Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod 8681 v 08.12.2005 17:27

Martin-KT8D5.RN2P napsal:Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing) :wink:

263 se říká střídavý peršink i peršink 263 je velmi blízký příbuzný 363/362 163/162
a ten 1116 vážně odmítl vysunout pantograf při prezentační jízdě takže pro slovenské železničáře působil přinejmenším rozpačitě
(byla to porucha v softvéru)
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 07.12.2005 22:48

8681 napsal:ano asi bude přípřežní 340 jako na slovenku kde z bratislavy petržalky do bratislavy hlavné jsou taurusi převáženi laminátkami 240 nebo peršingy 263 což je pro skopčáky docela zajímavý pohled a tak se s toho stala mezi německými a rakouskými fandy docela atrakce :lol:
taky se stalo v bratislavě, že při prezentační jízdě tauruse stroj řady 1160 odmítl zvihnout pantograf na naše napětí v troleji :) rychle
musel přiklusal stroj řady 742, který ho přetlačil do hlavného :D
Taurus je snad řada 1016 (jednofrekvenční) 1116 dvou ne?? Jinakl ještě rýpnutí, ale neber to vážně, řada 263 je Princezna, 162, 163 Peršing (Patriot na Ostravsku), 362, 363 eso (ale i peršing) :wink:
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod 8681 v 07.12.2005 20:29

ano asi bude přípřežní 340 jako na slovenku kde z bratislavy petržalky do bratislavy hlavné jsou taurusi převáženi laminátkami 240 nebo peršingy 263 což je pro skopčáky docela zajímavý pohled a tak se s toho stala mezi německými a rakouskými fandy docela atrakce :lol:
taky se stalo v bratislavě, že při prezentační jízdě tauruse stroj řady 1160 odmítl zvihnout pantograf na naše napětí v troleji :) rychle
musel přiklusal stroj řady 742, který ho přetlačil do hlavného :D
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 07.12.2005 15:07

Ostravan napsal:
Martin-KT8D5.RN2P napsal:
8681 napsal:a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)
Tim pádem šlo pouze o drb, ale bylo by to zajímavé. Děkuji za objasnění. :cry:

Taurus by ale měl jezdit do Českých Budějovic na EC/Ex 100/101 Jože Plečnik.
No měl, ale je otázka, zda si ten vlak přes čáru nevezme naše laminátka 340.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Ostravan v 07.12.2005 14:22

Martin-KT8D5.RN2P napsal:
8681 napsal:a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)
Tim pádem šlo pouze o drb, ale bylo by to zajímavé. Děkuji za objasnění. :cry:

Taurus by ale měl jezdit do Českých Budějovic na EC/Ex 100/101 Jože Plečnik.
Ostravan
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 07.12.2005 8:00

8681 napsal:a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)
Tim pádem šlo pouze o drb, ale bylo by to zajímavé. Děkuji za objasnění. :cry:
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod 8681 v 06.12.2005 21:34

a ještě něco: taurus nemá oficální povolení jezdit na tratích SŽDC kvůli součinosti s kolejovími obvody
(nasazení taurusů do břeclavy NENÍ turnusové)
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 04.12.2005 13:11

Anonymous napsal:
Martin-KT8D5.RN2P napsal:Nemohl, Taurus je pouze dvoufrekvenční a to (15 kw 16, 7 Hz a 25 kw 50 hz).
Ostuda naše, ale nejsem si jist jestli tentokráte jen ČD... :roll:

15kV/16,7Hz a 25kV/50Hz když už...
se omlouvám za dvojité v... No. Nějak mi to uniklo.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Návštěvník v 03.12.2005 23:45

Martin-KT8D5.RN2P napsal:Nemohl, Taurus je pouze dvoufrekvenční a to (15 kw 16, 7 Hz a 25 kw 50 hz).
Ostuda naše, ale nejsem si jist jestli tentokráte jen ČD... :roll:

15kV/16,7Hz a 25kV/50Hz když už...
Návštěvník
 

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 03.12.2005 23:21

Ostravan napsal:
Martin-KT8D5.RN2P napsal:Tákže, jelikož nám ŽSR a ÖBB nedovolí Pendolina, krizový plán vypadá následovně:
-EC 134/135 Vyšehrad- Ex 534/535 Vyšehrad (Břeclav-Praha-Břeclav)
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 70 Smetana a EC 75 Alois Negrelli
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-IC 570/571 Brněnský drak
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 71 Smetana a EC 74 Alois Negrelli
sestava: 350 (ZSSK)+Amz (ÖBB)+Wrmz (ČD)+Bmz+Bmz+Bmpz+Bmpz (vše ÖBB)
A jeden drbík, agentura JPP, že vzhledem k tomu, že rychlost našich 362 je pouze 140 km/h, je možné, že výměna lokomotiv se bude uskutečňovat v žst. Brno-hl.n. jelikož úsek Brno-Břeclav je na 160 a ČD budou chtít minimalizovat zpoždě, ke kterým bude docházet. Takže třeba uvidíme Taurusy 1016 v Brně.

Tak to už mohou Taurusy jezdit z Prahy, protože mezi Pardubicemi a Uherskem je taky 1600 km/h. Ještě štěstí, že ČD upustily od vybíraání příplatků na vlaky Smetana a Negrelli, jinak už fakt nevím, je to zase nehorázná ostuda.
Nemohl, Taurus je pouze dvoufrekvenční a to (15 kw 16, 7 Hz a 25 kw 50 hz).
Ostuda naše, ale nejsem si jist jestli tentokráte jen ČD... :roll:
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Ostravan v 03.12.2005 20:31

Martin-KT8D5.RN2P napsal:Tákže, jelikož nám ŽSR a ÖBB nedovolí Pendolina, krizový plán vypadá následovně:
-EC 134/135 Vyšehrad- Ex 534/535 Vyšehrad (Břeclav-Praha-Břeclav)
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 70 Smetana a EC 75 Alois Negrelli
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-IC 570/571 Brněnský drak
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 71 Smetana a EC 74 Alois Negrelli
sestava: 350 (ZSSK)+Amz (ÖBB)+Wrmz (ČD)+Bmz+Bmz+Bmpz+Bmpz (vše ÖBB)
A jeden drbík, agentura JPP, že vzhledem k tomu, že rychlost našich 362 je pouze 140 km/h, je možné, že výměna lokomotiv se bude uskutečňovat v žst. Brno-hl.n. jelikož úsek Brno-Břeclav je na 160 a ČD budou chtít minimalizovat zpoždě, ke kterým bude docházet. Takže třeba uvidíme Taurusy 1016 v Brně.

Tak to už mohou Taurusy jezdit z Prahy, protože mezi Pardubicemi a Uherskem je taky 160 km/h. Ještě štěstí, že ČD upustily od vybíraání příplatků na vlaky Smetana a Negrelli, jinak už fakt nevím, je to zase nehorázná ostuda.
Ostravan
 

Odeslatod Phabbey v 03.12.2005 16:19

Nevíte někdo, kdy bych mohl potkat zítra nějaký vlak na hrabovské spojce? Jezdí tam všechny vlaky Libeň - Hlavní nádraží nebo ty jezdí po spojce u libeňského depa :?:
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 02.12.2005 13:48

Tákže, jelikož nám ŽSR a ÖBB nedovolí Pendolina, krizový plán vypadá následovně:
-EC 134/135 Vyšehrad- Ex 534/535 Vyšehrad (Břeclav-Praha-Břeclav)
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 70 Smetana a EC 75 Alois Negrelli
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-IC 570/571 Brněnský drak
sestava: 362+Apee+WRm+Bee+Bee+Bmee+Bmee vše ČD (zpět opačně)

-EC 71 Smetana a EC 74 Alois Negrelli
sestava: 350 (ZSSK)+Amz (ÖBB)+Wrmz (ČD)+Bmz+Bmz+Bmpz+Bmpz (vše ÖBB)

A jeden drbík, agentura JPP, že vzhledem k tomu, že rychlost našich 362 je pouze 140 km/h, je možné, že výměna lokomotiv se bude uskutečňovat v žst. Brno-hl.n. jelikož úsek Brno-Břeclav je na 160 a ČD budou chtít minimalizovat zpoždě, ke kterým bude docházet. Takže třeba uvidíme Taurusy 1016 v Brně.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Pendolina 2005/2006

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 30.11.2005 15:54

Turnusy pro Pendolina v gvd 05/06. Bohužel neznám čísla turnusových skupin, ale bude to (pravděpodobně asi tak na 99%) takto:

TS xxx (1)
1.den

Sv 3380 xx:xx-BOHUMÍN --03:54-OSTRAVA-HL.N.
IC 500 "SC PENDOLINO" 04:00-OSTRAVA-HL.N.--07:31-PRAHA-HOLEŠ.
IC 571 "BRNĚNSKÝ DRAK" 09:40-PRAHA-HOLEŠ. --12:35-BŘECLAV
IC 570 "BRNĚNSKÝ DRAK" 13:32-BŘECLAV --16:27-PRAHA-HOLEŠ.
IC 511 "SC PENDOLINO" 18:26-PRAHA-HOLEŠ. --21:55-OSTRAVA-HL.N.
Sv 3399 22:10-OSTRAVA-HL.N.--xx:xx-BOHUMÍN

Turnusová potřeba činí 1x soupravu (681-Ampz73 - 081-Ampz73 - 683-BRmpz73 - 084-Bmpz73 - 684-Bmpz73 - 082-Bmpz73 - 682-Bmpz73)


TS xxx (2)
1.den

Sv 29500 xx:xx-PRAHA-ONJ. --05:24-PRAHA-HOLEŠ.
IC 501 "SC PENDOLINO" 05:56-PRAHA-HOLEŠ. --09:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 504 "SC PENDOLINO" 09:45-OSTRAVA-HL.N.--13:18-PRAHA-HOLEŠ.
IC 507 "SC PENDOLINO" 13:56-PRAHA-HOLEŠ. --17:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 510 "SC PENDOLINO" 17:45-OSTRAVA-HL.N.--21:18-PRAHA-HOLEŠ.
Sv 29511 21:32-PRAHA-HOLEŠ. --xx:xx-PRAHA-ONJ.

2.den

Sv 29070 xx:xx-PRAHA-ONJ. --06:05-PRAHA-HL.N.
EC 71 "SMETANA" 06:23-PRAHA-HL.N. --10:28-WIEN-SÜDBF.
EC 74 "ALOIS NEGRELLI" 18:33-WIEN-SÜDBF. --22:35-PRAHA-HL.N.
Sv 29075 22:42-PRAHA-HL.N. --xx:xx-PRAHA-ONJ.

3.den

Sv 29502 xx:xx-PRAHA-ONJ. --07:16-PRAHA-HOLEŠ.
IC 503 "SC PENDOLINO" 07:56-PRAHA-HOLEŠ. --11:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 506 "SC PENDOLINO" 11:45-OSTRAVA-HL.N.--15:18-PRAHA-HOLEŠ.
IC 509 "SC PENDOLINO" 15:56-PRAHA-HOLEŠ. --19:25-OSTRAVA-HL.N.
Sv 3395 19:37-OSTRAVA-HL.N.--xx:xx-BOHUMÍN

4.den

Sv 3386 xx:xx-BOHUMÍN --05:36-OSTRAVA-HL.N.
IC 502 "SC PENDOLINO" 05:45-OSTRAVA-HL.N.--09:18-PRAHA-HOLEŠ.
IC 505 "SC PENDOLINO" 09:56-PRAHA-HOLEŠ. --13:25-OSTRAVA-HL.N.
IC 508 "SC PENDOLINO" 13:45-OSTRAVA-HL.N.--17:18-PRAHA-HOLEŠ.
EC 135 "VYŠEHRAD" 17:40-PRAHA-HOLEŠ.-21:32-BRATISLAVA-HL.ST.

5.den

EC 134 "VYŠEHRAD" 05:35-BRATISLAVA-HL.ST.-09:27-PRAHA-HOLEŠ.
EC 75 "ALOIS NEGRELLI" 10:26-PRAHA-HOLEŠ. --14:28-WIEN-SÜDBF.
EC 70 "SMETANA" 15:33-WIEN-SÜDBF. --19:32-PRAHA-HOLEŠ.
Sv 29071 19:54-PRAHA-HOLEŠ. --xx:xx-PRAHA-ONJ.

Turnusová potřeba činí 5x soupravu (681-Ampz73 - 081-Ampz73 - 683-BRmpz73 - 084-Bmpz73 - 684-Bmpz73 - 082-Bmpz73 - 682-Bmpz73)

1 souprava je záloha.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Martin v 28.11.2005 21:27

Dovolím si trochu zesrozumitelnit....
-Změny v mezistátní dopravě
http://www.cd.cz/static/old/NEW/TCD2005/5_43jak.htm
-Změny ve vnitrostátní dálkové dopravě
http://www.cd.cz/static/old/NEW/TCD2005/5_43vnit.htm

Libé to čtivo...
Martin
 

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron