Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Ono prý jde (jen z doslechu, nemám zkušenost) kombinovat časové jízdné PID a časový doplatek do 1. třídy přes In-kartu.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Železniční doprava
Je to detail, ale proč se pletou do něčeho mimo "svůj" tarif?Ropid píše:1.2.Z Dodržení kapacity vlaku
Spoj je zajišťován po celou dobu a v celé délce předepsanou pravidelnou turnusovanou náležitostí (dané složení a počet vozů) včetně dodržení předepsané kapacity 1. třídy.
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Jsem zvědav, jak si s tím ČD poradí: http://www.ropid.cz/kvalita/standardy-k ... 8x936.html
Re: Železniční doprava
Na k-repu už se to rozebíralo mockrát.. Podle lídí od fochu je to ekonomicky nesmysl. Po vyndání střev z motoráků zůstane dost těžká kastle (původně pro motorový vůz) a musí se k ní postavit nové nehnané podvozky. Původní jsou dělané najinou váhu skříně a samy jsou o dva nepodstatné trakční motory a převodovky lehčí (brutální změna vypružených hmot)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Železniční doprava
To už bych spíš zachoval alespoň jednu soupravu coby "muzejní unikátní kus" (druhou příp. na nd). Taky mi to přijde "neekomický" a hlavně škoda z toho dělat něco jinýho.
Re: Železniční doprava
Nevím, jestli jsou čelní vozy z Krakenů těmi pravými adepty. Toho "železa", co by se muselo vyházet...
Řekl bych, že co se týká řidičáků, bude stačit těch 34 přestavěných Bdt.
Řekl bych, že co se týká řidičáků, bude stačit těch 34 přestavěných Bdt.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Ty bujóóne, to je ďábelský nápadMOp píše:A kraken stal zahalen ve snehove perince ve Veprove i dnes... Stale tajne (a hlavne marne) doufam, ze se krakeni celni vozy predelaji na ridici vozy k patrum. hned by byly 4 vratny soupravicky push pull...
Ale myslíš, že to někoho napadne? Byla by to fakt libice, za situace, kdy se tu plýtvá stroji 163 a 151 na příměstských štrekách
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
A kraken stal zahalen ve snehove perince ve Veprove i dnes... Stale tajne (a hlavne marne) doufam, ze se krakeni celni vozy predelaji na ridici vozy k patrum. hned by byly 4 vratny soupravicky push pull...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Železniční doprava
Jojo, máš pravdu, tuhle info jsem už taky postřehl. Ovšem když jsou ruce rychlejší než mozek tak je to pak těžký....
- HoFi
- Uživatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 29.11.2009 9:59
- Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Není zač...
P.S. Zelený Kraken (470.001+002) je od (tuším) 2004 odstaven (2008 převezen do České Třebové) a Modrý Kraken (470.003+004) odstaven od 19.10. 2009 (někdy na přelomu října a listopadu 2009 převezen do České Třebové)
P.S. Zelený Kraken (470.001+002) je od (tuším) 2004 odstaven (2008 převezen do České Třebové) a Modrý Kraken (470.003+004) odstaven od 19.10. 2009 (někdy na přelomu října a listopadu 2009 převezen do České Třebové)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Železniční doprava
Díky, já to zahlíd "v rychlosti". Loko na obou koncích jsem pochopil proč, co mě zmátlo tak nátěr vagonů.
- HoFi
- Uživatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 29.11.2009 9:59
- Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
- Kontaktovat uživatele:
Re: Železniční doprava
Bobik píše:Mj. včera jsem cestou na Barr. potkal na Berounskym expresu místo Žabotlamy či Ešusu nějaký patra co vypadaly jak prostředky z Krakena (barevně by odpovídalo) a na každým konci nějaká 163 nebo co to bylo. Možná to s tím nesouvisí ale zajímavá soupravička.....
Ty "prostředky z Krakena" jsou klasický vozy Bmto (vidět je můžeš v SN na "Pacifiku"... Jsou posily do Radotína... ty 162/163 na obou koncích jsou kvůli rychlejším obratům. (Koukám že Bobek byl rychlejší)
P.S. V PD je turnus na 23 sv. 451/452, v SN 0, a to:
3x 452 na trati 090 (Praha - Kralupy n./Vltavou),
4x 451 na trati 171 (Praha - Beroun),
14x 451 na trati 221 (Praha - Benešov u Prahy),
2x 451 na tratích 011/231 Os 5847/2260 a 2275/2206
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Železniční doprava
Něco pro Vás, pane Ja...Jabberwocky píše:Ježíšikriste, žába v najbrtu. Jednotkou dočasnosti je jeden furt...
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sranda001.jpg
To Bobek Díky, chápu. Co nechápu je proč to nějak nezabezpečili už při výrobě. Nebo byl předpoklad odstavování do dep?
Re: Železniční doprava
To je tradiční problém. Zpravidla nasněží někam, kam nemá (chlazením k motorům apod.) a jak se má ráda voda s elektřinou je asi každému jasné.
Obdobně tradiční je už i pendlovací souprava 5xBmto s dvěma kusy lokomotiv (kvůli stíhání obratů), které se najdou. Teď tedy asi většinou s Pershingy, ale blahé paměti na Benešovech jezdívala i s Banány.
Obdobně tradiční je už i pendlovací souprava 5xBmto s dvěma kusy lokomotiv (kvůli stíhání obratů), které se najdou. Teď tedy asi většinou s Pershingy, ale blahé paměti na Benešovech jezdívala i s Banány.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Železniční doprava
Jo tak se optám - má někdo tušení proč když "trošku nasněží" nejezděj panťáky, jak jsme toho letos byly několikrát svědkem?
Mj. včera jsem cestou na Barr. potkal na Berounskym expresu místo Žabotlamy či Ešusu nějaký patra co vypadaly jak prostředky z Krakena (barevně by odpovídalo) a na každým konci nějaká 163 nebo co to bylo. Možná to s tím nesouvisí ale zajímavá soupravička.....
Mj. včera jsem cestou na Barr. potkal na Berounskym expresu místo Žabotlamy či Ešusu nějaký patra co vypadaly jak prostředky z Krakena (barevně by odpovídalo) a na každým konci nějaká 163 nebo co to bylo. Možná to s tím nesouvisí ale zajímavá soupravička.....