Stránka 145 z 151

OdeslatNapsal: 17.1.2006 15:30
od KM
A přece se točí.
Jan Perner 17,18-21,25, tedy 247min., SC511 18,26-21,55 tedy 209min, rozdíl 38 min. na 358km tzn. minuta na 9km. Myslíš že se to neušetří ostřejšími rozjezdy, větší pozorností při stavění vlakové cesty (aby skutečně nikde nejel na odbočnou), rychlejším odbavením ve stanicích (výpravčí už na něj bude čekat na nástupišti a ne že se teprve k vlaku vydá když zastaví).
Jinak souhlas, asi nemůžou být v soupravě B-čka :-)

OdeslatNapsal: 17.1.2006 14:07
od Martin-KT8D5.RN2P
Pro doplnění:
Praha-Ostrava vlaky EC a IC (Všechny lokomotivu ř. 151 ČD max. 160 km/h) se zastavením oproti pendolinu v Kolíně, České Třebové a Hranicích na Moravě mají jiízdní dobu cca 4 hodiny.

Pendolina podle Vás s řadou 163 ČD max. 120 km/h sice nemají tyto 3 stanice, ale mají výrazně pomalejší stroje, to udělají za 3 hodiny?? To je nesmysl, v jedinym tom vlaku z výšem jemonovaných (EC, IC) není zařazen, vůz který by mohl jet méně než 160 km/h. Ano celý koridor neni stavěn, na 160 km/h ale tam kde je, ten vlak je musí logicky vzít.

Další argument, pokud jezdil Manažer, zastavoval pouze v Praze, Ostravě a Bohumíně Praha Bohumín, což je dál (16:05-20.06) udělal za 4 hodiny, v čele s lokomotivou 151 a čtyřmi vozy z výše uvedených. Takže to co píšete není technicky proveditelné, protože pokud ano, tak by si ČD na tento vlak určitě neturnusovaly svoje nejrychlejší a nejvýkonější stroje.

OdeslatNapsal: 17.1.2006 13:50
od Martin-KT8D5.RN2P
Jinak uvažuju o tom, ale to skutečně neni možné.
Jedině co by bylo schopno na trati Ostrava-Praha (kde je asi méně oblouků, nebo méně oblouků s menším poloměrem než v údolí Svitavy) je souprava sestavená z tzv. hokejového vlaku.
151 (371) + vozy řad Ampz, Aee, Apee, Amee, Bmz, Bee, Bpee, Bmee, BDbrsmee, BRm, WRmee, WRmz, WRm (noční: WLABmee, WLAB), takže souprava složená pouze z kombinace těchto vozů by mohla konkurovat pendloinu. Jinak už jen v úseku Praha-Kolín, kde je rovina a celou cestu skoro 160 km/h, by musely vlaky s lokomotivou 163 nabírat zpoždění.

OdeslatNapsal: 17.1.2006 13:21
od Martin-KT8D5.RN2P
8681 napsal:další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)


takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy

nebo koupit ICE
Koukal jsem do spoždění, buď byly upraveny JŘ, nebo s tim někdo šulí, skutečně je rozdíl mezi 160 a 120 km/h a nevim zda na pendolinech jezdí 163, myslim, že tam je zaturnusovaná řada 162 DKV Praha.

OdeslatNapsal: 17.1.2006 13:08
od KM
8681 napsal:další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)
takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy
nebo koupit ICE

Toto jsem napsal u konkurence: (zejména si všimněte data)
Odesláno Pondělí, 05.prosinec 2005 - 12:01:

Vzdálenější věštba: Po koridorizaci budou na trasu Pha-ČB-Linz přesunuty dosluhujici Pendolina, a konečně využijí klopení, protože se ukáže, že na I.a II. koridoru dokáží 362 totéž co Pendolína. Ostatně, už za týden to budou muset dokázat. Nebijte mě, řekli jste si o to.
To je jen malá odbočka pro ty některé zde, kteří stále tvrdí že píšu voloviny a ne reálné předpovědi.

OdeslatNapsal: 17.1.2006 11:40
od 8681
jara napsal:To jsou nám věci. Bude se vracet http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... 9&tro2_0_0

muže to taky být nátlak na alstom aby je motivovali odstranit ty závady :wink: ale těch asi ještě bude :P

OdeslatNapsal: 17.1.2006 11:37
od 8681
další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)


takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy

nebo koupit ICE

OdeslatNapsal: 17.1.2006 11:31
od 8681
vrátit a nakoupit 471 a 380 (pokut se osvěčí) a modrnizovat os. vagony a motoráky aby ČD aspoň trochu se zabískly :)

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:44
od Mapl
Mně také ne. Vytahujeme se s tím kdovíkde a pak to takhle dopadne, že nám to neni blbý...?!! :lol: :wink: :evil:

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:43
od jara
Mapl napsal:To byla jen otázka času. :lol: :lol:
Všechno, co ČR koupí je krám. Ve Francii mají TGV a také to jde... :wink:
No já se tomu jen směju. Mě už nic nerozhodí.

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:42
od Mapl
jara napsal:To jsou nám věci. Bude se vracet http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... 9&tro2_0_0


To byla jen otázka času. :lol: :lol:
Všechno, co ČR koupí je krám. Ve Francii mají TGV a také to jde... :wink:

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:30
od jara

OdeslatNapsal: 16.1.2006 20:14
od Karotka
A jsme zase u toho, co bylo vlastně ve smlouvě. Zdravý rozum říká, než se výrobce pustí do práce, měl by se seznámit se všemi místními předpisy a provozními podmínkami. Jak by asi dopadlo "standardní" Pendolino v Británii, kde mají menší průjezdní průřez?

OdeslatNapsal: 16.1.2006 19:25
od XSC
KM napsal:Ano, to je jedna z příčin, taky jsem to slyšel. Prý se to chová jako při ztrátě napětí a podle toho to reaguje - že to zastaví vlak.

Vzhledem k tomu, že povel pro stažení pantografu taky zadá ten software, tak je zjevně chyba v něm. Nemůžu přeci po stažení pantografu očekávat přítomnost napětí...

OdeslatNapsal: 16.1.2006 18:06
od Mapl
8681 napsal:no může ale mám takovej pocit, že dětské nemoci budou provázet pendolino až do stáří :lol:



Ona bude zlobit ještě v hrobě. :lol: :cry: