On tu nikdy letní ani nebyl...petr03 píše:A propo,neni tady nejak ten zimni cas predcasne???
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Re: Pražské autobusy
A propo,neni tady nejak ten zimni cas predcasne???
Re: Pražské autobusy
Muj nazor na jednotny nater: blbost na n-tou.Proc?Stací ze budou oznaceny samolepkou tak jak je to ted.
Veolie nasla svuj novy kabat.cervena s bilim kruhem pres pulku autobusu,a myslim sedivy spodek.Velmi zdarile.
Je sice pravda,ze si ROPID objednava nejake sluzby,ktere jsou zarazene do PID,ale: objednava si neco,co dodavatel mu doda,a je to samostatna firma,ktera ma svou imige.A toto diktovani,jake budou barvicky na autobusech,prominte,ale to se vracime o 20 a vice let zpatky,a to snad uz nikdo nechce.Zasadne jsem proti tomu.Kazdej dopravce at ma svuj imige,sve barvy,at je to DPP,Veolie,ČSAD apod.
Veolie nasla svuj novy kabat.cervena s bilim kruhem pres pulku autobusu,a myslim sedivy spodek.Velmi zdarile.
Je sice pravda,ze si ROPID objednava nejake sluzby,ktere jsou zarazene do PID,ale: objednava si neco,co dodavatel mu doda,a je to samostatna firma,ktera ma svou imige.A toto diktovani,jake budou barvicky na autobusech,prominte,ale to se vracime o 20 a vice let zpatky,a to snad uz nikdo nechce.Zasadne jsem proti tomu.Kazdej dopravce at ma svuj imige,sve barvy,at je to DPP,Veolie,ČSAD apod.
Re: Pražské autobusy
Toto je kde?JaHu píše:...odstranění absurdit typu umístění stejné zastávky do dvou různých tarifních pásem podle toho, jakou linkou zrovna jedete apod...
Až na to, že je placen z peněz PID, tak proč to nezdůraznit?Hhoonnzzaa píše:Jednotný nátěr PID je naprostá kravina. DPP je samostatný subjekt, který může dát svému výrobku obal, jaký uzná za vhodné.
Chatrný argument, mně osobně se nátěr líbí, spíš mi přijde smutné, že i šotouši to vnímají tak že MHD=DP...Hhoonnzzaa píše:Navíc bych se bránil i jako historik a památkář, jelikož modrá do Prahy nikdy nepatřila.
Pár bezvýznamných výjimek, červená barva... Holt přístup MHD=DP!Hhoonnzzaa píše:Jednotnost tu přeci už na pár naprosto bezvýznamných výjimek máme! Jednotícím prvkem MHD v Praze je červená barva.
Podaří? A jakýpak je podle tebe jednotný nátěr Veolie? To mi asi něco uniklo...Hhoonnzzaa píše:Veolia se několik let snaží najít vlastní unifik a když se jí to podaří (a že to zajisté nestálo málo) tak si někdo usmyslí?
Konkurence? Ukaž mi prosim tu konkurenci. Přece tu jde o propagaci a sjednocení jednoho systému (PID) - marketing ti nic neříká?Hhoonnzzaa píše:A v čem je vlastně konkurence dopravců v Praze, když je uděláme všechny "šedé"?
No vždyť jo, objednávající dává návrhy a změny a dodavatel nekecá a dodává.Hhoonnzzaa píše:Ropid je v roli objednávajícího (kupujícího), DPP je v roli dodavatele.
A nevšiml sis třeba, že všechny McD maj takovou stejnou žlutou fontánu na červeném pozadí, stejnou nabídku, většinou stejné ceny, všechno stejné, prostě stejný marketing, i když to jsou různí provozovateléHhoonnzzaa píše:...taky nepřijdu do McD a neřeknu, že všechny burgery v Praze musí být s modrým pruhem, co?
Samozřejmě, že budou vznikat problémy (přívozy, vlaky, vozy zasahující do PIDu i mimo něj), ale takovouhle přehnanou kritiku bych nečekal. Rozumných argumentů se tu moc neobjevilo, třeba ten s cenou - o kolik to asi bude dražší, když se to bude dávat při přelakovávání a na nové vozy??
Re: Pražské autobusy
No není to k žádnému tématu,ale jen sem dávám jiný pohled na stanici OPATOV a čilí ruch kolem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Pražské autobusy
Bobek: U fotek je sice napsáno, že jsou ilustrační, ale předpokládám, že jsou k případu. Mluvčí tedy opět šíří bludy, protože 7354 žádnou ochranu proti rozjezdu s otevřenými dveřmi nemá, spíš to vidím na problém s úžasnými dveřními pohony EPOD, které jsou do Karos dosazovány při středních opravách. Dost často se stává, že je řidič musí zavírat na několik pokusů, sami od sebe se otevírají a podobně..
Re: Pražské autobusy
No, když se daří, tak se daří.
Re: Pražské autobusy
Ach jo, dnes se v jedné hodině roztrhl pytel s autobusy, které vypověděly službu. Kolem 14. hodiny.
Jdu na zastávku Českolipská a vidím projíždět 5811 s nápisem porucha. Čekám na linku 186, přijel Citybus, který ale vysadil lidi, tuším že to byl 3201. Přijela Karosa 5810, ta ale vypověděla ještě před Kbely , takže jsem bohužel musel přestoupit do jiného Citybusu, který jel za námi.
Jdu na zastávku Českolipská a vidím projíždět 5811 s nápisem porucha. Čekám na linku 186, přijel Citybus, který ale vysadil lidi, tuším že to byl 3201. Přijela Karosa 5810, ta ale vypověděla ještě před Kbely , takže jsem bohužel musel přestoupit do jiného Citybusu, který jel za námi.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Těžko říci na kolik to oprava komplikuje provoz, neboť ten pruh stejně před mostem končí.9001 píše:Dneska je na JS docela hustý provoz pač se konečně dělá pravý pruh a zmizí koleje. Takže dočasné zhoršení.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
Taky doufám... Vůbec jsem zvědav, kdo v nové "vládě" dostane dopravu...9001 píše:Jenom trochu problém vidím v tom, že ČESMAD stále usiluji o návrat kamionů, tak snad nový magistrát zůstane stejně rázný v tomto případě.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Dneska je na JS docela hustý provoz pač se konečně dělá pravý pruh a zmizí koleje. Takže dočasné zhoršení.
Jenom trochu problém vidím v tom, že ČESMAD stále usiluji o návrat kamionů, tak snad nový magistrát zůstane stejně rázný v tomto případě.
Jenom trochu problém vidím v tom, že ČESMAD stále usiluji o návrat kamionů, tak snad nový magistrát zůstane stejně rázný v tomto případě.
Re: Pražské autobusy
Designer: Už jsem to psal - požadavek na spojení oblasti Budějovické, ale třeba i Spořilova podstatně lépe zajistí úprava linky 118 tak, že:
var.I: 118 se jen prodlouží z Dvorců na Smíchov. Jízdní doba Budějovická-Smíchov bude cca 15 minut, tedy kratší a pro mnoho lidí s měně přestupy než u linky Kačerov-Smíchov.
var.II: 118 ze zastávky Krčská pojede ulicí na Strži na jižní spojku a rychle na Smíchov. Asi by to bylo o chlup rychlejší, ovšem mělo by to i jisté negativní důsledky, protože by zanikla vazba Spořilova a Brumlovky na tramvaje na nábřeží. Dále by bylo nutné zavést novou linku Budějovická - Dvorce pro obsluhu Jeremenkovy ulice.
Touto úpravou pak bude zajištěno rychlé spojení s druhým břehem i pro oblast, ze které přijíždí na Kačerov linky od severu. Linka Kačerov-Smíchov by pak byla zbytečná.
Ryhlou dopravu na Smíchov pak zajistí:
- pro oblast Lhotky, Modřan a Libuše stávající linky - 196-8, 253
- pro oblast Spořilova, Budějovické a Podolí - 118
- pro oblast Prahy 11 - 125
Otázkou zůstává, co s oblastmi kolem Roztyl a stanice metra Chodov jižně od Brněnské (D1):
- neřešit
- úprava linkového vedení tak, aby byl přestup na linku 125
- vést 125 přes Roztyly (nárůst JD odhaduju na 3 minuty)
- nová linka (dost drahé)
var.I: 118 se jen prodlouží z Dvorců na Smíchov. Jízdní doba Budějovická-Smíchov bude cca 15 minut, tedy kratší a pro mnoho lidí s měně přestupy než u linky Kačerov-Smíchov.
var.II: 118 ze zastávky Krčská pojede ulicí na Strži na jižní spojku a rychle na Smíchov. Asi by to bylo o chlup rychlejší, ovšem mělo by to i jisté negativní důsledky, protože by zanikla vazba Spořilova a Brumlovky na tramvaje na nábřeží. Dále by bylo nutné zavést novou linku Budějovická - Dvorce pro obsluhu Jeremenkovy ulice.
Touto úpravou pak bude zajištěno rychlé spojení s druhým břehem i pro oblast, ze které přijíždí na Kačerov linky od severu. Linka Kačerov-Smíchov by pak byla zbytečná.
Ryhlou dopravu na Smíchov pak zajistí:
- pro oblast Lhotky, Modřan a Libuše stávající linky - 196-8, 253
- pro oblast Spořilova, Budějovické a Podolí - 118
- pro oblast Prahy 11 - 125
Otázkou zůstává, co s oblastmi kolem Roztyl a stanice metra Chodov jižně od Brněnské (D1):
- neřešit
- úprava linkového vedení tak, aby byl přestup na linku 125
- vést 125 přes Roztyly (nárůst JD odhaduju na 3 minuty)
- nová linka (dost drahé)
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Já 125 využívám velice často, i ve špičkách, a vždy jsme JS projeli naprosto bez problémů.gabuliatko píše:Deset minut a popojíždění z oblasti Kačerova je v době nejvyšší špičky normální stav. Ale záleží na řidiči, kdy se nacpe do levého pruhu.
Dnes od Kačerova stály všechny tři pruhy, takže nějaké kličkování nemělo ani smysl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
Deset minut a popojíždění z oblasti Kačerova je v době nejvyšší špičky normální stav. Ale záleží na řidiči, kdy se nacpe do levého pruhu.Tonda Ježek píše:Jel jsem v 17:28 z Litochlebského náměstí, od sjezdu z magistrály jsme už popojížděli a na SN jsme přijeli v 17:53. Takže zpoždění deset minut.thriller2 píše:Nevíte, jaký vliv měl dnešní odklon dopravy z pražského okruhu na Jižní spojku na provoz linky 125?
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Jel jsem v 17:28 z Litochlebského náměstí, od sjezdu z magistrály jsme už popojížděli a na SN jsme přijeli v 17:53. Takže zpoždění deset minut.thriller2 píše:Nevíte, jaký vliv měl dnešní odklon dopravy z pražského okruhu na Jižní spojku na provoz linky 125?