Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod adam_r v 24.1.2006 11:31

Vtip, co pry pochazi z Finska, z doby kdyz se tam zavadeli pendolina (mirne pozmeneno na nase podminky):

Uloha: Pendolino 1 vyjede z Prahy v 8:00 smer Ostrava, pendolino 2 vyjede z Ostravy v 8:30 smer Praha. Kde se potkaji?

- sprava odpoved: v depu
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod KM v 24.1.2006 11:06

Martin, ad náhrady Pendolín: OK, prohrál jsem :-) ale ř.350 jen o 15 minut déle - zpožděnky se vydávaj taky od 15 min. výše, takže to je zanedbatelné :-)
KM
 

Odeslatod Martin v 24.1.2006 9:46

Novinky.cz:
09:26 - V ČR už jsou mimo provoz všechny vlaky Pendolino. Poslední funkční souprava skončila po poruše svou cestu v Krasíkově na trase z Prahy do Ostravy.
Martin
 

Odeslatod Isidor v 24.1.2006 1:05

Zastaví Pendolino uprostřed pole. Chvíli se nic neděje a pak se z reproduktoru ozve naléhavý hlas:
"Není mezi cestujícími přítomen programátor?"
Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
 
Založen: 03.11.2004 20:44

Odeslatod Šmaky v 23.1.2006 23:26

Jo to je hustý...
Naposledy upravil Šmaky dne 24.1.2006 10:33, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
 
Založen: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Odeslatod Jabberwocky v 23.1.2006 23:24

No, až na to, že Pendolino je italské, zatímco v dopise se paroduje němčina. Že by se vlaky montovaly v Jižním Tyrolsku? :-)
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
 
Založen: 27.5.2005 9:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Odeslatod Marek v 23.1.2006 21:19

jara napsal:slyšel jsem že ted po mailu běhá takovej foreček na téma pendolíno. Je to psané nějakou divnou češtinou. A je to jako odpověd ředitele alstomu na žádost o vracení pendolín zpět do Itálie. Nemáte to náhodou někdo. Docela bych si to rád přečetl.
Neznámý autor napsal:Važena kunčaft
mi timto odpovidala na Vaseho nemyla topis gde vi si stěžovala na naše super približovadlo Pendolino, gde vi psat ja citovat : žebrak a křap.
Mi Vas při koupi a pak potpis smlouva upozornoval že naš Pendllinej byt určen pro kratka meziosadova jizda např. z Detwitz do Ruzyň a ne honit jak nadmuty koza aš někam do Ostrawa. Na to neni stavjeny. Co vi víc chtit za Vaše měka měna?
Abi vi byl spokojeny mi posilat uno sada ersatz teil und zubehor:
-7 par šif bidlo a šif plachta pro nouzova dojeti pokud foukat přihodna vitr
-masker forichtung na kamuflaž jako guterzug- nakladni vlak prži odtaženi aby nebyla ostuda
-několik pajcr pačidlo pro oteviret dverž při porucha
-350 vatovany kabat a 350 vatovany kalhota pro cestujici při vypadne klimatizace
To fše mi Vam zdarma poslala aby spokojenost.
Mit Genossene Grusse Frieden die Welt
Giacomo Nedelini, Director Alstom Feroviara
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod jara v 23.1.2006 21:00

slyšel jsem že ted po mailu běhá takovej foreček na téma pendolíno. Je to psané nějakou divnou češtinou. A je to jako odpověd ředitele alstomu na žádost o vracení pendolín zpět do Itálie. Nemáte to náhodou někdo. Docela bych si to rád přečetl.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Filippl v 17.1.2006 19:02

bohuzel PKP SA ne maji penez na udrzovani spoju
muj problem je ze z Gliwic/Zabrza busy jezdi jen do Tesina, do Chałupek musim prestupovat v Rybniku
a denni spojeni pres Tesin je pro mne dostupne priblizne od 11h
proste v Polsku neco jako navazanost prakticky ne existuje
Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
 
Založen: 17.9.2005 20:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 18:28

MOp napsal:Že náhradní soupravy nestačí tempu pendolin potvrdil mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Postiženy bývají spoje Brněnský drak a Vyšehrad. „Předpokládané prodloužení jízdní doby u vlaků vedených lokomotivou řady 350 je 15 minut, u vlaků s lokomotivou řady 362 je to 25 minut,“ uvedl mluvčí. Podle jeho dřívější informace ale první z uvedených typů lokomotiv, které jsou majetkem slovenského dopravce, jako náhradu za chybějící pendolina neobjednali.
Asi původně stroje nebylyi objednány, ale jsou. Náhradní soupravy jezdí vna vlacích Brněnský drak, Alois Negrelli, Vyšehrad a Smetana.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod MOp v 17.1.2006 17:29

Že náhradní soupravy nestačí tempu pendolin potvrdil mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Postiženy bývají spoje Brněnský drak a Vyšehrad. „Předpokládané prodloužení jízdní doby u vlaků vedených lokomotivou řady 350 je 15 minut, u vlaků s lokomotivou řady 362 je to 25 minut,“ uvedl mluvčí. Podle jeho dřívější informace ale první z uvedených typů lokomotiv, které jsou majetkem slovenského dopravce, jako náhradu za chybějící pendolina neobjednali.
MOp
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 16:59

8681 napsal:Na Manažeru se stávalo naprosto běžně, že vlak přijel do ostravy o 10 minut dřív takže těch pár minut navrch pendolina není rozhodujcí
p.s.: 163 2XX jsou bývalé lokomotivy řady 162, jenom jim přehodily podvozky a nápravy s řadou 363 a provedli další upravy :wink: je přece lepší mít dvousistémové lokomotivy :wink:
a ještě připomínka R 425 Laborec nemá maximálku 120 km/h ale
100 km/h kvůly vagonu na auta do Popradu
Jsou, ale tim že se vyměnily podvozky mají maximálku 120 km/h, mám to z literatury tady. Takže jsou to klasické 163 nic víc. Okej tak při těch 120 km/h by to hodilo rozdíl dejme tomu tedy 15 km/h což je dost. Zkrátka s lokomotivou stavnou na 120, nejde nikde nahnat čas, když ostatní tam jedou 160.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 16:54

KM napsal:...Jan Perner 17,18-21,25, tedy 247min., SC511 18,26-21,55 tedy 209min, rozdíl 38 min. na 358km tzn. minuta na 9km. Myslíš že se to neušetří ostřejšími rozjezdy, větší pozorností při stavění vlakové cesty ...
Minuta na těch 9 km by byla možná, ale kde je chce udělat když jenom do Kolína přijede (počítal jsem to) se zpožděním cca 10 minut. Jelikož je tam maximálka na tomto úseku pendolino frčí 160, je podle toho upraven i JŘ, tak jak může udělat minutu na 9 kilometrech, když do kolína bude přijíždět s 10 minutovym zpožděnim, ta lokomotiva nemůže jet 160, jelikož to neumí.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod 8681 v 17.1.2006 16:51

Na Manažeru se stávalo naprosto běžně, že vlak přijel do ostravy o 10 minut dřív takže těch pár minut navrch pendolina není rozhodujcí
p.s.: 163 2XX jsou bývalé lokomotivy řady 162, jenom jim přehodily podvozky a nápravy s řadou 363 a provedli další upravy :wink: je přece lepší mít dvousistémové lokomotivy :wink:
a ještě připomínka R 425 Laborec nemá maximálku 120 km/h ale
100 km/h kvůly vagonu na auta do Popradu
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 17.1.2006 16:24

Filippl napsal:proc ne prodlouzej pendla z bohumina do tesina
ja z polska musim jet pres ct proto, ze do chałupek(polska strana bohumina) nic ne jezdi, a z ct mam jen dva vlaky: 9:46(nestihnu, prvni bus jede mi v 8:20 z gliwic a jede 2 hodinky) a v 13:46(stejne musim jet v 8:20 a cely den do ...)
treti vlak jel nekde ve 12 ale ho skratily do bohumina
a vim, ze nejsem jediny ktery jezdi takhle do prahy
Pendolina nejezdí ani do Bohumína a nebudou jezdit. Vlaky SC spojují pouze krajská města! Což ani jedno z těchno městeček není.
A z Těšína jezdí, Hutník, Detvan, Košičan, Odra, Hradčany, Laborec, Excelsior, Cassovia tedy vlaky na Prahu. A hromada osobáků.
Přes Chalupki jezdí, dva páry osobáků v pondělí a ž sobota. Víc bohužel ne, polská strana nechtěla.
Martin-KT8D5.RN2P
 

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron