Místní specifika dělaj to jedno procento...7036 píše:Jojo, proto máme v Praze docela dost čtvrtí, kam DPP nejezdí buďto vůbec, nebo v poměru k ostatním dopravcům v naprosto zanedbatelném rozsahu..
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
petr: A o tomto je. řešení není tak jednoduché jak vypadá.
Pro návrat mluví kolony od sjezdu na Spořilov přes Strašnice až za bobovou dráhu a tím i zahlcení Švehlovy,l brždění busů atd.
Proti obrovská úleva Praze 2. Včera jsem musel dopoledne jet přes Albertov a takový klid co tam byl. Opravdu radost pohledět.
Řešení bych viděl, pokud to jenom trochu půjde obejít ty občanské ***** a postavit co nejdříve okruh Běchovice - D1.
Pro návrat mluví kolony od sjezdu na Spořilov přes Strašnice až za bobovou dráhu a tím i zahlcení Švehlovy,l brždění busů atd.
Proti obrovská úleva Praze 2. Včera jsem musel dopoledne jet přes Albertov a takový klid co tam byl. Opravdu radost pohledět.
Řešení bych viděl, pokud to jenom trochu půjde obejít ty občanské ***** a postavit co nejdříve okruh Běchovice - D1.
Re: Pražské autobusy
Někde jsem četl, že na JS (stejně tak jako na silnice nižších tříd) nejde zatím postavit mýtné brány, protože tyto silnice nepatří státu, ale Praze (krajům), s čímž zákon nepočítá. Ale problém tranzitu D1-D5 by vyřešily i brány na sjezdu z R1-515 a na D1 za JS. Ty by pak při tranzitu D1-D5 přidaly "bonusový" příplatek.petr03 píše:Proto bych na jižní spojku postavil mýtné brány, a vybíral tam oproti jiným trasam třeba 500% přirážku. A tím by ČESMADU zavřely hubu. Tím by bylo jasno: můžete na JS,ale bude to něco stát.a ne málo.
Re: Pražské autobusy
Proto bych na jižní spojku postavil mýtné brány, a vybíral tam oproti jiným trasam třeba 500% přirážku. A tím by ČESMADU zavřely hubu. Tím by bylo jasno: můžete na JS,ale bude to něco stát.a ne málo.Problém je, že je slušná šance, že se vrátí i právě relace d1-d5 pač na JS se neplatní mýtné. To na novém okruhu ano...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Problém je, že je slušná šance, že se vrátí i právě relace d1-d5 pač na JS se neplatní mýtné. To na novém okruhu ano...XSC píše:Kdyby se vrátily kamiony jedoucí ve směru D5-D11, tak by to nebylo zas tak hrozné, byla by to tak 1/3 původního provozu. A pro Spořilov by to bylo lepší - na TSK je vidět nárůst intenzit a není to nic pěkného. Tady nejde o zásadový postoj magistrátu, ale spíš o to, že Praha 5 v něm přeřvala Prahu 4.9001 píše:Jenom trochu problém vidím v tom, že ČESMAD stále usiluji o návrat kamionů, tak snad nový magistrát zůstane stejně rázný v tomto případě.
Re: Pražské autobusy
ČD jsou také placeny z dotace krajů i státu a také jim nikdo nediktuje jejich vzhled. A jak by se pak odlišily od případné konkurence - bude snad Jančura malovat vlaky stejně? Každý dopravce by měl prezentovat sám sebe, ať cestující vidí, s kým má tu čest.Sirka píše:Až na to, že je placen z peněz PID, tak proč to nezdůraznit?
Dopravci nejsou placeni z peněz PID, PID sám žádné peníze nemá. PID je jen distributor dotace + části jízdného.
Re: Pražské autobusy
Kdyby se vrátily kamiony jedoucí ve směru D5-D11, tak by to nebylo zas tak hrozné, byla by to tak 1/3 původního provozu. A pro Spořilov by to bylo lepší - na TSK je vidět nárůst intenzit a není to nic pěkného. Tady nejde o zásadový postoj magistrátu, ale spíš o to, že Praha 5 v něm přeřvala Prahu 4.9001 píše:Jenom trochu problém vidím v tom, že ČESMAD stále usiluji o návrat kamionů, tak snad nový magistrát zůstane stejně rázný v tomto případě.
Re: Pražské autobusy
Karosák:
A kolik lidí jelo 295 do nemocnice na Bulovku ?
Ad jednotný nátěr PID: Chacha, Veolie má snad každej bus v jiným "unifiku" a ROPID si teď vzpomene, že má mít zas jinej. Tak by mě zajímalo, za jak dlouho si ROPID představuje, že ten nátěr PID bude opravdu na všem ?
A kolik lidí jelo 295 do nemocnice na Bulovku ?
Ad jednotný nátěr PID: Chacha, Veolie má snad každej bus v jiným "unifiku" a ROPID si teď vzpomene, že má mít zas jinej. Tak by mě zajímalo, za jak dlouho si ROPID představuje, že ten nátěr PID bude opravdu na všem ?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Např. Vyžlovka (2 a 3); Bohuliby, obora(2 a 3); Beroun, autobusové stanoviště (3 a 4); Dřínov, U kříže (2 a 3); Trněný Újezd (1 a 2) a tak dále... Je jich celkem dost, z hlavy mě napadaj tyhle, určitě existuje i nějaký jejich seznam.Sirka píše:jedna zastávka ve dvou různých tarifních pásmech podle toho, jakou linkou zrovna jedete je kde?
Tento.Sirka píše:jakýpak je jednotný nátěr Veolie?
Pokud to tak opravdu bude, tak ano. Komu se takto barevný nátěr nelíbí, těžko ho přesvědčíš argumenty o jednotnosti. Ano je pravda, že to esteticky neníSirka píše:Rozumných argumentů se tu moc neobjevilo, třeba ten s cenou - o kolik to asi bude dražší, když se to bude dávat při přelakovávání a na nové vozy??
Dovolím si tvrdit, že můj argument o změně vedení ROPIDU a následné změně marketingové strategie (tudíž krom jiného i barevnosti nátěrů) rozumný je. Souhlasím s tím přirovnáním k památkářům, modrá nemá v Praze z historického hlediska co dělat! To by mohl za 2 roky přijít nový šéf ROPIDu, že chce všechno natřít nažluto.
Abychom se dostali (od zbytečné debaty o nátěru, o kterém je beztak už rozhodnuto) zpět k pražským autobusům... byly po prázdninách nějaké zprávy o konci Hotlinera a prodeji Veolii nebo Stenbusu*. Wikipedie mlčí, tudíž to byly jen klepy?
Zdroj: Blesk, jediné, co se dá číst v neděli
Re: Pražské autobusy
Jojo, proto máme v Praze docela dost čtvrtí, kam DPP nejezdí buďto vůbec, nebo v poměru k ostatním dopravcům v naprosto zanedbatelném rozsahu..Demon píše:MHD v Praze rovná se DPP.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Nechtěl jsem na první nádech rozpitvávat všechno, ale ano, plní se, popularitu si našla 100%. Ano, jel jsem to 1x, ale těch lidí tam všude na zastávkách postávalo dosti. Myslím, že velkou službou je dovezení letňanských (těch co nechtějí docházet na Tupolevovu/Fryčovickou) k metru na Střížkov, protože jim busík staví pod nosem. Jako z hlediska oblužnosti mi to přišlo fakt luxusní a vyšší poptávku lze asi uspokojit jedině kratším intervalem, protože nic většího těmi myšími dírami neprojede Nevím jak rentabilní je zajíždění do/za Čakovice, nastupoval jsem v zastávce Ke Stadionu a spoj byl obsazen dvěma osobami + řidičem.Absolut píše:a-295 se plní? To moc rád slyším MČ P18 by velmi ráda kratší interval.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
V tomhle případě ano, jenže tohle zrovna nenastává, že...Sirka píše:Ale copak ROPID platí dopravcům lak? Pro dopravce to (za předpokladu, že půjde o SO nebo nové vozy) znamená 0 Kč navíc....
Jak je vidět, narozdíl od kaštanů, někteří šotouši opravdu neznají...demon píše:...kaštani jsou samosebou mimo, ale nečekal bych, že šotouši nebudou znát základní principy PID....
Jo, tahle Ropidem šířená teorie je ve skutečnosti úplně mimo. MHD v Praze rovná se DPP. Důvod je prostý -> 99 % uskutečněných spojů vykonává DPP, v osobokilometrech je to 99,99 %.demon píše:MHD nerovná se DP! DP není jediný dopravce na světě a bude zajímavé, jestli někdy bude v podmínkách výběrového řízení na městské linky (nebo přím. DP) požadavek jednotný nátěr, tak se možná ještě budem divit....
Tohle neni téma pro diskuzi, tohle je FAKT !
Re: Pražské autobusy
A co je tak špatnýho na tom, že jeden systém dopravy má mít jedny barvy? To zlepšuje přehlednost systému. Já si myslím, že cestující to uvítá, protože pozná že to patří do systému na který má zakoupenou jízdenku. Holt šotouši nebudou mít alba plná různobarevných autobusů. Jméno a barvy dopravce jsou pro systém mnohem méně důležité než barvy systému.
Až dojde jednou na výběrová řízení, tak bych moc nedal za to, že v zadávací dokumentaci budou i barvy dopravního prostředku. Třeba těm SORům na 295 a 297 ten PIDí nátěr sluší.
Až dojde jednou na výběrová řízení, tak bych moc nedal za to, že v zadávací dokumentaci budou i barvy dopravního prostředku. Třeba těm SORům na 295 a 297 ten PIDí nátěr sluší.
Re: Pražské autobusy
Ale copak ROPID platí dopravcům lak? Pro dopravce to (za předpokladu, že půjde o SO nebo nové vozy) znamená 0 Kč navíc...demon píše: Fajn, pak ať to RO-PID zaplatí. Garantuju, že na to nemá a nikdy mít nebude.
Je? Ve skutečnosti to tak není, kaštani jsou samosebou mimo, ale nečekal bych, že šotouši nebudou znát základní principy PID...demon píše:Ale on to tak ve skutečnosti je a nevnímají to jen šotouši, ale (někdy bohužel) právě cestující veřejnost.
MHD nerovná se DP! DP není jediný dopravce na světě a bude zajímavé, jestli někdy bude v podmínkách výběrového řízení na městské linky (nebo přím. DP) požadavek jednotný nátěr, tak se možná ještě budem divit...demon píše:Jak už je tu psáno, jde o jediný správný přístup. Cokoliv jiného je kontraproduktivní.
A k jednotnému nátěru Veolie snad netřeba komentářů - možná se nebudete zlobit za pár odkazů:
http://autobusy.org/fotkyvozu/1067.2.php
http://autobusy.org/fotkyvozu/1326.php
http://autobusy.org/fotkyvozu/1350.php
http://autobusy.org/fotkyvozu/1341.php
http://autobusy.org/fotkyvozu/1293.php
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Fajn, pak ať to RO-PID zaplatí. Garantuju, že na to nemá a nikdy mít nebude.Sirka píše:Až na to, že je placen z peněz PID, tak proč to nezdůraznit?
Ale on to tak ve skutečnosti je a nevnímají to jen šotouši, ale (někdy bohužel) právě cestující veřejnost.Sirka píše:Chatrný argument, mně osobně se nátěr líbí, spíš mi přijde smutné, že i šotouši to vnímají tak že MHD=DP....
Jak už je tu psáno, jde o jediný správný přístup. Cokoliv jiného je kontraproduktivní.Sirka píše:Pár bezvýznamných výjimek, červená barva... Holt přístup MHD=DP!.