Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské autobusy
Proč letáky k lince 294 vydává DPP ve vlastní grafice a ne v té nové PIDovské? A proč na letácích je místo loga PID logo Prahy 1? Že by to byl nějaký sóloprojekt DPP a P1, do které ropid spadnul tak nějak omylem?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Á, tak proto nám vznikli na Staroměstské na kolejích nápisy BUS (ale nějak jsem nezaznamenal ofiko zprávu pro řidiče TRAM, že zastávka nově společná s BUSlinkou a jakou, ale možná jsem to jen v tom hafu lejster přehlédl):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Pražské autobusy
292:
linka je zrušena (nahrazena novou linkou 294)
294:
nová linka v trase: FLORENC (B,C) – Bílá labuť – Petrské náměstí (×) – Truhlářská (Z) (×) – Hradební (×) – Haštalské náměstí (T) (×) – U Staré školy (T) (×) – Pařížská (T) (×) – Masná (Z) (×) – Staroměstské náměstí (Z) (×) – Mariánské náměstí (×) – Staroměstská (A) – Malostranské náměstí – Šporkova (T) (×) – NEMOCNICE POD PETŘÍNEM
v provozu CT od cca 6:00 do 20:00 hod.
typ vozidel: CT midibus
provozní parametry (viz tabulka):
Období PD [min] SN [min]
Ranní špička / ráno 30 30
Sedlo / dopoledne 30 30
Odpolední špička / odpoledne 30 30
Večer 30 30
nové zastávky ve směru Nemocnice pod Petřínem:
Petrské náměstí: na Petrském náměstí, cca 8 m před ulicí Soukenickou
Hradební: v Dlouhé ulici, cca 15 m za ulicí Hradební
Haštalské náměstí: v Haštalské ulici, cca 1 m před ulicí Rámovou
U Staré školy: ve Vězeňské ulici, cca 2 m před ulicí U Staré školy
Pařížská: v Široké ulici, cca 13 m za ulicí Pařížskou, 8,5 m za přechodem pro chodce
Mariánské náměstí: na Mariánském náměstí, cca 2 m za západním okrajem schodů hlavního vstupu do Městské knihovny
nové zastávky ve směru Florenc:
Mariánské náměstí: na Mariánském náměstí, cca 2 m před výjezdem z parkoviště MHMP
Staroměstské náměstí: na severní vozovce Staroměstského náměstí, na úrovni východní části sousoší Mistra Jana Husa
Masná: v Masné ulici, cca 20 m za ulicí Malá Štupartská
Hradební: v Dlouhé ulici, cca 5 m před ulicí Benediktskou
Truhlářská: v Truhlářské ulici, cca 30 m za náměstím Republiky
Petrské náměstí: v Petrské ulici, cca 15 m za Petrským náměstím
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
http://blueflash.rajce.idnes.cz/Konec_p ... _12.9.2014
Jak nám v pátek skončila jedna éra v dějinách pražské autobusové dopravy. Pan MOp také ukáže nějaké obrázky?
Jak nám v pátek skončila jedna éra v dějinách pražské autobusové dopravy. Pan MOp také ukáže nějaké obrázky?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Ty jsi ale už léty prověřený kádr
Re: Pražské autobusy
Jen bych rád věděl jak si ten DP ty řidiče vybírá. Já kupříkladu přišel, řekl jsem mám papíry a začal jsem brigádně jezdit.Láďa píše:Vždy je to o konkrétních lidech a mnoho soukromníků má ve svých řadách i lepší řidiče, než DPP. Na stranu 2., mnoho soukromníků bere každého, kdo má papíry a nevybírá si řidiče tak, jako DPP.
Samá situace platí i o stavu vozů. Vždy záleží na konkrétním vozidle, byť samozřejmě v celkovém součtu DPP patří do těch, kteří se o vozy vesměs starají.
Nevím, co komu vadí na úpravách vozů. Když má řidič nějaký vůz přidělen, nevidím problém v tom, aby si ho upravil. Nehledě na fakt, že mnoho lidí si nalakovaných zrcátek, plechu pod nárazníkem, krytek couvaček na směrovkách atp. stejně nevšimne.. Alespoň je vidět, že se řidič o vůz stará a udržuje ho.
Rádio ať si řidič pouští. Hodně lidí hudba při řízení např. uklidňuje, takže nevidím problém. Proč by si někdo v osobáku rádio mohl zapnout a řidič autobusu ne?
Luxování probíhá každý 2. den dle ev. č. sudé/liché. Bohužel spíše než luxováním bych to nazval během s luxem skrz autobus. U soukromníků úklid zajišťují mnohdy přímo řidiči a kolikrát i pravidelně každý den...
Ve výsledku to je hlavně o lidech, byť v některých případech je zapotřebí i tlak firmy. Viz třeba ten úklid.
Arriva je kapitola sama pro sebe...
Re: Pražské autobusy
Vždy je to o konkrétních lidech a mnoho soukromníků má ve svých řadách i lepší řidiče, než DPP. Na stranu 2., mnoho soukromníků bere každého, kdo má papíry a nevybírá si řidiče tak, jako DPP.
Samá situace platí i o stavu vozů. Vždy záleží na konkrétním vozidle, byť samozřejmě v celkovém součtu DPP patří do těch, kteří se o vozy vesměs starají.
Nevím, co komu vadí na úpravách vozů. Když má řidič nějaký vůz přidělen, nevidím problém v tom, aby si ho upravil. Nehledě na fakt, že mnoho lidí si nalakovaných zrcátek, plechu pod nárazníkem, krytek couvaček na směrovkách atp. stejně nevšimne.. Alespoň je vidět, že se řidič o vůz stará a udržuje ho.
Rádio ať si řidič pouští. Hodně lidí hudba při řízení např. uklidňuje, takže nevidím problém. Proč by si někdo v osobáku rádio mohl zapnout a řidič autobusu ne?
Luxování probíhá každý 2. den dle ev. č. sudé/liché. Bohužel spíše než luxováním bych to nazval během s luxem skrz autobus. U soukromníků úklid zajišťují mnohdy přímo řidiči a kolikrát i pravidelně každý den...
Ve výsledku to je hlavně o lidech, byť v některých případech je zapotřebí i tlak firmy. Viz třeba ten úklid.
Arriva je kapitola sama pro sebe...
Samá situace platí i o stavu vozů. Vždy záleží na konkrétním vozidle, byť samozřejmě v celkovém součtu DPP patří do těch, kteří se o vozy vesměs starají.
Nevím, co komu vadí na úpravách vozů. Když má řidič nějaký vůz přidělen, nevidím problém v tom, aby si ho upravil. Nehledě na fakt, že mnoho lidí si nalakovaných zrcátek, plechu pod nárazníkem, krytek couvaček na směrovkách atp. stejně nevšimne.. Alespoň je vidět, že se řidič o vůz stará a udržuje ho.
Rádio ať si řidič pouští. Hodně lidí hudba při řízení např. uklidňuje, takže nevidím problém. Proč by si někdo v osobáku rádio mohl zapnout a řidič autobusu ne?
Luxování probíhá každý 2. den dle ev. č. sudé/liché. Bohužel spíše než luxováním bych to nazval během s luxem skrz autobus. U soukromníků úklid zajišťují mnohdy přímo řidiči a kolikrát i pravidelně každý den...
Ve výsledku to je hlavně o lidech, byť v některých případech je zapotřebí i tlak firmy. Viz třeba ten úklid.
Arriva je kapitola sama pro sebe...
Re: Pražské autobusy
Jen tak mimochodem: rozlučka s Karosou B731 v pátek odpoledne na 158.
http://www.praha.eu/jnp/cz/doprava/mhd/ ... izdou.html
Jízdní řád: http://www.dpp.cz/download-file/8507-jr ... ka_158.pdf
http://www.praha.eu/jnp/cz/doprava/mhd/ ... izdou.html
Jízdní řád: http://www.dpp.cz/download-file/8507-jr ... ka_158.pdf
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Pražské autobusy
Ano, samozřejmě, dopravci se snaží. Ale jenom když porovnám cestu dopravcem DPP-A (tak 5x týdně) - všechno v rámci standardu a cestu Arrivou (tak 1x za měsíc, většinou 165 nebo 223), tak téměř vždy je něco špatně. Zastávky tu a tam odhlašuje za sebou, koště se valí za sedačkou, řidič puštěné rádio, stav vozů pestrý, čas příliš neřeší....prostě je znát cestování DPP a NĚKTERÝMI dopravci. Ikdyž samozřejmě je to o lidech, ale ty lidi někdo musí buzerovat aby fungovali. A DPP je myslím buzeruje, možná až moc, ale zase je to vidět.
Re: Pražské autobusy
Hlášení a infosystém: Třeba Jaroslav Štěpánek ho má taky na vysoké úrovni. A jak se něco zobrazuje mimo výkon na lince, může být cestujícímu úplně jedno. Chování je záležitost každého řidiče, ne firmy.
Čistota. Některé busy DPP jsou otřesné. Hold se luxuje jednou týdně. Naopak soukromník kolikrát má v buse víc čisto jen proto, že si autobus uklízí sám a je lepší to každý den/ob den přelíznout, než to pak drhnout dvě hodiny.
Čistota. Některé busy DPP jsou otřesné. Hold se luxuje jednou týdně. Naopak soukromník kolikrát má v buse víc čisto jen proto, že si autobus uklízí sám a je lepší to každý den/ob den přelíznout, než to pak drhnout dvě hodiny.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Pražské autobusy
O stavu autobusů nehodlám polemizovat, bo si myslím, že DPP se drží na špičce proti soukromníkům, ale je fakt, že některé vozy jsou vraky.
Za DPP ale rozhodně stojím v ostatních službách, jako třeba hlášení zastávek, infosystém, čistota, chování řidičů atd....
Ano, soukromníci taky už většinou hlásí, ale jak.....nebo Arriva například, má na BUSE panelu napsáno dvouřádkově Manipulační jízda Manipulační jízda. Nebo má nápis, který se nevejde do řádku, ale aby ho dala dvouřádkově, to ne. O chování řidičů soukromníků (výstup k cestujícím, uniformy) je to taky tak padesát na padesát. Nemluvě o různých úpravách autobusů...vlaječky, záclonky, plyšáci, prostě blbosti (bohužel občas i u DPP lze spatřit vytuněný autobus, ale když už, tak má SORka většinou červené záclonky SOR, což není tak hrozné.)
Za DPP ale rozhodně stojím v ostatních službách, jako třeba hlášení zastávek, infosystém, čistota, chování řidičů atd....
Ano, soukromníci taky už většinou hlásí, ale jak.....nebo Arriva například, má na BUSE panelu napsáno dvouřádkově Manipulační jízda Manipulační jízda. Nebo má nápis, který se nevejde do řádku, ale aby ho dala dvouřádkově, to ne. O chování řidičů soukromníků (výstup k cestujícím, uniformy) je to taky tak padesát na padesát. Nemluvě o různých úpravách autobusů...vlaječky, záclonky, plyšáci, prostě blbosti (bohužel občas i u DPP lze spatřit vytuněný autobus, ale když už, tak má SORka většinou červené záclonky SOR, což není tak hrozné.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Bohužel musím souhlasit... V hrozném stavu jsou už i některé B 951/961...
Re: Pražské autobusy
Pejsku, promiň, ale DPP má kolikrát větší vraky než někteří soukromníci. A nezapomeň, že je Arriva a Arriva. Nevšiml jsem si, že by třeba takovej Bosák měl vraky, do kterých bych se bál nastoupit.Petrpes píše:
Ad nátěr: Že DPP neaplikuje ropidovej nátěr PID vidím rozhodně pozitivně. Zařadit se na úroveň různejch pochybnejch Veolií či Arriv nemá DPP zapotřebí
Škoda že ten jednotnej nátěr PID není od jistoty zvané DPP více odlišnej. A dal bych ho i na největší vraky, ať lidi ví, že toto DPP opravdu není.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Pražské autobusy
Autobusy mimo PID (třeba pro SIDku na Příbramsku) v novém Arriva laku jsou, ale na PIDku šlo všechno až na pár výjimek (např. starší Karosy z Příbrami, které zůstaly v původních barvách) v PID laku.trainzjohny píše:A jinak pro tvojí informaci, například ARRIVA také nebarví nové busy do PIDí nátěru, ale do svého.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
No a vo to de...gabuliatko píše:Tyto arogantní odpovědi na úplně něco jiného než se tazatel ptá mne neskutečně vytáčejí. Výsledný efekt je, že se na nic neptám. DPP šetřím čas a sobě nervy.DPP píše:Dovolujeme si Vás informovat, ...
Přístup Ropidu, nebo ČD apod. To samé
Ad nátěr: Že DPP neaplikuje ropidovej nátěr PID vidím rozhodně pozitivně. Zařadit se na úroveň různejch pochybnejch Veolií či Arriv nemá DPP zapotřebí
Škoda že ten jednotnej nátěr PID není od jistoty zvané DPP více odlišnej. A dal bych ho i na největší vraky, ať lidi ví, že toto DPP opravdu není.