Stránka 133 z 152

Napsal: 09.2.2007 8:53
od Káem
I.am.good píše:To není možný.... kde jsi se to dočetl? Vždyť tam osobní vlaky nejezdí 14 let!!
Je to na Ropidu a je to evidentně požadavek Prahy - jsou to cyklovlaky v létě v so-ne a v polohách pro místní přepravu naprosto nevýznamných. Ale pro vejlety na Okoř a okolí velmi dobré. Když už to museli zprovoznit kvůli Letišti, tak proč to nevyužít i takhle. Tohle mi přijde smysluplné, a ne jako když se honily 4 motoráky z Podlešína do Středokluk...

Napsal: 09.2.2007 4:52
od I.am.good
To není možný.... kde jsi se to dočetl? Vždyť tam osobní vlaky nejezdí 14 let!!

Napsal: 08.2.2007 22:10
od martyn
Oko železníčního fandy tomu snad ani nemůže věřit :shock:
Od 31.3. se totiž trať 121 zprovozňuje v celé své délce pro osobní dopravu. Zatím jen od víkendech do 28.10. jí využijí dva páry osobních vlaků v trase PMN-Hostivice-Podlešín-Slaný.

Odjezdy Masaryčka: 9.03, 13.25 (Slaný příjezd 11.02, 15.27)
Odjezdy Slaný: 11.14, 16.44 (Masaryčka příjezd 13.05, 18.42)

Napsal: 07.2.2007 22:03
od DJ LA DÉFENSE
Taurus 116.037-3 bude zrušen jako první své řady

Napsal: 07.2.2007 16:41
od I.am.good
Dobře nechutnej masakr..... Škoda Tauruse..... :cry: A samozřejmě strojvedoucího.

Napsal: 07.2.2007 11:03
od KZsoci
Včera byla hrozná nehoda vlaků v Maďarsku. :(

Vlak EURegio (Tatabánya - Wien Südbahnhof) vrazil odzadu do nákladního vlaku u zastávce Szőny (ne daleko od Komároma). Ještě nevíme, co byla příčina, signální zařízení bylo defekt, nákladní vlak jel proto pravidelně s rychlostem 15 km/h, ale vlak EURegio jel s výšším rychlostem (60-100 km/h)...

Řidič vlaku EURegio zemřil...

A lokomotíva ÖBB 1116 017-3 se zrouhtila kompletní.

Fotky: http://index.hu/politika/bulvar/von0206h/

-

Trasa teď není sjízdná, jezdí náhradní autobusy, a EC do Vídně jezdí přes Székesfehérvár, Veszprém.

Napsal: 01.2.2007 20:15
od Káem
DJ LA DÉFENSE píše:No lak, lokomotiva ne... :wink:
Fuj, to semse lek. :oops:

Napsal: 01.2.2007 20:10
od DJ LA DÉFENSE
Káem píše:JAK vzala za své? :?:
No lak, lokomotiva ne... :wink:

Napsal: 01.2.2007 20:09
od Káem
DJ LA DÉFENSE píše:Dnes za své vzala první reklamní lokomotiva a asi i nejkrásněji provedená reklama na vozidle u nás a to DUHOVKA 151.001 :cry: :cry: :cry:
JAK vzala za své? :?:

Napsal: 01.2.2007 19:34
od DJ LA DÉFENSE
Dnes za své vzala první reklamní lokomotiva a asi i nejkrásněji provedená reklama na vozidle u nás a to DUHOVKA 151.001 :cry: :cry: :cry:

Napsal: 01.2.2007 14:59
od DJ LA DÉFENSE
adam_r píše:Coz v zemi jejiho puvodu nikdy nebyl problem, bo nafta dodnes je velmi levna. Naopak se ocenovalo ze fira zvladne opravit kladivem jakoukoliv zavadu. :wink:

Jinak tatka vzpomina, jak na 1,5 kilometru od trati pri prujezdu techto lokomotiv drnceli okna v panelaku.
Nebyl, a nebyl to za socialismu ani problém u nás.

Napsal: 01.2.2007 14:40
od adam_r
DJ LA DÉFENSE píše:To byla krásná lokomotiva, ale hrozně nepraktická. Šílenej žrout.
Coz v zemi jejiho puvodu nikdy nebyl problem, bo nafta dodnes je velmi levna. Naopak se ocenovalo ze fira zvladne opravit kladivem jakoukoliv zavadu. :wink:

Jinak tatka vzpomina, jak na 1,5 kilometru od trati pri prujezdu techto lokomotiv drnceli okna v panelaku.

Napsal: 01.2.2007 0:15
od DJ LA DÉFENSE
Jabberwocky píše:No, pokud vím, tak ten motor byl původně určen pro ponorky a teprve sekundárně se využil v lokomotivě.
To netuším o Sergejích doma nemám řádek. Ale třeba klidně to je možné.

Napsal: 31.1.2007 23:58
od Jabberwocky
DJ LA DÉFENSE píše:To byla krásná lokomotiva, ale hrozně nepraktická. Šílenej žrout.
No, pokud vím, tak ten motor byl původně určen pro ponorky a teprve sekundárně se využil v lokomotivě.

Napsal: 31.1.2007 23:46
od DJ LA DÉFENSE
Jabberwocky píše:Jo, taky mě to nadchlo. Sergeje za naší zahradou, to je moje dětství...
To byla krásná lokomotiva, ale hrozně nepraktická. Šílenej žrout.