Stránka 148 z 152

Napsal: 16.1.2006 16:13
od Martin-KT8D5.RN2P
jara píše:No já jsem slyšel logické vysvětlení proč to má problémy s počítačem. Je to dáno tím že u nás se sekce a vše projiždí se staženým pantografem. Každé zhlaví se jede s pantákem dole. A o tom to je. Ten počítač dostavá zabrat. A tak se seká. Nevím proč tam není upeska která by nedostatek napětí řešila. Nebo jestli se vždy po stažení pantografu počítač restartuje.
Logické, ale teda dost divné, a já měl pocit, že pantograf se stahuje na zhlaví pouze pokud měníš traťovou kolej teda. :?

Napsal: 16.1.2006 15:50
od jara
No já jsem slyšel logické vysvětlení proč to má problémy s počítačem. Je to dáno tím že u nás se sekce a vše projiždí se staženým pantografem. Každé zhlaví se jede s pantákem dole. A o tom to je. Ten počítač dostavá zabrat. A tak se seká. Nevím proč tam není upeska která by nedostatek napětí řešila. Nebo jestli se vždy po stažení pantografu počítač restartuje.

Napsal: 16.1.2006 15:14
od Martin-KT8D5.RN2P
A tebe to cenzurováno, že ten kauf je placeny z daní, a že to nefachá??Mě teda silně a ještě ty řeči okolo, že to jsou dětské nemoci, no doprčic po dvou letech mi to přijde jako teda asi Tubera, než dětské nemoci.

:smt024

Napsal: 16.1.2006 15:11
od KM
Martin-KT8D5.RN2P píše:[e]Já nechápu, jak člověk tvého vzdělání a inteligenci může napsat takovou blbost. Můj idealismus je v tom, že když už zaplatim těžký prachy, tak kua chci, aby mi to alespoň po dvou a půl letech cvrkalo.
No a to je právě ten idealismus. :P Já vím že fungování je na zaplacené částce nezávislé, někdy dokonce nepřímo úměrné.

Napsal: 16.1.2006 14:40
od Martin-KT8D5.RN2P
KM píše:No ono mimochodem mělo dorazit už před 5 lety, když už tedy si hrajeme s čísly. Tady není nic k vysvětlování, to je prostě jen tvůj idealismus (nic ve zlém) a mé zkušenosti kombinované s mým pesimismem a cynismem. Prostě jen věkový rozdíl mezi námi. Nic víc. :wink:
Já nechápu, jak člověk tvého vzdělání a inteligenci může napsat takovou blbost. Můj idealismus je v tom, že když už zaplatim těžký prachy, tak kua chci, aby mi to alespoň po dvou a půl letech cvrkalo.

Napsal: 16.1.2006 14:38
od KM
No ono mimochodem mělo dorazit už před 5 lety, když už tedy si hrajeme s čísly. Tady není nic k vysvětlování, to je prostě jen tvůj idealismus (nic ve zlém) a mé zkušenosti kombinované s mým pesimismem a cynismem. Prostě jen věkový rozdíl mezi námi. Nic víc. :wink:

Napsal: 16.1.2006 14:34
od Martin-KT8D5.RN2P
KM píše:Ale vy si milánkové protiřečíte. Tak 8681 píše, že vyjelo dřív než je zdrávo, KT zase že pozdě. Pravdou je že zde dosud nic takového nejezdilo (včetně onoho působení na kolejové obvody) takže pokud se u vozidla, které je pokračováním nějaké řady vychytávají mouchy X času, tak u něčeho úplně nového nejméně 2X. Jinými slovy jste netrpěliví a podléháte hysterii novinářů. 843 jsou nezajímavé pro novináře, proto jejich závady, ohrožující bezpečnost provozu stejně jako pomyslné závady pendolin proběhly bez větší pozornosti a všimli si jich jen šotoušové, když se ve větší míře vytahovaly z kopřiv 830.
navíc závady, o kterých se píše (dveře, software) se staly pod stejnosměrným napštím, takže napájecí soustavy do toho nepleťte. O ovlivnění přejezdu v Heršpicích není nic známo a ve Vranovicích se jen ví, že se něco stalo, ale neví se co a co to způsobilo. Btw. co víte o tom, co provází 814 a 812, co?
A kdo si protiřečí? Pendolino muselo na trať kvůli politikum, jinak by se s tim mrdcasili, ještě za rok, ono je to vlastně jedno ne, kdy to vyjede? Prostě pendolina měli fungovat už loni, a bezchybně, pokud nemám na to dovést takvoouto zakázku do konce, tak ji neberu, stálo nás to těžký prachy a co z toho furt se v tom šťouraj. Si fakt ouplně mimo. Ano pod stejnosměrnou trolejí se to stalo to je pravda, ale jak můžeš ty vědět, jestli nerozvrtali zase něco jinde, když se v tom šťourali kvůli tomu střídavému. Kdy ty by sis přestavoval, aby to cvrkalo?? Tak za dva roky? To je ku... pozdě. Prostě je to nepovedenej kontrakt a nepovedenej vlak. Tohle nejsou dětský problémy, to je průser, ty vlaky jestliže první dorazil v létě 03, si mohl tyto věci dovolit tak na přelomu roku 04/05 ne teďka už. Ale tobě něco vysvětlit, to je nadlidskej úkol. :oops: Jinak máš pravdu pro novínáře je to zajímavý, páč je to za 4 a půl miliardy. A je toho pár. A koncepce se změnila proto, protože jich máme jenom sedm respesktive dvě, a nestačily by se vykrýt turnusy milánku. Protože pokud umíš počítat, tak dvě ti smaže Hungaria, dvě ti smaže Vindobona, a to máš 4 vlaky pryč jenom na dva páry EC vlaků.

Napsal: 16.1.2006 14:32
od KM
K tomu, co se za ty peníze mohlo nakoupit: Po bitvě je každý generálem. V době kdy se o kontraktu rozhodovalo to vypadalo na rameno Berlín - Praha - Vídeň. Že Němci změnili názor bude otázka dopravní politiky a ne techniky. Počkejte, až začne jezdit 14T, jestli budete taky tak nároční.

Napsal: 16.1.2006 14:29
od KM
Ale vy si milánkové protiřečíte. Tak 8681 píše, že vyjelo dřív než je zdrávo, KT zase že pozdě. Pravdou je že zde dosud nic takového nejezdilo (včetně onoho působení na kolejové obvody) takže pokud se u vozidla, které je pokračováním nějaké řady vychytávají mouchy X času, tak u něčeho úplně nového nejméně 2X. Jinými slovy jste netrpěliví a podléháte hysterii novinářů. 843 jsou nezajímavé pro novináře, proto jejich závady, ohrožující bezpečnost provozu stejně jako pomyslné závady pendolin proběhly bez větší pozornosti a všimli si jich jen šotoušové, když se ve větší míře vytahovaly z kopřiv 830.
navíc závady, o kterých se píše (dveře, software) se staly pod stejnosměrným napštím, takže napájecí soustavy do toho nepleťte. O ovlivnění přejezdu v Heršpicích není nic známo a ve Vranovicích se jen ví, že se něco stalo, ale neví se co a co to způsobilo. Btw. co víte o tom, co provází 814 a 812, co?

Napsal: 16.1.2006 14:10
od Martin-KT8D5.RN2P
8681 píše:no a za stejnou cenu jako pendolina se mohlo koupit cca 40 jednotek 471, což by byla nesrovnatelně lepší koupě :!:
Moje slova... Káeme je to tak a skutečně co píšeš je tentokrát mírně mimo...

Napsal: 16.1.2006 14:07
od 8681
Praha-Děčín je soustava 3 kV = a na té pendolino žádné potíže nemá
problémy jsou na 25 kV ~ problém s rušícími proudy byl vyřešen změkčením norem :!: :!: :x
dokonce se šušká o problémech s přejezdy ve Vranovicích a Brně Horních Heršpicích a s rušením kojejových obvodů
z politických důvodů prostě vyjelo dřív než je zdrávo, ČSSD chtěla aby to vyjelo ještě před volbami
no a za stejnou cenu jako pendolina se mohlo koupit cca 40 jednotek 471, což by byla nesrovnatelně lepší koupě :!:

Napsal: 16.1.2006 13:51
od Martin-KT8D5.RN2P
KM píše: No tak to tedy nejsem zatraceně mimo...
Si. Do Děčína jezdily, pouze pod stejnosměrnou soustavou, a u té problém nebyl, pravděpodobvně když upravovali provoz pro střídavou trkaci, něco nezvládli. Bez problémů, to je otázka jak to všechno bylo. Jelikož první den provozu Pendolino mělo problémy zavřít dveře, pomohl až reset celého systému. Tak moc bez problému to asi taky nebylo. Další věcí, já si nepamatuji, že by 471 měly problémy, ale pokud ano budiž. Jenže ani jendo z toho co si tady jmenoval, nebyl kontrakt na 7 vlaků v ceně 4 a půl miliardy!!! Jinak první pendolino dorazilo kolem 20. června 2003!!! To je dva a půl roku! A to za dva a půl roku nejsou schopný to vychytat??? Tenhle kontrakt je vcelku průser, a skutečně to neni povedenej vlak. A dětský nemoci za tyhle prachy skutečně nemůžou ovlivňovat provoz, po dvou a půl letech...

Napsal: 16.1.2006 13:36
od KM
No tak to tedy nejsem zatraceně mimo. Jen si zrekapituluj, kdy a na jak dlouho byly odstaveny 843, kdy se konaly předváděčky 471 a kdy se vyjelo podle grafikonu. A o tom, kolikrát byly vraceny na linky staré soupravy místo T1 se oba můžeme dočíst v knihách.
Minmochodem, že Pendolino rok jezdilo bez problémů do Děčína se nějak rychle zapomnělo.

Napsal: 16.1.2006 13:14
od matus
Dodelat nebylo co, jelikoz nebylo nic rozdelane, protoze CKD byla tehdy jedna velika cerna dira. Od Siemensu prisla nabidka, ze za tu cenu dostaneme tehdy jejich nejlepsi "seriove" ICE2. Jenomze nabidka byla pouze na 5 kusu. Italove nabidli 7 kusu a proto zvitezili - bylo to blize planovanym 10 kusum. A i kdyby zvitezil Siemens, nejednalo by se o ty same ICE2, ktere dnes v Nemecku jezdi. CR mela specielni zadani - 3-systemovy vlak, takze je vysoce pravdepodobne, ze by se tamti inzenyri potykali se stejnymi problemy jako Italove, i kdyz verim, ze Nemci by je mozna zvladli lepe, rychleji a spolehliveji... Jenomze jestli i levneji nez Italove...?

Napsal: 16.1.2006 12:56
od Martin-KT8D5.RN2P
Šmaky píše:Pendolino mělo ...
ČKD de facto zaniklo. A Premier, jak píšeš, tedy projekt podle (Kotase myslím?) bylo stejně konsorcium a ne čistě ČKD, měli na tom dělat Fiat Fevernovia (takhle nějak se to píše ne?), ČKD, MSV Studénka,...
Za doby podepsání kontraktu ICE 3 neexistovalo.
Ale děda mi říkal, že už kolem roku 86 si ČKD pohrávalo s naklápěcími skříněmi, byli snad udájně i projektovaný jednotky max. rychlost 200 a ČSD je chtěli na expresy: Ostravan, Jan Perner, Košičan, Gerlach, Tatran, Kriváň, Vyšehrad, Slovenská strela a Brněnský drak. A za hranice se měli podívat s Vindobonou a Progresem.

Jinak detailní vysvětlení projektu pendolino:
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=997
KM píše:Nepamatujete se někdo, jak dlouho trvaly problémy při zprovozňování následujících vozidel: T1,T3,830,842,843,470,471 a jak se celý život potýkala s problémy vozidla 820 nebo 735? kdyby se jejich oživování vzdalo po prvním roce, asi bychom jezdili na koních.
Si dorbátko mimo, Pendolino první přišlo v roce 2003!! Což už mi přijde na vychytání dětských nemocí za 4,4 miliardy dost dlouho.