380 nahradí 164 v úseku Beran - Zličín (sice to intervalově nesedí ale co už)venca98 píše:Přece na Zličín tam jezdí a bude jezdit ještě 180.
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
Re: Pražské autobusy
Přece na Zličín tam jezdí a bude jezdit ještě 180.gabuliatko píše:Snad by sis nechtěl vybírat do zastávky Ke Kateřinkám mezi DP a PID? To nemůžeš.ElWapp píše:ono vnitroměsto snad není součástí PID?
On nápad prodloužit 380 do Motola je zajímavý, ale to všichni co budou chtít z Motola někam ke Zličínu budou muset předem? Nebude to trochu zdržovat? (tedy pokud to nebude výstřel v sudé hodiny za deštivého úplňku jako to teď jezdí k tramvaji do Řep). Ale víc by se mi líbila okružní 347.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
DPP to docela rozlišuje.ElWapp píše:DPP je součástí PID...
Re: Pražské autobusy
Já mířil na to, že to rozdělení není BUĎ vnitroměsto NEBO pid. Všechno je to PID - ať už DPP, Arriva, vnitroměsto nebo příměsto. Takže ani výběr mezi DPP a PID nedává smysl, když DPP je součástí PID...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
Snad by sis nechtěl vybírat do zastávky Ke Kateřinkám mezi DP a PID? To nemůžeš.ElWapp píše:ono vnitroměsto snad není součástí PID?
On nápad prodloužit 380 do Motola je zajímavý, ale to všichni co budou chtít z Motola někam ke Zličínu budou muset předem? Nebude to trochu zdržovat? (tedy pokud to nebude výstřel v sudé hodiny za deštivého úplňku jako to teď jezdí k tramvaji do Řep). Ale víc by se mi líbila okružní 347.
Re: Pražské autobusy
ono vnitroměsto snad není součástí PID?petr03 píše:...by měla sloužit pro vnitroměstské linky. Naopak linky PID zůstanou ve stávající poloze...
Re: Pražské autobusy
Dám to sem. Nedávno jsem zkusil zjistit, jak to bude vypadat na opatově, někdy v budoucnu. Plus mi byl zaslán i plánek, který přikládám. Dostalo se mi této odpovědi:
Cituji:
Cituji:
Příloha:Dobrý den,
v rámci projektu NOVÝ OPATOV plánujeme rovněž navýšení kapacity autobusového terminálu na západní straně ul. Chilské, tj. ve směru ven z Prahy. S Ropidem i Dopravním podnikem hl. m. Prahy je projednáno zřízení další paralelní zastávkové hrany a to místo stávajícího dělícího ostrůvku v ul. Chilská (dnes jsou na něm lampy veřejného osvětlení a přiléhá parkování K+R). Tato nová zastávková hrana (2 zastávky za sebou) by měla sloužit pro vnitroměstské linky. Naopak linky PID zůstanou ve stávající poloze pod větším přístřeškem, protože intervaly nejsou tak velké a cestující často čekají ve frontách. Toto uspořádání zastávek se předpokládá do doby zavedení tramvajové trati Spořilov - Opatov - Háje, kdy budou vnitroměstské autobusové linky částečně nahrazeny tramvají a nároky na délky zastávkových hran se sníží. V příloze posílám orientační schéma předpokládaného vývoje dopravního terminálu na západní straně Chilské ul. Rekonstrukce bude samozřejmě zahrnovat i dvě nová komunikační jádra, zahrnující vždy výtah, eskalátor a pevné schodiště.
Děkujeme za podporu, v případě dalších dotazů se neváhejte na nás opět obrátit.
S pozdravem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Pražské autobusy
Tak jsem ted koukal na zmeny od ledna, a jedna zmena, co se me tyka, je 165 na opatove, a to premisteni do zastavky 177 ad. Tedy dopredu. Uz ted je tam obcas tolik lidi, ze se tam neda projit, a tedy vzdy kdyz prijela ke sve stanici, lidi meli moznost jit na zadni schody. Ach jo, to se neponaucili z druhe strany? Kdyz se tam ted sjedou 2 a vice busu, to bude bordel. V tom uzkem prostoru. Ale je mi jasne, ze dojde k posunu vystupni zastavky pro primesto. Ten opatov je bohuzel nestastne resen pro obe strany. Snad dojde k naprave pri rekonstrukci nekdy v budoucnosti. Ale kdy?
Re: Pražské autobusy
Nemohou kvůli šířce.fricoolinek2 píše:A BN-ka na 294 můžou?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
A BN-ka na 294 můžou?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
Já někde četl že E91 nemá správné (požadované) Euro a tak na 294 nesmí.MOp píše:Takze se zabiji dve mouchy jednou ranou - zmizi jedine misto, kterym neprojede Ikarus E91 a nic nebude branit jeho nasazeni. Bravo, Bravisimo!Autobus 294 se v centru opět zasekl. Od ledna dojde u problematické linky ke změnám
http://www.metro.cz/autobus-294-se-v-ce ... e-deje_hyr
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Jedu na střídání 143 v 15:14 z NB. Ovšem visí už ZJŘ od PO a již 2. člověk si stěžuje že to jede o 12 minut později... Ale ono to jede včas
U linek s delším intervalem hold vznikají velké rozdíly mezi časem na ZJŘ a který platí!
U linek s delším intervalem hold vznikají velké rozdíly mezi časem na ZJŘ a který platí!
Re: Pražské autobusy
Ale bude.... Ikarusy mají oproti Solarisům horší rejd, takže se na 294 stejně neobjeví.MOp píše:Takze se zabiji dve mouchy jednou ranou - zmizi jedine misto, kterym neprojede Ikarus E91 a nic nebude branit jeho nasazeni. Bravo, Bravisimo!
Re: Pražské autobusy
Tam asi i Transit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Aha. Tak mě to přišlo stejný. . Ale tak i kapacita Ikarusu bude na 294 stačit ne?Bobek píše:Polák je oproti Maďarovi o víc jak metr delší. Ostatně i na kapacitě je to znát.