Stránka 145 z 150

OdeslatNapsal: 17.1.2006 13:50
od Martin-KT8D5.RN2P
Jinak uvažuju o tom, ale to skutečně neni možné.
Jedině co by bylo schopno na trati Ostrava-Praha (kde je asi méně oblouků, nebo méně oblouků s menším poloměrem než v údolí Svitavy) je souprava sestavená z tzv. hokejového vlaku.
151 (371) + vozy řad Ampz, Aee, Apee, Amee, Bmz, Bee, Bpee, Bmee, BDbrsmee, BRm, WRmee, WRmz, WRm (noční: WLABmee, WLAB), takže souprava složená pouze z kombinace těchto vozů by mohla konkurovat pendloinu. Jinak už jen v úseku Praha-Kolín, kde je rovina a celou cestu skoro 160 km/h, by musely vlaky s lokomotivou 163 nabírat zpoždění.

OdeslatNapsal: 17.1.2006 13:21
od Martin-KT8D5.RN2P
8681 napsal:další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)


takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy

nebo koupit ICE
Koukal jsem do spoždění, buď byly upraveny JŘ, nebo s tim někdo šulí, skutečně je rozdíl mezi 160 a 120 km/h a nevim zda na pendolinech jezdí 163, myslim, že tam je zaturnusovaná řada 162 DKV Praha.

OdeslatNapsal: 17.1.2006 13:08
od KM
8681 napsal:další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)
takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy
nebo koupit ICE

Toto jsem napsal u konkurence: (zejména si všimněte data)
Odesláno Pondělí, 05.prosinec 2005 - 12:01:

Vzdálenější věštba: Po koridorizaci budou na trasu Pha-ČB-Linz přesunuty dosluhujici Pendolina, a konečně využijí klopení, protože se ukáže, že na I.a II. koridoru dokáží 362 totéž co Pendolína. Ostatně, už za týden to budou muset dokázat. Nebijte mě, řekli jste si o to.
To je jen malá odbočka pro ty některé zde, kteří stále tvrdí že píšu voloviny a ne reálné předpovědi.

OdeslatNapsal: 17.1.2006 11:40
od 8681
jara napsal:To jsou nám věci. Bude se vracet http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... 9&tro2_0_0

muže to taky být nátlak na alstom aby je motivovali odstranit ty závady :wink: ale těch asi ještě bude :P

OdeslatNapsal: 17.1.2006 11:37
od 8681
další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)


takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy

nebo koupit ICE

OdeslatNapsal: 17.1.2006 11:31
od 8681
vrátit a nakoupit 471 a 380 (pokut se osvěčí) a modrnizovat os. vagony a motoráky aby ČD aspoň trochu se zabískly :)

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:44
od Mapl
Mně také ne. Vytahujeme se s tím kdovíkde a pak to takhle dopadne, že nám to neni blbý...?!! :lol: :wink: :evil:

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:43
od jara
Mapl napsal:To byla jen otázka času. :lol: :lol:
Všechno, co ČR koupí je krám. Ve Francii mají TGV a také to jde... :wink:
No já se tomu jen směju. Mě už nic nerozhodí.

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:42
od Mapl
jara napsal:To jsou nám věci. Bude se vracet http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... 9&tro2_0_0


To byla jen otázka času. :lol: :lol:
Všechno, co ČR koupí je krám. Ve Francii mají TGV a také to jde... :wink:

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:30
od jara

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:14
od Karotka
A jsme zase u toho, co bylo vlastně ve smlouvě. Zdravý rozum říká, než se výrobce pustí do práce, měl by se seznámit se všemi místními předpisy a provozními podmínkami. Jak by asi dopadlo "standardní" Pendolino v Británii, kde mají menší průjezdní průřez?

OdeslatNapsal: 16.1.2006 19:25
od XSC
KM napsal:Ano, to je jedna z příčin, taky jsem to slyšel. Prý se to chová jako při ztrátě napětí a podle toho to reaguje - že to zastaví vlak.

Vzhledem k tomu, že povel pro stažení pantografu taky zadá ten software, tak je zjevně chyba v něm. Nemůžu přeci po stažení pantografu očekávat přítomnost napětí...

OdeslatNapsal: 16.1.2006 18:06
od Mapl
8681 napsal:no může ale mám takovej pocit, že dětské nemoci budou provázet pendolino až do stáří :lol:



Ona bude zlobit ještě v hrobě. :lol: :cry:

OdeslatNapsal: 16.1.2006 17:39
od 8681
no může ale mám takovej pocit, že dětské nemoci budou provázet pendolino až do stáří :lol:

OdeslatNapsal: 16.1.2006 16:33
od KM
Ano, to je jedna z příčin, taky jsem to slyšel. Prý se to chová jako při ztrátě napětí a podle toho to reaguje - že to zastaví vlak. Ale vím to jen z doslechu. Stahování ptg je i snad nějak podle rychlosti, kterou se přes křížení jezdí. Inu moc chytrej vlak, no. :?
Martin: No proč by tubera nemohla být dětská nemoc? :P