Stránka 138 z 152

Napsal: 21.1.2007 1:31
od stteep
fibou píše:V noci z pátku na sobotu bylo veselo. Na trati z Prahy do Berouna jezdily tak 2/3 rychlíků zasekaný okolo 30 - 90 minut, pár jich jelo kupodivu celkem včas. Samozřejmě v největší špičce, kdy jezděj osobáky jako metro (Praha-Řevnice) jezdili ty zasekaný, čili GVD byl k ničemu, tak se to pak vezlo všechno i s osobákama. A v noci byla nejdelší pauza mezi vlakama 35 minut, to už se mi dlouho nepovedlo. Od půlnoci do rána jelo 14 nákladů, toť také jev ne moc často vídaný - všechny vlaky se rozjeli právě včera na večer.
To věřim, veselo bylo všude jak sem koukal. to já spíš vidím nejvíc situaci na trati z prahy do Benešova a nebo pak z Prahy na Děčín, kudy jezdim každejch 14dní EC do ústí a zpátky, jen mě mrzí že od nového grafikonu poslední EC 179 na Prahu jede o hodinku dřív :( to mi vyhovovalo když mělo odjezd v 21:22 z Ústí n/L. Nevíš náhodou proč EC na trati Děčín - Praha takhle posunuli všechny o 1h v před, když děláš u drah jak sem zaregistroval.

Napsal: 20.1.2007 18:36
od I.am.good
Krásné setkání dvou kolegů.... :wink:

Napsal: 20.1.2007 18:29
od limm
No souhlasí jsem Libor

Napsal: 20.1.2007 16:35
od fibou
limm píše:Vzhledem k tomu,že jsem měl na dnešek coby dispečer na tebou zmiňované trati noční,tak jen mohu potvrdit tvá slova o provozu na této trati.Ty rychlíky mají prostě smůlu,že jsou dnes z 90% tranzitní přes republiku,takže,ač relativně dobře průjezdná trať do Plzně trpěla tím,že ty rychlíky přijížděli jak od západu,tak od východu zpožděné.Docela bych ale polemizoval o té osobní dopravě,tam bylo zpoždění naprosto minimální(můžu doložit).No a ve finále toho všeho,když se to začínalo rovnat do normálu,tak osobák z Plzně přejel někde u Rokycan člověka.Ráno,když jsem šel domů,tak GVD byl na 100%-tedy do 6
Já jsem se špatně vyjádřil - neměl jsem na mysli, že by osobáky jezdili pořád zasekaný, ale přecejenom v tý špičce se to už nesrovnalo uplně. Jeden osobák měl do Prahy 20, zrychlenej co jel před nim taky pár minut dostal a s tim jezdil do večera - jezdilo to okolo těch 5- necelejch 10 minut, což pro cestující neni problém, z dopravní stránky když člověk jezdí na blok, je to někdy horší, ale včera se to dalo ujezdit, protože zase další R byl seklej, tak tam byla díra kam sem to nacpal :)

A ty Rokycany - díky za info, celej večer jsme zkoumali, proč to jezdí tak blbě a v Rokycanech to dostává pálky :))

Jinak mezi náma - ty si Libor? :)

Napsal: 20.1.2007 15:13
od limm
Vzhledem k tomu,že jsem měl na dnešek coby dispečer na tebou zmiňované trati noční,tak jen mohu potvrdit tvá slova o provozu na této trati.Ty rychlíky mají prostě smůlu,že jsou dnes z 90% tranzitní přes republiku,takže,ač relativně dobře průjezdná trať do Plzně trpěla tím,že ty rychlíky přijížděli jak od západu,tak od východu zpožděné.Docela bych ale polemizoval o té osobní dopravě,tam bylo zpoždění naprosto minimální(můžu doložit).No a ve finále toho všeho,když se to začínalo rovnat do normálu,tak osobák z Plzně přejel někde u Rokycan člověka.Ráno,když jsem šel domů,tak GVD byl na 100%-tedy do 6

Napsal: 20.1.2007 14:49
od fibou
stteep píše:Na německý straně se s tím ještě nevypořádali jak sem teď koukal. EC 175 (Hamburg-Altona - Budapešť) momentálně má 228minut zpoždění a to ještě ani není v práglu, pokud mu ty zaokrouhlený 4h zpoždění vydržej až do Budapeště tak ho možná někde na hranicích předělaj na EN :D pokud dopře počítám tak v Budapešti bude se zpožděním něco okolo 2h raní :D

jinak další vlaky co jsou ještě v německu a mířej k nám tak majízpoždění:
EC 177 (Berlin - Wien) cca 190minut
EC 371 (Arhus - Praha hl.n.) cca 90minut
EC 179 (Berlin - Praha hl.n.) cca 100minut

sem zvědavej jestli dneska EC 179 ještě dneska stihne dojet na hlavák a nebo až zítra :D
V noci z pátku na sobotu bylo veselo. Na trati z Prahy do Berouna jezdily tak 2/3 rychlíků zasekaný okolo 30 - 90 minut, pár jich jelo kupodivu celkem včas. Samozřejmě v největší špičce, kdy jezděj osobáky jako metro (Praha-Řevnice) jezdili ty zasekaný, čili GVD byl k ničemu, tak se to pak vezlo všechno i s osobákama. A v noci byla nejdelší pauza mezi vlakama 35 minut, to už se mi dlouho nepovedlo. Od půlnoci do rána jelo 14 nákladů, toť také jev ne moc často vídaný - všechny vlaky se rozjeli právě včera na večer.

Napsal: 19.1.2007 19:07
od stteep
Na německý straně se s tím ještě nevypořádali jak sem teď koukal. EC 175 (Hamburg-Altona - Budapešť) momentálně má 228minut zpoždění a to ještě ani není v práglu, pokud mu ty zaokrouhlený 4h zpoždění vydržej až do Budapeště tak ho možná někde na hranicích předělaj na EN :D pokud dopře počítám tak v Budapešti bude se zpožděním něco okolo 2h raní :D

jinak další vlaky co jsou ještě v německu a mířej k nám tak majízpoždění:
EC 177 (Berlin - Wien) cca 190minut
EC 371 (Arhus - Praha hl.n.) cca 90minut
EC 179 (Berlin - Praha hl.n.) cca 100minut

sem zvědavej jestli dneska EC 179 ještě dneska stihne dojet na hlavák a nebo až zítra :D

376 Galileo Galilei

Napsal: 19.1.2007 14:41
od fibou
Tom 11 píše:No,taky Gallileo Galilei jede z Bratislavy až do Drážďan.Naposledy jsem ho sledoval při zpoždění 279 min v Praze

A celkem mě překvapilo,že na trati 220 to nemá až tak velké zpoždění,když si vzpomenu na léto 2006 a R645 se zpožděním 410 minut.
A to nebylo tohle počasí...
Tak dnes do Drážďan nejel. A pro představu v noci stál ve Svitavách místo jedné minuty pobyto podle GVD minut 206 a pak ještě cestou ze Svitav do Opatova dostal další 28 minut atd.

Napsal: 19.1.2007 14:40
od Marek
Ex 100 Jože Plečnik z Ljublany do Prahy měl ve Vršovicích 984 minut zpoždění...

Napsal: 19.1.2007 10:49
od Tom 11
I.am.good píše:Ač už největší krize kolem orkánu Kyrill nejspíš za námi, tak aktuální pohled na babitron dokazuje, jak náročná to byla noc a jaké problémy ještě ČD trápí v těchto okamžicích. Převážná většina vlaků zpožděna, minimálně třetina dokonce více jak o 30minut. Největší zpoždění v tomto okamžiku jsem našel u R376 Galileo Galilei, který má aktuálně 336min zpoždění. Pro představu je to pět a půl hodiny :(
http://kam.mff.cuni.cz/%7Ebabilon/zpmapa
No,taky Gallileo Galilei jede z Bratislavy až do Drážďan.Naposledy jsem ho sledoval při zpoždění 279 min v Praze

A celkem mě překvapilo,že na trati 220 to nemá až tak velké zpoždění,když si vzpomenu na léto 2006 a R645 se zpožděním 410 minut.
A to nebylo tohle počasí...

Napsal: 19.1.2007 10:43
od I.am.good
Ač už největší krize kolem orkánu Kyrill nejspíš za námi, tak aktuální pohled na babitron dokazuje, jak náročná to byla noc a jaké problémy ještě ČD trápí v těchto okamžicích. Převážná většina vlaků zpožděna, minimálně třetina dokonce více jak o 30minut. Největší zpoždění v tomto okamžiku jsem našel u R376 Galileo Galilei, který má aktuálně 336min zpoždění. Pro představu je to pět a půl hodiny :(
http://kam.mff.cuni.cz/%7Ebabilon/zpmapa

Napsal: 28.12.2006 21:47
od syverin
Ano, ten žebříček sestavovali odborníci. Tedy lidé, kteří ten web nikdy nepotřebovali, kteří na něm nikdy nic nehledali a pro které ten web není určen. Je jasné, že u webů dopravních podniků se velice špatně hledá kompetentní skupina pro posouzení z řad normálních uživatelů, to ale nijak nezvyšuje hodnotu toho žebříčku.

Krásným příkladem přístupu DP k webu je to, že se chválí za každou účast v nějakém nadnárodním projektu, který zajímá jenom kravaťáky a cestujícím je ukradený, ale za to, že za poslední púlrok přibylo na tramvajových zastávkách nespočet jízdenkových automatů, takže cestující nejsou odkázáni na (nespolehlivé) trafiky, za to se pochválit nedokáže.

Napsal: 28.12.2006 21:16
od Tom
demon píše:No já ten žebříček nesestavoval, počítam že to dělali odborníci (viz webtop100), takhle tuhle výtku neberu.
Ale před časem jsem vyhledával na webech dopravních podniků Čech a Moravy údaje o počtech zaměstnanců, řidičů, vozidel a některé další a DPP byl jeden z mála, který má tyhle informace zveřejněné. Třeba taková výroční zpráva je asi pro některé DP tajný dokument.
Myslim že většinu lidí zajímaj nejvíc informace o JŘ a ty jsou na webu DPP snad aktuální vždycky, ne jen jednou do měsíce...
Já o této anketě cosi vím... ne všichni odborníci jsou "odborníci" :) zrovna tady platí kdo sponzoruje... ten je porotce. Mimochodem jen za účast v této anketě se platí 9000 + DPH :) a není tam přihlášeno tolik webů.
Jinak web DPP je hodnocen spíše jako graficky a obsahově podprůměrný. Byť na české scéně je to lepší průměr. A jsou si toho vědomi i v DP... :wink:

Napsal: 28.12.2006 20:50
od demon
syverin píše:Zrovna tohle bych nezmiňoval, bo ten žebříček nesestavují ani občasní uživatelé těch webů.
No já ten žebříček nesestavoval, počítam že to dělali odborníci (viz webtop100), takhle tuhle výtku neberu.
Ale před časem jsem vyhledával na webech dopravních podniků Čech a Moravy údaje o počtech zaměstnanců, řidičů, vozidel a některé další a DPP byl jeden z mála, který má tyhle informace zveřejněné. Třeba taková výroční zpráva je asi pro některé DP tajný dokument.
Myslim že většinu lidí zajímaj nejvíc informace o JŘ a ty jsou na webu DPP snad aktuální vždycky, ne jen jednou do měsíce...

Napsal: 28.12.2006 20:37
od syverin
demon píše:(...)A pro tvojí informaci třeba web DPP se umístil na špičce nejlepších podnikových webů v ČR a byl druhý v oborovém žebříčku(...)
Zrovna tohle bych nezmiňoval, bo ten žebříček nesestavují ani občasní uživatelé těch webů. IMHO jsou v ČR weby dopravních podniků s mnohem větší informační hodnotou. O čtyři roky starém designu a nedávném (měsíčním, s každým novým DP-kontaktem) intervalem aktualizací ani nemluvě.