Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 22.2.2007 22:49

arny píše:Před těmi třemi lety se LS 90, atd. začaly do 150 montovat v rámci rekonstrukce v Přerově. Nevím jestli všechny, ale většina může jet 140km/h
Turnusově bylo vedeno loni 9 strojů, k tomu něco na opravách a podobně, takže by v depu měly být maximálně 4 jestli tam stály dvě jako rezerva, tak je to moc, loni jich bylo silně nedostatečně... :wink: A velice často se loni oběvovaly na ícéčkách 162, letos jich je turnusově vedeno snad 8 jen a je to tak akorát.

150 v tuto chvíli nemůže ani jedna více než 120 km/h, mají dočasně (už asi 3 roky) sníženou rychlost, proto jsou vystaveny především na hradeckou trať. http://forum.zelpage.cz/viewtopic.php?t=53, http://www.vlaky.net/online/diskusia/te ... =1&id=5188 a k-report že

jinak máš pravdu, asi byly dost často vystaveny i 162, ale furt to bylo 140 v hodině mínus naklápění :lol:

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 22.2.2007 22:24

DJ LA DÉFENSE píše:Ale nekecej :wink: 151 byly turnosově vystavený na EC, IC vlaky směr Ostrava, jestli se tam dostala, tak jen náhodou. :
Ty si myslíš, že je do turnusu nasazeno všech 13 lokomotiv? Běž se podívat do Vršovic do depa kolik jich je odstavenejch a to se na nich nedělá údržba.
162 by i mohly bejt stažený z rychlíků a asi byly...
To víš, že byly. Kolik je pendolín? 7 A kolik myslíš, že by bylo potřeba lokomotiv?. 13/60/120?. 7
absenci LS 90, bezpečnostních skel atd.
Před těmi třemi lety se LS 90, atd. začaly do 150 montovat v rámci rekonstrukce v Přerově. Nevím jestli všechny, ale většina může jet 140km/h

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 22.2.2007 22:00

2217 píše:TAk jen shrnutí postoje k druhům dopravy na větší vzdálenosti.
Jezdím z Phy doČes. Budějovic (Nejezdí tam žádné šroty, jka zde bylo zmíněno!!!) Nejraději a vždy volím rychlik. ono se v něm dá hezky sedět a ještě nemusíš stavět na WC. Auto nemám, ale když mě někdo veze, jsem tomu i docela ráda, neb mě hodí před barák. Víc se ale bojim. Autobus nepoužívám. jede dýl, pomalu a nedá se v něm čůrat. (promiňte, ale je to tak).
K tomu rychliku - je fakt, že 8 lidí v kupé je sadomaso, hlavně v pátek, kdy má každej bágl jak k..va. Na trati je často utržená trolej, spadlej strom a potom taky loňská sněhová kalamita zapřičinila 6hodinový zpoždění. Jela jsem z Phy do Budějovic :!:9 hodin :!:
Jinak si ale nestěžuju a na zítřejší jízdu R645 do Budějovic se už dost těším...
Do Budějovic jedzí klasická B, s koženkama, to je pro mě šrot. Ale na ty Budějky vyjde asi ryhleji vlak, nota bene takt každé dvě hodiny, není špatný, ale do Brna bych vlakem třeba nejel...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 22.2.2007 21:58

arny píše:Zase nemůžeš všemu věřit...
Myslíš, že ani vlastním očím pohledem na http://kam.mff.cuni.cz/%7Ebabilon/zpmapa, evetuelně vlaky.net?? Nevim proč tomu nevěřit.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 22.2.2007 21:56

arny píše:Zase nemůžeš všemu věřit...
Ale nekecej :wink: 151 byly turnosově vystavený na EC, IC vlaky směr Ostrava, jestli se tam dostala, tak jen náhodou. 162 by i mohly bejt stažený z rychlíků a asi byly, ale jen potrošce, protože na všech dopravních servrech bylo psáno, že to jezdily 163, těch totiž není tak málo. No a 150?? Už asi tři roky kvůli absenci LS 90, bezpečnostních skel atd. Nesmí více, jak 120 v hodině :wink: :wink:

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 22.2.2007 21:54

TAk jen shrnutí postoje k druhům dopravy na větší vzdálenosti.
Jezdím z Phy doČes. Budějovic (Nejezdí tam žádné šroty, jka zde bylo zmíněno!!!) Nejraději a vždy volím rychlik. ono se v něm dá hezky sedět a ještě nemusíš stavět na WC. Auto nemám, ale když mě někdo veze, jsem tomu i docela ráda, neb mě hodí před barák. Víc se ale bojim. Autobus nepoužívám. jede dýl, pomalu a nedá se v něm čůrat. (promiňte, ale je to tak).
K tomu rychliku - je fakt, že 8 lidí v kupé je sadomaso, hlavně v pátek, kdy má každej bágl jak k..va. Na trati je často utržená trolej, spadlej strom a potom taky loňská sněhová kalamita zapřičinila 6hodinový zpoždění. Jela jsem z Phy do Budějovic :!:9 hodin :!:
Jinak si ale nestěžuju a na zítřejší jízdu R645 do Budějovic se už dost těším...

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 22.2.2007 21:46

DJ LA DÉFENSE píše:...jenže SCP během té neschopnosti pendolin vozili 163...
ale ale... 163 se SCP dostala snad jen jednou (Tedy co jsem byl služebně v Krasíkově). a s tou to sekeru mělo to nepopírám. Většinou to ale tahaly 162 (konstrukční rychlost 140 km/h) nebo 150/151 (140/160 km/h) a ty jezdili na čas.
R 377 Galileo Galilei z Německa měl podle servru vlaky.net
Zase nemůžeš všemu věřit...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 22.2.2007 21:26

arny píše:90 minut? Zažil jsem horší. No on je to opravdu problém to z tím zpožděním, ale až budou, někdy, dokončený koridory tak to bude určitě lepší. Na druhou stranu když to jede pěkně tak se málo kdy stane že to má sekeru. Takže to chce opravdu Koridory, pořádný lokomotivy (ikdyž ty zase tak špatný nemáme) a hlavně lepší organizaci dopravy.
Vlak tě totiž na rozdíl od letadla většinou doveza až do středu města.

Teď jsem si vzpoměl. Pamatuješ loni na prů*er s pendolínem. Já zažil krásnou příhodu u výpravčího v Krasíkově: "Sakra jede SC Pendolíno a je tu o čtyři minuty na před. Musím ho zbrzdit" A to to v ty době tahaly Patrioti (162) a krysy (151,150)
Se 151 by v Krasíkově teoreticky bejt i mohlo o 4 napřed, jenže SCP během té neschopnosti pendolin vozili 163 s konstrukční rychlostí 120 v hodině, takže to byla jen náhodička nic víc, že se na to dostala 151. :wink: :wink: Jinak SCP se 163 jezdily o dvacet a více opožděný...

R 377 Galileo Galilei z Německa měl podle servru vlaky.net na příjezdu na hlavní nádraží v praze během měsíce 16x více jak 90 minut, to mi nepřijde normální. Sice nechápu, proč je tam napsána blbost v podobě toho, že v Holešovicích měl do půl hodiny, ale když jsem sledoval večer co večer pohyb po úseku Děčín-Praha z německa si dovezl vždy nad 90 minut.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 22.2.2007 21:20

DJ LA DÉFENSE píše:v nedávné době na denním pořádku skoro 90 minutová zpoždění.
90 minut? Zažil jsem horší. No on je to opravdu problém to z tím zpožděním, ale až budou, někdy, dokončený koridory tak to bude určitě lepší. Na druhou stranu když to jede pěkně tak se málo kdy stane že to má sekeru. Takže to chce opravdu Koridory, pořádný lokomotivy (ikdyž ty zase tak špatný nemáme) a hlavně lepší organizaci dopravy.
Vlak tě totiž na rozdíl od letadla většinou doveza až do středu města.

Teď jsem si vzpoměl. Pamatuješ loni na prů*er s pendolínem. Já zažil krásnou příhodu u výpravčího v Krasíkově: "Sakra jede SC Pendolíno a je tu o čtyři minuty na před. Musím ho zbrzdit" A to to v ty době tahaly Patrioti (162) a krysy (151,150)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 22.2.2007 20:56

arny píše:Typnul bych si, že u obou případů je hodně malá, protože jak letecká, tak železniční patří k nejbezpečnějším.

Je pravda, že když se něco stane tak to má drastické následky, zvlášť ta letecká, ale když to srovnáš s automobilovou dopravou, tak při ní zemře daleko víc lidí než cesou vlakem nebo letadlem.
To, že se něco stane na trati, je daleko větší pravděpodobnost. Při letošní zimě nehrozí letadlum ani sněhové kalamity... Podívejte se jaká zpoždění a jka často si vozí z Německa R 377 Galileo Galilei, v nedávné době na denním pořádku skoro 90 minutová zpoždění. Které se přenášelo na Excelsior.

admirak

Příspěvek od admirak » 22.2.2007 19:01

arny píše:Typnul bych si, že u obou případů je hodně malá, protože jak letecká, tak železniční patří k nejbezpečnějším.

Je pravda, že když se něco stane tak to má drastické následky, zvlášť ta letecká, ale když to stovnáš s automobilovou dopravou, tak při ní zemře daleko víc lidí než cesou vlakem nebo letadlem.
To je bohužel pravda :?

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 22.2.2007 18:51

admirak píše:Jenže jaká je pravděpodobnost že to letadlo spadne? Asi stejná jako že se něco stane na trati. :lol:
Typnul bych si, že u obou případů je hodně malá, protože jak letecká, tak železniční patří k nejbezpečnějším.

Je pravda, že když se něco stane tak to má drastické následky, zvlášť ta letecká, ale když to srovnáš s automobilovou dopravou, tak při ní zemře daleko víc lidí než cesou vlakem nebo letadlem.
Naposledy upravil(a) arny dne 22.2.2007 19:03, celkem upraveno 1 x.

admirak

Příspěvek od admirak » 22.2.2007 18:37

pan Vedoucí píše:A teď si vem, kdyby to letadlo spadlo a oni to nepřežili. Naprosto shodný argument.
Jenže jaká je pravděpodobnost že to letadlo spadne? Asi stejná jako že se něco stane na trati. :lol:

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 22.2.2007 18:35

admirak píše:A teď si vem kdyby se něco stalo na tratia vy museli stát třeba půl dne...
A teď si vem, kdyby to letadlo spadlo a oni to nepřežili. Naprosto shodný argument.

admirak

Příspěvek od admirak » 22.2.2007 18:30

I.am.good píše:Chtěl jsem si udělat výlet do Paříže a zpět vlakem. Já a dvě studující slečny. Mno, směrem tam noční vlak, zpět klasické vlaky přes den. Pobyt v Paříži přes víkend (sleva interrail nebo tak nějak). Prostě to srhnu, jen cestovné (včetně příplatků za TGV, ICE a lehátka) mi v ČD centrech (oslovil jsem jich víc) spočítali na cca 15.000Kč pro všechny. Tak pak se není čemu divit, když zpáteční letenka se s nákupem předem dá sehnat za 2tis včetně poplatků, takže vlak je skoro třikrát dražší a letadlo tam letí chvíli. PRostě něco šílenýho, nemá cenu jezdit daleko vlakem, fakt to je nejen pomalejší, ale i, bohužel, dražší :(
A teď si vem kdyby se něco stalo na tratia vy museli stát třeba půl dne...

Odpovědět