Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 18:28

MOp napsal:Že náhradní soupravy nestačí tempu pendolin potvrdil mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Postiženy bývají spoje Brněnský drak a Vyšehrad. „Předpokládané prodloužení jízdní doby u vlaků vedených lokomotivou řady 350 je 15 minut, u vlaků s lokomotivou řady 362 je to 25 minut,“ uvedl mluvčí. Podle jeho dřívější informace ale první z uvedených typů lokomotiv, které jsou majetkem slovenského dopravce, jako náhradu za chybějící pendolina neobjednali.
Asi původně stroje nebylyi objednány, ale jsou. Náhradní soupravy jezdí vna vlacích Brněnský drak, Alois Negrelli, Vyšehrad a Smetana.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod MOp v 17.1.2006 17:29

Že náhradní soupravy nestačí tempu pendolin potvrdil mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Postiženy bývají spoje Brněnský drak a Vyšehrad. „Předpokládané prodloužení jízdní doby u vlaků vedených lokomotivou řady 350 je 15 minut, u vlaků s lokomotivou řady 362 je to 25 minut,“ uvedl mluvčí. Podle jeho dřívější informace ale první z uvedených typů lokomotiv, které jsou majetkem slovenského dopravce, jako náhradu za chybějící pendolina neobjednali.
MOp
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 16:59

8681 napsal:Na Manažeru se stávalo naprosto běžně, že vlak přijel do ostravy o 10 minut dřív takže těch pár minut navrch pendolina není rozhodujcí
p.s.: 163 2XX jsou bývalé lokomotivy řady 162, jenom jim přehodily podvozky a nápravy s řadou 363 a provedli další upravy :wink: je přece lepší mít dvousistémové lokomotivy :wink:
a ještě připomínka R 425 Laborec nemá maximálku 120 km/h ale
100 km/h kvůly vagonu na auta do Popradu
Jsou, ale tim že se vyměnily podvozky mají maximálku 120 km/h, mám to z literatury tady. Takže jsou to klasické 163 nic víc. Okej tak při těch 120 km/h by to hodilo rozdíl dejme tomu tedy 15 km/h což je dost. Zkrátka s lokomotivou stavnou na 120, nejde nikde nahnat čas, když ostatní tam jedou 160.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 16:54

KM napsal:...Jan Perner 17,18-21,25, tedy 247min., SC511 18,26-21,55 tedy 209min, rozdíl 38 min. na 358km tzn. minuta na 9km. Myslíš že se to neušetří ostřejšími rozjezdy, větší pozorností při stavění vlakové cesty ...
Minuta na těch 9 km by byla možná, ale kde je chce udělat když jenom do Kolína přijede (počítal jsem to) se zpožděním cca 10 minut. Jelikož je tam maximálka na tomto úseku pendolino frčí 160, je podle toho upraven i JŘ, tak jak může udělat minutu na 9 kilometrech, když do kolína bude přijíždět s 10 minutovym zpožděnim, ta lokomotiva nemůže jet 160, jelikož to neumí.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod 8681 v 17.1.2006 16:51

Na Manažeru se stávalo naprosto běžně, že vlak přijel do ostravy o 10 minut dřív takže těch pár minut navrch pendolina není rozhodujcí
p.s.: 163 2XX jsou bývalé lokomotivy řady 162, jenom jim přehodily podvozky a nápravy s řadou 363 a provedli další upravy :wink: je přece lepší mít dvousistémové lokomotivy :wink:
a ještě připomínka R 425 Laborec nemá maximálku 120 km/h ale
100 km/h kvůly vagonu na auta do Popradu
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 16:24

Filippl napsal:proc ne prodlouzej pendla z bohumina do tesina
ja z polska musim jet pres ct proto, ze do chałupek(polska strana bohumina) nic ne jezdi, a z ct mam jen dva vlaky: 9:46(nestihnu, prvni bus jede mi v 8:20 z gliwic a jede 2 hodinky) a v 13:46(stejne musim jet v 8:20 a cely den do ...)
treti vlak jel nekde ve 12 ale ho skratily do bohumina
a vim, ze nejsem jediny ktery jezdi takhle do prahy
Pendolina nejezdí ani do Bohumína a nebudou jezdit. Vlaky SC spojují pouze krajská města! Což ani jedno z těchno městeček není.
A z Těšína jezdí, Hutník, Detvan, Košičan, Odra, Hradčany, Laborec, Excelsior, Cassovia tedy vlaky na Prahu. A hromada osobáků.
Přes Chalupki jezdí, dva páry osobáků v pondělí a ž sobota. Víc bohužel ne, polská strana nechtěla.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 16:18

KM napsal:A přece se točí.
Jan Perner 17,18-21,25, tedy 247min., SC511 18,26-21,55 tedy 209min, rozdíl 38 min. na 358km tzn. minuta na 9km. Myslíš že se to neušetří ostřejšími rozjezdy, větší pozorností při stavění vlakové cesty (aby skutečně nikde nejel na odbočnou), rychlejším odbavením ve stanicích (výpravčí už na něj bude čekat na nástupišti a ne že se teprve k vlaku vydá když zastaví).
Jinak souhlas, asi nemůžou být v soupravě B-čka :-)
Je to rozdíl 40 km za hodinu to skutečně možné neni. Počítal jsem to. Průměrná rychlost v
úseku Praha Kolín:
IC 501 Pendolino (160 km/h) 104 km/h
EC 121 Košičan (160 km/h, řada 151) 95 km/h
R 425 Laborec (120 km/h, řada 150, ale maximální povolená rychlost 120km/h) 76 km/h

což rozdíl je asi 30 km/h, skutečně se musely posunout jízdí doby neni možné to udělat, technická vybavenost lokomotivy to nedovolí, jaktože IC se 151 (160 km/h) to ujede za 4 hodiny a IC se 163 (120 km/h) 3 a půl. A tyhle vlaky nikde nejezdí odbočkou všechny jsou v nejvyšší kategorii. Kategorie TEEM už neexistuje, tkaže nic víc než EC oficiálně není. Protože kdyby to možné bylo, tak EC vlaky v klasice nejezdí mezi Prahou a Ostravou 4 hodiny ale třeba 3 a 40 minut. Proč by se, pokud to umožňuje řada 163, prováděly rekonstrukce řad 150 na 151.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Filippl v 17.1.2006 15:39

proc ne prodlouzej pendla z bohumina do tesina
ja z polska musim jet pres ct proto, ze do chałupek(polska strana bohumina) nic ne jezdi, a z ct mam jen dva vlaky: 9:46(nestihnu, prvni bus jede mi v 8:20 z gliwic a jede 2 hodinky) a v 13:46(stejne musim jet v 8:20 a cely den do ...)
treti vlak jel nekde ve 12 ale ho skratily do bohumina
a vim, ze nejsem jediny ktery jezdi takhle do prahy
Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
 
Založen: 17.9.2005 20:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Odeslatod KM v 17.1.2006 15:30

A přece se točí.
Jan Perner 17,18-21,25, tedy 247min., SC511 18,26-21,55 tedy 209min, rozdíl 38 min. na 358km tzn. minuta na 9km. Myslíš že se to neušetří ostřejšími rozjezdy, větší pozorností při stavění vlakové cesty (aby skutečně nikde nejel na odbočnou), rychlejším odbavením ve stanicích (výpravčí už na něj bude čekat na nástupišti a ne že se teprve k vlaku vydá když zastaví).
Jinak souhlas, asi nemůžou být v soupravě B-čka :-)
KM
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 14:07

Pro doplnění:
Praha-Ostrava vlaky EC a IC (Všechny lokomotivu ř. 151 ČD max. 160 km/h) se zastavením oproti pendolinu v Kolíně, České Třebové a Hranicích na Moravě mají jiízdní dobu cca 4 hodiny.

Pendolina podle Vás s řadou 163 ČD max. 120 km/h sice nemají tyto 3 stanice, ale mají výrazně pomalejší stroje, to udělají za 3 hodiny?? To je nesmysl, v jedinym tom vlaku z výšem jemonovaných (EC, IC) není zařazen, vůz který by mohl jet méně než 160 km/h. Ano celý koridor neni stavěn, na 160 km/h ale tam kde je, ten vlak je musí logicky vzít.

Další argument, pokud jezdil Manažer, zastavoval pouze v Praze, Ostravě a Bohumíně Praha Bohumín, což je dál (16:05-20.06) udělal za 4 hodiny, v čele s lokomotivou 151 a čtyřmi vozy z výše uvedených. Takže to co píšete není technicky proveditelné, protože pokud ano, tak by si ČD na tento vlak určitě neturnusovaly svoje nejrychlejší a nejvýkonější stroje.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 13:50

Jinak uvažuju o tom, ale to skutečně neni možné.
Jedině co by bylo schopno na trati Ostrava-Praha (kde je asi méně oblouků, nebo méně oblouků s menším poloměrem než v údolí Svitavy) je souprava sestavená z tzv. hokejového vlaku.
151 (371) + vozy řad Ampz, Aee, Apee, Amee, Bmz, Bee, Bpee, Bmee, BDbrsmee, BRm, WRmee, WRmz, WRm (noční: WLABmee, WLAB), takže souprava složená pouze z kombinace těchto vozů by mohla konkurovat pendloinu. Jinak už jen v úseku Praha-Kolín, kde je rovina a celou cestu skoro 160 km/h, by musely vlaky s lokomotivou 163 nabírat zpoždění.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 13:21

8681 napsal:další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)


takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy

nebo koupit ICE
Koukal jsem do spoždění, buď byly upraveny JŘ, nebo s tim někdo šulí, skutečně je rozdíl mezi 160 a 120 km/h a nevim zda na pendolinech jezdí 163, myslim, že tam je zaturnusovaná řada 162 DKV Praha.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod KM v 17.1.2006 13:08

8681 napsal:další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)
takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy
nebo koupit ICE

Toto jsem napsal u konkurence: (zejména si všimněte data)
Odesláno Pondělí, 05.prosinec 2005 - 12:01:

Vzdálenější věštba: Po koridorizaci budou na trasu Pha-ČB-Linz přesunuty dosluhujici Pendolina, a konečně využijí klopení, protože se ukáže, že na I.a II. koridoru dokáží 362 totéž co Pendolína. Ostatně, už za týden to budou muset dokázat. Nebijte mě, řekli jste si o to.
To je jen malá odbočka pro ty některé zde, kteří stále tvrdí že píšu voloviny a ne reálné předpovědi.
KM
 

Odeslatod 8681 v 17.1.2006 11:40

jara napsal:To jsou nám věci. Bude se vracet http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... 9&tro2_0_0

muže to taky být nátlak na alstom aby je motivovali odstranit ty závady :wink: ale těch asi ještě bude :P
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod 8681 v 17.1.2006 11:37

další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)


takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy

nebo koupit ICE
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron