Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Železniční doprava

Příspěvek od cwapa » 25.2.2016 17:18


Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Železniční doprava

Příspěvek od cwapa » 23.2.2016 18:58

Ono se to na elektrifikaci připravovalo už před více jak 20ti lety, upravovali se tunely na zadrátování.

Filip

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Filip » 23.2.2016 17:07

9001 - nemusí to jezdit jiní. Stačí, kdy se státní dopravce bude snažit. Jinak všude na západ od nás funguje spolupráce soukromých dopravců a státního dopravce na výbornou. Nevím proč se tomu u nás a v do jisté míry i v Rakousku tak brání.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od 9001 » 23.2.2016 17:02

Von: Na zelených psali, že prý mají 3 motoráky :lol:

Nechápu Filipovu touhu, aby to jezdil kdokoli jiný než ČD...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Železniční doprava

Příspěvek od von Špilberk » 23.2.2016 16:05

Filip píše:Ale kdyby se elektrifikoval Pacifik, mohla by zde jezdit Arriva třeba.
Arriva už teď jezdí motorákem (jediným, který v ČR má :lol: ) pod drátama. #-o Takže by mohla i tady. :lol: :lol:

Filip

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Filip » 23.2.2016 15:53

Tak k nám plánovali vlakotramvaj už před 15 lety a skutek utek. Ale kdyby se elektrifikoval Pacifik, mohla by zde jezdit Arriva třeba.
Vlakotramvaj si umím představit do Berouna.

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Venca » 23.2.2016 15:49

Než elektrizovat Pacifik, to si spíš dovedu představit prodloužení Metra D (pokud nějaké bude :-D), do Vestce, Jesenice a v případě velké fantazie až do Jílového. Samozřejmě povrchová varianta s vrchním trolejovým napájením. Klidně si dovedu představit, že u Depa Písnice nastoupí do soupravy fíra, aby nemusela být dráha oplocená.

Ono i ukončení busů z Týnce u Depa Písnice bude výrazné zlepšení dopravy z těchto míst, když už nebudou trčet v zácpě na Vídeňské.

Co se Pacifiku týče, tak bych viděl spíš potenciál v oblasti Vraného, Měchenic a Davle. Tam bych si dokázal představit spíše nějakou vlakotramvaj, která by na trať najela např. v Modřanech a obsloužila by tyto obce. Pokud by se elektrizoval Pacifik ve stavajcí stopě, moc by se trať nezrychlila. Když už dotáhnou elektrické vlaky do Týnce, tak spíš z Čerčan.

Když vidím, co udělali v Braníku chce se mi zvracet.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Železniční doprava

Příspěvek od P_V » 23.2.2016 15:45

Co je na té elektrifikaci pacifiku tak magického? Nejezdí tam těžké náklady, nejezdí se tam vysokou rychlostí, není to rameno jiné již elektrifikované trati.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Železniční doprava

Příspěvek od von Špilberk » 23.2.2016 15:40

XSC píše:Liberec si ani nedovedu představit, to by muselo mezi Turnovem a Libercem dojít k výstavbě nové trati.
Však jo. Na papíře už to je. Teda výhledově. :D 8-)
http://liberecky.denik.cz/zpravy_region ... 10715.html
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 23.2.2016 16:02, celkem upraveno 1 x.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Železniční doprava

Příspěvek od XSC » 23.2.2016 15:21

Liberec si ani nedovedu představit, to by muselo mezi Turnovem a Libercem dojít k výstavbě nové trati.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od 9001 » 23.2.2016 15:05

Filip píše:To je ale docela škoda. Kdyby se opravil zbytek nádraží po této trase (alespoň po vzoru nynějšího Braníka) a provedla se elektrifikace a možná na některých úsecích i zdvojkolejnění (v rámci možností), pak by se dalo navýšit počet spojů a jistě by to přilákalo více lidí.
Dokud nebude pod drátama Liberec, Zlín a další města, tak asi tyhle lokální tratě moc nárok nemají...

Filip

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Filip » 23.2.2016 14:50

To je ale docela škoda. Kdyby se opravil zbytek nádraží po této trase (alespoň po vzoru nynějšího Braníka) a provedla se elektrifikace a možná na některých úsecích i zdvojkolejnění (v rámci možností), pak by se dalo navýšit počet spojů a jistě by to přilákalo více lidí.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Petrpes » 23.2.2016 14:45

V tomhle životě nikoliv ;)

Filip

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Filip » 23.2.2016 14:42

Snad se dočkáme ještě elektrifikace tratě mezi Prahou a Týncem nad Sázavou.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Petrpes » 23.2.2016 14:39

Pro RJ a LE není Braník dost lukrativní ani se zábradlím :zadnice

Odpovědět