Stránka 127 z 149

OdeslatNapsal: 18.2.2007 17:12
od fibou
DJ LA DÉFENSE napsal:Z dopravního hlediska ano, to je jasné, já řekl, že jsou vedeny pod hlavičkou, ne že jsou v kategorii, to je velký rozdíl. Jinak Strela je pochopitelně EuroCity a ne InterCity!!!!


Jo to máš pravdu :) Nikdo není neomylný ;)

OdeslatNapsal: 18.2.2007 15:39
od DJ LA DÉFENSE
fibou napsal:SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.
Z dopravního hlediska ano, to je jasné, já řekl, že jsou vedeny pod hlavičkou, ne že jsou v kategorii, to je velký rozdíl. Jinak Strela je pochopitelně EuroCity a ne InterCity!!!!

OdeslatNapsal: 18.2.2007 15:36
od fibou
DJ LA DÉFENSE napsal:135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.


SC NENÍ druh vlaku podle předpisu ČD D2, služebně jsou všechny vlaky, které jsou pro cestující a pro přepravu SC, vedeny jako IC. Čili z dopravího hlediska je to IC, pro komerci a přepravu, čili pro cestující je to SC.

OdeslatNapsal: 18.2.2007 15:20
od DJ LA DÉFENSE
limm napsal:Náhradní souprva EC 141 Detvan ze Svinova:
151.008-0+3xB+BDbm(r)see+Aee.Na té 106 bohužel nevím.
Stejný problém jako s tím EC 141 je IC 135-oba jak přejedou hranice jsou vedeny v režimu Ex a úplně největší bomba je,že naš bimbadla slouží v Rakousku jako regionzug a z Břeclavi vezou vzduch.
135 je Slovenská Strela tuším a ta je u nás vedena pod hlavičkou SC a na Slovensku také.

OdeslatNapsal: 18.2.2007 14:06
od limm
Náhradní souprva EC 141 Detvan ze Svinova:
151.008-0+3xB+BDbm(r)see+Aee.Na té 106 bohužel nevím.
Stejný problém jako s tím EC 141 je IC 135-oba jak přejedou hranice jsou vedeny v režimu Ex a úplně největší bomba je,že naš bimbadla slouží v Rakousku jako regionzug a z Břeclavi vezou vzduch.

OdeslatNapsal: 18.2.2007 13:50
od DJ LA DÉFENSE
limm napsal:Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.
nevíš co tam bylo vystaveno??

Mezi námi přátelé EC DETVAN neodpovídá mezinárodní dohodám a napsal jsem už na dráhu dotaz.

OdeslatNapsal: 18.2.2007 13:47
od limm
Náhradní souprava byly včera v Ostravě dvě.Čekaly na příjezd SC 507 a poté jedna odjela do Polska jako EC 107 a druhá na Slovensko jako EC 141 do Zvolena.Dá se předpokládat,že dnes EC 106 přijede v jiném složení(ale bez záruky).Horší to včera bylo se řazením vlaků,kdy se jízdou přes Vršovice soupravy otočily a tak třeba na Plzeň jely všechny co v Praze přepřahají v obráceném pořadí.To samé bylo u některých vlaků směrem na Kolín,dnes už by vše mělo být v pořádku.

OdeslatNapsal: 18.2.2007 13:36
od DJ LA DÉFENSE
stteep napsal:jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)
šlo mi o ten náhradní vlak... a jak detvan koukala jsem že ten přijel do zvolena. taky měl náhradní soupravu?

OdeslatNapsal: 18.2.2007 0:43
od stteep
DJ LA DÉFENSE napsal:Netuší někdo co do Polaska jelo??


jestli myslíš jaká souprava tak to byl vlak EC 107 PRAHA, jak souprava byla řazená to najdeš tady: http://www.zelpage.cz/razeni.php?vlak=1 ... cd&zeme=cr
Pokud ti jde o to čím byli cestující do polska z EC 107 dopraveni tak to bylo zhruba kolem 12h vlakem SC PENDOLINO do ostravy a v ostravě na ně čekal náhradní vlak (tak předpokládám že asi náhradní souprava z polska)

OdeslatNapsal: 18.2.2007 0:31
od DJ LA DÉFENSE
Netuší někdo co do Polaska jelo??

OdeslatNapsal: 17.2.2007 21:24
od fibou
Dnes v 10.28 vykolejil ve výhybně Praha - Vítkov vlak EC 107 PRAHA jedoucí z Prahy do Varšavy. Vlak vjížděl na pražském zhlaví do odbočky padesátikilometrovou rychlostí. Pravděpodobná příčina vykolejení lokomotivy a pěti vozů je lom jazyka výhybky. Nikomu se nic nestalo, vlak jezdili odklonem přes Prahu - Malešice a Prahu - Vršovice. Cestující z vlaku 107 přestoupili do vlaku 707, který jel z Libně a měl na Vátkově s vlakem 107 křižovat. Vlak 707 byl poté stažen zpátky do Libně, kde cestující přestoupili do vlaku SC Pendolino směr Ostrava, kde na cestující čekala náhradní souprava do Polska.

OdeslatNapsal: 15.2.2007 9:18
od Káem
martyn napsal:KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz

Martyn: Nerentabilní byly, jakmile existovala jiná možnost dopravy ve stejné kapacitě za nižší dotaci a bez jiných vedlejších následků. Autobus.
Ty stránky jsou ale dost hrozný. Principiálně zaměňují "neobjednání osobní dopravy" za "zrušení tratě". To je fakt těžkej omyl a nedá se jim věřit. Sorry.

OdeslatNapsal: 14.2.2007 22:02
od DJ LA DÉFENSE
Prosím vás nevzpomněl by i někdo na konkrétní řazení vlaků Ex 124/125 LABOREC z let 200-01

OdeslatNapsal: 14.2.2007 17:40
od martyn
KM: S nerentabilitou tratí 164 a 165 bych si až tak jistý nebyl. Jinak doporučuju http://www.ruseni-trati.unas.cz

OdeslatNapsal: 14.2.2007 12:25
od Káem
Taky si to myslím. Výsledkem je např. obnovení osobní dopravy na trati 121 dvěma páry smysluplných cyklovlaků na žádost a z prostředků města. Tak to má být. A ne honit prázdnej motor za každou cenu, protže je to krásný - to ve skutečnosti odčerpává prostředky na tratě, kde někdo jezdí a výsledek je, že je to stahuje ke dnu taky. Kadaňské lokálky byly totéž co Zásmuky, jen to trvalo hodinu místo 10 minut Bečváry-Bošice :-)