1068, ne? http://seznam-autobusu.cz/vuz/17723kruťák píše:Dnes, přestože je všední den, se na lince 383 (26.pořadí) objevil kloub (tusim 1024, hranata modrobila karosa).
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Tomu rozumím, ale ekologičnost zase není jediný faktor. Máme tu rovněž ekonomičnost, operabilitu, reálné přírodní a další podmínky atd. A mně přijde trať do Bohnic lámaná přes koleno – bude se kvůli tomu muset bourat, trať se nikam pořádně nevleze, budou se kácet stromy, místní ji nechtějí, jízdní doba se prodlouží a po rozdělení větví budou tramvaje v sedle zbytečně kapacitní. Má smysl je tam tahat? Obzvlášť ve světle toho, že (jak mi tu přednedávnem kdosi reagoval na trolejbusy) na cestě jsou výhledově busy s hybridním pohonem nebo 100 % elektro bez trolejí. MHD musí fungovat jako lákavá alternativa IAD, jinak tím nikdo jezdit nebude – bude tohle splňovat bohnická trať? Vyplatí se ekonomicky? Protože pokud ne, stávající stav funguje podle mého dobře a netřeba jej měnit.
P. S.: Věděl by někdo, podle jakého projektu a proč vznikal ten atypický dům hrůzy v Hlivické?
P. S.: Věděl by někdo, podle jakého projektu a proč vznikal ten atypický dům hrůzy v Hlivické?
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Ten velký kopec, do kterého se musí šplhat. Moderní doba si nabádá hledat ekologická řešení. Stačí si v ranní špičce stoupnout na Kobyliské náměstí a počítat naplněné kloubové autobusy.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
oddělení
9001: Dálkař dneska už často nebere stojící. V autobusu MHD se stojícími musíš počítat. Ve 100 km/h… Plus samozřejmě pásy. (Kdo je nepoužívá, jeho věc – my už v rodině jednoho nepřipoutaného mrtvého máme.) Ty se ale do městského autobusu dát nedají. Nicméně s bezpečností na dálnicích máš pravdu, nejhorší jsou silnice 1. třídy, ne dálnice.
Jinak jedna otázka do pléna: Opravdu Bohnice tu tramvaj potřebují? Nemluvím o spojení na Prahu 6, to by se hodilo, ale musí to být nutně tramvaj? Z Odry je člověk dvoustovkou na metru za sedm minut. Co je na těch autobusech špatně?
Jinak jedna otázka do pléna: Opravdu Bohnice tu tramvaj potřebují? Nemluvím o spojení na Prahu 6, to by se hodilo, ale musí to být nutně tramvaj? Z Odry je člověk dvoustovkou na metru za sedm minut. Co je na těch autobusech špatně?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Dnes, přestože je všední den, se na lince 383 (26.pořadí) objevil kloub (tusim 1024, hranata modrobila karosa). Bohužel k vidění jen teď na jednom kole - příjezd 10:33 na Háje. Dále pokračuje v 10:50 z Opatova jako 397/11 směr Modletice, Kaufland (11:00, zpět na Opatov v 11:15) a potom zpět na "domovskou" 328/47 (výjezd z Opatova 12:05 směr Čestlice - zpět 12:50) a potom konec výkonu.
Mnohem zajimavejsi je kloub 1316, ktery by mel na svem obehu vydrzet a ve 14:10 odjizdi z Haju, v 15:15 bude v Choceradech, odud zahy tento kloub odjede do jednech z nejvetsich riti sveta - Vlkovce a Samechova
Edit: Škoda, kloub nevydržel, odpoledne už byl na lince správný vůz 1342.
Mnohem zajimavejsi je kloub 1316, ktery by mel na svem obehu vydrzet a ve 14:10 odjizdi z Haju, v 15:15 bude v Choceradech, odud zahy tento kloub odjede do jednech z nejvetsich riti sveta - Vlkovce a Samechova
Edit: Škoda, kloub nevydržel, odpoledne už byl na lince správný vůz 1342.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Z pozice bývalého šéfa Kontaktního centra Peugeotu si dovolím upřesnit, že Peugeot Boxer Bus neexistuje - všechno jsou to přestavby vzniklé na šasi (podvozku) modelu Boxer, které je shodné s Ducatem a Jumper.7105 píše:Já to nemyslel nějak hádavě, spíš že Peugeot Boxer bus vypadá takto: http://trucks-sale.co.uk/content/alsace ... 53-001.JPG, zatímco Jonckheere se liší mnohem více prosklenou nástavbou.
Vyrábí se i na základě Volkswagen Transporter/Multivan - http://www.zone01.be/imgs/hercules/8Tuwre6h/5387.jpg.
Pro přepravu osob nabízí Peugeot pouze Boxer Minibus, který ovšem není vhodný pro městskou dopravu, viz. např. zde: http://www.peugeotbus.co.uk/3d_minibus_ ... plans.html
Re: Pražské autobusy
díkJaHu píše:GO = generální opravavasek757 píše: co to je ,,GO"?
SO = střední oprava
Re: Pražské autobusy
GO = generální opravavasek757 píše: co to je ,,GO"?
SO = střední oprava
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
To je zkratka Gigantické Osvětlenívasek757 píše:co to je ,,GO"?fricoolinek2 píše:poslední kloubák s GO
Re: Pražské autobusy
co to je ,,GO"?JaHu píše:fricoolinek2 píše:Tak vyřazena 6019, poslední Karosa B741 starších sérií 92/93 a současně poslední kloubák s GO.
Re: Pražské autobusy
Podobná věc zde v této oblasti není k vidění poprvé. O prázdninovém provozu byly již dva roky po sobě "proloženy" večerní spoje linek 306 a 336 do Hostivic takto:johndj píše:Tak jsem tak koukal na nové JŘ v oblasti Řep a Zličína. Takhle nepovedené JŘ jsem již dlouho neviděl. Bude docházet k častému sjíždění spojů. Například linky 180 a 264 budou v PD mezi 17. a 18. pěkný vláček Mezi Zličínem a Sídlištěm Řepy. Obě linky pojedou v onu hodinu v intervalu 20 minut s odjezy v 17:00, 17:20 a 17:40/17:41. To samé ve směru na Zličín. Mnohdy pojedou spoje 5 minut po sobě a na Halenkovské se k nim přidá třetí do party od Sobína/Hostivic. Večer (po 22. hodině) pojedou dva autobusy za sebou mezi Zličínem a Halenkovskou, pak nepojedeme 30 minut ani kolo. A že zrovna u té 264 by se daly časy odjezdů dobře vyladit...
19:20, 20, 50
20:20, 20, 50
Ještě jsem zvědavý, jak se změní rozmístění zastávek jednotlivých linek na AN Zličín. Kvůli KBN na 100 se posouvala její zastávka a pochybuji, že KB na 180 budou odjíždět z dnešní zastávky 164 směr sídl. Řepy. Čekám, že 180 (směr sídl. Řepy a Halenkovská) bude odjíždět ze stejného stanoviště jako 100, zatímco 264/257/306 (směr Halenkovská, Sobín, Hostivice...) zůstane v dnešní poloze.
Re: Pražské autobusy
Mě ve statistice zbývá ještě 6014. Kdy ta byla vyřazena?fricoolinek2 píše:Tak vyřazena 6019, poslední Karosa B741 starších sérií 92/93 a současně poslední kloubák s GO.
Re: Pražské autobusy
6290 na ranní 271 předvedla na křižovatce Rabakovská X Na padesátém nádherný drift na mokrém přechodu pro chodce. Výsledkem je pár viděšených cestujících s kolemjdoucích, ukázkově sejmutý semafor pro pěší.
Re: Pražské autobusy
Já to nemyslel nějak hádavě, spíš že Peugeot Boxer bus vypadá takto: http://trucks-sale.co.uk/content/alsace ... 53-001.JPG, zatímco Jonckheere se liší mnohem více prosklenou nástavbou.
Vyrábí se i na základě Volkswagen Transporter/Multivan - http://www.zone01.be/imgs/hercules/8Tuwre6h/5387.jpg.
Vyrábí se i na základě Volkswagen Transporter/Multivan - http://www.zone01.be/imgs/hercules/8Tuwre6h/5387.jpg.
Re: Pražské autobusy
Jen doplním, že Fiat Ducato, Peugot Boxer a Citroen Jumper jsou naprosto shodná auta. Liší se jen v logu na masce a pár drobnostech.9001 píše:Ono ani v Čechách to není úplná novinka. V Brně a Ostravě mají něco podobného, akorát je postavená podvozku Fiat Ducato
http://www.mave.cz/page/67762.mestske-n ... wfloorbus/