Stránka 139 z 152

Napsal: 28.12.2006 20:23
od I.am.good
demon píše:A pro tvojí informaci třeba web DPP se umístil na špičce nejlepších podnikových webů v ČR a byl druhý v oborovém žebříčku a DPP je v LRC v rámci UITP dlouhodobě hodnocen na předních příčkách v kvalitě poskytovaných služeb. A to ať se ti to líbí nebo ne.
Máš pravdu, tohle jsem někde četl - že by to bylo v tom populistickém blábolu DP-Kontakt?? Kdo to hodnotil? Nezlob se na mě, ale udělej si soukromou anketku, vem rodinu, známé a ukaž jim postupně weby našich dopravních podniků, ať si zkusí najít, co hledají apod. a ať to zkusí i v cizím jazyce. Nevím, bude-li DP Praha na 1. místě :(

Napsal: 28.12.2006 19:49
od demon
DJ LA DÉFENSE píše:No kdyby DP informoval, alespoň tak jako dráhy jsme tu happy.
Tvůj problém je v tom, že jsi silně zaujatý proti DPP...
Dovolím si citovat včerejší lehce upravený příspěvek z diskuze o dopravě v jednom z největších měst ČR (a není to Praha):
Dotaz: "Co mají lidé čekající na zastávce na níže přiložené fotce společného?"
Odpověď: "Všichni mají společné to, že...jejich vysněné spoje linky d-6, d-10 a d-13 jedou "už" za 6 dní...".
A místní šotouši dnes rozvěšovali informační letáky.
To jen pro ilustraci toho, že nejen v DPP jsou občasné problémy v informovanosti.

A pro tvojí informaci třeba web DPP se umístil na špičce nejlepších podnikových webů v ČR a byl druhý v oborovém žebříčku a DPP je v LRC v rámci UITP dlouhodobě hodnocen na předních příčkách v kvalitě poskytovaných služeb. A to ať se ti to líbí nebo ne.

Napsal: 28.12.2006 16:43
od DJ LA DÉFENSE
I.am.good píše:Dnes okolo 9:30 byla údajně kvůli poruše zabezpečovacího zařízení zastavena kompletně vlaková doprava v obvodu stanice Praha hl.n. Odjíždějící i přijíždějící vlaky nabraly až 75minutová zpoždění, doprava začala být uvolňována před 11tou hodinou. Doteď ale některé vlaky jezdí zpožděné (Os na Benešov atd.). V hale se pod pragotrony shlukla obrovská skupina lidí, jelikož dráhy ani nebyly schopny udat číslo nástupiště, kde je vlak přistaven - většina kolejí přitom byla obsazeá, jen nebyly vlaky cestujícím nahlášeny.
Takže ono je to všude stejný :( :D
No kdyby DP informoval, alespoň tka jako dráhyj sme tu happy. Jinak EC 107 Praha/Ex 141 Detvan slušných 98 minutek bonusu.

Napsal: 28.12.2006 16:40
od I.am.good
Dnes okolo 9:30 byla údajně kvůli poruše zabezpečovacího zařízení zastavena kompletně vlaková doprava v obvodu stanice Praha hl.n. Odjíždějící i přijíždějící vlaky nabraly až 75minutová zpoždění, doprava začala být uvolňována před 11tou hodinou. Doteď ale některé vlaky jezdí zpožděné (Os na Benešov atd.). V hale se pod pragotrony shlukla obrovská skupina lidí, jelikož dráhy ani nebyly schopny udat číslo nástupiště, kde je vlak přistaven - většina kolejí přitom byla obsazeá, jen nebyly vlaky cestujícím nahlášeny.
Takže ono je to všude stejný :( :D

Napsal: 16.11.2006 14:47
od adam_r

Napsal: 16.11.2006 14:28
od adam_r
Jizdni rady TGV a Expresnich vlaku jsou na: http://www.voyages-sncf.com/

Na teto strance taktez jde zarezervovat a zakoupit jizdenka. Jizdenky za stejne ceny lze koupit i na jakekoliv stanici v pokladne oznacene "Grandes lignes". Vsechny vlaky kategorie TGV jsou povinne mistenkove. Pokud se kupuje jizdenka dopredu, nebo naopak na posledni chvili tak je mozne ji sehnat za akcni ceny (obvykle je pak nemenna nestornovatelna).

Schmatickou mapku najdes treba na: http://www.bonjourlafrance.net/france-m ... n-maps.htm
Pro svezeni doporucuji trasy: (ceny jizdenek jsou za jednosmernou jizdenku)
Paris - Dijon (mimo spicku 40 EUR, ve spicce 50 EUR, 36 normalni vlak po stare trati)
Paris - Le Mans (33 EUR mimo spicku, 47 EUR ve spicce, normalni vlak vlak po stare trati 26 EUR)
Paris - Tours (38 EUR mimo spicku, 28 EUR normalni vlak po stare trati)
Do Dijonu je to tak 1,5 hodiny, do Tours a Le Mans 1 hodina. Vsechno se jede z vetsi casti po vysokorychlostnich tratich max 250 (smer Dijon) - 300 (smer Le Mans) km/h.

Jak na to.

Napsal: 15.11.2006 21:56
od Quetzalcoatl
Tady si kliknete na prostřední okénko -- TGV & vous. Pak kliknete v menu na druhý řádek -- carte destination. Objeví se vám mapa. Zvětšíte, najedete k Paříži a kliknete na ni. Zobrazí se vysouvací menu, vyberete si jedno nádraží. Jaké, to záleží na Vás. Pak kliknete na město, kam chcete jít. Pokud mezi místy existuje přímé spojení, zobrazí se informace, jinak se v posledním formulářovém políčku zjeví "Pas de traject direct." Durée = cestovní čas.

Napsal: 15.11.2006 21:02
od I.am.good
Když to je právě úplně nanic :cry: Nemají tam vůbec plánek sítě, já se chci jen projet, čili nejdřív si musím nějakl najít vůbec tratě - a to tu nemají :/ nebo teda asi ano, ale ne v angličtině :(
Každopádně ale děkuji.

Napsal: 15.11.2006 19:36
od Vašek
Podívej se na http://www.sncf.fr

Napsal: 15.11.2006 18:07
od I.am.good
:?: :?: :?: PROSÍM POMOC :!: :!: :!:
Na víkend jedu do Paříže. Chtěly bych si dát kousek s TGV. Nevíte někdo, kde bych našel nějakou francouzskou obdobu našeho IDOSu?? Případně jestli se dá na TGV koupit lístek na nádraží, bez rezervace přes web atp.?
Díky za všechny rady.

Napsal: 02.11.2006 15:36
od I.am.good

Napsal: 02.11.2006 14:46
od 6432
Zhruba před týdnem jsem viděl na zličíně nějakou cizí soupravu...nevíte o tom něco bližšího? (pro koho to je, technické info....) Díky 8-)

Napsal: 30.10.2006 22:58
od DJ LA DÉFENSE
Pred mesicem jsem v Berline na Hungarii i na Coperniku videl 371. Ptal jsem se ceskyho firy na Hungarii a rikal mi, ze obeh je nyni postaven tak, ze Hungaria s ceskym firou a masinou prijede a rano jede domu. Copernikus prijede, masina jezdi 2 dny do Rzepina s EC BWE a jede zase s nemeckym firou do Prahy. EC BWE jsem nevidel.
189 na Hungarii? Berlin -Dresden je jizdni doba hodne volna, cili 140 by stacilo, ale stejne se mi to nezda.
Bastard 371, má maximálku 160 km/h, takže může tam jet i víc, ale mám pocit, že ta trať má maximálku 200 a že to z Badu vozí 189 nově. No od nového gvd by měly snad 189 DB jezdit až do Holešovic, ale to mám jen z nějakého fora. Jinak jsem se právě domníval, protože měly s těma 371 nějaké problémy, že po dodělání 189 je stáhly už v BS, no tak omyl, chyba lávky, beru zpět svoji dezinformaci. P.S. Kopernikus je psán s "K" snad i v němčině.

Jinak od gvd 07/08 mám informaci, že by naše 380 měly jezdit vlaky EC v části trasy Berlin-Vídeň, Berlin-Bratislava (dále 263 ŽSSK, do Budapešti) Praha-Vídeň a snad i Vídeň-Petrovice u Karviné (podle toho, kolik jich bude a jaké budou)
350 ŽSSK zbyde jen EC Praha - Budapešť a R přes Vysočinu

Napsal: 30.10.2006 22:43
od O.R.
Pred mesicem jsem v Berline na Hungarii i na Coperniku videl 371. Ptal jsem se ceskyho firy na Hungarii a rikal mi, ze obeh je nyni postaven tak, ze Hungaria s ceskym firou a masinou prijede a rano jede domu. Copernikus prijede, masina jezdi 2 dny do Rzepina s EC BWE a jede zase s nemeckym firou do Prahy. EC BWE jsem nevidel.
189 na Hungarii? Berlin -Dresden je jizdni doba hodne volna, cili 140 by stacilo, ale stejne se mi to nezda.

Napsal: 22.9.2006 17:22
od I.am.good