Stránka 143 z 152

Napsal: 12.7.2006 19:04
od Ostravák
No já si spíše myslím, že obraty souprav jsou udělány pro jednotky 451/452 a tak je málo času na přejetí lokomotivy na druhý konec. To s tou akcelerací je podle mě nesmysl, ale mohu se mýlit, že :wink: .

Napsal: 12.7.2006 18:47
od Jabberwocky
Aha, no vida, tak jsem zase o něco chytřejší, děkuju. Mne napadlo pouze to, že jsou na nádraží líní přeparkovávat lokomotivu na druhý konec vlaku :-) S tou akcelerací máš nejspíš pravdu.
Ty soupravy jsou na jednu stranu fajn - drncá to v nich rozhodně méně než v panťáku, ale vnitřek vagónů bída s nozí. Nejhorší jsou poblikávající a pištící zářivky (běžný zjev), to vždycky prchám. No a celý ten interiér je takový použitý. Když ty vozy nasadili někdy v zimě prvně, byl bych přísahal, že je vagón cítit plísní a bylo v něm takové zatuchlé skleníkové vlhko... K tomu ty zářivky, vyboulený strop ... no, nebudou to nejmladší vozy :-)

Napsal: 12.7.2006 18:38
od I.am.good
Ř.163 není rychlíková - má max. rychlost 120km/h,je to univerzální lokomotiva pro tratě se stejnosměrným napájením. Pro vozbu rychlíků je vhodnější ř. 162, která má max. rychlost zvýšenu na 140km/hod.
Jinak ty "banáni"(ř.150,151) na osobáku - dle letošního grafikonu dokonce vedou pár Os vlaků ráno do Berouna a zpět, vychází jim na to prostě turnus a než by stály někde odstavené, tak se využijí. Navíc šest vozů Bmo (dvoupatráky) plně naložených lidmi vydá váhou tak za cca 10-12 obyčejných vozů, což už je pěkná tíha. A pro dva stroje na vlaku bych měl toto vysvětlení - jde ale jen o můj soukromý názor. Vzhledem k váze vlaku a povaze vlaku Os (částé rozjezdy a brzdění) je požadována co nejrychlejší akcelerace, jedna lokomotiva sice bez problému tento náklad utáhne, nicméně když jí bude pomáhat druhá, tak ten rozjezd bude rychlejší. Tím se nemusí prodlužovat jízdní doby, neboť souprava s jednou lokomotivou by dle mě nemohla konkurovat traťovou rychlostí jednotce 451 (klasický panťák).

Napsal: 12.7.2006 17:11
od Jabberwocky
No, mne neudivil výskyt souprav, ale lokomotiv - spíš bych tam čekal 163, i když ta je taky rychlíková. A zaráží mne, na co jsou potřeba hned dva stroje pro tak mrňavý vlak, ale jak říkám, nerozumím tomu. Tak se ptám :-)

Napsal: 12.7.2006 16:47
od m6ak
Jabberwocky píše:Mohl by mi někdo vysvětlit, proč některé zastávkové vlaky do Benešova tahá poslední dobou DVOJICE (!) lokomotiv řady 150? Za prvé jsem měl dojem, že 150 a 151 jsou rychlíkové lokomotivy, a za druhé by mě zajímalo, na co potřebuje mít souprava cca šesti patrových vagónů dvě lokomotivy. Není to trochu plýtvání?
Ř. 150 a 151 jsou rychlíkové stroje, ale jeden z těch na benešovských Os má rozbité čelní sklo... A panťáků je málo. Tak se nahrazují soupravou loko+vagóny+loko.

Napsal: 12.7.2006 16:42
od Jabberwocky
Je. To je úspornější? Nebo to mají proto, aby na konečné nemuseli "přepřahat"? To mi ale i tak připadá jako hloupost, tahat o lokotku víc. No ale nerozumím tomu, poslední ajznboňák u nás v rodině byl pradědeček...

Napsal: 12.7.2006 16:19
od MOp
Jabberwocky píše:Mohl by mi někdo vysvětlit, proč některé zastávkové vlaky do Benešova tahá poslední dobou DVOJICE (!) lokomotiv řady 150? Za prvé jsem měl dojem, že 150 a 151 jsou rychlíkové lokomotivy, a za druhé by mě zajímalo, na co potřebuje mít souprava cca šesti patrových vagónů dvě lokomotivy. Není to trochu plýtvání?
a neni tak nahodou jedna vepredu a druha vzadu?

Napsal: 12.7.2006 16:15
od Jabberwocky
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč některé zastávkové vlaky do Benešova tahá poslední dobou DVOJICE (!) lokomotiv řady 150? Za prvé jsem měl dojem, že 150 a 151 jsou rychlíkové lokomotivy, a za druhé by mě zajímalo, na co potřebuje mít souprava cca šesti patrových vagónů dvě lokomotivy. Není to trochu plýtvání?

Napsal: 20.2.2006 14:34
od Jabberwocky
Emilku vem čert, hlavně aby se dali do pořádku ti lidé. Přijít o oko není nic moc :-( A bůhví, jak to vlastně vypadá se strojvedoucím... :-(

Napsal: 20.2.2006 14:20
od KM
Rána to byla bohužel mocná, Chudák Emilka: http://www.novinky.cz/78031-.html
Ten fíra měl štěstí že to přežil.

Napsal: 20.2.2006 13:13
od Jabberwocky
Jo, stereotyp je prevít :-(

Napsal: 20.2.2006 12:33
od KM
Podrobněji ČTK:
V Kropáčově Vrutici na
Mladoboleslavsku se srazil rychlík Praha - Tanvald s nákladním vlakem. Podle předběžných informací utrpělo zranění nejvýše pět lidí, rozsah poranění zatím není znám. Zraněný strojvůdce jednoho z vlaků je zaklíněn ve voze. ČTK to sdělili mluvčí Drážní inspekce Jan Kučera a mluvčí středočeské záchranné služby.
Podle Kučery není zatím ani jisté, zda bude provoz na trati přerušen, protože nehoda se stala ve stanici, kde by možná šlo odklonit vlaky na jinou kolej.
Rychlík, který měl ve stanici
zastavit, projel odjezdové návěstidlo a narazil z boku do nákladního vlaku přijíždějícího od Mladé Boleslavi. Mimo koleje vypadly hnací vůz motorového rychlíku i několik vagonů nákladního vlaku. Podle Neusara zatím není jasné, zda je příčinou nehody chyba zaměstnanců dráhy nebo technická závada.
(ČTK)
Dopl. KM: Tipuji "jízdu po paměti" - R ve Vrutici normálně nestaví.

Napsal: 20.2.2006 11:01
od Jabberwocky
Převzato ze stránky Českého rozhlasu:
"09:23 - Na Mladoboleslavsku se srazil rychlík z Prahy do Tanvaldu s nákladním vlakem. Zraněno je pět lidí, strojvedoucí je zaklíněný ve voze. Nehoda se stala ve stanici v Kropáčově Vrutici."

Napsal: 19.2.2006 19:27
od jara
Tak pendolíno má dalšího človíčka kterej chtěl za jízdy nastoupit. Stalo se to někde u počernic. Spoj jel z Ostravy do Prahy. Dívka na místě mrtvá.

Napsal: 19.2.2006 16:12
od 6432
Yvona píše:Já myslela, že zemřeli pouze 2 lidé :?:
To nepopírám, buď 2 nebo 3, myslím i nějaká zranění. Prostě situace, která se už doufám nebude opakovat..