Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 13.12.2010 17:25

A kde bude ta kloubova 180 na Zlicine manipulovat nekdo vi? Je tam vic nez tesno. Pominu-li to, ze frekvence na kloub tam urcite neni. A po ceste je jeden kruhovy objezd ...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Absolut » 13.12.2010 9:24

Bingo.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 7080 » 13.12.2010 1:36

MOp píše:Vynucene upravy zastavek pro provoz kloubusu.
To bude určitě Sídliště Zličín směrem na Řepy, tam to o pár metrů nevychází.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MOp » 13.12.2010 0:49

Vynucene upravy zastavek pro provoz kloubusu.

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od johndj » 12.12.2010 23:01

Prodloužení a-180 na Zličín s sebou pravděpodobně ponese několik změn v linkovém vedení. Je tedy možné, že linka 164 bude nejspíše v úseku Zličín - Bílá Hora zrušena, popřípadě bude jezdit v intervalu 60 minut pro možný proklad s a-298. V úseku Zličín - Nové Butovice by mohla být nahrazena jinou linkou, nebo opět vedena v delším intervalu, než je dnes (odhaduji také 60 minut). Dále je možné, že na a-180 bude zaveden pásmový provoz a některé autobusy budou v sedlech i nadále obracet na Řepích.
Otázka na Absoluta: Můžeš prosím specifikovat o jaké háčky jde?

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od orky » 12.12.2010 21:57

Absolut píše:OMH: Ano, 298 je Na Fialce + vymetení Sídliště Řepy. Jako související úprava prodloužení a-180 na Zličín. Opatření nelze realizovat ihned, neboť jsou zapotřebí dvě stavební úpravy a obě mají nějaký háček. Vymodelný termín je březen 2011, můj odhad září 2011.
A jaká je teda nakonec ta výsledná trasa? Po 164? Pokud by to tak bylo, tak by to znamenalo fakticky současný interval vzít a posílit zhruba o třetinu.

Trošku jsem zapátral přes Google po nějakých informacích a Úřad na Zličíně skutečně chce linku 180 na Zličín, ale zároveň nechce přijít o spojení k úřadu P17. Tak jsem zvědav, jak si s tím ROPID poradí.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 12.12.2010 21:22

To bude moc krásné, i tak jezdí díky Blance 180 naprosto mimo jízdní řád, hlavně ve špičkách je to chuťovka, narozdíl od ní jezdí 164 pravidelně, sem tam minutka, ale aspoň se nestane jako u 180, že po půl hodině čekání na Břevnovský radši jedu 174 s přestupem na Motole :(

Za současné objížďky kolem Blanky mi nepřijde moc rozumné s něčím hýbat.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Absolut » 12.12.2010 21:16

OMH: Ano, 298 je Na Fialce + vymetení Sídliště Řepy. Jako související úprava prodloužení a-180 na Zličín. Opatření nelze realizovat ihned, neboť jsou zapotřebí dvě stavební úpravy a obě mají nějaký háček. Vymodelný termín je březen 2011, můj odhad září 2011.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od kruťák » 12.12.2010 17:10

Když na to dá ROPID peníze, tak tomu snad nic nebrání. DPP by na tom ještě vydělal, protože ROPID (snad) manipulační jízdy neplatí a kdyby busy točily u nádraží, nebylo by manipulačních jízd třeba.
Jinak máš pravdu, mě by se taky líbil na cestě Vršovice-Pankrác přestup jen ve Vršovicích vlak-bus na zastávce přímo u nádraží, místo nynějšího vlak-pěšky-tram-pěšky-bus nebo vlak-pěšky-tram(zajížďka na Fidlovačku)-tram.

Uživatelský avatar
Jamie
Uživatel
Příspěvky: 123
Registrován: 05.12.2009 20:38

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Jamie » 12.12.2010 16:38

Ad linka a-193, osobně jsem slyšel o nějakých technických překážkách prodloužení k Nádraží Vršovice, ale komunikace u nádraží se teď rekonstruují tož doufám že úpravy pro BUS jsou v tom zahrnuty, ovšem jak už tu bylo řečeno, jsme v Praze. Náklady jsou v daném případě snad to poslední, vozy na lince tak jako tak zajíždí manipulačně na půl cesty k nové konečné, nevěřím že těch pár metrů navíc by provoz nějak relevantně prodražilo, navíc v situaci kdy ono spojení - subjektivně vzato - dosti schází.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od OMH » 12.12.2010 15:08

Potvrzuji vypravení midibusu na linku 216. (viz Na znamení)
No, snad v pracovní den bude možnost vyfotit ještě autobus SD. Nebo obsadí hned všechny tři pořadí?:D

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od orky » 12.12.2010 13:20

johndj píše:298 spíše bude obsluhovat pouze Řepy, pravděpodobně jako náhrada za linku 164, která bude v úseku Sídliště Řepy - Zličín pravděpodobně nahrazena linkou 180. Městská část Praha- Zličín totiž chce požadovat prodloužení linky 180 až na Zličín, aby bylo docíleno lepší dopravní obslužnosti Zličína.
To, co jsem načmáral do mapy, vychází z materiálu, který vznikl někdy v květnu, tudíž vše může být jinak. Dále ta mapka je dost nepřehledná, takže může vést trošku jinudy. Je otázka, jaká varianta vedení 180 by se realizovala. Je dost možné, že bude snaha vést 180 Zličín - Sídliště Řepy - Ke Kaménce - Bazovského - Slánská - ... - Dejvická. Pak by midilinka mohla zůstat v navržené trase, protože Řepy by byly pokrýté 180+225. Bohužel použít midilinku jako obsluhu velkého sídliště není příliš vhodné a naopak nasazení standardních autobusů může být problematické. To samo mluví o variantě přes Lidečskou a nezajíždění až na Sídliště Řepy, aby midilinka nebyla přetěžována. Dalším faktem je, že je dost pravděpodobné, že 180 bude po otevření áčka v lepším případě zkrácena na Vypich.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MOp » 12.12.2010 12:57

Pristresky ma na starosti jina firma, ktera ma smlouvu s mestem a ridi se dle ni.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od KarlosK » 12.12.2010 12:55

MOp: když se vezme fakt že někde se umísťují čekací přístřešky absolutně zbytečně by provoz byl zanedbatelný...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MOp » 12.12.2010 12:52

to jsou pouze fixni porizovaci naklady - jejich vysi by mohl odhadnout doktor absolut, daleko dulezitejsi jsou provozni naklady.

Odpovědět