Blbost, s T3 i T6 odvezeš člověka za ruku jen to hvízdnedemon píše:No vidíš a přitom nejsou...9001 píše:Dveře u 15T mi přijdou podstatně bezpečnější v tomto směru oproti rozlamovačkám u T3
Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
No vidíš a přitom nejsou...9001 píše:Dveře u 15T mi přijdou podstatně bezpečnější v tomto směru oproti rozlamovačkám u T3
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Dveře u 15T mi přijdou podstatně bezpečnější v tomto směru oproti rozlamovačkám u T3demon píše:Takže třeba u 15T by stejná situace nastat nemohla, chceš naznačit ?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
K níže probírané odpovědnosti ČD:
Kdo přesně může za tragédii, při které loni vypadla dvouletá dívka z jedoucího rychlíku špatně zavřenými dveřmi a na místě zemřela, začne již v dohledné době řešit soud. České dráhy ale ještě před tím ve veřejné omluvě přijaly odpovědnost a s rodinou uzavřely mimosoudní dohodu o odškodném.
http://olomouc.idnes.cz/dite-vypadlo-z- ... zpravy_stk
Kdo přesně může za tragédii, při které loni vypadla dvouletá dívka z jedoucího rychlíku špatně zavřenými dveřmi a na místě zemřela, začne již v dohledné době řešit soud. České dráhy ale ještě před tím ve veřejné omluvě přijaly odpovědnost a s rodinou uzavřely mimosoudní dohodu o odškodném.
http://olomouc.idnes.cz/dite-vypadlo-z- ... zpravy_stk
Re: Železniční doprava
To nemá ani třeba EVO.9001 píše:MM: Díky za další argument proč Wana patří do muzea a ne do provozu.... Nemá dveře v jedné řadě...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Takže třeba u 15T by stejná situace nastat nemohla, chceš naznačit ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
To byla reakce na MMM;-). Na zadní dveře není pořádně vidět a tak můžou vzniknout podobné situace...demon píše:Vysvětli svůj myšlenkový pochod kterým jsi dospěl k tvrzení, že s tim souvisí wana a její dveře.
No nebo radši ne, už teď se bojim co z tebe zas vypadne za moudro...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Vysvětli svůj myšlenkový pochod kterým jsi dospěl k tvrzení, že s tim souvisí wana a její dveře.
No nebo radši ne, už teď se bojim co z tebe zas vypadne za moudro...
No nebo radši ne, už teď se bojim co z tebe zas vypadne za moudro...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
MM: Díky za další argument proč Wana patří do muzea a ne do provozu.... Nemá dveře v jedné řadě...
V tvém případě by šlo o pár ulomených zrcátek u aut co by si potkal po cestě... V případě člověka už ti jde o kriminál viz Ostrava...
V tvém případě by šlo o pár ulomených zrcátek u aut co by si potkal po cestě... V případě člověka už ti jde o kriminál viz Ostrava...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
NENÍ - zkontroluješ všechny dveře, nastoupíš do jedněch/posledních dveří a tzv. za zády ti před rozjetím vlaku někdo dveře (po)otevře (ať již nějaký naskakující "dobíhač" či naopak vyskakující "zaspálek")cwapa píše:Ono to možné je, ale to by musely být pobyty trochu delší než jsou.To jsme říkali už před 30 lety, že kdyby se dělalo vše podle předpisu, tak má každý vlak nejméně 30minut zpoždění.
PS: Zrovna minulý týden Krymská DC - zast. s IAD za TRAM = nezdržuji stanicování, což by zvyšovalo pravděpodobnost protiprávního objíždění TRAM!
Nástupní plocha v dané zastávce tzv. vídeň v cyklopruhu byla volná = uzavírám dveře, až po mém puštění tlačítka zprava ze slepého úhlu zpětného zrcátka vbíhá k TRAM mládenec!
Jak to dopadlo?
On uvnitř, ale za ním "vlající" tzv. sportovní taška zůstala venku - mezi křídly dveří T3RP byly její uši a TRAM signalizovala uzavřené dveře a odblokování jízdy! Naštěstí díky prázdné (bez lidí) nástupní ploše (vlastně ve vozovce) + takřka volné TRAM jsem situaci viděl a s tímto nebezpečným stavem jsem se nerozjel!
Re: Železniční doprava
Ono to možné je, ale to by musely být pobyty trochu delší než jsou.To jsme říkali už před 30 lety, že kdyby se dělalo vše podle předpisu, tak má každý vlak nejméně 30minut zpoždění.XSC píše:Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
9001: s tvojí poslední RE 100% souhlas!
a) mnohdy si vzájemně odporují
b) i jen tzv. omezené rychlosti, jak jsme tu kdysi diskutovali a přišel snad na to i DPP, prostě 100% i jen za jedinou směnu nikdo dodržet nedokáže!
2.) jak říkají někteří kolegové:
a) "dodržet všechny předisy = nevyjet ani z vozovny" což ti ovšem zaměstnavatel "dá" odmítnutí/neplnění prac. povinností"!
b) "D1/2 = pracovní řád, který má pojednávat nejen o povinnostech, ale i právech zaměstnanců, tedy také zejména povinnostech zaměstnavatele k nim" + "zaměstnavatel prý nesmí zaměstance stresovat" stávající D1/2 veškerou odpovědnost "hází" na zaměstnance = vyviňuje zaměstnavatele, čímž zaměstnance stresuje (takže tento má právo jednat dle předchozí odrážky (nevyjet)!
1.) pečlivě a důsledně předpisy nedodržíš, protože:P_V píše:Kdepak, naopak. Dodržovat ty předpisy velmi pečlivě a důsledně, samozřejmě že na úkor plynulosti provozu. Jen tak se problém přenese až na ty, kteří tu zodpovědnost mít mají.MM-Mikulovsky píše: JEDINÁ ÚČINNÁ CESTA, JAK ZABRÁNIT TAKOVÝM TO OBVIŇOVÁNÍM ZAMĚSTNANCŮ PČR Z PŘESTUPKŮ/TRESTNÝCH ČINŮ, DLE NESMYSLNÝCH/NESPLNITELNÝCH VNITROPODNIKOVÝCH NAŘÍZENÍ/PŘEDPISŮ, JE HROMADNÉ "POSTAVENÍ SE" ZAMĚSTNANCŮ PROTI SAMOTNÉ EXISTENCI TĚCHTO PROTIPRÁVNÍCH PŘEDPISŮ/NAŘÍZENÍ
a) mnohdy si vzájemně odporují
b) i jen tzv. omezené rychlosti, jak jsme tu kdysi diskutovali a přišel snad na to i DPP, prostě 100% i jen za jedinou směnu nikdo dodržet nedokáže!
2.) jak říkají někteří kolegové:
a) "dodržet všechny předisy = nevyjet ani z vozovny" což ti ovšem zaměstnavatel "dá" odmítnutí/neplnění prac. povinností"!
b) "D1/2 = pracovní řád, který má pojednávat nejen o povinnostech, ale i právech zaměstnanců, tedy také zejména povinnostech zaměstnavatele k nim" + "zaměstnavatel prý nesmí zaměstance stresovat" stávající D1/2 veškerou odpovědnost "hází" na zaměstnance = vyviňuje zaměstnavatele, čímž zaměstnance stresuje (takže tento má právo jednat dle předchozí odrážky (nevyjet)!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Potom má zaměstnanec dost možností se ozvat... Ale to by musely odbory fungovat pořádně a ne jako tady, kde se hádají max o režijky a koryta...XSC píše:Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Proto se tam teď doplňují ty kontrolky, neb to že dveře zacvakly je z v zásadě nezkontrolovatelné, pokud četa nestojí do 5 metrů od nich...XSC píše:Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?
Čili máslo na hlavě má dráha, ale bude se soudit zcela nesmyslně četa
Re: Železniční doprava
Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?