Stránka 101 z 152

Re: Železniční doprava

Napsal: 01.4.2010 8:15
od Radek
Ono prý jde (jen z doslechu, nemám zkušenost) kombinovat časové jízdné PID a časový doplatek do 1. třídy přes In-kartu.

Re: Železniční doprava

Napsal: 01.4.2010 1:35
od Karotka
Ropid píše:1.2.Z Dodržení kapacity vlaku
Spoj je zajišťován po celou dobu a v celé délce předepsanou pravidelnou turnusovanou náležitostí (dané složení a počet vozů) včetně dodržení předepsané kapacity 1. třídy.
Je to detail, ale proč se pletou do něčeho mimo "svůj" tarif?

Re: Železniční doprava

Napsal: 01.4.2010 0:44
od Venca
Jsem zvědav, jak si s tím ČD poradí: http://www.ropid.cz/kvalita/standardy-k ... 8x936.html #-o

Re: Železniční doprava

Napsal: 06.2.2010 14:38
od vlakoň
Na k-repu už se to rozebíralo mockrát.. Podle lídí od fochu je to ekonomicky nesmysl. Po vyndání střev z motoráků zůstane dost těžká kastle (původně pro motorový vůz) a musí se k ní postavit nové nehnané podvozky. Původní jsou dělané najinou váhu skříně a samy jsou o dva nepodstatné trakční motory a převodovky lehčí :lol: (brutální změna vypružených hmot)

Re: Železniční doprava

Napsal: 06.2.2010 14:31
od Bobik
To už bych spíš zachoval alespoň jednu soupravu coby "muzejní unikátní kus" (druhou příp. na nd). Taky mi to přijde "neekomický" a hlavně škoda z toho dělat něco jinýho.

Re: Železniční doprava

Napsal: 06.2.2010 13:54
od Bobek
Nevím, jestli jsou čelní vozy z Krakenů těmi pravými adepty. Toho "železa", co by se muselo vyházet...
Řekl bych, že co se týká řidičáků, bude stačit těch 34 přestavěných Bdt.

Re: Železniční doprava

Napsal: 06.2.2010 13:27
od Karosák
MOp píše:A kraken stal zahalen ve snehove perince ve Veprove i dnes... Stale tajne (a hlavne marne) doufam, ze se krakeni celni vozy predelaji na ridici vozy k patrum. hned by byly 4 vratny soupravicky push pull...
Ty bujóóne, to je ďábelský nápad Z:idea: :devilsmokin :twisted:
Ale myslíš, že to někoho napadne? Byla by to fakt libice, za situace, kdy se tu plýtvá stroji 163 a 151 na příměstských štrekách :wink:

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 23:06
od MOp
A kraken stal zahalen ve snehove perince ve Veprove i dnes... Stale tajne (a hlavne marne) doufam, ze se krakeni celni vozy predelaji na ridici vozy k patrum. hned by byly 4 vratny soupravicky push pull...

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 18:49
od Bobik
Jojo, máš pravdu, tuhle info jsem už taky postřehl. Ovšem když jsou ruce rychlejší než mozek tak je to pak těžký.... :D :lol:

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 18:27
od HoFi
Není zač...

P.S. Zelený Kraken (470.001+002) je od (tuším) 2004 odstaven (2008 převezen do České Třebové) a Modrý Kraken (470.003+004) odstaven od 19.10. 2009 (někdy na přelomu října a listopadu 2009 převezen do České Třebové)

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 18:17
od Bobik
Díky, já to zahlíd "v rychlosti". Loko na obou koncích jsem pochopil proč, co mě zmátlo tak nátěr vagonů.

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 18:14
od HoFi
Bobik píše:Mj. včera jsem cestou na Barr. potkal na Berounskym expresu místo Žabotlamy či Ešusu nějaký patra co vypadaly jak prostředky z Krakena (barevně by odpovídalo) a na každým konci nějaká 163 nebo co to bylo. Možná to s tím nesouvisí ale zajímavá soupravička..... :wink:

Ty "prostředky z Krakena" jsou klasický vozy Bmto (vidět je můžeš v SN na "Pacifiku"... Jsou posily do Radotína... ty 162/163 na obou koncích jsou kvůli rychlejším obratům. (Koukám že Bobek byl rychlejší)

P.S. V PD je turnus na 23 sv. 451/452, v SN 0, a to:
3x 452 na trati 090 (Praha - Kralupy n./Vltavou),
4x 451 na trati 171 (Praha - Beroun),
14x 451 na trati 221 (Praha - Benešov u Prahy),
2x 451 na tratích 011/231 Os 5847/2260 a 2275/2206

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 18:13
od Bobik
Jabberwocky píše:Ježíšikriste, žába v najbrtu. Jednotkou dočasnosti je jeden furt...
Něco pro Vás, pane Ja... :D 8-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sranda001.jpg

To Bobek Z:arrow: Díky, chápu. Co nechápu je proč to nějak nezabezpečili už při výrobě. Nebo byl předpoklad odstavování do dep?

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 18:07
od Bobek
To je tradiční problém. Zpravidla nasněží někam, kam nemá (chlazením k motorům apod.) a jak se má ráda voda s elektřinou je asi každému jasné.
Obdobně tradiční je už i pendlovací souprava 5xBmto s dvěma kusy lokomotiv (kvůli stíhání obratů), které se najdou. Teď tedy asi většinou s Pershingy, ale blahé paměti na Benešovech jezdívala i s Banány.

Re: Železniční doprava

Napsal: 05.2.2010 17:29
od Bobik
Jo tak se optám - má někdo tušení proč když "trošku nasněží" nejezděj panťáky, jak jsme toho letos byly několikrát svědkem?
Mj. včera jsem cestou na Barr. potkal na Berounskym expresu místo Žabotlamy či Ešusu nějaký patra co vypadaly jak prostředky z Krakena (barevně by odpovídalo) a na každým konci nějaká 163 nebo co to bylo. Možná to s tím nesouvisí ale zajímavá soupravička..... :wink: