Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Petrpes » 28.7.2017 15:17

demon píše:
9001 píše:Dveře u 15T mi přijdou podstatně bezpečnější v tomto směru oproti rozlamovačkám u T3
No vidíš a přitom nejsou...
Blbost, s T3 i T6 odvezeš člověka za ruku jen to hvízdne ;)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od demon » 27.7.2017 23:33

9001 píše:Dveře u 15T mi přijdou podstatně bezpečnější v tomto směru oproti rozlamovačkám u T3
No vidíš a přitom nejsou...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od 9001 » 27.7.2017 11:09

demon píše:Takže třeba u 15T by stejná situace nastat nemohla, chceš naznačit ?
Dveře u 15T mi přijdou podstatně bezpečnější v tomto směru oproti rozlamovačkám u T3

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Radek » 27.7.2017 6:45

K níže probírané odpovědnosti ČD:
Kdo přesně může za tragédii, při které loni vypadla dvouletá dívka z jedoucího rychlíku špatně zavřenými dveřmi a na místě zemřela, začne již v dohledné době řešit soud. České dráhy ale ještě před tím ve veřejné omluvě přijaly odpovědnost a s rodinou uzavřely mimosoudní dohodu o odškodném.
http://olomouc.idnes.cz/dite-vypadlo-z- ... zpravy_stk

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od thriller2 » 26.7.2017 13:08

9001 píše:MM: Díky za další argument proč Wana patří do muzea a ne do provozu.... Nemá dveře v jedné řadě...
To nemá ani třeba EVO.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od demon » 26.7.2017 12:03

Takže třeba u 15T by stejná situace nastat nemohla, chceš naznačit ?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od 9001 » 26.7.2017 10:36

demon píše:Vysvětli svůj myšlenkový pochod kterým jsi dospěl k tvrzení, že s tim souvisí wana a její dveře.
No nebo radši ne, už teď se bojim co z tebe zas vypadne za moudro... :roll:
To byla reakce na MMM;-). Na zadní dveře není pořádně vidět a tak můžou vzniknout podobné situace...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od demon » 26.7.2017 6:39

Vysvětli svůj myšlenkový pochod kterým jsi dospěl k tvrzení, že s tim souvisí wana a její dveře.
No nebo radši ne, už teď se bojim co z tebe zas vypadne za moudro... :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od 9001 » 25.7.2017 23:54

MM: Díky za další argument proč Wana patří do muzea a ne do provozu.... Nemá dveře v jedné řadě...
V tvém případě by šlo o pár ulomených zrcátek u aut co by si potkal po cestě... V případě člověka už ti jde o kriminál viz Ostrava...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.7.2017 22:54

cwapa píše:Ono to možné je, ale to by musely být pobyty trochu delší než jsou.To jsme říkali už před 30 lety, že kdyby se dělalo vše podle předpisu, tak má každý vlak nejméně 30minut zpoždění.
NENÍ - zkontroluješ všechny dveře, nastoupíš do jedněch/posledních dveří a tzv. za zády ti před rozjetím vlaku někdo dveře (po)otevře (ať již nějaký naskakující "dobíhač" či naopak vyskakující "zaspálek") :!:

PS: Zrovna minulý týden Krymská DC - zast. s IAD za TRAM = nezdržuji stanicování, což by zvyšovalo pravděpodobnost protiprávního objíždění TRAM!
Nástupní plocha v dané zastávce tzv. vídeň v cyklopruhu byla volná = uzavírám dveře, až po mém puštění tlačítka zprava ze slepého úhlu zpětného zrcátka vbíhá k TRAM mládenec!
Jak to dopadlo?
On uvnitř, ale za ním "vlající" tzv. sportovní taška zůstala venku - mezi křídly dveří T3RP byly její uši a TRAM signalizovala uzavřené dveře a odblokování jízdy!
Naštěstí díky prázdné (bez lidí) nástupní ploše (vlastně ve vozovce) + takřka volné TRAM jsem situaci viděl a s tímto nebezpečným stavem jsem se nerozjel!

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Železniční doprava

Příspěvek od cwapa » 25.7.2017 22:18

XSC píše:
9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?
Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.
Ono to možné je, ale to by musely být pobyty trochu delší než jsou.To jsme říkali už před 30 lety, že kdyby se dělalo vše podle předpisu, tak má každý vlak nejméně 30minut zpoždění.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.7.2017 21:58

9001: s tvojí poslední RE 100% souhlas!
P_V píše:
MM-Mikulovsky píše: Z:arrow: JEDINÁ ÚČINNÁ CESTA, JAK ZABRÁNIT TAKOVÝM TO OBVIŇOVÁNÍM ZAMĚSTNANCŮ PČR Z PŘESTUPKŮ/TRESTNÝCH ČINŮ, DLE NESMYSLNÝCH/NESPLNITELNÝCH VNITROPODNIKOVÝCH NAŘÍZENÍ/PŘEDPISŮ, JE HROMADNÉ "POSTAVENÍ SE" ZAMĚSTNANCŮ PROTI SAMOTNÉ EXISTENCI TĚCHTO PROTIPRÁVNÍCH PŘEDPISŮ/NAŘÍZENÍ :!:
Kdepak, naopak. Dodržovat ty předpisy velmi pečlivě a důsledně, samozřejmě že na úkor plynulosti provozu. Jen tak se problém přenese až na ty, kteří tu zodpovědnost mít mají.
1.) pečlivě a důsledně předpisy nedodržíš, protože:
a) mnohdy si vzájemně odporují
b) i jen tzv. omezené rychlosti, jak jsme tu kdysi diskutovali a přišel snad na to i DPP, prostě 100% i jen za jedinou směnu nikdo dodržet nedokáže!
2.) jak říkají někteří kolegové:
a) "dodržet všechny předisy = nevyjet ani z vozovny" Z:arrow: což ti ovšem zaměstnavatel "dá" odmítnutí/neplnění prac. povinností"!
b) "D1/2 = pracovní řád, který má pojednávat nejen o povinnostech, ale i právech zaměstnanců, tedy také zejména povinnostech zaměstnavatele k nim" + "zaměstnavatel prý nesmí zaměstance stresovat" Z:arrow: stávající D1/2 veškerou odpovědnost "hází" na zaměstnance = vyviňuje zaměstnavatele, čímž zaměstnance stresuje (takže tento má právo jednat dle předchozí odrážky (nevyjet)!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od 9001 » 25.7.2017 21:43

XSC píše:
9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?
Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.
Potom má zaměstnanec dost možností se ozvat... Ale to by musely odbory fungovat pořádně a ne jako tady, kde se hádají max o režijky a koryta...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Petrpes » 25.7.2017 21:22

XSC píše:
9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?
Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.
Proto se tam teď doplňují ty kontrolky, neb to že dveře zacvakly je z v zásadě nezkontrolovatelné, pokud četa nestojí do 5 metrů od nich...
Čili máslo na hlavě má dráha, ale bude se soudit zcela nesmyslně četa :P

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Železniční doprava

Příspěvek od XSC » 25.7.2017 19:42

9001 píše:MM: Co na tom nechápeš? Je povinností vlakové čety kontrolovat dveře? Je... Takže kde je problém?
Třeba že to v provozu nezkontrolovatelné.

Odpovědět