Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 21.1.2007 1:31

fibou píše:V noci z pátku na sobotu bylo veselo. Na trati z Prahy do Berouna jezdily tak 2/3 rychlíků zasekaný okolo 30 - 90 minut, pár jich jelo kupodivu celkem včas. Samozřejmě v největší špičce, kdy jezděj osobáky jako metro (Praha-Řevnice) jezdili ty zasekaný, čili GVD byl k ničemu, tak se to pak vezlo všechno i s osobákama. A v noci byla nejdelší pauza mezi vlakama 35 minut, to už se mi dlouho nepovedlo. Od půlnoci do rána jelo 14 nákladů, toť také jev ne moc často vídaný - všechny vlaky se rozjeli právě včera na večer.
To věřim, veselo bylo všude jak sem koukal. to já spíš vidím nejvíc situaci na trati z prahy do Benešova a nebo pak z Prahy na Děčín, kudy jezdim každejch 14dní EC do ústí a zpátky, jen mě mrzí že od nového grafikonu poslední EC 179 na Prahu jede o hodinku dřív :( to mi vyhovovalo když mělo odjezd v 21:22 z Ústí n/L. Nevíš náhodou proč EC na trati Děčín - Praha takhle posunuli všechny o 1h v před, když děláš u drah jak sem zaregistroval.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 20.1.2007 18:36

Krásné setkání dvou kolegů.... :wink:

limm
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od limm » 20.1.2007 18:29

No souhlasí jsem Libor

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 20.1.2007 16:35

limm píše:Vzhledem k tomu,že jsem měl na dnešek coby dispečer na tebou zmiňované trati noční,tak jen mohu potvrdit tvá slova o provozu na této trati.Ty rychlíky mají prostě smůlu,že jsou dnes z 90% tranzitní přes republiku,takže,ač relativně dobře průjezdná trať do Plzně trpěla tím,že ty rychlíky přijížděli jak od západu,tak od východu zpožděné.Docela bych ale polemizoval o té osobní dopravě,tam bylo zpoždění naprosto minimální(můžu doložit).No a ve finále toho všeho,když se to začínalo rovnat do normálu,tak osobák z Plzně přejel někde u Rokycan člověka.Ráno,když jsem šel domů,tak GVD byl na 100%-tedy do 6
Já jsem se špatně vyjádřil - neměl jsem na mysli, že by osobáky jezdili pořád zasekaný, ale přecejenom v tý špičce se to už nesrovnalo uplně. Jeden osobák měl do Prahy 20, zrychlenej co jel před nim taky pár minut dostal a s tim jezdil do večera - jezdilo to okolo těch 5- necelejch 10 minut, což pro cestující neni problém, z dopravní stránky když člověk jezdí na blok, je to někdy horší, ale včera se to dalo ujezdit, protože zase další R byl seklej, tak tam byla díra kam sem to nacpal :)

A ty Rokycany - díky za info, celej večer jsme zkoumali, proč to jezdí tak blbě a v Rokycanech to dostává pálky :))

Jinak mezi náma - ty si Libor? :)

limm
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od limm » 20.1.2007 15:13

Vzhledem k tomu,že jsem měl na dnešek coby dispečer na tebou zmiňované trati noční,tak jen mohu potvrdit tvá slova o provozu na této trati.Ty rychlíky mají prostě smůlu,že jsou dnes z 90% tranzitní přes republiku,takže,ač relativně dobře průjezdná trať do Plzně trpěla tím,že ty rychlíky přijížděli jak od západu,tak od východu zpožděné.Docela bych ale polemizoval o té osobní dopravě,tam bylo zpoždění naprosto minimální(můžu doložit).No a ve finále toho všeho,když se to začínalo rovnat do normálu,tak osobák z Plzně přejel někde u Rokycan člověka.Ráno,když jsem šel domů,tak GVD byl na 100%-tedy do 6

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 20.1.2007 14:49

stteep píše:Na německý straně se s tím ještě nevypořádali jak sem teď koukal. EC 175 (Hamburg-Altona - Budapešť) momentálně má 228minut zpoždění a to ještě ani není v práglu, pokud mu ty zaokrouhlený 4h zpoždění vydržej až do Budapeště tak ho možná někde na hranicích předělaj na EN :D pokud dopře počítám tak v Budapešti bude se zpožděním něco okolo 2h raní :D

jinak další vlaky co jsou ještě v německu a mířej k nám tak majízpoždění:
EC 177 (Berlin - Wien) cca 190minut
EC 371 (Arhus - Praha hl.n.) cca 90minut
EC 179 (Berlin - Praha hl.n.) cca 100minut

sem zvědavej jestli dneska EC 179 ještě dneska stihne dojet na hlavák a nebo až zítra :D
V noci z pátku na sobotu bylo veselo. Na trati z Prahy do Berouna jezdily tak 2/3 rychlíků zasekaný okolo 30 - 90 minut, pár jich jelo kupodivu celkem včas. Samozřejmě v největší špičce, kdy jezděj osobáky jako metro (Praha-Řevnice) jezdili ty zasekaný, čili GVD byl k ničemu, tak se to pak vezlo všechno i s osobákama. A v noci byla nejdelší pauza mezi vlakama 35 minut, to už se mi dlouho nepovedlo. Od půlnoci do rána jelo 14 nákladů, toť také jev ne moc často vídaný - všechny vlaky se rozjeli právě včera na večer.

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 19.1.2007 19:07

Na německý straně se s tím ještě nevypořádali jak sem teď koukal. EC 175 (Hamburg-Altona - Budapešť) momentálně má 228minut zpoždění a to ještě ani není v práglu, pokud mu ty zaokrouhlený 4h zpoždění vydržej až do Budapeště tak ho možná někde na hranicích předělaj na EN :D pokud dopře počítám tak v Budapešti bude se zpožděním něco okolo 2h raní :D

jinak další vlaky co jsou ještě v německu a mířej k nám tak majízpoždění:
EC 177 (Berlin - Wien) cca 190minut
EC 371 (Arhus - Praha hl.n.) cca 90minut
EC 179 (Berlin - Praha hl.n.) cca 100minut

sem zvědavej jestli dneska EC 179 ještě dneska stihne dojet na hlavák a nebo až zítra :D

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

376 Galileo Galilei

Příspěvek od fibou » 19.1.2007 14:41

Tom 11 píše:No,taky Gallileo Galilei jede z Bratislavy až do Drážďan.Naposledy jsem ho sledoval při zpoždění 279 min v Praze

A celkem mě překvapilo,že na trati 220 to nemá až tak velké zpoždění,když si vzpomenu na léto 2006 a R645 se zpožděním 410 minut.
A to nebylo tohle počasí...
Tak dnes do Drážďan nejel. A pro představu v noci stál ve Svitavách místo jedné minuty pobyto podle GVD minut 206 a pak ještě cestou ze Svitav do Opatova dostal další 28 minut atd.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 19.1.2007 14:40

Ex 100 Jože Plečnik z Ljublany do Prahy měl ve Vršovicích 984 minut zpoždění...

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 19.1.2007 10:49

I.am.good píše:Ač už největší krize kolem orkánu Kyrill nejspíš za námi, tak aktuální pohled na babitron dokazuje, jak náročná to byla noc a jaké problémy ještě ČD trápí v těchto okamžicích. Převážná většina vlaků zpožděna, minimálně třetina dokonce více jak o 30minut. Největší zpoždění v tomto okamžiku jsem našel u R376 Galileo Galilei, který má aktuálně 336min zpoždění. Pro představu je to pět a půl hodiny :(
http://kam.mff.cuni.cz/%7Ebabilon/zpmapa
No,taky Gallileo Galilei jede z Bratislavy až do Drážďan.Naposledy jsem ho sledoval při zpoždění 279 min v Praze

A celkem mě překvapilo,že na trati 220 to nemá až tak velké zpoždění,když si vzpomenu na léto 2006 a R645 se zpožděním 410 minut.
A to nebylo tohle počasí...

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 19.1.2007 10:43

Ač už největší krize kolem orkánu Kyrill nejspíš za námi, tak aktuální pohled na babitron dokazuje, jak náročná to byla noc a jaké problémy ještě ČD trápí v těchto okamžicích. Převážná většina vlaků zpožděna, minimálně třetina dokonce více jak o 30minut. Největší zpoždění v tomto okamžiku jsem našel u R376 Galileo Galilei, který má aktuálně 336min zpoždění. Pro představu je to pět a půl hodiny :(
http://kam.mff.cuni.cz/%7Ebabilon/zpmapa

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 28.12.2006 21:47

Ano, ten žebříček sestavovali odborníci. Tedy lidé, kteří ten web nikdy nepotřebovali, kteří na něm nikdy nic nehledali a pro které ten web není určen. Je jasné, že u webů dopravních podniků se velice špatně hledá kompetentní skupina pro posouzení z řad normálních uživatelů, to ale nijak nezvyšuje hodnotu toho žebříčku.

Krásným příkladem přístupu DP k webu je to, že se chválí za každou účast v nějakém nadnárodním projektu, který zajímá jenom kravaťáky a cestujícím je ukradený, ale za to, že za poslední púlrok přibylo na tramvajových zastávkách nespočet jízdenkových automatů, takže cestující nejsou odkázáni na (nespolehlivé) trafiky, za to se pochválit nedokáže.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.12.2006 21:16

demon píše:No já ten žebříček nesestavoval, počítam že to dělali odborníci (viz webtop100), takhle tuhle výtku neberu.
Ale před časem jsem vyhledával na webech dopravních podniků Čech a Moravy údaje o počtech zaměstnanců, řidičů, vozidel a některé další a DPP byl jeden z mála, který má tyhle informace zveřejněné. Třeba taková výroční zpráva je asi pro některé DP tajný dokument.
Myslim že většinu lidí zajímaj nejvíc informace o JŘ a ty jsou na webu DPP snad aktuální vždycky, ne jen jednou do měsíce...
Já o této anketě cosi vím... ne všichni odborníci jsou "odborníci" :) zrovna tady platí kdo sponzoruje... ten je porotce. Mimochodem jen za účast v této anketě se platí 9000 + DPH :) a není tam přihlášeno tolik webů.
Jinak web DPP je hodnocen spíše jako graficky a obsahově podprůměrný. Byť na české scéně je to lepší průměr. A jsou si toho vědomi i v DP... :wink:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 28.12.2006 20:50

syverin píše:Zrovna tohle bych nezmiňoval, bo ten žebříček nesestavují ani občasní uživatelé těch webů.
No já ten žebříček nesestavoval, počítam že to dělali odborníci (viz webtop100), takhle tuhle výtku neberu.
Ale před časem jsem vyhledával na webech dopravních podniků Čech a Moravy údaje o počtech zaměstnanců, řidičů, vozidel a některé další a DPP byl jeden z mála, který má tyhle informace zveřejněné. Třeba taková výroční zpráva je asi pro některé DP tajný dokument.
Myslim že většinu lidí zajímaj nejvíc informace o JŘ a ty jsou na webu DPP snad aktuální vždycky, ne jen jednou do měsíce...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 28.12.2006 20:37

demon píše:(...)A pro tvojí informaci třeba web DPP se umístil na špičce nejlepších podnikových webů v ČR a byl druhý v oborovém žebříčku(...)
Zrovna tohle bych nezmiňoval, bo ten žebříček nesestavují ani občasní uživatelé těch webů. IMHO jsou v ČR weby dopravních podniků s mnohem větší informační hodnotou. O čtyři roky starém designu a nedávném (měsíčním, s každým novým DP-kontaktem) intervalem aktualizací ani nemluvě.

Odpovědět