Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MF » 13.2.2009 1:47

Já v té SORce volantem sice nekroutil, ale co jsem slyšel, tak je to fakt super auto. Doufám, že jich pár dají na Klůčov...

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Lister » 13.2.2009 0:25

Já jsem s výběrem v rámci možností spokojený. Preferoval bych také Citara, ale než Citelisy, tak raději tyto nové Sory. Alespoň mi designem trochu připomínají mé oblíbené Many. :wink:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od syverin » 12.2.2009 23:56

Dobrá byla původní verze toho článku na iDnesu, kde si pan redaktor nevěděl rady s tím, jak napsat znak & (AltGr+C), tak to napsal do textu editorovi, který si to po něm ani nepřečetl a v nezměněném stavu odeslal na web :)
Jeho popis toho znaku (osmička s křížkem) byl velmi zábavný :)
(Pro neznalé, jedná se o stylizovanou latinskou spojku "et")

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od KGX 63 » 12.2.2009 23:33

heky píše:Co to melete o pomstě? Jednak jako řidič jsem se SORem spokojenější než s karosou. A co se týče životnosti, tak jsem jel např. meziměstskou SORkou, která měla nalítáno přes 2 miliony kilometrů a byla v pohodě... Nemluvě o tom, že žere skoro o deset litrů nafty na 100 km míň, než citybus.
Já si prostě nemůžu pomoct, ale pro mě SOR kope II.ligu, zkrátka chudej příbuznej - parodie na autobus. Srování SORu a CityBusu by bylo asi na delší diskusi, ale kam se to všechno hrabe na Citaro nebo Crosswaye. No uvidíme, třeba NB 12 a hlavně NB 18 překvapí (doufám, že teda příjemně).

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od demon » 12.2.2009 22:23

KGX 63 píše:Cena by neměla být jediným kritériem výběru...
Taky není, ale pořadí důležitosti je za současnýho vedení naprosto jasný - 1/ peníze, 2/ peníze, 3/ peníze ... x/ kvalita...
A vedení se tím naprosto netají, ba naopak snížení kvality služby má jako programový cíl.

heky

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od heky » 12.2.2009 22:17

Co to melete o pomstě? Jednak jako řidič jsem se SORem spokojenější než s karosou. A co se týče životnosti, tak jsem jel např. meziměstskou SORkou, která měla nalítáno přes 2 miliony kilometrů a byla v pohodě... Nemluvě o tom, že žere skoro o deset litrů nafty na 100 km míň, než citybus.

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od KGX 63 » 12.2.2009 21:44

Koukám, že kostky jsou už vrženy... :roll:
Holt si budeme zvykat na libchavské pomsty. Opět se bude šetřit na nepravém místě! Ale ono se to vrátí zpátky jako bumerang. Jeden můj známej jezdí občas se Sorem jako řidič a říká, že první co na týhle papírový krabici odchází je přední náprava a to už mnohdy po 100 000 km!!! Cena vozidla by neměla být jediným kritériem výběru, ale to bysme asi pak neměli na druhý "polní" metro směr Motol a letiště, případně povrchovou trasu D, že? #-o

Uživatelský avatar
mixik
Uživatel
Příspěvky: 617
Registrován: 07.10.2008 23:04
Bydliště: Přívory - Všetaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od mixik » 12.2.2009 20:09

Damir Holas píše:Jen doufám, že to v případě NB12 bude třídvéřák, resp. čtyřdvéřák u NB18, aby si tam taky bylo kde sednout...
já doufám taky. jinak aby měl výkoný topení. ten musí být vyvětrán raz, dva. jinak provedení je pěkný než co maj v hostivaři

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Damir Holas » 12.2.2009 19:18

Jen doufám, že to v případě NB12 bude třídvéřák, resp. čtyřdvéřák u NB18, aby si tam taky bylo kde sednout...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Tonda Ježek » 12.2.2009 19:03

Damir Holas píše:
jara píše:A dneska jsem jel poprvé v praze tím hostivařským velbloudem. A musím říci že tedy fakt hnus. Všude samé schody a takové fakt divné.
No jo, velbloud... Ale Praha by měla dostávat NB, ne?
Ano, do Prahy bude dodávána řada NB (kloubák SOR ani v jiném provedení nedělá) - momentálně má tento model zapůjčený pražská Veolia a je k vidění na 165.

http://sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-12-city
http://sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-18-city

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Damir Holas » 12.2.2009 18:59

jara píše:A dneska jsem jel poprvé v praze tím hostivařským velbloudem. A musím říci že tedy fakt hnus. Všude samé schody a takové fakt divné.
No jo, velbloud... Ale Praha by měla dostávat NB, ne?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od jara » 12.2.2009 18:51

No v srdci jsem doufal, že budou citara. Díky mému častému pohybu X-1kou tak jsem vždy rád když jede citaro i když je to hotliner ale svezení je to krásné. A dneska jsem jel poprvé v praze tím hostivařským velbloudem. A musím říci že tedy fakt hnus. Všude samé schody a takové fakt divné.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Damir Holas » 12.2.2009 18:48

kralicek píše:ZAČNU CHODIT PĚŠKY !!NEŽ JEZDIT SORKOU( SRAČ...) CENA SICE URČITĚ DOBRÁ...A KVALITA STOJÍ ZA.....PRD
No, asi takhle. Taky mám radši třeba Citara, ale ve chvíli, kdy se dlouho nic novýho nekoupilo, je lepší Sor nežli nic. Nebo se má vozový park látat generálkováním starých Karos?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od fricoolinek2 » 12.2.2009 16:38


Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 4021 » 12.2.2009 15:22

KGX 63 píše:Blbost byla stavět metro v té trase v jaké dnes jezdí. Jedna z původních variant vedená rovnou z Proseka do Letňan k Tescu byla docela ideální. Takhle "vyhlídková" jízda přes Prosek a ještě to člověka vyhodí doslova v polích. Docházková vzdálenost sídliště skoro 1 km. Krásný příklad za vše: Jezdívám Háje - Tupolevova (Tesco / OCL). Když končilo metro v Holešovicích, hopnul jsem do OCL busu a za cca 8-9 min. jsem byl v Letňanech. Po otevření metra na Ládví taktéž, ale +5 min metrem z NH na LA. No a teď ve finále +7 min z LA na LT a mínus 2-3 min z LT do OCL. Suma sumárum pro mě bylo nejvýhodnější, když metro končilo na NH, což je docela smutný... .
Tak ani nejde o rychlost, lidem co bydlí na Proseku se ta doprava určitě moc zlepšila, vlezou do díry, za chvíli jede metro a za pár minut jsou ve městě.
Ale i kdyby to metro jelo rovnou k Tescu... myslim že by se toho moc nezměnilo, co se týče vytíženosti. Sice by tam bylo třeba víc lidí z Letňan a tak, ale zase by tam nebyli někteří Prosečtí nebo Kbelští. Zajímalo by mě kde by byl terminál pro busy u toho Tesca, hodně by to komplikovalo při tvorbě LV, zase by se protáhla jízda třeba ze Kbel a Vinoře na metro, nebo by víc spojů muselo zůstat na B.
Obecně jakýmkoliv způsobem by se postavilo C v týhle oblasti tak to ničí docela slušnou autobusovou dopravu co tady byla před IWC2. No co, stejně už je zbytečný to řešit.

Odpovědět