Stránka 147 z 152

Napsal: 17.1.2006 13:08
od KM
8681 píše:další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)
takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy
nebo koupit ICE
Toto jsem napsal u konkurence: (zejména si všimněte data)
Odesláno Pondělí, 05.prosinec 2005 - 12:01:

Vzdálenější věštba: Po koridorizaci budou na trasu Pha-ČB-Linz přesunuty dosluhujici Pendolina, a konečně využijí klopení, protože se ukáže, že na I.a II. koridoru dokáží 362 totéž co Pendolína. Ostatně, už za týden to budou muset dokázat. Nebijte mě, řekli jste si o to.
To je jen malá odbočka pro ty některé zde, kteří stále tvrdí že píšu voloviny a ne reálné předpovědi.

Napsal: 17.1.2006 11:40
od 8681
jara píše:To jsou nám věci. Bude se vracet http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... 9&tro2_0_0
muže to taky být nátlak na alstom aby je motivovali odstranit ty závady :wink: ale těch asi ještě bude :P

Napsal: 17.1.2006 11:37
od 8681
další pecka jídní doby pendolín praha-otrava stíhá i 163.260 (maximálka 120 km/h :!: :!: :!: ) u jízd na brno je zpoždění 15 min. (350), nebo 20-25 min. (362)


takže štačí modernizovat nebo nakupovat rychlíkové vagony a lokomotivy

nebo koupit ICE

Napsal: 17.1.2006 11:31
od 8681
vrátit a nakoupit 471 a 380 (pokut se osvěčí) a modrnizovat os. vagony a motoráky aby ČD aspoň trochu se zabískly :)

Napsal: 16.1.2006 20:44
od Mapl
Mně také ne. Vytahujeme se s tím kdovíkde a pak to takhle dopadne, že nám to neni blbý...?!! :lol: :wink: :evil:

Napsal: 16.1.2006 20:43
od jara
Mapl píše:To byla jen otázka času. :lol: :lol:
Všechno, co ČR koupí je krám. Ve Francii mají TGV a také to jde... :wink:
No já se tomu jen směju. Mě už nic nerozhodí.

Napsal: 16.1.2006 20:42
od Mapl
jara píše:To jsou nám věci. Bude se vracet http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... 9&tro2_0_0
To byla jen otázka času. :lol: :lol:
Všechno, co ČR koupí je krám. Ve Francii mají TGV a také to jde... :wink:

Napsal: 16.1.2006 20:30
od jara

Napsal: 16.1.2006 20:14
od Karotka
A jsme zase u toho, co bylo vlastně ve smlouvě. Zdravý rozum říká, než se výrobce pustí do práce, měl by se seznámit se všemi místními předpisy a provozními podmínkami. Jak by asi dopadlo "standardní" Pendolino v Británii, kde mají menší průjezdní průřez?

Napsal: 16.1.2006 19:25
od XSC
KM píše:Ano, to je jedna z příčin, taky jsem to slyšel. Prý se to chová jako při ztrátě napětí a podle toho to reaguje - že to zastaví vlak.
Vzhledem k tomu, že povel pro stažení pantografu taky zadá ten software, tak je zjevně chyba v něm. Nemůžu přeci po stažení pantografu očekávat přítomnost napětí...

Napsal: 16.1.2006 18:06
od Mapl
8681 píše:no může ale mám takovej pocit, že dětské nemoci budou provázet pendolino až do stáří :lol:

Ona bude zlobit ještě v hrobě. :lol: :cry:

Napsal: 16.1.2006 17:39
od 8681
no může ale mám takovej pocit, že dětské nemoci budou provázet pendolino až do stáří :lol:

Napsal: 16.1.2006 16:33
od KM
Ano, to je jedna z příčin, taky jsem to slyšel. Prý se to chová jako při ztrátě napětí a podle toho to reaguje - že to zastaví vlak. Ale vím to jen z doslechu. Stahování ptg je i snad nějak podle rychlosti, kterou se přes křížení jezdí. Inu moc chytrej vlak, no. :?
Martin: No proč by tubera nemohla být dětská nemoc? :P

Napsal: 16.1.2006 16:26
od Martin-KT8D5.RN2P
edka jsme mrknul na nějaký fotky na netu a našel jsem jen pár kde se stahoval sběrač na zhlaví jinak normálně jsme našel i s panťákem nahoře a to měnil traťový koleje, ale nevim nějak se mi to nezdá. Nemá lokomotiva funci vypnutí produ nebo tak něco?

Napsal: 16.1.2006 16:16
od jara
Martin-KT8D5.RN2P píše:Logické, ale teda dost divné, a já měl pocit, že pantograf se stahuje na zhlaví pouze pokud měníš traťovou kolej teda. :?
No takhle přesně to nevím. Ale bylo mi u toho řečeno a to je dost často. Takže asi i když jedeš rovně.