Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod KM v 16.1.2006 13:36

No tak to tedy nejsem zatraceně mimo. Jen si zrekapituluj, kdy a na jak dlouho byly odstaveny 843, kdy se konaly předváděčky 471 a kdy se vyjelo podle grafikonu. A o tom, kolikrát byly vraceny na linky staré soupravy místo T1 se oba můžeme dočíst v knihách.
Minmochodem, že Pendolino rok jezdilo bez problémů do Děčína se nějak rychle zapomnělo.
KM
 

Odeslatod matus v 16.1.2006 13:14

Dodelat nebylo co, jelikoz nebylo nic rozdelane, protoze CKD byla tehdy jedna velika cerna dira. Od Siemensu prisla nabidka, ze za tu cenu dostaneme tehdy jejich nejlepsi "seriove" ICE2. Jenomze nabidka byla pouze na 5 kusu. Italove nabidli 7 kusu a proto zvitezili - bylo to blize planovanym 10 kusum. A i kdyby zvitezil Siemens, nejednalo by se o ty same ICE2, ktere dnes v Nemecku jezdi. CR mela specielni zadani - 3-systemovy vlak, takze je vysoce pravdepodobne, ze by se tamti inzenyri potykali se stejnymi problemy jako Italove, i kdyz verim, ze Nemci by je mozna zvladli lepe, rychleji a spolehliveji... Jenomze jestli i levneji nez Italove...?
Uživatelský avatar
matus
Uživatel
 
Založen: 09.11.2005 15:08

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 16.1.2006 12:56

Šmaky napsal:Pendolino mělo ...
ČKD de facto zaniklo. A Premier, jak píšeš, tedy projekt podle (Kotase myslím?) bylo stejně konsorcium a ne čistě ČKD, měli na tom dělat Fiat Fevernovia (takhle nějak se to píše ne?), ČKD, MSV Studénka,...
Za doby podepsání kontraktu ICE 3 neexistovalo.
Ale děda mi říkal, že už kolem roku 86 si ČKD pohrávalo s naklápěcími skříněmi, byli snad udájně i projektovaný jednotky max. rychlost 200 a ČSD je chtěli na expresy: Ostravan, Jan Perner, Košičan, Gerlach, Tatran, Kriváň, Vyšehrad, Slovenská strela a Brněnský drak. A za hranice se měli podívat s Vindobonou a Progresem.

Jinak detailní vysvětlení projektu pendolino:
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=997

KM napsal:Nepamatujete se někdo, jak dlouho trvaly problémy při zprovozňování následujících vozidel: T1,T3,830,842,843,470,471 a jak se celý život potýkala s problémy vozidla 820 nebo 735? kdyby se jejich oživování vzdalo po prvním roce, asi bychom jezdili na koních.
Si dorbátko mimo, Pendolino první přišlo v roce 2003!! Což už mi přijde na vychytání dětských nemocí za 4,4 miliardy dost dlouho.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod KM v 16.1.2006 12:48

Nepamatujete se někdo, jak dlouho trvaly problémy při zprovozňování následujících vozidel: T1,T3,830,842,843,470,471 a jak se celý život potýkala s problémy vozidla 820 nebo 735? kdyby se jejich oživování vzdalo po prvním roce, asi bychom jezdili na koních.
KM
 

Odeslatod Šmaky v 16.1.2006 12:37

Pendolino mělo bejt Premier, nechápu proč po zakoupení ČKD Siemensem nemohl tento dodělat Premiery podle projektů ČKD (Třeba jako to udělaly s M1). Vždyť byly lepší a hezčí...
Místo toho máme šrot udělanej podle pravěkejch ETR 470, to už sme měli radši koupit ETR 500 nebo ICE3 (ICT) nebo něco takovýho...
Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
 
Založen: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 16.1.2006 9:11

http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1068

Opět pendolino, vtipný článek o našich "rychlovlacích". Lepší než jste čekali co??? Pendolino jako demoverze.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 12.1.2006 18:57

Pendolina:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/clane ... ro1164_0_2
http://www.zelpage.cz/

Stále průšvih... :(

P.S. EC 121 Košičan by měl mít asi tak o 7 vozů víc podle toho jak to čtu. :lol:

Jeden hezký odkaz. Maj to moooc hezký. http://www.tombart.wz.cz/
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod 8681 v 13.12.2005 15:47

Martin-KT8D5.RN2P napsal:Na rřadu 151 už se nerokonstruuje, stačí snad dosadit vlakový zabezpečovač LS 90 tuším ,ale nevim kecal bych. Ale něco tkaovýho v tom je.

ne, musí se dosadit i bezpečnostní skla a tlumiče vrtivého pohybu a ty jsou patentem Škodovky takže se nikomu do těch rekonstrukcí moc nechce :?
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 13.12.2005 1:31

Ostravan napsal:V současném GVD jsou turnusovány 2 (slovy DVA) šestikoláky :shock: . V Ostravě už jsou i stroje 130, které tady nebývaly. A přišly další 163 z České Třebové.
To sedí no... ale to je dočasný stav než se rozdíl ČD na ČD a Cargo
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Ostravan v 12.12.2005 22:20

V současném GVD jsou turnusovány 2 (slovy DVA) šestikoláky :shock: . V Ostravě už jsou i stroje 130, které tady nebývaly. A přišly další 163 z České Třebové.
Ostravan
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 12.12.2005 21:02

8681 napsal:ČD se snaží křečovitě ukončit provoz 181/182 takže se snaží šoupnou jejich výkony tu řadě 130, tu 163, a prodlužováním vozebích ramen čtyřnápravových vozidel
150 má v současné době maximálku 120 km/h takže jejich opětovné nasazení na jejich původní výkony vydím jenom v rekonstrukci na řadu 151 :x
Na řadu 151 už se nerokonstruuje, stačí snad dosadit vlakový zabezpečovač LS 90 tuším ,ale nevim kecal bych. Ale něco tkaovýho v tom je.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod 8681 v 12.12.2005 20:34

Martin-KT8D5.RN2P napsal:
8681 napsal:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace :roll: @3634
No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.

ČD se snaží křečovitě ukončit provoz 181/182 takže se snaží šoupnou jejich výkony tu řadě 130, tu 163, a prodlužováním vozebích ramen čtyřnápravových vozidel
150 má v současné době maximálku 120 km/h takže jejich opětovné nasazení na jejich původní výkony vydím jenom v rekonstrukci na řadu 151 :x
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 12.12.2005 20:27

8681 napsal:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace :roll: @3634
No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod 8681 v 12.12.2005 20:24

242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace :roll: @3634
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Re: 242

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 12.12.2005 19:40

Honzík napsal:Jezdí u nás na chatě i na osobních vlacích a rychlících a mě se líbí.
Proč ne, ale nic na ní neni hezkýho narozdíl od goril nebo laminátek...
Martin-KT8D5.RN2P
 

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron