Je to na Ropidu a je to evidentně požadavek Prahy - jsou to cyklovlaky v létě v so-ne a v polohách pro místní přepravu naprosto nevýznamných. Ale pro vejlety na Okoř a okolí velmi dobré. Když už to museli zprovoznit kvůli Letišti, tak proč to nevyužít i takhle. Tohle mi přijde smysluplné, a ne jako když se honily 4 motoráky z Podlešína do Středokluk...I.am.good píše:To není možný.... kde jsi se to dočetl? Vždyť tam osobní vlaky nejezdí 14 let!!
Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Oko železníčního fandy tomu snad ani nemůže věřit
Od 31.3. se totiž trať 121 zprovozňuje v celé své délce pro osobní dopravu. Zatím jen od víkendech do 28.10. jí využijí dva páry osobních vlaků v trase PMN-Hostivice-Podlešín-Slaný.
Odjezdy Masaryčka: 9.03, 13.25 (Slaný příjezd 11.02, 15.27)
Odjezdy Slaný: 11.14, 16.44 (Masaryčka příjezd 13.05, 18.42)
Od 31.3. se totiž trať 121 zprovozňuje v celé své délce pro osobní dopravu. Zatím jen od víkendech do 28.10. jí využijí dva páry osobních vlaků v trase PMN-Hostivice-Podlešín-Slaný.
Odjezdy Masaryčka: 9.03, 13.25 (Slaný příjezd 11.02, 15.27)
Odjezdy Slaný: 11.14, 16.44 (Masaryčka příjezd 13.05, 18.42)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Včera byla hrozná nehoda vlaků v Maďarsku.
Vlak EURegio (Tatabánya - Wien Südbahnhof) vrazil odzadu do nákladního vlaku u zastávce Szőny (ne daleko od Komároma). Ještě nevíme, co byla příčina, signální zařízení bylo defekt, nákladní vlak jel proto pravidelně s rychlostem 15 km/h, ale vlak EURegio jel s výšším rychlostem (60-100 km/h)...
Řidič vlaku EURegio zemřil...
A lokomotíva ÖBB 1116 017-3 se zrouhtila kompletní.
Fotky: http://index.hu/politika/bulvar/von0206h/
-
Trasa teď není sjízdná, jezdí náhradní autobusy, a EC do Vídně jezdí přes Székesfehérvár, Veszprém.
Vlak EURegio (Tatabánya - Wien Südbahnhof) vrazil odzadu do nákladního vlaku u zastávce Szőny (ne daleko od Komároma). Ještě nevíme, co byla příčina, signální zařízení bylo defekt, nákladní vlak jel proto pravidelně s rychlostem 15 km/h, ale vlak EURegio jel s výšším rychlostem (60-100 km/h)...
Řidič vlaku EURegio zemřil...
A lokomotíva ÖBB 1116 017-3 se zrouhtila kompletní.
Fotky: http://index.hu/politika/bulvar/von0206h/
-
Trasa teď není sjízdná, jezdí náhradní autobusy, a EC do Vídně jezdí přes Székesfehérvár, Veszprém.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Nebyl, a nebyl to za socialismu ani problém u nás.adam_r píše:Coz v zemi jejiho puvodu nikdy nebyl problem, bo nafta dodnes je velmi levna. Naopak se ocenovalo ze fira zvladne opravit kladivem jakoukoliv zavadu.
Jinak tatka vzpomina, jak na 1,5 kilometru od trati pri prujezdu techto lokomotiv drnceli okna v panelaku.
Coz v zemi jejiho puvodu nikdy nebyl problem, bo nafta dodnes je velmi levna. Naopak se ocenovalo ze fira zvladne opravit kladivem jakoukoliv zavadu.DJ LA DÉFENSE píše:To byla krásná lokomotiva, ale hrozně nepraktická. Šílenej žrout.
Jinak tatka vzpomina, jak na 1,5 kilometru od trati pri prujezdu techto lokomotiv drnceli okna v panelaku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00