Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od petr03 » 20.10.2010 20:06

Muj nazor na jednotny nater: blbost na n-tou.Proc?Stací ze budou oznaceny samolepkou tak jak je to ted.
Veolie nasla svuj novy kabat.cervena s bilim kruhem pres pulku autobusu,a myslim sedivy spodek.Velmi zdarile.
Je sice pravda,ze si ROPID objednava nejake sluzby,ktere jsou zarazene do PID,ale: objednava si neco,co dodavatel mu doda,a je to samostatna firma,ktera ma svou imige.A toto diktovani,jake budou barvicky na autobusech,prominte,ale to se vracime o 20 a vice let zpatky,a to snad uz nikdo nechce.Zasadne jsem proti tomu.Kazdej dopravce at ma svuj imige,sve barvy,at je to DPP,Veolie,ČSAD apod.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Sirka » 20.10.2010 19:48

JaHu píše:...odstranění absurdit typu umístění stejné zastávky do dvou různých tarifních pásem podle toho, jakou linkou zrovna jedete apod...
Toto je kde?
Hhoonnzzaa píše:Jednotný nátěr PID je naprostá kravina. DPP je samostatný subjekt, který může dát svému výrobku obal, jaký uzná za vhodné.
Až na to, že je placen z peněz PID, tak proč to nezdůraznit?
Hhoonnzzaa píše:Navíc bych se bránil i jako historik a památkář, jelikož modrá do Prahy nikdy nepatřila.
Chatrný argument, mně osobně se nátěr líbí, spíš mi přijde smutné, že i šotouši to vnímají tak že MHD=DP...
Hhoonnzzaa píše:Jednotnost tu přeci už na pár naprosto bezvýznamných výjimek máme! Jednotícím prvkem MHD v Praze je červená barva.
:lol: Pár bezvýznamných výjimek, červená barva... Holt přístup MHD=DP!
Hhoonnzzaa píše:Veolia se několik let snaží najít vlastní unifik a když se jí to podaří (a že to zajisté nestálo málo) tak si někdo usmyslí?
:lol: Podaří? A jakýpak je podle tebe jednotný nátěr Veolie? To mi asi něco uniklo...
Hhoonnzzaa píše:A v čem je vlastně konkurence dopravců v Praze, když je uděláme všechny "šedé"?
Konkurence? Ukaž mi prosim tu konkurenci. Přece tu jde o propagaci a sjednocení jednoho systému (PID) - marketing ti nic neříká?
Hhoonnzzaa píše:Ropid je v roli objednávajícího (kupujícího), DPP je v roli dodavatele.
No vždyť jo, objednávající dává návrhy a změny a dodavatel nekecá a dodává.
Hhoonnzzaa píše:...taky nepřijdu do McD a neřeknu, že všechny burgery v Praze musí být s modrým pruhem, co?
A nevšiml sis třeba, že všechny McD maj takovou stejnou žlutou fontánu na červeném pozadí, stejnou nabídku, většinou stejné ceny, všechno stejné, prostě stejný marketing, i když to jsou různí provozovatelé [-o<

Samozřejmě, že budou vznikat problémy (přívozy, vlaky, vozy zasahující do PIDu i mimo něj), ale takovouhle přehnanou kritiku bych nečekal. Rozumných argumentů se tu moc neobjevilo, třeba ten s cenou - o kolik to asi bude dražší, když se to bude dávat při přelakovávání a na nové vozy??

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od petr03 » 20.10.2010 15:52

No není to k žádnému tématu,ale jen sem dávám jiný pohled na stanici OPATOV a čilí ruch kolem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Tombus » 20.10.2010 15:49

Bobek: U fotek je sice napsáno, že jsou ilustrační, ale předpokládám, že jsou k případu. Mluvčí tedy opět šíří bludy, protože 7354 žádnou ochranu proti rozjezdu s otevřenými dveřmi nemá, spíš to vidím na problém s úžasnými dveřními pohony EPOD, které jsou do Karos dosazovány při středních opravách. Dost často se stává, že je řidič musí zavírat na několik pokusů, sami od sebe se otevírají a podobně..

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Bobek » 20.10.2010 15:34

No, když se daří, tak se daří. :shock:

Uživatelský avatar
JP3035
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 08.5.2010 18:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od JP3035 » 20.10.2010 15:05

Ach jo, dnes se v jedné hodině roztrhl pytel s autobusy, které vypověděly službu. Kolem 14. hodiny.
Jdu na zastávku Českolipská a vidím projíždět 5811 s nápisem porucha. Čekám na linku 186, přijel Citybus, který ale vysadil lidi, tuším že to byl 3201. Přijela Karosa 5810, ta ale vypověděla ještě před Kbely :( , takže jsem bohužel musel přestoupit do jiného Citybusu, který jel za námi.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Tonda Ježek » 20.10.2010 10:46

9001 píše:Dneska je na JS docela hustý provoz pač se konečně dělá pravý pruh a zmizí koleje. Takže dočasné zhoršení.
Těžko říci na kolik to oprava komplikuje provoz, neboť ten pruh stejně před mostem končí.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Damir Holas » 20.10.2010 10:46

9001 píše:Jenom trochu problém vidím v tom, že ČESMAD stále usiluji o návrat kamionů, tak snad nový magistrát zůstane stejně rázný v tomto případě.
Taky doufám... [-o< Vůbec jsem zvědav, kdo v nové "vládě" dostane dopravu...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 9001 » 20.10.2010 10:34

Dneska je na JS docela hustý provoz pač se konečně dělá pravý pruh a zmizí koleje. Takže dočasné zhoršení.

Jenom trochu problém vidím v tom, že ČESMAD stále usiluji o návrat kamionů, tak snad nový magistrát zůstane stejně rázný v tomto případě.

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od orky » 20.10.2010 9:17

Designer: Už jsem to psal - požadavek na spojení oblasti Budějovické, ale třeba i Spořilova podstatně lépe zajistí úprava linky 118 tak, že:
var.I: 118 se jen prodlouží z Dvorců na Smíchov. Jízdní doba Budějovická-Smíchov bude cca 15 minut, tedy kratší a pro mnoho lidí s měně přestupy než u linky Kačerov-Smíchov.
var.II: 118 ze zastávky Krčská pojede ulicí na Strži na jižní spojku a rychle na Smíchov. Asi by to bylo o chlup rychlejší, ovšem mělo by to i jisté negativní důsledky, protože by zanikla vazba Spořilova a Brumlovky na tramvaje na nábřeží. Dále by bylo nutné zavést novou linku Budějovická - Dvorce pro obsluhu Jeremenkovy ulice.
Touto úpravou pak bude zajištěno rychlé spojení s druhým břehem i pro oblast, ze které přijíždí na Kačerov linky od severu. Linka Kačerov-Smíchov by pak byla zbytečná.
Ryhlou dopravu na Smíchov pak zajistí:
- pro oblast Lhotky, Modřan a Libuše stávající linky - 196-8, 253
- pro oblast Spořilova, Budějovické a Podolí - 118
- pro oblast Prahy 11 - 125
Otázkou zůstává, co s oblastmi kolem Roztyl a stanice metra Chodov jižně od Brněnské (D1):
- neřešit
- úprava linkového vedení tak, aby byl přestup na linku 125
- vést 125 přes Roztyly (nárůst JD odhaduju na 3 minuty)
- nová linka (dost drahé)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Tonda Ježek » 19.10.2010 22:31

gabuliatko píše:Deset minut a popojíždění z oblasti Kačerova je v době nejvyšší špičky normální stav. Ale záleží na řidiči, kdy se nacpe do levého pruhu.
Já 125 využívám velice často, i ve špičkách, a vždy jsme JS projeli naprosto bez problémů.
Dnes od Kačerova stály všechny tři pruhy, takže nějaké kličkování nemělo ani smysl.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 19.10.2010 21:59

Tonda Ježek píše:
thriller2 píše:Nevíte, jaký vliv měl dnešní odklon dopravy z pražského okruhu na Jižní spojku na provoz linky 125?
Jel jsem v 17:28 z Litochlebského náměstí, od sjezdu z magistrály jsme už popojížděli a na SN jsme přijeli v 17:53. Takže zpoždění deset minut.
Deset minut a popojíždění z oblasti Kačerova je v době nejvyšší špičky normální stav. Ale záleží na řidiči, kdy se nacpe do levého pruhu.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Tonda Ježek » 19.10.2010 20:21

thriller2 píše:Nevíte, jaký vliv měl dnešní odklon dopravy z pražského okruhu na Jižní spojku na provoz linky 125?
Jel jsem v 17:28 z Litochlebského náměstí, od sjezdu z magistrály jsme už popojížděli a na SN jsme přijeli v 17:53. Takže zpoždění deset minut.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Bobek » 19.10.2010 20:14

Asi takovej.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od thriller2 » 19.10.2010 19:14

Nevíte, jaký vliv měl dnešní odklon dopravy z pražského okruhu na Jižní spojku na provoz linky 125?

Odpovědět