Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Radek » 01.4.2010 8:15

Ono prý jde (jen z doslechu, nemám zkušenost) kombinovat časové jízdné PID a časový doplatek do 1. třídy přes In-kartu.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Karotka » 01.4.2010 1:35

Ropid píše:1.2.Z Dodržení kapacity vlaku
Spoj je zajišťován po celou dobu a v celé délce předepsanou pravidelnou turnusovanou náležitostí (dané složení a počet vozů) včetně dodržení předepsané kapacity 1. třídy.
Je to detail, ale proč se pletou do něčeho mimo "svůj" tarif?

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Venca » 01.4.2010 0:44

Jsem zvědav, jak si s tím ČD poradí: http://www.ropid.cz/kvalita/standardy-k ... 8x936.html #-o

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Železniční doprava

Příspěvek od vlakoň » 06.2.2010 14:38

Na k-repu už se to rozebíralo mockrát.. Podle lídí od fochu je to ekonomicky nesmysl. Po vyndání střev z motoráků zůstane dost těžká kastle (původně pro motorový vůz) a musí se k ní postavit nové nehnané podvozky. Původní jsou dělané najinou váhu skříně a samy jsou o dva nepodstatné trakční motory a převodovky lehčí :lol: (brutální změna vypružených hmot)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Bobik » 06.2.2010 14:31

To už bych spíš zachoval alespoň jednu soupravu coby "muzejní unikátní kus" (druhou příp. na nd). Taky mi to přijde "neekomický" a hlavně škoda z toho dělat něco jinýho.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Bobek » 06.2.2010 13:54

Nevím, jestli jsou čelní vozy z Krakenů těmi pravými adepty. Toho "železa", co by se muselo vyházet...
Řekl bych, že co se týká řidičáků, bude stačit těch 34 přestavěných Bdt.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Karosák » 06.2.2010 13:27

MOp píše:A kraken stal zahalen ve snehove perince ve Veprove i dnes... Stale tajne (a hlavne marne) doufam, ze se krakeni celni vozy predelaji na ridici vozy k patrum. hned by byly 4 vratny soupravicky push pull...
Ty bujóóne, to je ďábelský nápad Z:idea: :devilsmokin :twisted:
Ale myslíš, že to někoho napadne? Byla by to fakt libice, za situace, kdy se tu plýtvá stroji 163 a 151 na příměstských štrekách :wink:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od MOp » 05.2.2010 23:06

A kraken stal zahalen ve snehove perince ve Veprove i dnes... Stale tajne (a hlavne marne) doufam, ze se krakeni celni vozy predelaji na ridici vozy k patrum. hned by byly 4 vratny soupravicky push pull...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Bobik » 05.2.2010 18:49

Jojo, máš pravdu, tuhle info jsem už taky postřehl. Ovšem když jsou ruce rychlejší než mozek tak je to pak těžký.... :D :lol:

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od HoFi » 05.2.2010 18:27

Není zač...

P.S. Zelený Kraken (470.001+002) je od (tuším) 2004 odstaven (2008 převezen do České Třebové) a Modrý Kraken (470.003+004) odstaven od 19.10. 2009 (někdy na přelomu října a listopadu 2009 převezen do České Třebové)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Bobik » 05.2.2010 18:17

Díky, já to zahlíd "v rychlosti". Loko na obou koncích jsem pochopil proč, co mě zmátlo tak nátěr vagonů.

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: Železniční doprava

Příspěvek od HoFi » 05.2.2010 18:14

Bobik píše:Mj. včera jsem cestou na Barr. potkal na Berounskym expresu místo Žabotlamy či Ešusu nějaký patra co vypadaly jak prostředky z Krakena (barevně by odpovídalo) a na každým konci nějaká 163 nebo co to bylo. Možná to s tím nesouvisí ale zajímavá soupravička..... :wink:

Ty "prostředky z Krakena" jsou klasický vozy Bmto (vidět je můžeš v SN na "Pacifiku"... Jsou posily do Radotína... ty 162/163 na obou koncích jsou kvůli rychlejším obratům. (Koukám že Bobek byl rychlejší)

P.S. V PD je turnus na 23 sv. 451/452, v SN 0, a to:
3x 452 na trati 090 (Praha - Kralupy n./Vltavou),
4x 451 na trati 171 (Praha - Beroun),
14x 451 na trati 221 (Praha - Benešov u Prahy),
2x 451 na tratích 011/231 Os 5847/2260 a 2275/2206

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Bobik » 05.2.2010 18:13

Jabberwocky píše:Ježíšikriste, žába v najbrtu. Jednotkou dočasnosti je jeden furt...
Něco pro Vás, pane Ja... :D 8-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sranda001.jpg

To Bobek Z:arrow: Díky, chápu. Co nechápu je proč to nějak nezabezpečili už při výrobě. Nebo byl předpoklad odstavování do dep?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Bobek » 05.2.2010 18:07

To je tradiční problém. Zpravidla nasněží někam, kam nemá (chlazením k motorům apod.) a jak se má ráda voda s elektřinou je asi každému jasné.
Obdobně tradiční je už i pendlovací souprava 5xBmto s dvěma kusy lokomotiv (kvůli stíhání obratů), které se najdou. Teď tedy asi většinou s Pershingy, ale blahé paměti na Benešovech jezdívala i s Banány.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Železniční doprava

Příspěvek od Bobik » 05.2.2010 17:29

Jo tak se optám - má někdo tušení proč když "trošku nasněží" nejezděj panťáky, jak jsme toho letos byly několikrát svědkem?
Mj. včera jsem cestou na Barr. potkal na Berounskym expresu místo Žabotlamy či Ešusu nějaký patra co vypadaly jak prostředky z Krakena (barevně by odpovídalo) a na každým konci nějaká 163 nebo co to bylo. Možná to s tím nesouvisí ale zajímavá soupravička..... :wink:

Odpovědět