Železniční doprava

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
KM

Příspěvek od KM » 16.1.2006 12:48

Nepamatujete se někdo, jak dlouho trvaly problémy při zprovozňování následujících vozidel: T1,T3,830,842,843,470,471 a jak se celý život potýkala s problémy vozidla 820 nebo 735? kdyby se jejich oživování vzdalo po prvním roce, asi bychom jezdili na koních.

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 16.1.2006 12:37

Pendolino mělo bejt Premier, nechápu proč po zakoupení ČKD Siemensem nemohl tento dodělat Premiery podle projektů ČKD (Třeba jako to udělaly s M1). Vždyť byly lepší a hezčí...
Místo toho máme šrot udělanej podle pravěkejch ETR 470, to už sme měli radši koupit ETR 500 nebo ICE3 (ICT) nebo něco takovýho...

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 9:11

http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1068

Opět pendolino, vtipný článek o našich "rychlovlacích". Lepší než jste čekali co??? Pendolino jako demoverze.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 12.1.2006 18:57

Pendolina:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/clane ... ro1164_0_2
http://www.zelpage.cz/

Stále průšvih... :(

P.S. EC 121 Košičan by měl mít asi tak o 7 vozů víc podle toho jak to čtu. :lol:

Jeden hezký odkaz. Maj to moooc hezký. http://www.tombart.wz.cz/

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 13.12.2005 15:47

Martin-KT8D5.RN2P píše:Na rřadu 151 už se nerokonstruuje, stačí snad dosadit vlakový zabezpečovač LS 90 tuším ,ale nevim kecal bych. Ale něco tkaovýho v tom je.
ne, musí se dosadit i bezpečnostní skla a tlumiče vrtivého pohybu a ty jsou patentem Škodovky takže se nikomu do těch rekonstrukcí moc nechce :?

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 13.12.2005 1:31

Ostravan píše:V současném GVD jsou turnusovány 2 (slovy DVA) šestikoláky :shock: . V Ostravě už jsou i stroje 130, které tady nebývaly. A přišly další 163 z České Třebové.
To sedí no... ale to je dočasný stav než se rozdíl ČD na ČD a Cargo

Ostravan

Příspěvek od Ostravan » 12.12.2005 22:20

V současném GVD jsou turnusovány 2 (slovy DVA) šestikoláky :shock: . V Ostravě už jsou i stroje 130, které tady nebývaly. A přišly další 163 z České Třebové.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 12.12.2005 21:02

8681 píše:ČD se snaží křečovitě ukončit provoz 181/182 takže se snaží šoupnou jejich výkony tu řadě 130, tu 163, a prodlužováním vozebích ramen čtyřnápravových vozidel
150 má v současné době maximálku 120 km/h takže jejich opětovné nasazení na jejich původní výkony vydím jenom v rekonstrukci na řadu 151 :x
Na řadu 151 už se nerokonstruuje, stačí snad dosadit vlakový zabezpečovač LS 90 tuším ,ale nevim kecal bych. Ale něco tkaovýho v tom je.

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 12.12.2005 20:34

Martin-KT8D5.RN2P píše:
8681 píše:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace :roll: @3634
No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.
ČD se snaží křečovitě ukončit provoz 181/182 takže se snaží šoupnou jejich výkony tu řadě 130, tu 163, a prodlužováním vozebích ramen čtyřnápravových vozidel
150 má v současné době maximálku 120 km/h takže jejich opětovné nasazení na jejich původní výkony vydím jenom v rekonstrukci na řadu 151 :x

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 12.12.2005 20:27

8681 píše:242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace :roll: @3634
No jde pouze o jeden pár, na trati Praha-Otrokovice, ale stejěn se divím tomu luxusu, že si ČD mohou dovolit svojí elitní řadu takhle nechat degradovat.

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 12.12.2005 20:24

242.2 je dobrá loko, ale vzled není moc dobrý. na univerzální dopravu byla stavěna, ostatně jako její starší sestra laminátka
150 je lokomotiva PRO rychlíkovou dopravu takže náklady a rychlíky Praha-Hradec Králové jsou pro ni velmi silná degradace :roll: @3634

Martin-KT8D5.RN2P

Re: 242

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 12.12.2005 19:40

Honzík píše:Jezdí u nás na chatě i na osobních vlacích a rychlících a mě se líbí.
Proč ne, ale nic na ní neni hezkýho narozdíl od goril nebo laminátek...

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

242

Příspěvek od Honzík » 12.12.2005 19:14

Jezdí u nás na chatě i na osobních vlacích a rychlících a mě se líbí.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 12.12.2005 14:20

Anonymous píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Takže naše nejelegantnější lokomotivy mám šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy. :roll:
Ale naše nejelegantnější lokomotivy můžeš na nákladech fotit už hodně dlouho. Podívej:
http://eso.ts-web.info/fotky/242-217a.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-231b.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-262.jpg
Skutečně řadu 242 nepovažuji za něco hezkýho. :lol: :lol:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 12.12.2005 14:14

Martin-KT8D5.RN2P píše:Takže naše nejelegantnější lokomotivy mám šanci fotit i v nákladní dobravě-bohužel tedy. :roll:
Ale naše nejelegantnější lokomotivy můžeš na nákladech fotit už hodně dlouho. Podívej:
http://eso.ts-web.info/fotky/242-217a.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-231b.jpg
http://eso.ts-web.info/fotky/242-262.jpg

Odpovědět