Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské autobusy
Polák je oproti Maďarovi o víc jak metr delší. Ostatně i na kapacitě je to znát.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
A Ikarus vs Solaris je takový rozdíl velikosti? Mě to přijde oboje prakticky stejné...MOp píše:Takze se zabiji dve mouchy jednou ranou - zmizi jedine misto, kterym neprojede Ikarus E91 a nic nebude branit jeho nasazeni. Bravo, Bravisimo!Autobus 294 se v centru opět zasekl. Od ledna dojde u problematické linky ke změnám
http://www.metro.cz/autobus-294-se-v-ce ... e-deje_hyr
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Takze se zabiji dve mouchy jednou ranou - zmizi jedine misto, kterym neprojede Ikarus E91 a nic nebude branit jeho nasazeni. Bravo, Bravisimo!Autobus 294 se v centru opět zasekl. Od ledna dojde u problematické linky ke změnám
http://www.metro.cz/autobus-294-se-v-ce ... e-deje_hyr
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské autobusy
Ano, to je logika: postavím černou, přehřívající se bednu a pak si zvýším provozní náklady instalací, provozem a údržbou klimatizace, aby mi tam lidi nechcípli vedrem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Pražské autobusy
Tak Solaris mají zrovna klimatizaci
Mě v 15T vadí hlavně smrad bezdomovců, který je tam až divně často, hlavně v zadním článku. Jakoby nešla prostě vyvětrat.
Mě v 15T vadí hlavně smrad bezdomovců, který je tam až divně často, hlavně v zadním článku. Jakoby nešla prostě vyvětrat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské autobusy
Příležitost vytvořit korporátní barvy DP pro nové vozy byla, protože 15T a SORky začaly přicházet téměř ve stejné době, přesto se vzhled trochu liší, i když by nemusel, kdyby se chtělo. S tím, že bych chtěl, aby 15T vypadala víc jako bus SOR, ne naopak.
Stejně tak to byla příležitost sjednotit vzhled a funkce info. systému pro cestující (když tyto vozy budou tvořit většinu výkonů povrchové dopravy), ale to se asi taky nechtělo.
Se podívejte třeba na 15T: obří skla, černá barva, boky ukloněné ke slunci jako solární panely. Proč jen je v tom takové vedro
Stejně tak to byla příležitost sjednotit vzhled a funkce info. systému pro cestující (když tyto vozy budou tvořit většinu výkonů povrchové dopravy), ale to se asi taky nechtělo.
Bílá střecha je lepší, interiér se nebude tak přehřívat.martin8211 píše:Ještě poznámka, co mě mrzí u Solárek DPP, ze nechal bílou střechu. Krásně vypadají brněnské SU18 s černou střechou od oken.
Se podívejte třeba na 15T: obří skla, černá barva, boky ukloněné ke slunci jako solární panely. Proč jen je v tom takové vedro
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Pražské autobusy
Ono to je občas jenom přelepený ten nátěr PID. Souhlas, červená k MHD v Praze patří, ale ta modrá střecha, to je trochu "levně vypadající hlavně aby to bylo za každou cenu nový nátěr neDPP". Osobně nejlepší verzi nátěru PID jsem zatím viděl paradoxně u DPP na těch dvou příměstských NB12, který ale nesplňuje zase přesně podmínky jednotného nátěru.
Na druhou stranu, když se nad tím zamyslím, na linkách 3xx a 4xx by se PID nátěr mohl chytit (červená-jede do města/Modrá-Čsad bylo vždycky modrý).
Ještě poznámka, co mě mrzí u Solárek DPP, ze nechal bílou střechu. Krásně vypadají brněnské SU18 s černou střechou od oken.
Na druhou stranu, když se nad tím zamyslím, na linkách 3xx a 4xx by se PID nátěr mohl chytit (červená-jede do města/Modrá-Čsad bylo vždycky modrý).
Ještě poznámka, co mě mrzí u Solárek DPP, ze nechal bílou střechu. Krásně vypadají brněnské SU18 s černou střechou od oken.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
ČD má stejný přístup jako DP ne? Prostě vůz jde na nějaký stupen prohlídky, kde by lak dostal stejně, tak šel rovnou do Najbrtu.von Špilberk píše:Lak PID není záruka ničeho: To je asi jako, když přijede vlak v Najbrtu a vevnitř je koženka, skrz okna není vidět a záchod smrdí až na nástupiště.
Jsem kdysi doufal, že ČD napadne dávat nové barvy jen na reko vozy, aby se to odlišilo, no a ono je to nenapadlo.
A přemalovávat všechny Busy Kdo by to zaplatil
Stejně jako před pár lety suchoje akorát DPP nemá "nový" korporátní nátěr... A nebo u DPMB, kde i největší střepy měly nový brněnský lak
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské autobusy
Lak PID není záruka ničeho: To je asi jako, když přijede vlak v Najbrtu a vevnitř je koženka, skrz okna není vidět a záchod smrdí až na nástupiště.
Jsem kdysi doufal, že ČD napadne dávat nové barvy jen na reko vozy, aby se to odlišilo, no a ono je to nenapadlo.
A přemalovávat všechny Busy Kdo by to zaplatil
Jsem kdysi doufal, že ČD napadne dávat nové barvy jen na reko vozy, aby se to odlišilo, no a ono je to nenapadlo.
A přemalovávat všechny Busy Kdo by to zaplatil
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
No jo, jenže třeba takový busíky nejmenovanýho dopravce zpod seřadiště dost často nesplňujou dobrou polovinu požadavků a standartů, ale v PIDím laku jsouElWapp píše:No podle mě má v ideálním případě být z dálky vidět, že bez ohledu na konkrétního dopravce jede autobus PID splňující všechny standarty a požadavky ...
Re: Pražské autobusy
No podle mě má v ideálním případě být z dálky vidět, že bez ohledu na konkrétního dopravce jede autobus PID splňující všechny standarty a požadavky kladené na údržbu, kapacitu, čistotu vozidla, informační systém, pohodlnost sedaček a vystupování řidiče, za jejichž případné nesplnění si to provozovatel pěkně odskáče u organizátora celého systému, který řídí provoz, zaštiťuje celý systém a aktivně komunikuje se zákazníky.
A když po sobě tu větu čtu, tak nám z ní vlastně nefunguje vůbec nic
A když po sobě tu větu čtu, tak nám z ní vlastně nefunguje vůbec nic
Re: Pražské autobusy
A s tim naterem by ho meli poslat i ostatni. Vzdyt je to hnus, velebnosti. Dle meho nazoru, kazdy subjekt ( firma ) by se mela sama prezentovat, svym unifikem. Nakonec je pak i na venek videt, co jede i z dalky. Jednotnost za me nee.
Re: Pražské autobusy
Pokud jde o nátěr busů, je to naprosto v pořádku.9001 píše:DPP je stát ve státě v rámci PID... Ropid byl poslán do háje i s nátěrem busů...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
DPP je stát ve státě v rámci PID... Ropid byl poslán do háje i s nátěrem busů...Proxy píše:Protože DPP se rozhodl vrátit k původní samostatné graficeElWapp píše:Proč letáky k lince 294 vydává DPP ve vlastní grafice a ne v té nové PIDovské? A proč na letácích je místo loga PID logo Prahy 1? Že by to byl nějaký sóloprojekt DPP a P1, do které ropid spadnul tak nějak omylem?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Protože DPP se rozhodl vrátit k původní samostatné graficeElWapp píše:Proč letáky k lince 294 vydává DPP ve vlastní grafice a ne v té nové PIDovské? A proč na letácích je místo loga PID logo Prahy 1? Že by to byl nějaký sóloprojekt DPP a P1, do které ropid spadnul tak nějak omylem?