Stránka 49 z 285

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.5.2013 17:22
od Bobik
Zlatý časy. Z Letný 26 přes Těšnov a 8 přes Republiku, to mi přišlo jako nejlepší kombinace.

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.5.2013 15:55
od Jebi
Bobik píše:Zastávky tam jsou, jediné co se změnilo, že se "papírově" ze stálých staly manipulačními. Při výlukách stále využívány.
Jojo, včera jsme tam stavěli s tramvají odvážející lid z Majálesu z Výstaviště. Připomnělo mi to časy, kdy tam jezdívala dvacet šestka a dalo se na Vltavskou dostat přímo z Dejvic a Červeňáku :-)

Re: Linkové vedení

Napsal: 01.5.2013 12:52
od 9001
matyaspilz píše:Lazar a Vodička- dva zasty u sebe-proč furt stavět? Co tak aspon pro 14 na znamení? A to samé Mysl. a Jirás pro 14! Jen to 14ku zdržuje!
Nemožné... Budto pro všechny a nebo pro nikoho...

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.4.2013 21:20
od matyaspilz
Lazar a Vodička- dva zasty u sebe-proč furt stavět? Co tak aspon pro 14 na znamení? A to samé Mysl. a Jirás pro 14! Jen to 14ku zdržuje!

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.4.2013 21:19
od Bobik
Zastávky tam jsou, jediné co se změnilo, že se "papírově" ze stálých staly manipulačními. Při výlukách stále využívány.

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.4.2013 19:48
od Damir Holas
Pepa z Nuslí píše:A asi jsem se zase upsal, protože jsem si neuvědomil, že zastávky Vltavská na předmostí Hlávkova mostu jsou již minulostí.
No možná byly zrušeny, ale mám pocit, že sloupky zůstaly. A i kdyby ne, obnovit ji by bylo to nejmenší, vždyť tam tomu fyzicky nic nebrání...

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.4.2013 10:12
od Pepa z Nuslí
A asi jsem se zase upsal, protože jsem si neuvědomil, že zastávky Vltavská na předmostí Hlávkova mostu jsou již minulostí. Otázkou zůstává zbytečnost prohazování pětky a osmičky. Prostě teď se zase budou dít další změny a pro nás bohužel né k lepšímu. Sice chválím novou třináctku, ale je otázka, jestli se v době škrtů nová linka vyplatí.

A u autobusů se radši nevyjadřuji, jelikož a anžto se mě žádná linka netýká.

Re: Linkové vedení

Napsal: 30.4.2013 10:07
od Pepa z Nuslí
Martin Šubrt píše:Pepa z Nuslí: Čechovo nám. - Otakarova - IPP - Karlovo nám. - Lazarská - Václavák - Masaryčka - Nám. Republiky - Malostranská - Hradčanská - Podbaba Tomu se ovšem říká 6 ;-) a v některých souvislostech to není něco, co by nebylo uvažováno poměrně reálně. Pokrývá to 3 doplňkové směry z Vršovic na Pavlák, z Pavláku na Václavák a z centra na Malostranskou...
Martine jsem rád že se zapojuješ do debaty. Právě že l.č. 2 zřejmě v této podobě za rok zařve, tak pro ni hledám smysluplné využití.

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.4.2013 21:45
od Martin Šubrt
Pepa z Nuslí: Čechovo nám. - Otakarova - IPP - Karlovo nám. - Lazarská - Václavák - Masaryčka - Nám. Republiky - Malostranská - Hradčanská - Podbaba Tomu se ovšem říká 6 ;-) a v některých souvislostech to není něco, co by nebylo uvažováno poměrně reálně. Pokrývá to 3 doplňkové směry z Vršovic na Pavlák, z Pavláku na Václavák a z centra na Malostranskou...

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.4.2013 21:09
od ZXS91
Pepa z Nuslí píše: Trasa l.č. 2 Červený Vrch - Vypich je dobrý nápad, ale na Vypich pojede metro, resp. do Motola, to je z Vypichu jen pár zastávek autobusem.
To bych ji spíše vedl v trase PODBABA - Vítězné náměstí - Hradčanská - Sparta - Strossmayerovo náměstí - Vltavská - Těšnov - Masarykovo nádraží - Vodičkova - Lazarská - Karlovo náměstí - Štěpánská - IPP - Bruselská - NÁMĚSTÍ BRATŘÍ SYNKŮ
Důvldem je nabídnout lidem nové spojení Letné s Nuslemi, ač je to jenom moje idea.
Otázka je, jestli na to budou prachy... Mimochodem, co prodloužení z bratra Synka třeba na Kubáň? :wink:

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.4.2013 20:45
od Pepa z Nuslí
venca98 píše: Podle mě bude zrušena, až se otevře metro A do Motola. Není to špatná linka. Možná, že až bude metro, tak by mohla jezdit jako jezdila 36 - tzn. trasa Červený Vrch - Vypich.
Proto by měla být smysluplně prodloužena, prostě udělat nový směr. Když už linka číslo 20 se dokázala rehabilitovat z napaječové na linku plnohodnotonou, proč by nemohla být i linka 2 nově trasována.

Trasa l.č. 2 Červený Vrch - Vypich je dobrý nápad, ale na Vypich pojede metro, resp. do Motola, to je z Vypichu jen pár zastávek autobusem.
To bych ji spíše vedl v trase PODBABA - Vítězné náměstí - Hradčanská - Sparta - Strossmayerovo náměstí - Vltavská - Těšnov - Masarykovo nádraží - Vodičkova - Lazarská - Karlovo náměstí - Štěpánská - IPP - Bruselská - NÁMĚSTÍ BRATŘÍ SYNKŮ
Důvldem je nabídnout lidem nové spojení Letné s Nuslemi, ač je to jenom moje idea.

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.4.2013 16:41
od MM-Mikulovsky
lukas1 píše:nevíte co se děje půl hodiny nejely 5+26?
Ono toho dnes nejelo - páč to všechno stálo Dlouhá třída/Bílá labuť/Hlavák - Václavák - Lazarská - Karlák/Myslíkova kvůli odklonění do úseku 5-ti linek #-o (= 2x l.17 + l.18 + 2x l.22) z uzavřené křižovatky ND.
Místo smysluplného "roztrhnutí" alespoň l.22 (= BH - Malostranská občasná Z:arrow: na =M=A - Právnická fakulta - z =M=A Z:arrow: Malostranská ZC - BH a Hostik - Mírák Z:arrow: na =M=A - Karlák DC na =M=B - Moráň - Palačák - Jiráskáč - Myslíkova - Karlák ZC z =M=B - z =M=A Z:arrow: Mírák - Hostik),
ale nejlépe i l.18 (= Petřiny - Malostranská občasná - Čechův most - Dlouhá třída - Nam.Rep. Z:arrow: na =M=B - manipulačně rovně za sjezdovku, "pod" zajištěním dispečerem zpětným pohybem vlevo k Masně před rozjezdovku a vpřed vlevo - z =M=B Z:arrow: Nam.Rep. - Dlouhá třída - Čechův most - Malostranská občasná - Petřiny a Pankrác - Albertov - Výtoň - Palačák nábř. DC Z:arrow: na =M=B - Jiráskáč - Myslíkova - z =M=B Z:arrow: Karlák ZC - Moráň - Botanika - Albertov - Pankrác)
Obousměrné vedení l.6 Spořilov - Karlák - Myslíkova - Jiráskáč - Zborovská - Anděl - Smícháč mělo být zajištěno dopravením jedné (až dvou) zálohy s tágem k uzamykatelné výhybce s pomocným návěstidlem na začátku ul. Spálené od Karláku, aby bylo zajištěno její přestavení před l. 6 vlevo = do Myslíkovy a hned za ní rovně = k zast. Lazarská aniž by byly TRAM nuceny zastavovat!
A l.17 měla být odkloněna Modřany - Jiráskáč - Václavák - Bílá Labuť - Vltavská obč. - Stross - Výstaviště/Voz. KO, aby nepřetežovala Nam.Rep (zatížený už. l.18) + křižovatkou Na Poříčí x Havlíčkova obousměrně projížděla v hlavním směru (obracení l.18 na tomto kolejovém trojúhelníku bez řízení SSZ jsem schválně navrhl, aby její zpětný pohyb byl v "nejhlavnějším" směru = po hlavní zprava a navíc do větve z níž vyjíždí nejméně IAD).

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.4.2013 16:36
od trainzjohny
9 svou pravidelností mezi 14:00 a 15:00 si nezadala s P+R, naprostá většina spojů stála na parkovišti mezi Lazarskou a Hlavním nádražím, stejně tak jako většina spojů linek 3 a 22.

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.4.2013 16:05
od lukas1
trainzjohny píše:
lukas1 píše:nevíte co se děje půl hodiny nejely 5+26?
Odklony po uzavření Národního divadla způsobily totální kolaps dopravy v Praze, z tramvají jezdí tak nějak jen 1,10,11,16 a 25 (stav cca v 15:00) ale to se jen tak nezlepší...
ještě 9

Re: Linkové vedení

Napsal: 29.4.2013 16:00
od trainzjohny
lukas1 píše:nevíte co se děje půl hodiny nejely 5+26?
Odklony po uzavření Národního divadla způsobily totální kolaps dopravy v Praze, z tramvají jezdí tak nějak jen 1,10,11,16 a 25 (stav cca v 15:00) ale to se jen tak nezlepší...