Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Re: "Plodné" debaty
Arny: dík za osvětu. A já proč je zvykem když 372 jede na EC 179, kterym často jezdim, je zpoždění a mezi Ústím a Prahou to zpoždění ještě zákonitě naroste. Čirou náhodou netušíš proč se teď dost často dáva 372 na EC? S 371 se dá úsek Ústí - Praha Hol. zvládnout i pod 1h, jednou dokonce tušim to bylo i za 55min s bejvalou DB 371
Re: "Plodné" debaty
Ono pánové pozor 372 neboli základní "Bastard" Má převod na 120 km/h - tím pádem universální lokomotiva (Stejné *63) a 371 tedy s převodem na 160 je 6 + 1 (180.001DB dnes 371.201) je rychlíková lokomotiva, s malým výkonem a 160tkou, ale to je druhá věcstteep píše:372 má převod pouze na 140km/h, je deponovaná v DKV Ústí nad Labem.371 má převod na rychlost 160km/h a je výhradně deponovaná v DKV Praha a je jich tušim asi 15?(odhaduju)
A "dobráku" narozdíl od "es" "a peršingu", bastardi mají odporou regulaci výkonu a poláci ani východní němci nemuslei tyrystorovou.
A s tou 372 (ES 499.2) je to univerzální lokomotiva, takže jí uvidíš na nákladu, na osbáku, na rychlíku, proč dýzl
Re: "Plodné" debaty
Souhlas se všemi, leč já bych tam osobně nahodil nějakýho dýzla a elektrickou výkonou mašinu šetřil na velký vlaky.
Jo a jezdí tam 372 na tom Os. Teda jenom o víkendu, to to jede 372+4xBc, ve všední prý snad jen 810+010 (to musí bejt pro skopčáky pohled, jejich nic extra S-Bahn souprava oproti našemu luxusnímu šukafonu )
Jo a jezdí tam 372 na tom Os. Teda jenom o víkendu, to to jede 372+4xBc, ve všední prý snad jen 810+010 (to musí bejt pro skopčáky pohled, jejich nic extra S-Bahn souprava oproti našemu luxusnímu šukafonu )
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Re: "Plodné" debaty
Tak dík za upřesnění, to sem opravdu nevěděl, už dlouhou dobu žiju v domění že 371/372 jsou třísystémové a jsou použiletné obou systémech v česku + německém systému.PvvS píše:stteep : Taky omyl 371/372 jsou pouze 2systemove lokomotivy . Umi pouze 3kV = a 15kV 16 2/3 HZ stridavych.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
stteep : Taky omyl 371/372 jsou pouze 2systemove lokomotivy . Umi pouze 3kV = a 15kV 16 2/3 HZ stridavych.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Re: "Plodné" debaty
Ono pozor Goode. Pokud teď neplácám blbost (snad někdo potvrdí) Bastardi jsou 2 typy. původní 372 a rekonstruovaná 371. Rozdíl je jen malej:I.am.good píše:Zpět táhnul zase ten samý Os. A je potupný, když silná mašina s Vmax=160km/hod tahá čtyři ušmudlaný Bc vozy na Os s jízdní dobou asi 30 minut.cwapa píše:Nevím proč by to mělo být potupný ,nevíš co co táhl pak. Může třeba táhnout nějaké IC do Prahy a nebo to mají na doplnění výkonu. Rozhodně to ale není potupný.
372 má převod pouze na 140km/h, je deponovaná v DKV Ústí nad Labem.
371 má převod na rychlost 160km/h a je výhradně deponovaná v DKV Praha a je jich tušim asi 15?(odhaduju)
Předpokládal bych že os z Bad Shandau tahaj 372, ale nezaručuju. Jinak Z Bad Shandau je potřeba Bastardů tušim hlavně proto, protože jako jediný mohou jet pod napětím který je v Německu, je to třísystémová lokomotiva
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Plodné" debaty
Taky jde o to, kolik má depo Děčín volných motorových lokomotiv s přechodností na DB pro výkon na elektrifikované trati, bo 3kVDC a 15kVAC umí z elektrických jenom 371 a 372 .I.am.good píše:Zpět táhnul zase ten samý Os. A je potupný, když silná mašina s Vmax=160km/hod tahá čtyři ušmudlaný Bc vozy na Os s jízdní dobou asi 30 minut.cwapa píše:Nevím proč by to mělo být potupný ,nevíš co co táhl pak. Může třeba táhnout nějaké IC do Prahy a nebo to mají na doplnění výkonu. Rozhodně to ale není potupný.
Naposledy upravil(a) syverin dne 13.10.2007 22:46, celkem upraveno 1 x.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: "Plodné" debaty
Arny: :-)
Re: "Plodné" debaty
NO popravdě on ten Bastard si řekne: „Pořád tahám těžký dlouhý rychlíky a musím si nimi jezdit rychle, že jsem z toho celý zadýchaný. Ale teď, když jsem si odskočil na osobáček, tak můžu jet pěkně pomalu s pár vagónkama. Jedním reflektorem pozorovat krajinu, kde se jen tak nedostanu. A néé pořád oběma čumět dopředu , že mi nějaký pitomec při stošedesáti stoupne před nárazník. Jen pořád ty rozjezdy a brždění v každý pr***i mi nedělají dobře To se zase těším na rychlík. “
Re: "Plodné" debaty
Ale já vím. Ale prostě kdyby ta mašinka měla duši, tak by jí určitě s**lo, že místo toho, aby si táhla nějaké EC z Prahy do Berlína, tak musí táhnout ušmudlanej osobák mezi Děčínem a Bad Schandau. Je fakt, že to samé si musely říkat banáni, co měli v turnusu kolečko Praha - Benešov na Os.cwapa píše:Ona loko má určitý turnus....
Re: "Plodné" debaty
Ona loko má určitý turnus ,má tam třeba nějaký rychlík ,nějaké IC a i osobák. Je to prostě postaveno tak aby ta mašina co nejméně stála a aby strojvedoucí měli určitý výkon. Veze třeba nějaký rychlík do Prahy a zpět a aby měl výkon tak udělá ještě osobák. Je to úplně normální. Kolikrát máš rychlík a má to třeba taky jen 5 vozů a táhne to mašina co má povolenou 160Km/h a jede po trati kde ta 160tka není. To neznamená ,že když mašina může jet 160Km/h ,že nejezdí i jinde. Ono těch úseků kde se dá jet 160Km/h moc zase není.I.am.good píše:Zpět táhnul zase ten samý Os. A je potupný, když silná mašina s Vmax=160km/hod tahá čtyři ušmudlaný Bc vozy na Os s jízdní dobou asi 30 minut.
Re: "Plodné" debaty
Zpět táhnul zase ten samý Os. A je potupný, když silná mašina s Vmax=160km/hod tahá čtyři ušmudlaný Bc vozy na Os s jízdní dobou asi 30 minut.cwapa píše:Nevím proč by to mělo být potupný ,nevíš co co táhl pak. Může třeba táhnout nějaké IC do Prahy a nebo to mají na doplnění výkonu. Rozhodně to ale není potupný.
Re: "Plodné" debaty
Nevím proč by to mělo být potupný ,nevíš co co táhl pak. Může třeba táhnout nějaké IC do Prahy a nebo to mají na doplnění výkonu. Rozhodně to ale není potupný.I.am.good píše:Tak buď to právě bude vyjímka, anebo třeba to má v turnusu. Slovenský gorily (350) taky nevozej jen mezinárodní vlaky. Gorilka přijede z Ba do Prg, veme IC do Vídně, hodí ho do Břeclavi, tam veme jiný od Vídně a veme ho do Prahy a pak teprve zase veme nějakej vlak, kterej odveze až domů - na Slovensko. A kolik maj ČD bastardů (371) netuším, ale vím, že když jsem jel loni Os z Děčína do Bad Schandau, tak nás táhnul právě bastard. Což je pro takovou lokomotivu silně potupný.
Re: "Plodné" debaty
Tak buď to právě bude vyjímka, anebo třeba to má v turnusu. Slovenský gorily (350) taky nevozej jen mezinárodní vlaky. Gorilka přijede z Ba do Prg, veme IC do Vídně, hodí ho do Břeclavi, tam veme jiný od Vídně a veme ho do Prahy a pak teprve zase veme nějakej vlak, kterej odveze až domů - na Slovensko. A kolik maj ČD bastardů (371) netuším, ale vím, že když jsem jel loni Os z Děčína do Bad Schandau, tak nás táhnul právě bastard. Což je pro takovou lokomotivu silně potupný.stteep píše:http://www.youtube.com/watch?v=HOAw6_OOVSs
Sem nevěděl že český lokomotivy řady 371 vozej v německu z Berlína do Waršavy expresy, sem myslel že jen vlaky z česka, nebo se jednalo o výjimku?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Re: "Plodné" debaty
http://www.youtube.com/watch?v=HOAw6_OOVSs
Sem nevěděl že český lokomotivy řady 371 vozej v německu z Berlína do Waršavy expresy, sem myslel že jen vlaky z česka, nebo se jednalo o výjimku?
Sem nevěděl že český lokomotivy řady 371 vozej v německu z Berlína do Waršavy expresy, sem myslel že jen vlaky z česka, nebo se jednalo o výjimku?