Taky jsme mu to my všichni z daní zaplatiliFilip píše:3 roky na dílně je opravdu moc. Navíc pro ty z nás, kteří nejsme manuálně zruční je to spíš dost prekérní. Snad jen souhlasím, že člověk se učí pořád. Za co jsem osobně rád, že za moje roky ježdění jsem se naučil vychytávat SSZ nebo banální závady na RP, aniž bych někoho volal, ale pšššš (oficiálně se musí volat všechno)
Radim má ošéfované autobusy, tam nemá konkurenci. Tam udělal takovou revoluci, že těžko ho někdo překoná. Dokázal, že se dá na větší vzdálenosti i autobusem jet pohodlně, což zase potěší nás, co nemáme rádi ČD nebo letadla.
Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Re: Železniční doprava
3 roky na dílně je opravdu moc. Navíc pro ty z nás, kteří nejsme manuálně zruční je to spíš dost prekérní. Snad jen souhlasím, že člověk se učí pořád. Za co jsem osobně rád, že za moje roky ježdění jsem se naučil vychytávat SSZ nebo banální závady na RP, aniž bych někoho volal, ale pšššš (oficiálně se musí volat všechno)
Radim má ošéfované autobusy, tam nemá konkurenci. Tam udělal takovou revoluci, že těžko ho někdo překoná. Dokázal, že se dá na větší vzdálenosti i autobusem jet pohodlně, což zase potěší nás, co nemáme rádi ČD nebo letadla.
Radim má ošéfované autobusy, tam nemá konkurenci. Tam udělal takovou revoluci, že těžko ho někdo překoná. Dokázal, že se dá na větší vzdálenosti i autobusem jet pohodlně, což zase potěší nás, co nemáme rádi ČD nebo letadla.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Taky A navíc pobyt v dílně nepovažuji za nesmysl. Na trať ti žádná rychlá rota do pár minut nepřijede, takže je třeba stroj perfektně znát. Ne jako u tramek, kde dneska víš kulový. Jen co máš mačkat a kam volat. Při současném nedostatku fírů už to rychlokvašení nastává i u nás. Možná se 3 roky na dílně zdají moc, ale uvědom si, kolik zkušeností (a o ty jde nejvíc) jsi nabyl za 3 roky za panelem a porovnej to s tím, jaký tele vylezlo z kurzu. Člověk se furt učí, ale na ty začátky vzpomínám hodně nerad. A dráha je ještě daleko syrovější než naše popojíždění po dvorku. Prostě Radim to má pořešený marketingově, ale ta režie je děsivá a nelze se divit, že to pak nešlape. Nevím, jak je na tom Leoš, ale nepřijde mi, že by se mu to nějak sypalo. A i kdyby, tak prostě alespoň nemá blbý kecy. Že se nedaří se stane, ale u Radima je to čím dál tim...stejný a hlavně slova, ne činy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
To by nejdřív musel RJ nějakou dílnu mítFilip píše:Věřím, že časem i RJ bude mít svojí školu pro strojvedoucí a nebude se ten kurz tak hrotit jako u ČD, kde se musí nesmyslně několik měsíců pobýt v dílně.
Re: Železniční doprava
Věřím, že časem i RJ bude mít svojí školu pro strojvedoucí a nebude se ten kurz tak hrotit jako u ČD, kde se musí nesmyslně několik měsíců pobýt v dílně.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
To se divím, že by u nás souromník vychoval poprvé strojvedoucí? I když baba je reklama a stejně chodí do školy u ČD, jen to paštika zaplatí
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Dobře, to je jedna
(ale díky, za odkaz)
(ale díky, za odkaz)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Helena byla zařazena do výcvikového programu, který podporuje mladé lidi se zájmem o pozici strojvedoucích. „Na železnici se obecně potýkáme s nedostatkem strojvedoucích, proto jsme před dvěma lety zahájili náborovou kampaň. Do ní se přihlásila i naše tehdejší stevardka Helena,“ vysvětlil ředitel provozu Leo Expressu Václav Henzl.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/leo-express-p ... oprava_maq
Asi to platí ČD + nějaký evropský fond aspon podle toho co se mi podařilo najít na netu.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/leo-express-p ... oprava_maq
Asi to platí ČD + nějaký evropský fond aspon podle toho co se mi podařilo najít na netu.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Tak to že nemají vlastní kurzy opět nevidím jako nevýhodu, ale vyčůranost. Ona to nebude levná sranda, takže je lepší přetáhnout odpadlíky...no a ty byli vycvičeni jak? No za státní, žejo
Ikdyž teda nevím, kde si dělala papíry ta Helča od Leoše. Možna při škole...takže taky za erár
Ikdyž teda nevím, kde si dělala papíry ta Helča od Leoše. Možna při škole...takže taky za erár
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
A ted tu o karkulce ...Filip píše:Tak ono dělat u ČD není taky žádný med. Kamarád tam má strojvedoucího a to jsou služby taky na sebevraždu, nástupy o půlnoci apod. 13-14 hodin v práci žádný problém.
Věřím, že RJ to vychytá. Bez dotací států je to pochopitelně těžké, ale věřím, že se to ustálí. Já nikdy s RJ neměl problém, buď jsem měl štěstí nebo ty problémy jsou ojedinělé.
Steward u SA má čistého kolem 22 tisíc což je v dnešní době dost pěkné.
Jediná snad nevýhoda soukromých dopravců, že nemají vlastní kurzy pro strojvedoucí. Jistě by se k nim hlásilo dost lidí, ale tohle je odradí.
Re: Železniční doprava
Tak ono dělat u ČD není taky žádný med. Kamarád tam má strojvedoucího a to jsou služby taky na sebevraždu, nástupy o půlnoci apod. 13-14 hodin v práci žádný problém.
Věřím, že RJ to vychytá. Bez dotací států je to pochopitelně těžké, ale věřím, že se to ustálí. Já nikdy s RJ neměl problém, buď jsem měl štěstí nebo ty problémy jsou ojedinělé.
Steward u SA má čistého kolem 22 tisíc což je v dnešní době dost pěkné.
Jediná snad nevýhoda soukromých dopravců, že nemají vlastní kurzy pro strojvedoucí. Jistě by se k nim hlásilo dost lidí, ale tohle je odradí.
Věřím, že RJ to vychytá. Bez dotací států je to pochopitelně těžké, ale věřím, že se to ustálí. Já nikdy s RJ neměl problém, buď jsem měl štěstí nebo ty problémy jsou ojedinělé.
Steward u SA má čistého kolem 22 tisíc což je v dnešní době dost pěkné.
Jediná snad nevýhoda soukromých dopravců, že nemají vlastní kurzy pro strojvedoucí. Jistě by se k nim hlásilo dost lidí, ale tohle je odradí.
Re: Železniční doprava
Včera se mnou jela jako průvodkyně skupiny slečna, která na HPP jezdí u Jetu linku Praha - Košice jako průvodčí. Říká, že to je hrozná otročina, že za celou cestu nemá žádnou pauzu a to za nějakých 19 tis hrubého. Děsný.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Naprosto nezaujatě... Klima i ta zima jsou průsery, které se táhnou s RJ od počátku... Navíc sám uznej, že je prasárna nechat lidi platit za to jezdit v lednici a nepřetáhnout ten vůz manipulačně...Filip píše:To se vychytá. Dejme jim tak měsíc a všechno bude ok. To jsou ty dětské nemoci. Spíš je smutné, že třeba banální problémy se musí řešit u dopravce, který sám sebe nazývá "národní dopravce" (byť to označení by mělo platit logicky pro všechny dopravce na kolejích)
Národní dopravce je pouze ten, který vlastní z určitých % stát. Stejně jako v letecké dopravě, kde se Radim rád vzhlíží...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
ČD národy spojují, Radim je spíše rozděluje
Naposledy upravil(a) Petrpes dne 11.1.2016 10:55, celkem upraveno 1 x.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
A co když je pojmem Národní dopravce myšlen dopravce spojující národy - Čechy, Moravany a Slezany.