Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod 8681 v 19.2.2007 14:17

Tom 11 napsal:Takový EC beru třeba 100/101 Jože Plečnik
->klimatizované vozy Ampz,Bmz,jídelní vůz...a dokonce po tratích ČD jezdí jako Ex!

Ex je to kvůli těm šrotum, co jedou s ním do Budějic, které pokračují jako R Šumava do volar
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Tom 11 v 19.2.2007 1:48

Karotka napsal:Trochu odbočím - co EC FATRA? Jel jsem s ním 3. 2. a moc "euro" mi nepřipadal - vozy Bmee, sice 6 sedaček à kupé a vlakový rozhlas, ale také stahovací okýnka (klíma není povinná?), design "DDR" (normy ne/hořlavosti dřevotřísky?)...


A zrovna vozy Bmee jezdili i na Ex Budvar,takže tam jsem to bral,bez příplatku ani nemůžu nic víc chtít,dokonce tam byl i jídelní vůz,ale to bylo minulý rok,teď ho zrušili úplně...ale když si vezmu,že takové vozy jezdily na JADRAN Expressu,tak to je opravdu ubohé...

Takový EC beru třeba 100/101 Jože Plečnik
->klimatizované vozy Ampz,Bmz,jídelní vůz...a dokonce po tratích ČD jezdí jako Ex!
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 19.2.2007 1:25

Karotka napsal:Trochu odbočím - co EC FATRA? Jel jsem s ním 3. 2. a moc "euro" mi nepřipadal - vozy Bmee, sice 6 sedaček à kupé a vlakový rozhlas, ale také stahovací okýnka (klíma není povinná?), design "DDR" (normy ne/hořlavosti dřevotřísky?)...
klíma je povinná,ale co si budeme nalhávat, i Němci to kolikrát šidí. V podstatě jde o princip, kdyby Fatru převedli mezi IC, nemůžeš říct ani popel IC mají méně podmínek, než EC. Avšak Detvan má EC kategorii a nemá jídelní vůz, na EC vlak mi to přijde už velkej nedostatek. Detvan by mělo bej IC (pokud chtěj rejžovat na příplatku) nebo Ex. když do Detvanu nastoupíš v Havířově směr Žilina asi budeš muset cvaknout příplatek, poslal jsem dotaz, jakže to s tím je.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod Karotka v 19.2.2007 0:43

DJ LA DÉFENSE napsal:Mezi námi přátelé EC DETVAN neodpovídá mezinárodní dohodám a napsal jsem už na dráhu dotaz.
Trochu odbočím - co EC FATRA? Jel jsem s ním 3. 2. a moc "euro" mi nepřipadal - vozy Bmee, sice 6 sedaček à kupé a vlakový rozhlas, ale také stahovací okýnka (klíma není povinná?), design "DDR" (normy ne/hořlavosti dřevotřísky?)...
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod fibou v 18.2.2007 17:12

DJ LA DÉFENSE napsal:Z dopravního hlediska ano, to je jasné, já řekl, že jsou vedeny pod hlavičkou, ne že jsou v kategorii, to je velký rozdíl. Jinak Strela je pochopitelně EuroCity a ne InterCity!!!!


Jo to máš pravdu :) Nikdo není neomylný ;)
fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 18.2.2007 15:39

fibou napsal:SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.
Z dopravního hlediska ano, to je jasné, já řekl, že jsou vedeny pod hlavičkou, ne že jsou v kategorii, to je velký rozdíl. Jinak Strela je pochopitelně EuroCity a ne InterCity!!!!
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod fibou v 18.2.2007 15:36

DJ LA DÉFENSE napsal:135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.


SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.
fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 18.2.2007 15:20

limm napsal:Náhradní souprva EC 141 Detvan ze Svinova:
151.008-0+3xB+BDbm(r)see+Aee.Na té 106 bohužel nevím.
Stejný problém jako s tím EC 141 je IC 135-oba jak přejedou hranice jsou vedeny v režimu Ex a úplně největší bomba je,že naš bimbadla slouží v Rakousku jako regionzug a z Břeclavi vezou vzduch.
135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod limm v 18.2.2007 14:06

Náhradní souprva EC 141 Detvan ze Svinova:
151.008-0+3xB+BDbm(r)see+Aee.Na té 106 bohužel nevím.
Stejný problém jako s tím EC 141 je IC 135-oba jak přejedou hranice jsou vedeny v režimu Ex a úplně největší bomba je,že naš bimbadla slouží v Rakousku jako regionzug a z Břeclavi vezou vzduch.
limm
Uživatel
 
Založen: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 18.2.2007 13:50

limm napsal:Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.
nevíš co tam bylo vystaveno??

Mezi námi přátelé EC DETVAN neodpovídá mezinárodní dohodám a napsal jsem už na dráhu dotaz.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod limm v 18.2.2007 13:47

Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.
limm
Uživatel
 
Založen: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 18.2.2007 13:36

stteep napsal:jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)
šlo mi o ten náhradní vlak... a jak detvan koukala jsem že ten přijel do zvolena. taky měl náhradní soupravu?
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod stteep v 18.2.2007 0:43

DJ LA DÉFENSE napsal:Netuší někdo co do Polaska jelo??


jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)
stteep
Uživatel
 
Založen: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 18.2.2007 0:31

Netuší někdo co do Polaska jelo??
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod fibou v 17.2.2007 21:24

Dnes v 10.28 vykolejil ve výhybně Praha - Vítkov vlak EC 107 PRAHA jedoucí z Prahy do Varšavy. Vlak vjížděl na pražském zhlaví do odbočky padesátikilometrovou rychlostí. Pravděpodobná příčina vykolejení lokomotivy a pěti vozů je lom jazyka výhybky. Nikomu se nic nestalo, vlak jezdili odklonem přes Prahu - Malešice a Prahu - Vršovice. Cestující z vlaku 107 přestoupili do vlaku 707, který jel z Libně a měl na Vátkově s vlakem 107 křižovat. Vlak 707 byl poté stažen zpátky do Libně, kde cestující přestoupili do vlaku SC Pendolino směr Ostrava, kde na cestující čekala náhradní souprava do Polska.
fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron