Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 935
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 18.2.2009 17:15
JaHu píše:Co k tomu dodat? Doufal jsem, že budou třídveřové a ono ne. Samé dveře, skoro žádná sedadla a z toho mála sedadel je ještě část natočena kolmo na směr jízdy.
Citelis má 28 míst +4 sklopky, NB12 26+7... A když už si v M1/81.71M obecenstvo podélné sezení vyžádalo, tak co by jím nemohlo být obšťastněno i v autobusech.
A kdyby byly třídveřové, zas bude někdo jiný brečet, že je pomalá výměna cestujících, nikdo se do toho nevejde, atd. Prostě nelze vyhovět všem.
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 18.2.2009 16:51
pawel píše:doufam, ze se aspon s nastupem techto vozu zprovozni poptavkove ovladani dveri u autobusu v praze - protoze otevreni vsech ctver dveri na kazde zastavce by znamenalo jak velke uniky tepla, tak i zbytecne opotrebovavani dvernich mechanismu..
uz se vi, ktera garaz bude SORizovana jako prvni?
Tipnul bych si Hostivař, když už tam maj BN 12-tka (a taky je tam DOZ), ale radši bych byl, kdyby to bylo něco blíže Barrndova, samozřejmě. Tedy Řepákov nebo Kačerov (jak hurkikán...
).
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2384
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 18.2.2009 16:42
doufam, ze se aspon s nastupem techto vozu zprovozni poptavkove ovladani dveri u autobusu v praze - protoze otevreni vsech ctver dveri na kazde zastavce by znamenalo jak velke uniky tepla, tak i zbytecne opotrebovavani dvernich mechanismu..
uz se vi, ktera garaz bude SORizovana jako prvni?
-
zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od zastavaman » 18.2.2009 16:37
JaHu píše:Samé dveře, skoro žádná sedadla a z toho mála sedadel je ještě část natočena kolmo na směr jízdy. K čemu je takový autobus určen. K přepravě dobytka? Jet s tím delší trasu, např. 20 minut bude přímo utrpení.
a pokud je ten interiér řešen podobně jako ve vembloudu (což podle obrázků +- je) tak je to velmi naho... i co se přepravy kupříkladu kočárku týče
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 18.2.2009 16:31
Řeknou SORry
-
JaHu
- Uživatel
- Příspěvky: 224
- Registrován: 17.5.2006 8:58
Příspěvek
od JaHu » 18.2.2009 16:19
Co k tomu dodat? Doufal jsem, že budou třídveřové a ono ne. Samé dveře, skoro žádná sedadla a z toho mála sedadel je ještě část natočena kolmo na směr jízdy. K čemu je takový autobus určen. K přepravě dobytka? Jet s tím delší trasu, např. 20 minut bude přímo utrpení. A ještě si v tom videu pochvalují, jak se v Praze osvědčily čtyřdveřové. Zatímco na západ od našich hranic kupují autobusy s větším počtem sedadel, aby se více lidem zvýšil komfort cestování, u nás se stále razí názor "narvat tam co nejvíc lidí", případně "spoj, ve kterém nikdo nestojí, je nevytížený". Nyní je tedy hlavní, že se konečně koupí alespoň něco, když už není pomalu s čím jezdit a už i novináři si všimli, že na klíčovských linkách není žádnou výjimkou, když přijede sd vůz na spoji, kde měl jet kloubák. A jak se tento autobus osvědčí / neosvědčí ukáže až čas. Možná to bude podobné jako se 14T a za pár let se nenápadně přizná, že to nebyla zrovna dobrá volba...
-
slonik
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.12.2008 16:15
- Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54
Příspěvek
od slonik » 18.2.2009 16:15
A kdy vyjede první do provozu s cestujícími?
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 18.2.2009 14:51
-
jara
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jara » 18.2.2009 10:02
m-íra píše:Jen takový dotaz.Po dlouhé(hodně dlouhé)době jsem dnes jel okolo bejvalejch garáží Dejvice a všim se si,že tam sou deponovaný vozy ČSAD Ústí nad Labem
Má k tomu někdo nějaký bližší info?Díky
Již delší dobu tam jezdí odstavovat autobusy, co do té doby odstavovali na špejcharu. Dost často tam vidím i busy ICOM Slaný apod.
-
m-íra
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 03.2.2009 16:39
- Bydliště: blízko stanice autobusů 316,355 a 356
Příspěvek
od m-íra » 17.2.2009 23:35
Jen takový dotaz.Po dlouhé(hodně dlouhé)době jsem dnes jel okolo bejvalejch garáží Dejvice a všim se si,že tam sou deponovaný vozy ČSAD Ústí nad Labem
Má k tomu někdo nějaký bližší info?Díky
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 17.2.2009 19:56
Samozrejme je to osetreno svislym znacenim - ta velka plechova cedule vzadu u chodcu. Pro rejpaly tusim IP 20a.
-
zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od zastavaman » 17.2.2009 19:49
Pavel PS píše:A značí se toto svislým značením?
minimálně u švábek to jest doplněno značením svislým
-
Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Příspěvek
od Jakub » 17.2.2009 19:45
Pavel PS píše:Díky přerušované čáře (je 1,5-1,5 ?), se nejedné o vyhrazený jízdní pruh, takže vyhýbání aut tímto vícefunkčním pruhem je dovoleno. Jenom si nejsem jist, jak je to ošetřeno právně, má toto řešení nějakou oporu v ČSN, TP? A značí se toto svislým značením?
Na svislém značení jsem tento pruh už viděl (např. v Pobřežní ulici), tedy to nejspíš ošetřeno je, avšak si nejsem jistý, jestli opravdu všude. O ČSN nevím, alew to nám zde jistě zodpoví někdo kvalifikovanější.
-
Pavel PS
- Uživatel
- Příspěvky: 91
- Registrován: 31.1.2007 21:29
- Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pavel PS » 17.2.2009 19:38
Bobik píše:K tomu mám dotaz (myšleno vážně bo opravdu si nejsem jist) - tam ale jet (objíždět překážku) může, ne? Protože tam je přerušovaná čára. Ovšem pokud by se tam nacházel cyklista, tak má tento přednost a ostatní ho nesmí omezit/ohrozit. A samozřejmě blokovat, čili stání v tomto pruhu před SSZ na konci mostu je zcela nepřípustné. Nebo tam nic krom kolistů prostě nesmí?
Díky přerušované čáře (je 1,5-1,5 ?), se nejedné o vyhrazený jízdní pruh, takže vyhýbání aut tímto vícefunkčním pruhem je dovoleno. Jenom si nejsem jist, jak je to ošetřeno právně, má toto řešení nějakou oporu v ČSN, TP? A značí se toto svislým značením?
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 17.2.2009 15:35
K tomu mám dotaz (myšleno vážně bo opravdu si nejsem jist) - tam ale jet (objíždět překážku) může, ne? Protože tam je přerušovaná čára. Ovšem pokud by se tam nacházel cyklista, tak má tento přednost a ostatní ho nesmí omezit/ohrozit. A samozřejmě blokovat, čili stání v tomto pruhu před SSZ na konci mostu je zcela nepřípustné. Nebo tam nic krom kolistů prostě nesmí?