Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod stteep v 18.2.2007 0:43

DJ LA DÉFENSE napsal:Netuší někdo co do Polaska jelo??


jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)
stteep
Uživatel
 
Založen: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 18.2.2007 0:31

Netuší někdo co do Polaska jelo??
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod fibou v 17.2.2007 21:24

Dnes v 10.28 vykolejil ve výhybně Praha - Vítkov vlak EC 107 PRAHA jedoucí z Prahy do Varšavy. Vlak vjížděl na pražském zhlaví do odbočky padesátikilometrovou rychlostí. Pravděpodobná příčina vykolejení lokomotivy a pěti vozů je lom jazyka výhybky. Nikomu se nic nestalo, vlak jezdili odklonem přes Prahu - Malešice a Prahu - Vršovice. Cestující z vlaku 107 přestoupili do vlaku 707, který jel z Libně a měl na Vátkově s vlakem 107 křižovat. Vlak 707 byl poté stažen zpátky do Libně, kde cestující přestoupili do vlaku SC Pendolino směr Ostrava, kde na cestující čekala náhradní souprava do Polska.
fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Odeslatod Káem v 15.2.2007 9:18

martyn napsal:KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz

Martyn: Nerentabilní byly, jakmile existovala jiná možnost dopravy ve stejné kapacitě za nižší dotaci a bez jiných vedlejších následků. Autobus.
Ty stránky jsou ale dost hrozný. Principiálně zaměňují "neobjednání osobní dopravy" za "zrušení tratě". To je fakt těžkej omyl a nedá se jim věřit. Sorry.
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 14.2.2007 22:02

Prosím vás nevzpomněl by i někdo na konkrétní řazení vlaků Ex 124/125 LABOREC z let 200-01
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod martyn v 14.2.2007 17:40

KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz
martyn
Uživatel
 
Založen: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky

Odeslatod Káem v 14.2.2007 12:25

Taky si to myslím. Výsledkem je např. obnovení osobní dopravy na trati 121 dvěma páry smysluplných cyklovlaků na žádost a z prostředků města. Tak to má být. A ne honit prázdnej motor za každou cenu, protže je to krásný - to ve skutečnosti odčerpává prostředky na tratě, kde někdo jezdí a výsledek je, že je to stahuje ke dnu taky. Kadaňské lokálky byly totéž co Zásmuky, jen to trvalo hodinu místo 10 minut Bečváry-Bošice :-)
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod adam_r v 14.2.2007 11:07

Káem napsal:adam r: Mě to povídej, takovejch tratí znám. A každej pokus o zefektivnění vede k rozsáhlé podpisové akci lidí, kteří na té trati v životě nebyli. Naposledy Kadaňské lokálky. Ty byly taky tristní. Nebo Zásmuky.
Kadanske lokalky neznam. Ale Zasmuky - tam jsem se taky v motoraku skoro bal. Neco jineho je Pecky - Kourim. Tam se jezdi docela dost.

Jinak prave jako nejvetsi prinos vidim prevedeni dopravni politiky na regiony (i kdyz nekde se jim to uplne nedari). Celkove je to ale krok spravnym smerem.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod Káem v 14.2.2007 10:58

adam r: Mě to povídej, takovejch tratí znám. A každej pokus o zefektivnění vede k rozsáhlé podpisové akci lidí, kteří na té trati v životě nebyli. Naposledy Kadaňské lokálky. Ty byly taky tristní. Nebo Zásmuky.
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod adam_r v 14.2.2007 10:52

Káem napsal:Šotouši před třemi lety šíleli, psali petice za zachování 3 párů motoráků, které jezdily úplně prázdný odnikud nikam (Středokluky-Podlešín) a mluvili o konci trati.
K tem uplne prazdnym motorakum: Ja jsem po 121 pred asi 15 lety parkrat jel - tedy v dobe, kdy tam jeste byla regulerni doprava v celem useku. A pamatuji se, ze jsme jeli v 810 celkem 4 lide - fira, pruvodci, ja a muj deda (obadva sotousi). Spis me prekvapilo, ze se ta osobni doprava zastavila az po tech 15 letech.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod Káem v 13.2.2007 15:47

Před 14 lety s úsekem Středokluky-Jeneč zast. (resp. až k odbočkám u Hostivic), to se přestalo jezdit úplně, a před 3 lety skončila osobní doprava na úseku Středokluky-Podlešín. Nákladní zůstala zachována a trať prosperuje, je opravená. Loni si letiště uvědomilo, že veškeré palivo jede po lokálce z Podlešína a kdyby se něco stalo, tak je bez zásob. Proto tlačilo na obnovu úseku Hostivice Středokluky, aby se dlao vozit i z druhé strany, navíc při stavbě R6 se do rozpočtu vešel novej most přes tuto dálnici (vida k čemu jsou dálnice dobrý :-) ) a tak se od nedávna jezdí v celé délce. I viděla to Praha a řekla, že si zaplatí dva páry cyklovlaků. Tahle to má probíhat.
Šotouši před třemi lety šíleli, psali petice za zachování 3 párů motoráků, které jezdily úplně prázdný odnikud nikam (Středokluky-Podlešín) a mluvili o konci trati. Ho*no. Opět se ukázal trh. Kdybychom nechali odobným procesem projít i jiné lokálky a nenechávali je živořit, možná by naše lokální doprava vypadala jinak. Sorry za ideologický dovětek, ale taky jsem to věděl, že zavření osobního provozu trati pomůže.
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod 6432 v 13.2.2007 15:30

Tak jak to teda je???? kdy jsme se rozloučili s tratí 121? před 14 lety nebo před 3 lety?..obě odpovědi se tu vyskytly a která je pravá?? :roll: :-k
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Re: To ne

Odeslatod Venca v 10.2.2007 1:07

Honzík napsal:nemám na to v jízdním řádu místo. Kam jako mám nalepit tu trať 121, když tam nemám žádnou volnou stránku? :shock:

Bude tam asi nejspíš stránka 223a nebo 224a, která se tam vlepí za okraj, jako tomu např. při zavedení ML v roce 2004.
To bude zase práce. :lol: :?
Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 22:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.

To ne

Odeslatod Honzík v 09.2.2007 23:48

nemám na to v jízdním řádu místo. Kam jako mám nalepit tu trať 121, když tam nemám žádnou volnou stránku? :shock:
Honzík
problémový jedinec
 
Založen: 07.10.2004 10:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka

Odeslatod Karotka v 09.2.2007 22:08

limm napsal:No to je sice pravda,ae psal jsem potluče a ne zabije a v tom je trochu rozdíl.Ale je mi jasné,že když diváky od dvou hodin masírují velkým železničním neštěstím,tak jim to určitě zvedne sledovanost.Neumím si představit,že by hlásali,že v Horní Dolní sjel místní občan ze silnice a narazil do plotu pro dobytek,je to taky nehoda,ale nikoho ba to nezajímalo.
Mírně odbočím, ale když se tu mluví o "zpravodajské zajímavosti", tak mi to nedá.

Jak praví klasik, "pes pokousal muže" není zpráva; "muž pokousal psa", to je zpráva! Jinými slovy, do zpráv se dostane spíše méně obvyklá událost. Dráha si tedy může gratulovat! Jó, kdyby byly železniční nehody tak časté, že už by se o nich nepsalo/netočilo, pak by to byl prů...blém.

A teď úplně mimo... "V Horní Dolní sjel místní občan ze silnice a narazil do plotu pro dobytek, následkem čehož dobytek prostor plotem vymezený náhle opustil a občana zmasakroval, pak vběhl do cesty přijíždějící sanitě a následky ještě teď odklízejí řezníci z širého okolí..."
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron