]()
....
Pokud má někdo špatnou zkušenost s pomocí (např. při nástupu/výstupu do/z MHD) od okolních lidí, tak je velkou otázkou, jakým stylem si o tu pomoc říká či vůbec jak na ty lidi chováním svým (případně svých dětí - zejména těch tzv. dalších starších mimo kočárek) zapůsobil před svou žádostí.
gabuliatko: Ano, takřka denně vidím nesmysly páchané lidmi obou pohlaví a to nejen těmi s kočárkem - ovšem se zvířaty by jsem je neporovnával, protože z mého pohledu ta todiž narozdíl od nás, díky pudům, dělají všechno tím nejlepším možným (čili naprosto správným) způsobem.
K tématu jsem tu ovšem našel příspěvky z května 2011:
Přes tisíc maminek s kočárkem upozornilo na problémy v pražské dopravě
počátek zdejší diskuze na onen článek
Re: Linkové vedení
Vážení kolegové,
pojďme se už konečně na vláknu s příznačným názvem "Linkové vedení" bavit o tom jak by např. mohla která linka kam jezdit či o něčem podobném. Toto "ubíjející téma" už nemá výšku.
Tím rozhodně nemyslím, že by téma nasazování nískopodlažních vozů na jednotlivé linky či zamyšlení nad tím proč by nízkopodlažních vozů mohlo být nasazováno víc bylo méněcené. Vadí mi však vulgarita některých kolegů a následné přestřelky.
Navrhuji těm kteří se na toto téma (a tímto způsobem) chtějí i nadále bavit, aby si udělali své vlastní vlákno např. s názvem "jak nízkopodlažnost na jednotlivých linkách vidíme my" a my ostatní hned budem vědět na které vlákno se podíváme a na které ne.
A ještě jedna malá vsuvka ode mne. Co se nízkopodlažnosti v Pražské MHD týká až do 9.5.74 jsme zde měli vlečné vozy KRASIN, které svým způsobem byli též nízkopodlažní (i když na jízdním řádu to vyznačeno nebylo) a dnes se z toho dělá novum.
Když jsem byl malý má matka mně vozila v normálním kočárku a nastupovala s ním do normálních tramvají (T1 a T3). Vždy se našel ochotný člověk, který matce pomohl buďto z nebo do vozu. Chápu, že nízkopodlažnost je dnes světový trend, ale někdy je kvůli tomuto trendu mnoho poviků.
Toť vše co jsem na téma "nízkopodlažnost a my" chtěl říci a teď už mně třeba ukamenujte.
pojďme se už konečně na vláknu s příznačným názvem "Linkové vedení" bavit o tom jak by např. mohla která linka kam jezdit či o něčem podobném. Toto "ubíjející téma" už nemá výšku.
Tím rozhodně nemyslím, že by téma nasazování nískopodlažních vozů na jednotlivé linky či zamyšlení nad tím proč by nízkopodlažních vozů mohlo být nasazováno víc bylo méněcené. Vadí mi však vulgarita některých kolegů a následné přestřelky.
Navrhuji těm kteří se na toto téma (a tímto způsobem) chtějí i nadále bavit, aby si udělali své vlastní vlákno např. s názvem "jak nízkopodlažnost na jednotlivých linkách vidíme my" a my ostatní hned budem vědět na které vlákno se podíváme a na které ne.
A ještě jedna malá vsuvka ode mne. Co se nízkopodlažnosti v Pražské MHD týká až do 9.5.74 jsme zde měli vlečné vozy KRASIN, které svým způsobem byli též nízkopodlažní (i když na jízdním řádu to vyznačeno nebylo) a dnes se z toho dělá novum.
Když jsem byl malý má matka mně vozila v normálním kočárku a nastupovala s ním do normálních tramvají (T1 a T3). Vždy se našel ochotný člověk, který matce pomohl buďto z nebo do vozu. Chápu, že nízkopodlažnost je dnes světový trend, ale někdy je kvůli tomuto trendu mnoho poviků.
Toť vše co jsem na téma "nízkopodlažnost a my" chtěl říci a teď už mně třeba ukamenujte.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
Zkus to prosím číst trochu s nadhledem. Když dennodenně vidíí co maminy s kořárama vyváděj tak to někdy praskne. Dokud jsem byl single tak jsem si taky myslel, že blondýna která cpe kočár v kachně (Ikarusu) do dveří kde je uprostřed tyč je kus hovězího. Dnes už jsem tolerantnější.mejla píše:Mel jsem zde dotaz k nasazovani nizkopodlaznich vozu, jako odpoved se od uzivatele "MM-Mikulovsky" dozvim, ze má žena je blbá... Myslel jsem, že podobný styl diskusí probíhá na serverech typu Novinky.cz, nikoli zde. Je velký rozdíl, říci někomu, že říká blbost nebo že je blbý (potažmo jeho žena), natož, když dotyčnou nezná.
Tím neomlouvám co napsal.
PS: Jako gumokolista zbožňuji maminy co nevidí co jede po ulici a jako první z řady aut vystrčí kočár.
Asi by to taky někdo měl šoupnout do neplodných debat.
Re: Linkové vedení
A co by jsi od měj čekal? Ta jeho odpověď na to co mu psal DG7021 říká vše.mejla píše:Mel jsem zde dotaz k nasazovani nizkopodlaznich vozu, jako odpoved se od uzivatele "MM-Mikulovsky" dozvim, ze má žena je blbá... Myslel jsem, že podobný styl diskusí probíhá na serverech typu Novinky.cz, nikoli zde. Je velký rozdíl, říci někomu, že říká blbost nebo že je blbý (potažmo jeho žena), natož, když dotyčnou nezná.
Re: Linkové vedení
Mel jsem zde dotaz k nasazovani nizkopodlaznich vozu, jako odpoved se od uzivatele "MM-Mikulovsky" dozvim, ze má žena je blbá... Myslel jsem, že podobný styl diskusí probíhá na serverech typu Novinky.cz, nikoli zde. Je velký rozdíl, říci někomu, že říká blbost nebo že je blbý (potažmo jeho žena), natož, když dotyčnou nezná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
MM-Mikulovsky píše:mini diskuzi o skutečnosti jak porod některým ženám značně negativně změní psychiku - jejich projev


Někdy (nejlépe v době dovolené) si nařiď budíka a každé 3 hodiny vstávej, ohni se, a z postele zvedni 5-7kg závaží, sedni se a 30 minut jej drž v náručí aby se dotýkalo Tvého hrudníku. Neusni u toho.
Pak nejprve opři o rameno aby si ublinklo a pak s ním půl hodiny kolíbej aby uslo a zas opatrně jej polož na postel.
Po několika takto strávených dnech (ve dne děláš totéž, dále pereš, vaříš a žehlíš) vezmi kočárek a asertivně komunikuj s lidmi aby Ti pomohli na zastávce.
Pominu takové detaily jako rozkousané bradavky, zabalující se břicho, péče o případně sourozence ...
PS: Omlouvám se těm co to znají
Re: Linkové vedení
MMM: nehodnotil jsem samotnou myšlenku (která může být i správná), ale styl vyjadřování, který osobně považuji za nepřijatelný (urážet veřejně něčí ženu). Na takové vychování ale pravda nejsou žádné směrnice, to musí mít člověk v sobě...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Absolut:
- osobně sice děti nemám, ale jsem rád, že uvádíš převážně kladné zkušenosti "se současnou pražskou společností", které jsou obdobné s těmi mé sestry, jenž cca 1,5 roku brázdí s kočárem MHD v Brně i příměstské linky IDSJMK v jeho okolí.
Osobně mám teď podezření, že by tu taky mohlo platit přísloví "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá" = právě jsem si vzpomenul na něčí zdejší (nebyla náhodou Tvá a MOpa?) mini diskuzi o skutečnosti jak porod některým ženám značně negativně změní psychiku - jejich projev.
DG7021: Jsem přesvědčen, že nemám co odvolávat - obava, že v TRAM do plánovaného výstupu z ní v "odlehlé" části TT nezbude nikdo, kdo by mi (či komukoliv jinému = i "něčí" ženě) pomohl vystoupit s kočárkem není nic jiného než blbost, protože v 1. voze vždy (mimo mimořádné výjimky - jako náhlou nevolnost řidiče) jedna osoba určitě bude.
To, že nejdu při řízení já ani kolegové pomoci, když jsou v TRAM jiní vhodní cestující na pomoc, má odůvodnění v rychlejším vyložení/naložení a následném pokračování v jízdě = když vím (tak jak dle Přepravního řádu a SPP mám) o záměru nastoupit s kočárkem a vidím, že na zastávce není (či na ní nevystupuje) nikdo v hodný k pomoci, tak klidně otevřu dveře kabiny a do salónu se zeptám "Pomůže tam vzadu, prosím, někdo naložit ten kočárek(, ať můžeme rychle pokračovat)?" a nepamatuji si, že by po tom někdo nechtěně zůstal s kočárkem na zastávce.
Ano, něco jiného je situace při plné TRAM - když tuším, že už v ní místo na kočárek (někdy i několikátý) není, tak v případě hlášení se o nástup při mém průjezdu kolem oné osoby dokonce pokrčím rameny + rukama ve smyslu "nevím" = po zastavení čekám jestli se dotyční rozhodnou kočárek nakládat či nikoliv (ono také záleží na "momentu překvapení", jestli nějaký kočár či větší počet cestujících zrovna nevystoupí). Jinak osobně i bez přepravy kočárku si nejednou nechávám odjet plnou TRAM a jedu další volnější.

Osobně mám teď podezření, že by tu taky mohlo platit přísloví "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá" = právě jsem si vzpomenul na něčí zdejší (nebyla náhodou Tvá a MOpa?) mini diskuzi o skutečnosti jak porod některým ženám značně negativně změní psychiku - jejich projev.
DG7021: Jsem přesvědčen, že nemám co odvolávat - obava, že v TRAM do plánovaného výstupu z ní v "odlehlé" části TT nezbude nikdo, kdo by mi (či komukoliv jinému = i "něčí" ženě) pomohl vystoupit s kočárkem není nic jiného než blbost, protože v 1. voze vždy (mimo mimořádné výjimky - jako náhlou nevolnost řidiče) jedna osoba určitě bude.
To, že nejdu při řízení já ani kolegové pomoci, když jsou v TRAM jiní vhodní cestující na pomoc, má odůvodnění v rychlejším vyložení/naložení a následném pokračování v jízdě = když vím (tak jak dle Přepravního řádu a SPP mám) o záměru nastoupit s kočárkem a vidím, že na zastávce není (či na ní nevystupuje) nikdo v hodný k pomoci, tak klidně otevřu dveře kabiny a do salónu se zeptám "Pomůže tam vzadu, prosím, někdo naložit ten kočárek(, ať můžeme rychle pokračovat)?" a nepamatuji si, že by po tom někdo nechtěně zůstal s kočárkem na zastávce.
Ano, něco jiného je situace při plné TRAM - když tuším, že už v ní místo na kočárek (někdy i několikátý) není, tak v případě hlášení se o nástup při mém průjezdu kolem oné osoby dokonce pokrčím rameny + rukama ve smyslu "nevím" = po zastavení čekám jestli se dotyční rozhodnou kočárek nakládat či nikoliv (ono také záleží na "momentu překvapení", jestli nějaký kočár či větší počet cestujících zrovna nevystoupí). Jinak osobně i bez přepravy kočárku si nejednou nechávám odjet plnou TRAM a jedu další volnější.
Re: Linkové vedení
Promiňte za OT. Přesně tohle je můj postřeh. Snažim se těm s kočárem nabízet pomoc a už jsem za to dostal i vynadáno. Někdy to zas člověk slízne, když sám pomoc nenabídneNapříklad tu, že lid se často sám vnucuje, že mi pomůže s kočárkem.


- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Linkové vedení
Já jezdím s kočárkem MHD v Praze denně už dva a půl měsíce. A dalo mi to mnoho cenných zkušeností. Například tu, že lid se často sám vnucuje, že mi pomůže s kočárkem. Takže si myslím, že uživatel "mejla" to trochu nafukuje, asi podle vyprávění manželky. Taky se mi už dvakrát stalo, že jsem se s kočárkem nevešel do vysokopodlažního autobusu, protože spoluobčani byli líní se přemístit. No a dokážu s tím žít. Moje žena pravidelně při cestách k jednomu z klientů chodí s kočárkem dvě zastávky tramvaje pěšky, protože nechce žádat lidi o pomoc a nechce čekat na NP spoj. Na Modřanské rokli by jistě v případě nedostatku spolucestujících jela až na konec, tam požádala řidiče a pak by šla pěšky dolů. Bohužel malé dítě je o omezeních. Často se něco dělá jinak a trvá to mnohem déle než bez dítěte. A cestování MHD zrovna patří k těm snesitelnějším omezením, přerušování spánku v noci mi vadí víc
Přeju Vám i vaší ženě více smíření s realitou a radost z miminka 

