Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské autobusy
damire, prosím nauč se trochu líp číst... řekl jsem snad, že bych naši zem (pojem "republika" mi zrovna nevoní - republika je státní zřízení a ne moje země) vyměnil za nějakou jinou? kritizoval jsem snad ČR tím, že se mi nelíbí manýry dopravce "Hotliner"??? tenhle obranný mechanismus, předvedený tebou a 9001, spuštěný v momentě, kdy nikdo neútočí, nadělá víc škody než užitku. a jinak - rozhlédni se kolem sebe, ať už doma v pokoji, nebo kdekoli na ulici. vezmi do ruky jakoukoli knihu. jak by to tam vypadalo, resp. co by se tam psalo, kdybychom se kdykoli v dějinách zcela zapouzdřili a odmítali přijímat jakékoli pozitivní vzory zvenčí nebo se naopak nechtěli učit na chybách druhých?
sorry za OT, ale tohle chování, lidově zvané "zaprděnost", se mi vůbec nelíbí a dokonce mi připadá i nebezpečné. zahleděnost do sebe nikdy nepřinese nic dobrého. pěknou neděli.
sorry za OT, ale tohle chování, lidově zvané "zaprděnost", se mi vůbec nelíbí a dokonce mi připadá i nebezpečné. zahleděnost do sebe nikdy nepřinese nic dobrého. pěknou neděli.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
První věc z tvého příspěvku, na které se shodneme . Všude je chleba o dvou kůrkách. Něco mají v cizině lepší, ale pečení holubi do úst tam jisto jistě nelétají, takže naší republiku bych i přes jisté výhrady za jinou neměnil.9001 píše:Pawel: Upřímně, tak si zůstan v Berlíně. Tyhle bláboly typu, že někde je něco jinak a lépe no nevím.
Taky souhlas, i některé busy DPP, a v posledních dnech jich nebylo zrovna málo, taky nebyly zrovna nejčistší...9001 píše:Že je špinavý? No tak jezdi celý den po Praze a loužemi a uvidíme jak dokonale čisté vozidlo budeš mít.
No nevím , u DPP i řady jiných dopravců obdobnou kouřovou show při rozjezdu nepozoruju.9001 píše:Smrad z výfuku je u dieselu celkem standartní pokud stál a motor vychnadnul.
Sorry, ale tohle je fakt úlet. Jak píše pawel, HOTovy busy jsou chuťovka takřka vždy, možná až na Citara, Conecta pro nákupní linky a Sorky pro AE. Ukaž mi, kolik má HOT třeba B731 po SO, B951, Citybusů, Citelisů, nových Sorek oproti DPP. DPP je v kvalitě vozů a jejich věku a stavu o třídu výš!9001 píše:Nejdřív se podívej s čím jezdí DPP a pak se můžeme bavit. Dnes jsem měl tu čest potkat 6017 na 177 a velký rozdíl jsem v tom neviděl oproti HOTovi.
Re: Pražské autobusy
tak a je to tam. MF promine poslední z připomínek, beru to podle průměru
> Komu: <stiznosti.podnety@dpp.cz>
> CC: <ropid@ropid.mepnet.cz>
> Datum: 21.02.2010 01:09
> Předmět: stížnost - linka X22
>
Dobrý den,
zasílám stížnost na provoz náhradní autobusové dopravy za tramvaje na Bělohorské ulici. Linka X22 nesplňuje prakticky v žádném hledisku nároky běžného uživatele - ať se jedná o spolehlivost přepravy (interval dle JŘ) a přiměřenou obsazenost (kapacitní nabídka a z ní plynoucí kultura cestování), technický stav vozidel, čistotu interiéru i exteriéru vozidla, bezpečnost přepravy (styl řízení vozidla), ekologičnost provozu, akustický a optický informační systém či vstřícnost a vzezření personálu.
Mé znepokojení je o to větší, že tento stav se pravidelně opakuje u valné většiny NAD za tramvaje během posledních cca 15-20 let bez jakéhokoli znatelného zlepšení. Jsem přesvědčen, že to nijak neprospívá popularitě a celkovému obrazu MHD v Praze.
Předem děkuji za Vaši reakci.
S přátelským pozdravem
.....
Praha - Břevnov
9001: promiň, ale tvoje reakce mi připadá nepřiměřená a s odpuštěním kecy typu "tak si zůstaň tam či onam" sis mohl odpustit. půlkou duše a občas i těla pořád ještě v praze jsem a taky se tam chystám vrátit. byl jsem tam před týdnem, za dva týdny tam jedu na měsíc a za půl roku víceméně definitivně. takže klídek.
ale teď k věci. DPP je pořád v průměru daleko nad HOTem. tím nechci říct, že nějaký střep typu 6017 je v pořádku, ale pořád je to omluvitelnější (v kontextu stavu ostatních vozidel, navíc s vidinou brzké náhrady, protože se kupují nové busy). u HOTa spadá do kategorie "vrak" 95% vozidel. a mimochodem - smrad z výfuku je extrémní i u videa, kde bus odjíždí z pohořelce DC. takže jakýpak stání a chladnutí.
> Komu: <stiznosti.podnety@dpp.cz>
> CC: <ropid@ropid.mepnet.cz>
> Datum: 21.02.2010 01:09
> Předmět: stížnost - linka X22
>
Dobrý den,
zasílám stížnost na provoz náhradní autobusové dopravy za tramvaje na Bělohorské ulici. Linka X22 nesplňuje prakticky v žádném hledisku nároky běžného uživatele - ať se jedná o spolehlivost přepravy (interval dle JŘ) a přiměřenou obsazenost (kapacitní nabídka a z ní plynoucí kultura cestování), technický stav vozidel, čistotu interiéru i exteriéru vozidla, bezpečnost přepravy (styl řízení vozidla), ekologičnost provozu, akustický a optický informační systém či vstřícnost a vzezření personálu.
Mé znepokojení je o to větší, že tento stav se pravidelně opakuje u valné většiny NAD za tramvaje během posledních cca 15-20 let bez jakéhokoli znatelného zlepšení. Jsem přesvědčen, že to nijak neprospívá popularitě a celkovému obrazu MHD v Praze.
Předem děkuji za Vaši reakci.
S přátelským pozdravem
.....
Praha - Břevnov
9001: promiň, ale tvoje reakce mi připadá nepřiměřená a s odpuštěním kecy typu "tak si zůstaň tam či onam" sis mohl odpustit. půlkou duše a občas i těla pořád ještě v praze jsem a taky se tam chystám vrátit. byl jsem tam před týdnem, za dva týdny tam jedu na měsíc a za půl roku víceméně definitivně. takže klídek.
ale teď k věci. DPP je pořád v průměru daleko nad HOTem. tím nechci říct, že nějaký střep typu 6017 je v pořádku, ale pořád je to omluvitelnější (v kontextu stavu ostatních vozidel, navíc s vidinou brzké náhrady, protože se kupují nové busy). u HOTa spadá do kategorie "vrak" 95% vozidel. a mimochodem - smrad z výfuku je extrémní i u videa, kde bus odjíždí z pohořelce DC. takže jakýpak stání a chladnutí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Pawel: Upřímně, tak si zůstan v Berlíně. Tyhle bláboly typu, že někde je něco jinak a lépe no nevím. Co je na tom skandální? Že je špinavý? No tak jezdi celý den po Praze a loužemi a uvidíme jak dokonale čisté vozidlo budeš mít.
Smrad z výfuku je u dieselu celkem standartní pokud stál a motor vychnadnul.
Nejdřív se podívej s čím jezdí DPP a pak se můžeme bavit. Dnes jsem měl tu čest potkat 6017 na 177 a velký rozdíl jsem v tom neviděl oproti HOTovi.
Osobně HOTa nemusím, ale když někdo kdo kritizuje jezdí s tím samým, tak mi to opravdu nedá.
Smrad z výfuku je u dieselu celkem standartní pokud stál a motor vychnadnul.
Nejdřív se podívej s čím jezdí DPP a pak se můžeme bavit. Dnes jsem měl tu čest potkat 6017 na 177 a velký rozdíl jsem v tom neviděl oproti HOTovi.
Osobně HOTa nemusím, ale když někdo kdo kritizuje jezdí s tím samým, tak mi to opravdu nedá.
Re: Pražské autobusy
neskutečné. tohle je vážně skandální vozidlo ... hlavně že máme 4.nejlepší MHD
tohle video taky stojí za to - http://www.youtube.com/watch?v=zgaHBESv ... re=channel
mimochodem je zajímavé, že tady v berlíně se NAD (i metra) zvládá s využitím autobusů městského podniku BVG. přitom outsourcing je tu také v plném proudu.
tohle video taky stojí za to - http://www.youtube.com/watch?v=zgaHBESv ... re=channel
mimochodem je zajímavé, že tady v berlíně se NAD (i metra) zvládá s využitím autobusů městského podniku BVG. přitom outsourcing je tu také v plném proudu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Koukal jsem, že Hotův autobus 9518 má trochu sjeté pneumatiky. Tak snad nebude do konce X-22 sněžit
(ale zase umí vyrobit krásné čisté ovzduší: http://www.youtube.com/watch?v=TNi-PuV1yAA )
(ale zase umí vyrobit krásné čisté ovzduší: http://www.youtube.com/watch?v=TNi-PuV1yAA )
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
Dneska před 17. hod. 3906 zatahoval a jezdil 3001.Tonda Ježek píše:Včera klekly oba elektrobusy, takže pár dní tam budou kroužit Ikarusy.
Re: Pražské autobusy
Jó, dřív se soudruzi neúspěšně snažili, aby byly rovné silnice. Teď, když už se to jakš takš daří, tak dělají umělé antidírypawel píše:- to je právě problém těch prahů, že se řidiči (aut i busů) naučili je přejíždět téměř plnou rychlostí. ovšem když to přejede 50kou jedoucí narvaná X22 co 4 minuty, tak je likvidace otázkou dní ne-li hodin. krom toho tam je třicítka...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské autobusy
No tak nevim, ale musim souhlasit s MF. To raději zpoždění než riskovat nehodu, navíc zrovna tady, kde jde o provařenou křižovatku.
Co se týká prahů - no řidiči už dávno přišli na to že čím rychleji tam jedeš, tím míň to drncá. A třicítka je krásná věc, ovšem pokud nikdo nekontroluje/nevyžaduje dodržování, pak je to jen číslo na barevným kusu plechu, bohužel.
Co se týká prahů - no řidiči už dávno přišli na to že čím rychleji tam jedeš, tím míň to drncá. A třicítka je krásná věc, ovšem pokud nikdo nekontroluje/nevyžaduje dodržování, pak je to jen číslo na barevným kusu plechu, bohužel.
Re: Pražské autobusy
díky za reakce.MF píše:Pawel: 1) Nechci se přiklánět ani na jednu stranu, ale myslet by měl trochu i ten tramvaják když ví, že tam ty busy odbočují a těžko se tam dostávají. To je taková kolegialita pouštět se na blbých místech když to lze. Jeden nejmenovaný mgr. co píše své vejšplechty na arenu sice poctivě počkal až do něj všichni přestoupí, ale pak ten zrychlovač vytočil až snad na 99. palec . Co na tom, že jede byť po hlavní do křižovatky, kde týden co týden se jezdí na nehody (i bez provozu NAD).
2) jo řazení, no jsou to starý herky, kdyby se chtělo, šlo by to opravit. Takový vůz 9558 má takovou zemědělskou vůli v řízení a fofrklacek jde tak ztuha, že při řazení na 4ku tě bolí už bicák. Co se týče podélných prahů, tak ty přejíždím čtyřicítkou i s osobákem a zase takový rozdíl to fakt není! Vždycky mě dojme, když přes ten práh jede nějaký teréňák a zpomalí na 10, aby se mu to náááhodou nerozpadlo.
No ale zase nechci tvrdit, že jízda autobusy HOT je kultůrním zážitkem
ad 1 - v podstatě souhlas, nicméně ten tramvaják to rozpálil právě kvůli čekání na cestující, aby dohnal zpoždění.
ad 2 - to je právě problém těch prahů, že se řidiči (aut i busů) naučili je přejíždět téměř plnou rychlostí. ovšem když to přejede 50kou jedoucí narvaná X22 co 4 minuty, tak je likvidace otázkou dní ne-li hodin. krom toho tam je třicítka...
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Včera klekly oba elektrobusy, takže pár dní tam budou kroužit Ikarusy.MOp píše:Pan Petr pise z terenu, ze dnes opet nejezdi ZEUS a je misto nej Ikar 3906.
Re: Pražské autobusy
Ze zkušeností z X-1 bych spíš řekl, že jde o adrenalinový zážitek a ZDARMA!MF píše:No ale zase nechci tvrdit, že jízda autobusy HOT je kultůrním zážitkem
Re: Pražské autobusy
Pawel: 1) Nechci se přiklánět ani na jednu stranu, ale myslet by měl trochu i ten tramvaják když ví, že tam ty busy odbočují a těžko se tam dostávají. To je taková kolegialita pouštět se na blbých místech když to lze. Jeden nejmenovaný mgr. co píše své vejšplechty na arenu sice poctivě počkal až do něj všichni přestoupí, ale pak ten zrychlovač vytočil až snad na 99. palec . Co na tom, že jede byť po hlavní do křižovatky, kde týden co týden se jezdí na nehody (i bez provozu NAD).
2) jo řazení, no jsou to starý herky, kdyby se chtělo, šlo by to opravit. Takový vůz 9558 má takovou zemědělskou vůli v řízení a fofrklacek jde tak ztuha, že při řazení na 4ku tě bolí už bicák. Co se týče podélných prahů, tak ty přejíždím čtyřicítkou i s osobákem a zase takový rozdíl to fakt není! Vždycky mě dojme, když přes ten práh jede nějaký teréňák a zpomalí na 10, aby se mu to náááhodou nerozpadlo.
No ale zase nechci tvrdit, že jízda autobusy HOT je kultůrním zážitkem
2) jo řazení, no jsou to starý herky, kdyby se chtělo, šlo by to opravit. Takový vůz 9558 má takovou zemědělskou vůli v řízení a fofrklacek jde tak ztuha, že při řazení na 4ku tě bolí už bicák. Co se týče podélných prahů, tak ty přejíždím čtyřicítkou i s osobákem a zase takový rozdíl to fakt není! Vždycky mě dojme, když přes ten práh jede nějaký teréňák a zpomalí na 10, aby se mu to náááhodou nerozpadlo.
No ale zase nechci tvrdit, že jízda autobusy HOT je kultůrním zážitkem
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Pan Petr pise z terenu, ze dnes opet nejezdi ZEUS a je misto nej Ikar 3906.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské autobusy
Předpokládám že "se nepočítalo" že tam ty tram budou jezdit plný a "se počítalo" že část lidí pojede normálníma busama ze Střešovic. Případně že "se to nějak zvládne"MF píše: Stejně nechápu to plánování NAD. Přijede tramvaj č. 22, kde je kapacita nějakých 2x 162 cestujících každé čtyři minuty a jednou za tři minuty přijede bus s kapacitou cca 85 lidí. Asi jsme kouzelníci, když se to všechno odvozí. Podle logiky by ta náhradka nestačila ani na odvoz samostatné linky 15, i kdyby tam jezdila sama!