Stránka 133 z 152
Napsal: 09.2.2007 8:53
od Káem
I.am.good píše:To není možný.... kde jsi se to dočetl? Vždyť tam osobní vlaky nejezdí 14 let!!
Je to na Ropidu a je to evidentně požadavek Prahy - jsou to cyklovlaky v létě v so-ne a v polohách pro místní přepravu naprosto nevýznamných. Ale pro vejlety na Okoř a okolí velmi dobré. Když už to museli zprovoznit kvůli Letišti, tak proč to nevyužít i takhle. Tohle mi přijde smysluplné, a ne jako když se honily 4 motoráky z Podlešína do Středokluk...
Napsal: 09.2.2007 4:52
od I.am.good
To není možný.... kde jsi se to dočetl? Vždyť tam osobní vlaky nejezdí 14 let!!
Napsal: 08.2.2007 22:10
od martyn
Oko železníčního fandy tomu snad ani nemůže věřit
Od 31.3. se totiž trať 121 zprovozňuje v
celé své délce pro osobní dopravu. Zatím jen od víkendech do 28.10. jí využijí dva páry osobních vlaků v trase PMN-Hostivice-Podlešín-Slaný.
Odjezdy Masaryčka: 9.03, 13.25 (Slaný příjezd 11.02, 15.27)
Odjezdy Slaný: 11.14, 16.44 (Masaryčka příjezd 13.05, 18.42)
Napsal: 07.2.2007 22:03
od DJ LA DÉFENSE
Taurus 116.037-3 bude zrušen jako první své řady
Napsal: 07.2.2007 16:41
od I.am.good
Dobře nechutnej masakr..... Škoda Tauruse.....
A samozřejmě strojvedoucího.
Napsal: 07.2.2007 11:03
od KZsoci
Včera byla hrozná nehoda vlaků v Maďarsku.
Vlak EURegio (Tatabánya - Wien Südbahnhof) vrazil odzadu do nákladního vlaku u zastávce Szőny (ne daleko od Komároma). Ještě nevíme, co byla příčina, signální zařízení bylo defekt, nákladní vlak jel proto pravidelně s rychlostem 15 km/h, ale vlak EURegio jel s výšším rychlostem (60-100 km/h)...
Řidič vlaku EURegio zemřil...
A lokomotíva ÖBB 1116 017-3 se zrouhtila kompletní.
Fotky:
http://index.hu/politika/bulvar/von0206h/
-
Trasa teď není sjízdná, jezdí náhradní autobusy, a EC do Vídně jezdí přes Székesfehérvár, Veszprém.
Napsal: 01.2.2007 20:15
od Káem
DJ LA DÉFENSE píše:No lak, lokomotiva ne...
Fuj, to semse lek.
Napsal: 01.2.2007 20:10
od DJ LA DÉFENSE
Káem píše:JAK vzala za své?
No lak, lokomotiva ne...
Napsal: 01.2.2007 20:09
od Káem
JAK vzala za své?
Napsal: 01.2.2007 19:34
od DJ LA DÉFENSE
Napsal: 01.2.2007 14:59
od DJ LA DÉFENSE
adam_r píše:Coz v zemi jejiho puvodu nikdy nebyl problem, bo nafta dodnes je velmi levna. Naopak se ocenovalo ze fira zvladne opravit kladivem jakoukoliv zavadu.
Jinak tatka vzpomina, jak na 1,5 kilometru od trati pri prujezdu techto lokomotiv drnceli okna v panelaku.
Nebyl, a nebyl to za socialismu ani problém u nás.
Napsal: 01.2.2007 14:40
od adam_r
DJ LA DÉFENSE píše:To byla krásná lokomotiva, ale hrozně nepraktická. Šílenej žrout.
Coz v zemi jejiho puvodu nikdy nebyl problem, bo nafta dodnes je velmi levna. Naopak se ocenovalo ze fira zvladne opravit kladivem jakoukoliv zavadu.
Jinak tatka vzpomina, jak na 1,5 kilometru od trati pri prujezdu techto lokomotiv drnceli okna v panelaku.
Napsal: 01.2.2007 0:15
od DJ LA DÉFENSE
Jabberwocky píše:No, pokud vím, tak ten motor byl původně určen pro ponorky a teprve sekundárně se využil v lokomotivě.
To netuším o Sergejích doma nemám řádek. Ale třeba klidně to je možné.
Napsal: 31.1.2007 23:58
od Jabberwocky
DJ LA DÉFENSE píše:To byla krásná lokomotiva, ale hrozně nepraktická. Šílenej žrout.
No, pokud vím, tak ten motor byl původně určen pro ponorky a teprve sekundárně se využil v lokomotivě.
Napsal: 31.1.2007 23:46
od DJ LA DÉFENSE
Jabberwocky píše:Jo, taky mě to nadchlo. Sergeje za naší zahradou, to je moje dětství...
To byla krásná lokomotiva, ale hrozně nepraktická. Šílenej žrout.