Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 15.7.2007 16:17

I.am.good píše:Tojo, na druhou stranu, čím nás mají ty dráhy vozit? Ešusů je pořád málo a málo jich asi bude, protože je to strašně drahý a nic jinýho na dráty fak ČD nemají. Ale kdyby ty ešusy byly, ježíš, to je krásný poježděníčko.....
Aj lav the ešus. :D
Já služeb ČD nevyužívám od doby, kdy mě nechali vykysat přes dvě hodiny v Budějovicích a tak jezdím po republice autem. Mám ho na plyn a tak to mám stále levnější než ČD. Zejména jedu-li se ženou a malou dcerou.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 15.7.2007 16:14

Tojo, na druhou stranu, čím nás mají ty dráhy vozit? Ešusů je pořád málo a málo jich asi bude, protože je to strašně drahý a nic jinýho na dráty fak ČD nemají. Ale kdyby ty ešusy byly, ježíš, to je krásný poježděníčko.....
Aj lav the ešus. :D

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 15.7.2007 16:12

Jabberwocky píše:Good + MF: Já mám dojem, že s tuhostí měla řada 451/452 problémy už z výroby. Ten vlak je lehoučkej, ale taky nic nevydrží. Už v prvních letech provozu se jim kroutily rámy. Prý to souvisí s tím, že soupravy jsou nízkopodlažní - asi to tehdy lépe neuměli. Když se pak navrhovala řada 460 a 560, byl požadavek na vysokopodlařní řešení dán kromě unifikací s osobními vagóny taky nedobrou zkušeností se žaboxichtem při žďuchancích. Ale že ty vlaky přesluhují už několik desítek let, to je fakt. Plánovaná životnost byla 15 let :-O
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-451.html
Každopádně i přes všecky nedostatky v té době to muselo být lepší než pára a dřevěné vagonky.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 15.7.2007 16:09

Good + MF: Já mám dojem, že s tuhostí měla řada 451/452 problémy už z výroby. Ten vlak je lehoučkej, ale taky nic nevydrží. Už v prvních letech provozu se jim kroutily rámy. Prý to souvisí s tím, že soupravy jsou nízkopodlažní - asi to tehdy lépe neuměli. Když se pak navrhovala řada 460 a 560, byl požadavek na vysokopodlařní řešení dán kromě unifikací s osobními vagóny taky nedobrou zkušeností se žaboxichtem při žďuchancích. Ale že ty vlaky přesluhují už několik desítek let, to je fakt. Plánovaná životnost byla 15 let :-O
http://www.atlaslokomotiv.cz/loko-451.html

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 15.7.2007 16:00

[quote="I.am.good"]Kdyby ten jeho dům nebyl tak šíleně shnilej, tak by to určitě vydržel.

To jo, ty panťáky už mají svá léta odsloužená. Asi rok zpět jsem s ním jel a byl to takový dobytčák, že být tam korýtko, tak si myslím, že jsem ve chlívě :!:

Na této nehodě je nejhorší, že to zase odnesl někdo, kdo nenese žádnou vinu - strojvedoucí pantografu na zadním stanovišti.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 15.7.2007 15:57

Nojo, stane se :-( Klika byla, že v tom prvním vagónu nebyli cestující. A zatracená smůla, že ten fíra nestihl utéci z kabiny :-( Já v tu stranu jezdím celkem často a kolikrát jsem si říkal, že to musí být pěkně náročné řídit provoz, když jsou tam výluky a všechno to jezdí po jedné koleji. No, asi náročnější, než jsem si uměl představit :-(
Jo a 24 mi teď odklonili, takže jsem dostal poloviční domeček č. 6.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 15.7.2007 15:57

Kdyby ten jeho dům nebyl tak šíleně shnilej, tak by to určitě vydržel. Odkazuji na crash testy RT8 (Manila) versuz T3 v UD někdy před deseti roky. Při srážce rychlostí téměř 36km/hod se Manile téměř nic nestalo, T3 to odnesla již hůře, a to zplacatěním kabiny. :)
Ty vlaky do sebe šťouchly v menší rychlosti a přesto to eso tu žabítlamu totálně srolovalo.. Kde je potom teze, že vlak musí vydržet víc, než tramvaj???
Opravdu je vidět, v čem nás ČD vozí, jak by to dopadlo, kdyby se to stalo v plné rychlosti proti sobě? Takže při nárazové rychlosti celkem např. 160? To by ten panťák snad přestal existovat...... :?

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Kde bydlí žebrovoký?

Příspěvek od Oskar » 15.7.2007 15:39

Tak mě napadá, kde asi teď bydlí kolega Jabberwocky, když mu v Čerčanech tak ošklivě rozbili dům :(

Ještě, že mu zbývá ta dvaadvacítka, čtyřiadvacítka a šestadvacítka...

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 07.6.2007 7:52

Jou, já tímhle jel tuším z Berlína do Oranienburgu (zpátky pak S-Bahnem) a výsledný dojem byl velice kladný.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martyn » 07.6.2007 0:28

Desiro bude zřejmě brzo brázdit pražské i příměstské koleje:

http://technet.idnes.cz/v-praze-byl-pre ... chnika_rja

Stránky společnosti:
http://www.veolia-transport.cz/PortalPage____11153.aspx

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 17.5.2007 12:30

Ups, psal jsem něco chybné: tyto vozy BCmot májí "už" dieselový motor.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 15.5.2007 11:13

Aha, nojo, to je logické. Díky.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 15.5.2007 11:00

Káem píše:Chladič.
Ano.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 15.5.2007 10:43

Jabberwocky píše:Co to má ten BCmot na střeše? To je větrání?
Chladič.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 15.5.2007 10:33

Co to má ten BCmot na střeše? To je větrání?

Odpovědět