Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod jara v 22.1.2007 14:00

DJ LA DÉFENSE napsal:Nevím jaký rozdíl, ale při zpoždění se mi nikdy nestalo, že: Stojíme v Olomouci půl hodiny navíc strojvůdce se chce najíst. Narozdíl od 22, která v takovémto případě vyštípe lidi na Vypichu, ale srovnávat se to asi nedá. I kdž i to svědčí o přístupu k zákazníkovi.
No pokud dobře vím, tak na nádražích stojí mašiny (zálohy) a ta se v tomto případě zapřahne a pokračuje dál. ALe jak je známo u DP Praha se zálohy nevedou!!!!!!!!!!! Jinak by tě na tu Bílou horu dovezl vůz označen X-22
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 22.1.2007 2:41

Káem napsal:Jaxe to řeší u dráhy s pracovní dobou? U nákladního vlaku zřejmě strojvedoucí dle pokynu dispečinku odstaví vlak kde možno a směna mu končí - avšak u osobního vlaku tohle asi udělat nejde. Vystřídat taky nejde tak snadno, střídejte někoho v hlubokym lese mezi padlejma stromama. Nestalo se mi, že by vlak od Kolína na Masaryčku končil v Úvalech s tím, že strojevdoucí má přestávku nebo že se souprava musí dostat na čas a že "půl hodiny po nás jede další". Ba právě naopak, vlak přijede na masaryčku a délka jeho pobytu je jen o tom, za jak dlouho se vymění cestující. (příklad) Ale zákony přeci platí na ČD stejné? Tak kde je ten rozdíl?
Nevím jaký rozdíl, ale při zpoždění se mi nikdy nestalo, že: Stojíme v Olomouci půl hodiny navíc strojvůdce se chce najíst. Narozdíl od 22, která v takovémto případě vyštípe lidi na Vypichu, ale srovnávat se to asi nedá. I kdž i to svědčí o přístupu k zákazníkovi.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod Tom 11 v 21.1.2007 21:31

No,jednou jsem jel z Prahy do Veselí nad Lužnicí(trať 220) a souprava od Budějovic měl zpoždění 50 minut a přijel do Prahy a hned zase nastupovali cestující a ještě tam šel chlápek vysypat koše.Akorát přejela lokomotiva a nebyl čas na zkontrolování soupravy.Hned za 5 minut se zase jelo na Budějovice.Ale v Bystřici se projevila závada na soupravě(která už tam byla z Budějovic,ale nestačilo se to na Hlaváku zkontrolovat) a tak se roztrhl rychlík,za lokomotivou zůstaly 3 vozy a dalších pět o několik metrů dál.Nikdo se tam ale ani nepodíval,jestli tam někdo nespadl pod vlak,jen se posunulo s lokomotivou+3 vozama k těm pěti(pravda,než se to spojilo,tak to dlouho zkoušeli)a zase dál na Budějovice a do Tábora se přijelo pouze s 5 minutovým zpožděním!
Ale jak by mohl strojvedoucí nechat vlak v poli u Bystřice,to prostě nejde!

Takhle znám několik případů:

Ex533-Votice-spadlý strom na trati čekalo se ve vlaku asi 130 minut kousek před Voticema a dalo by se projít po kolejích do stanice,kde byly autobusy,ale oni tam nechaj čekat lidi,že tam hrozí nebezpečí úrazu.Tak nevím,jak tam kdo myslí.A proč se nejelo s vlakem do stanice-kvůli tomu,že tam stály vlaky směrem na Prahu,které mohly odjet,ale odjezd z Votic byl až za 2 hodiny.(neodjelo se,jelikož strojvedoucí měl přestávku)Takže nechápu,jak tam kdo myslí.

Nebo z Prahy měl odjíždět rychlík v 17.23,ale za půl hodiny jel Ex do Salzburgu,tak se čekalo a Ex klidně odjel,ale ten rychlík tam zůstal až do 20.30,potom ještě nabral zpoždění a dojel pouze do Říčan!!! Ale Ex táhla dieslová lokomotiva a tak projel,ale rychlík přetáhnout nemohli,to tam radši přistavili autobusy a jelo se do Benešova na jiný vlak.A do Soběslavi se přijelo místo v 20 až někdy po půlnoci a poslední osobák odjel kolem 22 a pak nic a dost lidí tam teda šlo k výpravčímu a nakonec to dopadlo tak,že tam zajistil dodávku,která rozvezla ty cestující.
Ale tady zase měl strojvedoucí přestávku a tak nemohl s lokomotivou převézt vlak přes inkriminované místo...

A tak je celkem záhada,že někdy se čeká a někdy se nomálně jede.Třeba jak píše Káem vždycky jel vlak na konečnou a hned zpět,ale tyhle případy jsou možná výjimky,ale zase je to divný...
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod Káem v 21.1.2007 20:56

Jaxe to řeší u dráhy s pracovní dobou? U nákladního vlaku zřejmě strojvedoucí dle pokynu dispečinku odstaví vlak kde možno a směna mu končí - avšak u osobního vlaku tohle asi udělat nejde. Vystřídat taky nejde tak snadno, střídejte někoho v hlubokym lese mezi padlejma stromama. Nestalo se mi, že by vlak od Kolína na Masaryčku končil v Úvalech s tím, že strojevdoucí má přestávku nebo že se souprava musí dostat na čas a že "půl hodiny po nás jede další". Ba právě naopak, vlak přijede na masaryčku a délka jeho pobytu je jen o tom, za jak dlouho se vymění cestující. (příklad) Ale zákony přeci platí na ČD stejné? Tak kde je ten rozdíl?
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod radek31 v 21.1.2007 19:13

Vašek napsal:Jo, mít tak vlaky APEX :lol: To by se na informaci o zpoždění spotřeboval celý displej :wink:
to je omyl, APEX končí na Z>5 minut
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod Vašek v 21.1.2007 17:59

Sirka napsal:Tý jo, 16,5 hodiny :o ! Asi začnu bejt rád za hodinový zpoždění...


Jo, mít tak vlaky APEX :lol: To by se na informaci o zpoždění spotřeboval celý displej :wink:
Vašek
Uživatel
 
Založen: 15.11.2006 19:11

Odeslatod Sirka v 21.1.2007 11:45

Marek napsal:Ex 100 Jože Plečnik z Ljublany do Prahy měl ve Vršovicích 984 minut zpoždění...
Tý jo, 16,5 hodiny :o ! Asi začnu bejt rád za hodinový zpoždění...
Sirka
Uživatel
 
Založen: 11.6.2005 14:55
Bydliště: Praha 13

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 21.1.2007 2:05

stteep napsal:To věřim, veselo bylo všude jak sem koukal. to já spíš vidím nejvíc situaci na trati z prahy do Benešova a nebo pak z Prahy na Děčín, kudy jezdim každejch 14dní EC do ústí a zpátky, jen mě mrzí že od nového grafikonu poslední EC 179 na Prahu jede o hodinku dřív :( to mi vyhovovalo když mělo odjezd v 21:22 z Ústí n/L. Nevíš náhodou proč EC na trati Děčín - Praha takhle posunuli všechny o 1h v před, když děláš u drah jak sem zaregistroval.
Důvod je jednoduchý celý eurotatk v Evropě šel o hodinu dřív.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod stteep v 21.1.2007 1:31

fibou napsal:V noci z pátku na sobotu bylo veselo. Na trati z Prahy do Berouna jezdily tak 2/3 rychlíků zasekaný okolo 30 - 90 minut, pár jich jelo kupodivu celkem včas. Samozřejmě v největší špičce, kdy jezděj osobáky jako metro (Praha-Řevnice) jezdili ty zasekaný, čili GVD byl k ničemu, tak se to pak vezlo všechno i s osobákama. A v noci byla nejdelší pauza mezi vlakama 35 minut, to už se mi dlouho nepovedlo. Od půlnoci do rána jelo 14 nákladů, toť také jev ne moc často vídaný - všechny vlaky se rozjeli právě včera na večer.


To věřim, veselo bylo všude jak sem koukal. to já spíš vidím nejvíc situaci na trati z prahy do Benešova a nebo pak z Prahy na Děčín, kudy jezdim každejch 14dní EC do ústí a zpátky, jen mě mrzí že od nového grafikonu poslední EC 179 na Prahu jede o hodinku dřív :( to mi vyhovovalo když mělo odjezd v 21:22 z Ústí n/L. Nevíš náhodou proč EC na trati Děčín - Praha takhle posunuli všechny o 1h v před, když děláš u drah jak sem zaregistroval.
stteep
Uživatel
 
Založen: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Odeslatod I.am.good v 20.1.2007 18:36

Krásné setkání dvou kolegů.... :wink:
I.am.good
 

Odeslatod limm v 20.1.2007 18:29

No souhlasí jsem Libor
limm
Uživatel
 
Založen: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Odeslatod fibou v 20.1.2007 16:35

limm napsal:Vzhledem k tomu,že jsem měl na dnešek coby dispečer na tebou zmiňované trati noční,tak jen mohu potvrdit tvá slova o provozu na této trati.Ty rychlíky mají prostě smůlu,že jsou dnes z 90% tranzitní přes republiku,takže,ač relativně dobře průjezdná trať do Plzně trpěla tím,že ty rychlíky přijížděli jak od západu,tak od východu zpožděné.Docela bych ale polemizoval o té osobní dopravě,tam bylo zpoždění naprosto minimální(můžu doložit).No a ve finále toho všeho,když se to začínalo rovnat do normálu,tak osobák z Plzně přejel někde u Rokycan člověka.Ráno,když jsem šel domů,tak GVD byl na 100%-tedy do 6


Já jsem se špatně vyjádřil - neměl jsem na mysli, že by osobáky jezdili pořád zasekaný, ale přecejenom v tý špičce se to už nesrovnalo uplně. Jeden osobák měl do Prahy 20, zrychlenej co jel před nim taky pár minut dostal a s tim jezdil do večera - jezdilo to okolo těch 5- necelejch 10 minut, což pro cestující neni problém, z dopravní stránky když člověk jezdí na blok, je to někdy horší, ale včera se to dalo ujezdit, protože zase další R byl seklej, tak tam byla díra kam sem to nacpal :)

A ty Rokycany - díky za info, celej večer jsme zkoumali, proč to jezdí tak blbě a v Rokycanech to dostává pálky :))

Jinak mezi náma - ty si Libor? :)
fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Odeslatod limm v 20.1.2007 15:13

Vzhledem k tomu,že jsem měl na dnešek coby dispečer na tebou zmiňované trati noční,tak jen mohu potvrdit tvá slova o provozu na této trati.Ty rychlíky mají prostě smůlu,že jsou dnes z 90% tranzitní přes republiku,takže,ač relativně dobře průjezdná trať do Plzně trpěla tím,že ty rychlíky přijížděli jak od západu,tak od východu zpožděné.Docela bych ale polemizoval o té osobní dopravě,tam bylo zpoždění naprosto minimální(můžu doložit).No a ve finále toho všeho,když se to začínalo rovnat do normálu,tak osobák z Plzně přejel někde u Rokycan člověka.Ráno,když jsem šel domů,tak GVD byl na 100%-tedy do 6
limm
Uživatel
 
Založen: 03.1.2007 16:08
Bydliště: Praha 13

Odeslatod fibou v 20.1.2007 14:49

stteep napsal:Na německý straně se s tím ještě nevypořádali jak sem teď koukal. EC 175 (Hamburg-Altona - Budapešť) momentálně má 228minut zpoždění a to ještě ani není v práglu, pokud mu ty zaokrouhlený 4h zpoždění vydržej až do Budapeště tak ho možná někde na hranicích předělaj na EN :D pokud dopře počítám tak v Budapešti bude se zpožděním něco okolo 2h raní :D

jinak další vlaky co jsou ještě v německu a mířej k nám tak majízpoždění:
EC 177 (Berlin - Wien) cca 190minut
EC 371 (Arhus - Praha hl.n.) cca 90minut
EC 179 (Berlin - Praha hl.n.) cca 100minut

sem zvědavej jestli dneska EC 179 ještě dneska stihne dojet na hlavák a nebo až zítra :D


V noci z pátku na sobotu bylo veselo. Na trati z Prahy do Berouna jezdily tak 2/3 rychlíků zasekaný okolo 30 - 90 minut, pár jich jelo kupodivu celkem včas. Samozřejmě v největší špičce, kdy jezděj osobáky jako metro (Praha-Řevnice) jezdili ty zasekaný, čili GVD byl k ničemu, tak se to pak vezlo všechno i s osobákama. A v noci byla nejdelší pauza mezi vlakama 35 minut, to už se mi dlouho nepovedlo. Od půlnoci do rána jelo 14 nákladů, toť také jev ne moc často vídaný - všechny vlaky se rozjeli právě včera na večer.
fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Odeslatod stteep v 19.1.2007 19:07

Na německý straně se s tím ještě nevypořádali jak sem teď koukal. EC 175 (Hamburg-Altona - Budapešť) momentálně má 228minut zpoždění a to ještě ani není v práglu, pokud mu ty zaokrouhlený 4h zpoždění vydržej až do Budapeště tak ho možná někde na hranicích předělaj na EN :D pokud dopře počítám tak v Budapešti bude se zpožděním něco okolo 2h raní :D

jinak další vlaky co jsou ještě v německu a mířej k nám tak majízpoždění:
EC 177 (Berlin - Wien) cca 190minut
EC 371 (Arhus - Praha hl.n.) cca 90minut
EC 179 (Berlin - Praha hl.n.) cca 100minut

sem zvědavej jestli dneska EC 179 ještě dneska stihne dojet na hlavák a nebo až zítra :D
stteep
Uživatel
 
Založen: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron