Napsal: 23.1.2007 14:38
Jistě. "Železnice je komedie svého druhu." Nebo jak to v té reklamě bylo ;-)
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=584
Odvážné leč pravdivé. Vlaky jsou zajímavější a mjí nějaké romantičtější kouzloKáem píše:Odvážné tvrzení na tomto fóru Žejo? Tramvaje jsou jen takový malý nedospělý motoráky...
Odvážné tvrzení na tomto fóru Žejo? Tramvaje jsou jen takový malý nedospělý motoráky...DJ LA DÉFENSE píše:Mě osobně zajímalo, železnice mne zajímá více než tramvaje.
Mě osobně zajímalo, železnice mne zajímá více než tramvaje.limm píše:Dispečerka se jí říká proto,že tyto lokomotivy jsou určeny na nepravidelné výkony tj.pro operativu,konkrétně v Praze jsou 3 na vozbu Praha-Plzeň,Praha-Č.Budějovice(jsou dvousystémové) s označením D1-D3,D4+D6 jsou stejnosměrné a jsou určeny pro veškeré výkony po touto trakcí,no a konečně D5 je v Berouně a ta je určena pro postrkovou službu Beroun-Kařízek,tak to asi k této problamatice,samozřejmě by se toho dalo napsat mnohem víc,ale to by asi nikoho moc nezajímalo,no niméně pokud někdo z vás bude mít zájem,tak ať se mi ozve na mejl a není problém si prohlédnout dispečerské pracoviště.
Já kecám z hladu ale co je potom mašina, které se řiká Dispečerka???Káem píše:No, tak takhle to určitě není. Nehledě na to, že nejde o mašinu, ale o fíru.
No, tak takhle to určitě není. Nehledě na to, že nejde o mašinu, ale o fíru.jara píše:No pokud dobře vím, tak na nádražích stojí mašiny (zálohy) a ta se v tomto případě zapřahne a pokračuje dál. ALe jak je známo u DP Praha se zálohy nevedou!!!!!!!!!!! Jinak by tě na tu Bílou horu dovezl vůz označen X-22
No pokud dobře vím, tak na nádražích stojí mašiny (zálohy) a ta se v tomto případě zapřahne a pokračuje dál. ALe jak je známo u DP Praha se zálohy nevedou!!!!!!!!!!! Jinak by tě na tu Bílou horu dovezl vůz označen X-22DJ LA DÉFENSE píše:Nevím jaký rozdíl, ale při zpoždění se mi nikdy nestalo, že: Stojíme v Olomouci půl hodiny navíc strojvůdce se chce najíst. Narozdíl od 22, která v takovémto případě vyštípe lidi na Vypichu, ale srovnávat se to asi nedá. I kdž i to svědčí o přístupu k zákazníkovi.
Nevím jaký rozdíl, ale při zpoždění se mi nikdy nestalo, že: Stojíme v Olomouci půl hodiny navíc strojvůdce se chce najíst. Narozdíl od 22, která v takovémto případě vyštípe lidi na Vypichu, ale srovnávat se to asi nedá. I kdž i to svědčí o přístupu k zákazníkovi.Káem píše:Jaxe to řeší u dráhy s pracovní dobou? U nákladního vlaku zřejmě strojvedoucí dle pokynu dispečinku odstaví vlak kde možno a směna mu končí - avšak u osobního vlaku tohle asi udělat nejde. Vystřídat taky nejde tak snadno, střídejte někoho v hlubokym lese mezi padlejma stromama. Nestalo se mi, že by vlak od Kolína na Masaryčku končil v Úvalech s tím, že strojevdoucí má přestávku nebo že se souprava musí dostat na čas a že "půl hodiny po nás jede další". Ba právě naopak, vlak přijede na masaryčku a délka jeho pobytu je jen o tom, za jak dlouho se vymění cestující. (příklad) Ale zákony přeci platí na ČD stejné? Tak kde je ten rozdíl?
to je omyl, APEX končí na Z>5 minutVašek píše:Jo, mít tak vlaky APEX To by se na informaci o zpoždění spotřeboval celý displej
Jo, mít tak vlaky APEX To by se na informaci o zpoždění spotřeboval celý displejSirka píše:Tý jo, 16,5 hodiny ! Asi začnu bejt rád za hodinový zpoždění...
Tý jo, 16,5 hodiny ! Asi začnu bejt rád za hodinový zpoždění...Marek píše:Ex 100 Jože Plečnik z Ljublany do Prahy měl ve Vršovicích 984 minut zpoždění...
Důvod je jednoduchý celý eurotatk v Evropě šel o hodinu dřív.stteep píše:To věřim, veselo bylo všude jak sem koukal. to já spíš vidím nejvíc situaci na trati z prahy do Benešova a nebo pak z Prahy na Děčín, kudy jezdim každejch 14dní EC do ústí a zpátky, jen mě mrzí že od nového grafikonu poslední EC 179 na Prahu jede o hodinku dřív to mi vyhovovalo když mělo odjezd v 21:22 z Ústí n/L. Nevíš náhodou proč EC na trati Děčín - Praha takhle posunuli všechny o 1h v před, když děláš u drah jak sem zaregistroval.