Stránka 45 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 17.9.2013 8:53
od Absolut
Já jezdím s kočárkem MHD v Praze denně už dva a půl měsíce. A dalo mi to mnoho cenných zkušeností. Například tu, že lid se často sám vnucuje, že mi pomůže s kočárkem. Takže si myslím, že uživatel "mejla" to trochu nafukuje, asi podle vyprávění manželky. Taky se mi už dvakrát stalo, že jsem se s kočárkem nevešel do vysokopodlažního autobusu, protože spoluobčani byli líní se přemístit. No a dokážu s tím žít. Moje žena pravidelně při cestách k jednomu z klientů chodí s kočárkem dvě zastávky tramvaje pěšky, protože nechce žádat lidi o pomoc a nechce čekat na NP spoj. Na Modřanské rokli by jistě v případě nedostatku spolucestujících jela až na konec, tam požádala řidiče a pak by šla pěšky dolů. Bohužel malé dítě je o omezeních. Často se něco dělá jinak a trvá to mnohem déle než bez dítěte. A cestování MHD zrovna patří k těm snesitelnějším omezením, přerušování spánku v noci mi vadí víc :) Přeju Vám i vaší ženě více smíření s realitou a radost z miminka :)

Re: Linkové vedení

Napsal: 17.9.2013 7:19
od gabuliatko
mejla píše:no myslel jsem, ze se tu diskutuje věcně... Před rychlými soudy bych doporučoval si vyzkoušet po císařském řezu (20cm jizva uprostřed břicha) tahat sám kočárek po 3 schodech v tramvaji...i já jsem si párkrát zkusil pár lidí požádat a dočkal jsem se odpovědí typu: mně bolí záda, já jsem po operaci, já to neunesu atd. Ano, najdou se i tací, co pomuzou, ale neni nic prijemneho zustat trcet na zastavce, kdyz vsichni odmitnou.
Nicméně zpět k věci: zarazi mne, ze casto nikdopodlazni vozy linky 3 konci v Braniku a dal do Modran pokracuji jen ty klasicke. Nebylo by logictejsi dal posilat ty nizkopodlazni, aby byly vice vyuzite? casto dle jizdniho radu jich jede nekolik za sebou a pak dlouho nic...
Mnoho z n8s si to vyzkoušelo. Dokonce mnoho z nás jezdilo v kočárku v době kdy nebylo na IAD a nebyly nízkopodlažní vozidla a taky jsme se k doktorovi (přes půl Prahy) dostali.
S rozložením nízkých podlah souhlasím, nicméně do Modřan jezdí také 17 kde je nízkých podlah relativně dost. Takže bych celkem tiše s panem MMM souhlasil.
PS: Jsou země kde se kočár vůbec nepoužívá a dítě se nosí.

Re: Linkové vedení

Napsal: 17.9.2013 0:10
od DG7021
Vždy jsem se snažil příspěvky a názory MMM respektovat (či ignorovat), ale když vidím, jak tu veřejně nazývá něčí ženu jako "blbou", tak ho tu přede všemi vyzývám k odvolání tohoto slova a veřejné omluvě, jestli v sobě má alespoň špetku nějaké cti! :prase

Re: Linkové vedení

Napsal: 16.9.2013 23:04
od mejla
...No a kdyby nebyla (s prominutím) blbá...
no myslel jsem, ze se tu diskutuje věcně... Před rychlými soudy bych doporučoval si vyzkoušet po císařském řezu (20cm jizva uprostřed břicha) tahat sám kočárek po 3 schodech v tramvaji...i já jsem si párkrát zkusil pár lidí požádat a dočkal jsem se odpovědí typu: mně bolí záda, já jsem po operaci, já to neunesu atd. Ano, najdou se i tací, co pomuzou, ale neni nic prijemneho zustat trcet na zastavce, kdyz vsichni odmitnou.
Nicméně zpět k věci: zarazi mne, ze casto nikdopodlazni vozy linky 3 konci v Braniku a dal do Modran pokracuji jen ty klasicke. Nebylo by logictejsi dal posilat ty nizkopodlazni, aby byly vice vyuzite? casto dle jizdniho radu jich jede nekolik za sebou a pak dlouho nic...

Re: Linkové vedení

Napsal: 16.9.2013 22:34
od MM-Mikulovsky
Oponent píše:A bude vadit, pokud požádá někoho, kdo pokračuje dál? Pokud dojede ne vlastní vinou o zastávku výš, tak tam ji chtě nechtě pomůže řidič/ka...
No a kdyby nebyla (s prominutím) blbá a nelezla s kočárkem do druhého vozu soupravy, ale prvního, tak ji z TRAM řidič/ka v případě nepřítomnosti jiných cestujících (mezi něž by se, z logiky věci, neměly počítat osoby viditelně tělesně znevýhodněné) pomůže vystoupit (nastoupit) i na jiné zastávce než je konečná!
Jinak navíc pokud rodiče nevybírají viditelně nepraktické kočárky (s malými kolečky či také i s minimální stabilitou - celkem 3 kolečka, kde 1 je "pod" řídítky), tak díky páru velkých koleček na straně pod řídítky dokáže kočárek být svežen/vytažen ze/do schodů i jednou jedinou osobou = i bez pomoci přítomných okolních cestujících je možné (jak jsem osobně mnohokrát viděl) kočárek vyložit a případně (i když trochu obtížněji) také naložit z/do TRAM se standardní/vysokou podlahou. Ovšem je logické, že "jízda po schodech" není v hodná při spaní dítěte v kočáře, páč je očekávatelná hrozba rychlejšího rázu = nechtěného probuzení dítěte.
mejla píše:zdravím, chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo vice informaci ke zruseni (omezeni tram linky 3 do Modran). Nyni pouze kazda druha a pouze ve spicce. Bydlim u zastavky Modranska rokle....Prijde mi, kdyz to porovnam s jinymi konecnymi, tak jinde je mnohem vice tramvajovych linek - Barrandov, Repy apod. Pritom to jsou mensi sidliste.
Sice s velikostí sídlišť máš možná pravdu - jenže není podstatná rozloha, ale množství obyvatel/potencionálních cestujících. No a jak tu nedávno (např. v diskuzi o prodloužení TT z Divoké Šárky do nové konečné Dědinská) padlo - TT do Modřan je značně nezdařená - pro trasování velmi daleko od početného osídlení (i pro "vizuální dojem" - zahrnující např. kvalitu přístupů na zastávky). Z uvedeného se dá vyvodit, že v daném místě (narozdíl od spojení sídl. Barrandov či Řepy - zde myšleno doposud, bez zprovoznění poměrně blízké stanice =M=A u Nem. Motol) je pro větší část obyvatel sídl. Modřany z MHD praktičtější BUS + =M=C než možnost využití místní TRAM!

Re: Linkové vedení

Napsal: 16.9.2013 21:44
od Oponent
A bude vadit, pokud požádá někoho, kdo pokračuje dál? Pokud dojede ne vlastní vinou o zastávku výš, tak tam ji chtě nechtě pomůže řidič/ka...

Re: Linkové vedení

Napsal: 16.9.2013 21:23
od mejla
zdravím, chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo vice informaci ke zruseni (omezeni tram linky 3 do Modran). Nyni pouze kazda druha a pouze ve spicce. Bydlim u zastavky Modranska rokle, kde pred casem zrusili autobus 117 (jedine prime spojeni na nejblizsi metro Kacerov) a ted i to omezeni tramvaji. Je to hlavne omezujici pro mou zenu, ktera jezdi s kocarkem a casto se stava, ze nizkopodlazni 3ka konci v Braniku a pak musi cekat na nizkopodlazni 17, protoze v dopolednich hodinach vystupuje malo lidi, kteri by ji mohli pomoci s kocarem.
Prijde mi, kdyz to porovnam s jinymi konecnymi, tak jinde je mnohem vice tramvajovych linek - Barrandov, Repy apod. Pritom to jsou mensi sidliste.

Re: Linkové vedení

Napsal: 15.9.2013 9:35
od Pepa z Nuslí
von Špilberk píše:Tak dík za info. Teď jen doufám, že to nezhatí rekonstrukci celé ulice a hlavně TT. [-o<
Zrovna ta TT potřebuje opravit nejvíc. Ale taky nesouhlasím se zastávkama. Podle mě úplně zbytečně vyhozené peníze oknem.

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.9.2013 10:26
od von Špilberk
Tak dík za info. Teď jen doufám, že to nezhatí rekonstrukci celé ulice a hlavně TT. [-o<

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.9.2013 10:22
od Martin Šubrt
von Špilberk: Zastávky Otakarova kousek za křižovatkou v Bělehradské nejsou produktem Ropidu, ale Prahy 2 a snahy je navázat na chystaný stavební rozvoj přilehlého areálu Nuselského pivovaru. Celé to je ovšem v intencích poslední doby, kdy ke každé zastávce musí být docházková vzdálenost do 100 m, protože 300 m je vražedná dálka ;-). DP ani TSK s umístěním této zastávky zásadně nesouhlasí. Rovněž si nemyslím, že je pro zřízení přestupu mezi 7/24 a 11/13 potřeba zřizovat zastávku, stačí obnovit šestku v původní trase ;-).

Re: Linkové vedení

Napsal: 11.9.2013 7:58
od von Špilberk
9001 píše:Tohle je ale průchozí...
Já se bojím, že není, protože jednak "dolaďování" metropolitní sítě MHD skončilo, a jednak někdo nahoře nemá rád konečnou na Čechově nám. Ale zkuste si napsat na radnici Prahy 10, ať to na ROPIDu požaduje; jste jejich ovčan. Já jsem ovčan Prahy 4. :wink:

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.9.2013 15:42
od 9001
von Špilberk píše:V případě Otakarky je jasné, že v tom má prsty ROPID. Když si ale myslí, že bude o přestup tak velký zájem, že to stojí za budování zastávky, tak se nabízí provokativní otázka: Nebylo by lepší zavést v relaci Vršovice - Otakarova - Pavlák přímou linka, která by vytvořila nové (dosud neexistující) atraktivní spojení. :lol: :?: Třeba prodloužením linky 13 na Kubánské nám. Ekonomicky by se to kompenzovalo zkrácením linky 4 na Čechovo nám. 8-)
Tohle je ale průchozí... Taky se oficiálně nepřiznala chyba 11 na Spojovací... a ráno jsem ji viděl docela slušně zaplněnou...

Re: Linkové vedení

Napsal: 10.9.2013 15:33
od von Špilberk
V případě Otakarky je jasné, že v tom má prsty ROPID. Když si ale myslí, že bude o přestup tak velký zájem, že to stojí za budování zastávky, tak se nabízí provokativní otázka: Nebylo by lepší zavést v relaci Vršovice - Otakarova - Pavlák přímou linku, která by vytvořila nové (dosud neexistující) atraktivní spojení. :lol: :?: Třeba prodloužením linky 13 na Kubánské nám. Ekonomicky by se to kompenzovalo zkrácením linky 4 na Čechovo nám. 8-)

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.9.2013 18:40
od 9001
Pod Karlovem ZC žije jenom díky zastavovacímu místu jinak by díky dostupnosti Nuselských schodů na zrušení... Z druhé strany vyhozené peníze.
Otakarova DC mě taky rozštípala.

Hodně mi vadí i ta nová Kabešova v Poděbradské. Při vhodném přesunutí Podkovářské blíž k zástavbě bohatě stačilo...

Re: Linkové vedení

Napsal: 09.9.2013 18:05
od von Špilberk
Hlavně že bude v Bělehradské zastávka Otakarova a Pod Karlovem DC. :roll: :roll: #-o #-o
Vždycky, když se přidávají zastávky, přechody a semafory, si vzpomenu na úryvek ze Saturnina: "Celý život propagoval elektřinu a říkají o něm, že před lety vypracoval plán na elektrizaci Polabí a po celé délce horního toku řeky projektoval jednu elektrárnu na druhé, takže by byla nakonec voda v Labi už vůbec netekla, musela by být dávána do sudů a posílána do Hamburku vlakem."
Protože doprava taky musí "téct".