Dokud jsou na PID tak to ještě člověk překousne. Ale když o víkendu jezdí na linkách co má ČSAD Střední čechy do Krkonoš to už je síla :-/gabuliatko píše:Nechysta nekdo zakazat cedulaky i na PID primeste? Vcera jsem se pohhyboval v zast. Kobylisy (cekal na 183zc) a ty vraky co jsem videl ...
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
Nechysta nekdo zakazat cedulaky i na PID primeste? Vcera jsem se pohhyboval v zast. Kobylisy (cekal na 183zc) a ty vraky co jsem videl ...
Re: Pražské autobusy
Plánovalo se to asi jako běžná úprava, ale pro busy do Ruska, stejně jako lepší topení a dvojitá skla bez věrání. Předek má jako Karosy řady 900 a zadek tak, jak vidíš na obrázku - řady 700 + výfuk nahoru. Interiér něco mezi 700 a 900.Bobik píše:Co to má za šílenej bastl na zadku? To je výfuk? A to je běžná úprava?Bobek píše:Škoda? Řekl bych, že záporná - přínos spočívá v očištění boku vozu.
Re: Pražské autobusy
Asi jsem to napsal nepochopitelně, nebo Váš příspěvek nechápu. Avšak chtěl jsem říct, že kdyby byly ve standartním 12M voze MÍSTO ČTYŘ PÁRŮ jenom TROJE dveře, tak by cestující měli více prostoru. U dveří otevírajících se dovnitř rozhodně neplatí přímá úměra mezi jejich počtem a prostorem pro cestující.slimman píše:Nejsou potřeba všude (taky bych byl pro určité procento třídvéřáků), ale na škodu to není. Zabírají místo ? Tak to mne pobavilo. Sedačky se ke dveřím dát nedají, to je pravda, ale zas je víc místa na stání, víc prostoru a to na linkách s vyšší frekvencí výměny cestujících přijde vhod.7105 píše: Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?
Každý den ráno jezdím plným SD autobusem a musím říct že Sory bývají hned narvané (přestože jsou delší a širší); navíc často je dost sedaček neobsazených, protože lidi by se někde prostě pomlátili nohama. U Citybusů I. generace (2070) je vnitřní uspořádání mnohem lepší.
Nechápu, jak jste z mého příspěvku usoudil, že chci do vozů dávat víc sedaček. Naopak - v Sorech je jich opravdu moc. Stejně jako v 14T.
Nejsem ona!OMH píše:Čtvery dveře u kloubového autobusu jsou celkem běžně, nic neobvyklého. Jo, to kdybys napsala patery dveře
Re: Pražské autobusy
Čtvery dveře u kloubového autobusu jsou celkem běžně, nic neobvyklého. Jo, to kdybys napsala patery dveře7105 píše:Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?slimman píše:Má to čtvery dveře a výměna cestujících je tak při plném busu rychlejší.
Re: Pražské autobusy
a navíc vyšší počet dveří konečně někoho dokopal ke zprovoznění poptávkového otevírání. bohužel tedy jen v sorech...
Re: Pražské autobusy
Nejsou potřeba všude (taky bych byl pro určité procento třídvéřáků), ale na škodu to není. Zabírají místo ? Tak to mne pobavilo. Sedačky se ke dveřím dát nedají, to je pravda, ale zas je víc místa na stání, víc prostoru a to na linkách s vyšší frekvencí výměny cestujících přijde vhod.7105 píše: Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Nevzdělance poznáš rázem-vajgly, sirky, plivá na zem!OMH píše: Jen prase (nebo malý frajírek) fluše na veřejných místech.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp ... =vlaky.net7105 píše:Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?slimman píše:Má to čtvery dveře a výměna cestujících je tak při plném busu rychlejší.
Re: Pražské autobusy
Čtvery dveře opravdu nejsou potřeba - akorát to zabírá místo, které by se jinak dalo využít. Navíc - mají někde jinde v Evropě autobusy s tolika dveřmi?slimman píše:Má to čtvery dveře a výměna cestujících je tak při plném busu rychlejší.
Re: Pražské autobusy
Jen prase (nebo malý frajírek) fluše na veřejných místech.Rashid píše: Naštestí nemusím nic vymýšlet, protože T3R.PLF byla již vymyšlena. Na wanu já nikdy neflusnu narozdíl od 14T/15T
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Pražské autobusy
Naštestí nemusím nic vymýšlet, protože T3R.PLF byla již vymyšlena. Na wanu já nikdy neflusnu narozdíl od 14T/15TPetr píše:HA HA HA, vymysli něco dokonalého a dostaneš Nobelovku. Flusnout umí ale každej. Na to je náš národ na prvním místě.Rashid píše:Ještě přidám i 15T, to je stejnej křáp. No naši předkové prostě byly géniové.
Re: Pražské autobusy
Jo tenhle autobus 1098 s komínem (vejfukem) si pamatuju u Hotlinera, to byla solidní troska už před takovými dvěmi lety. Myslel sem, že tenhle krám Veolia vyřadila...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské autobusy
Co to má za šílenej bastl na zadku? To je výfuk? A to je běžná úprava?Bobek píše:Škoda? Řekl bych, že záporná - přínos spočívá v očištění boku vozu.idnes.cz píše:V pražských Kolodějích havaroval autobus MHD. Původně k nehodě vyrazilo několik jednotek záchranářů, nakonec se ukázalo, že se nikdo vážně nezranil.
Re: Pražské autobusy
Což ovšem vzbuzuje otázku, nakolik jsou takovéto NP vozy smysluplně využitelné a nakolik je to jen politická a marketingová hra se slovy - nebylo by to prvně, všichni si zde pamatují jak dobře se "prodal" jeden schod ve 14T. 15T bych se v tomto ohledu spíše zastal, jistě má mnohé nedokonalosti, ale alespoň je v salónu prostá zvýšených podest a jiných rozverných prolézaček.8750 píše:Protože do podlahy se nezapočítává prostor před sedačkami, takže i když jich je většina na podestách, tak je vůz považovaný za 100 % NP.demon píše:Jen by mě zajímalo jak to může být prezentováno jako plně nízkopodlažní...