Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od jara » 16.12.2010 19:23

gabuliatko píše:Nechysta nekdo zakazat cedulaky i na PID primeste? Vcera jsem se pohhyboval v zast. Kobylisy (cekal na 183zc) a ty vraky co jsem videl ...
Dokud jsou na PID tak to ještě člověk překousne. Ale když o víkendu jezdí na linkách co má ČSAD Střední čechy do Krkonoš to už je síla :-/

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 16.12.2010 19:20

Nechysta nekdo zakazat cedulaky i na PID primeste? Vcera jsem se pohhyboval v zast. Kobylisy (cekal na 183zc) a ty vraky co jsem videl ...

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Encore » 16.12.2010 16:47

Bobik píše:
Bobek píše:Škoda? Řekl bych, že záporná - přínos spočívá v očištění boku vozu. :D
Co to má za šílenej bastl na zadku? To je výfuk? A to je běžná úprava?
Plánovalo se to asi jako běžná úprava, ale pro busy do Ruska, stejně jako lepší topení a dvojitá skla bez věrání. Předek má jako Karosy řady 900 a zadek tak, jak vidíš na obrázku - řady 700 + výfuk nahoru. Interiér něco mezi 700 a 900.

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 7105 » 16.12.2010 16:28

slimman píše:
7105 píše: Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?
Nejsou potřeba všude (taky bych byl pro určité procento třídvéřáků), ale na škodu to není. Zabírají místo ? Tak to mne pobavilo. :) Sedačky se ke dveřím dát nedají, to je pravda, ale zas je víc místa na stání, víc prostoru a to na linkách s vyšší frekvencí výměny cestujících přijde vhod.
Asi jsem to napsal nepochopitelně, nebo Váš příspěvek nechápu. Avšak chtěl jsem říct, že kdyby byly ve standartním 12M voze MÍSTO ČTYŘ PÁRŮ jenom TROJE dveře, tak by cestující měli více prostoru. U dveří otevírajících se dovnitř rozhodně neplatí přímá úměra mezi jejich počtem a prostorem pro cestující.
Každý den ráno jezdím plným SD autobusem a musím říct že Sory bývají hned narvané (přestože jsou delší a širší); navíc často je dost sedaček neobsazených, protože lidi by se někde prostě pomlátili nohama. U Citybusů I. generace (2070) je vnitřní uspořádání mnohem lepší.
Nechápu, jak jste z mého příspěvku usoudil, že chci do vozů dávat víc sedaček. Naopak - v Sorech je jich opravdu moc. Stejně jako v 14T.
OMH píše:Čtvery dveře u kloubového autobusu jsou celkem běžně, nic neobvyklého. Jo, to kdybys napsala patery dveře :D
Nejsem ona!

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od OMH » 16.12.2010 16:04

7105 píše:
slimman píše:Má to čtvery dveře a výměna cestujících je tak při plném busu rychlejší.
Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?
Čtvery dveře u kloubového autobusu jsou celkem běžně, nic neobvyklého. Jo, to kdybys napsala patery dveře :D

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od pawel » 16.12.2010 13:33

a navíc vyšší počet dveří konečně někoho dokopal ke zprovoznění poptávkového otevírání. bohužel tedy jen v sorech...

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od slimman » 16.12.2010 13:07

7105 píše: Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?
Nejsou potřeba všude (taky bych byl pro určité procento třídvéřáků), ale na škodu to není. Zabírají místo ? Tak to mne pobavilo. :) Sedačky se ke dveřím dát nedají, to je pravda, ale zas je víc místa na stání, víc prostoru a to na linkách s vyšší frekvencí výměny cestujících přijde vhod.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Karosák » 16.12.2010 12:52

OMH píše: Jen prase (nebo malý frajírek) fluše na veřejných místech.
Nevzdělance poznáš rázem-vajgly, sirky, plivá na zem!

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 16.12.2010 12:16

7105 píše:
slimman píše:Má to čtvery dveře a výměna cestujících je tak při plném busu rychlejší.
Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp ... =vlaky.net

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 7105 » 16.12.2010 12:12

slimman píše:Má to čtvery dveře a výměna cestujících je tak při plném busu rychlejší.
Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od OMH » 16.12.2010 8:51

Rashid píše: Naštestí nemusím nic vymýšlet, protože T3R.PLF byla již vymyšlena. Na wanu já nikdy neflusnu narozdíl od 14T/15T :D
Jen prase (nebo malý frajírek) fluše na veřejných místech.

Rashid
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 09.8.2009 20:10
Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Rashid » 16.12.2010 1:57

Petr píše:
Rashid píše:Ještě přidám i 15T, to je stejnej křáp. No naši předkové prostě byly géniové.
HA HA HA, vymysli něco dokonalého a dostaneš Nobelovku. Flusnout umí ale každej. Na to je náš národ na prvním místě. :roll:
Naštestí nemusím nic vymýšlet, protože T3R.PLF byla již vymyšlena. Na wanu já nikdy neflusnu narozdíl od 14T/15T :D

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Tom » 16.12.2010 1:20

Jo tenhle autobus 1098 s komínem (vejfukem) si pamatuju u Hotlinera, to byla solidní troska už před takovými dvěmi lety. Myslel sem, že tenhle krám Veolia vyřadila...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Bobik » 16.12.2010 1:06

Bobek píše:
idnes.cz píše:V pražských Kolodějích havaroval autobus MHD. Původně k nehodě vyrazilo několik jednotek záchranářů, nakonec se ukázalo, že se nikdo vážně nezranil.
Škoda? Řekl bych, že záporná - přínos spočívá v očištění boku vozu. :D
Co to má za šílenej bastl na zadku? To je výfuk? A to je běžná úprava?

Uživatelský avatar
Jamie
Uživatel
Příspěvky: 123
Registrován: 05.12.2009 20:38

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Jamie » 15.12.2010 22:53

8750 píše:
demon píše:Jen by mě zajímalo jak to může být prezentováno jako plně nízkopodlažní...
Protože do podlahy se nezapočítává prostor před sedačkami, takže i když jich je většina na podestách, tak je vůz považovaný za 100 % NP.
Což ovšem vzbuzuje otázku, nakolik jsou takovéto NP vozy smysluplně využitelné a nakolik je to jen politická a marketingová hra se slovy - nebylo by to prvně, všichni si zde pamatují jak dobře se "prodal" jeden schod ve 14T. 15T bych se v tomto ohledu spíše zastal, jistě má mnohé nedokonalosti, ale alespoň je v salónu prostá zvýšených podest a jiných rozverných prolézaček.

Odpovědět