http://www.cakovice.cz/8324_Reseni-kriz ... govani-MHD
- Od 16.11.2016 dochází s okamžitou platností k doplnění rezervních vozů na linku 140 a linka bude řízena dispečersky.
- prodloužení všech spojů linky 140 až do Miškovic
- Posílení linky 136 v přepravních špičkách
- odpovědné organizace jednají o možnosti zprovoznit Vysočanskou ulici (estakádu) od 5.12.2016 obousměrně pro autobusy
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3074
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Pokud to ještě nikdo nezmínil:
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Pražské autobusy
Neví někdo, proč se dnes na lince 142 objevily minimálně 2 kloubové autobusy (6513 a 6549, 6549 na 142/15)? Minimálně 5 dalších pořadí bylo normálně v Sd.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3074
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Od prvního srpna začne na Chodovskou jezdit důchodcobus do Kaufíku, linka jménem "K" spojí Spořilov, Michli a Vršovice:
http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineLis ... archline=k
PS: přeprava zdarma
http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineLis ... archline=k
PS: přeprava zdarma

Re: Pražské autobusy
Jen to ne! 224 byla neproložitelná s 188, večer a v ne ráno i ve špičce byla 138+224 neproložitelná se 195 a ještě jely z jiného nástupiště na Skalce.Petrpes píše:Obnovit 224 a 196 zkrátit na Kačerov
A je to... 138 a 224 chytře proložit!
Nebylo by nejjednodušší místo 138 linku 118 prodloužit přes Lípu na Strašnickou, a přes Záběhlickou Školu vést 196?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
četl a můj příspěvek říká, že právně k tomu není žádný právní důvod9001 píše:MM. Četl si vyjádření Ropidu? Ten si cvrknul do kalhot jenom když jim to SVJ začalo vyhrožovat...








Jinak demokracie totiž není o 100% shodě, ale o tom, že menšina se má podřídit většině


Re: Pražské autobusy
Jenže nejde o nějakou ulici, která by tam byla "odjakživa" a postavil jí stát, ale o ulici nedávno postavenou developerem spolu s okolními domy. Chcete tedy jako říct, že když si někdo na svém pozemku postaví zásobovací cestu, takže tím jakákoli třetí osoba získá právo si tam jezdit čímkoli?Karosák píše:Také je zajímavé, že někdo blokuje ulici.
Bylo by od nich sice hezké, kdyby tam otáčení busu dovolili, ale nikdo je k tomu nemůže nutit.
Vzhledem k tomu, že jde o novostavbu, tak bych se ani nedivil, kdyby jen menšině.Karosák píše:Zajímavé by bylo vědět, kolik členů SVJ nadává na přeplněnou 138.
Naposledy upravil(a) watslaw dne 09.5.2016 10:10, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Děláš jako kdyby se tam měla natáhnout linka 200mart337 píše:No ono je rozdíl tam jednou za čas vjet autem, to asi není problém, ale provozovat tam pravidelnou hromadnou dopravu je na soukromou účelovou komunikaci asi už trochu moc.


Jo takhle to dopadá, když se ke všemu může vyjadřovat každý kdo má díru do


Re: Pražské autobusy
Chápu obavy obyvatel z čoudící rachtající vykopávkové kraksny, která jim s nastartovaným motorem u okna čeká pět minut do času. Chybí nějaká záruka DP, že bude nasazovat jen moderní vozidla dle EURO X a že v té ulici nebude postávat. Na druhou stranu, jestli to mají být vložená pořadí ve špičce pd, tak to bude ráno a odpoledne jednou za čtvrt hodiny.
V té Jiříčkové ulici už dokonce nějaká občasná zastávka je, tam by problém z hlediska obtěžování nebyl. Ale zas by byl problém s tím, že se to zcela vyhne té zastávce u školy.
V té Jiříčkové ulici už dokonce nějaká občasná zastávka je, tam by problém z hlediska obtěžování nebyl. Ale zas by byl problém s tím, že se to zcela vyhne té zastávce u školy.
Re: Pražské autobusy
No ono je rozdíl tam jednou za čas vjet autem, to asi není problém, ale provozovat tam pravidelnou hromadnou dopravu je na soukromou účelovou komunikaci asi už trochu moc.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
MM. Četl si vyjádření Ropidu? Ten si cvrknul do kalhot jenom když jim to SVJ začalo vyhrožovat...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
9001 píše: Podstatný rozdíl je v tom, že na tom lese pak padá odpovědnost na majitele pozemku pokud dojde k pádu stromu atd na cyklostezku a tam si úřady dovolily dupnout... Tady jde o pozemní komunikaci, která je i koulaudovaná a všichni mají staženou zadnici...
Rušení klidu? To by tam měli zakázat vjezd veškeré dopravě




zákon 13/1997 Sb. -o pozemních komunikacích píše:§ 7
Účelová komunikace
(1) Účelová komunikace je pozemní komunikace, která slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků. Příslušný silniční správní úřad obecního úřadu obce s rozšířenou působností může na žádost vlastníka účelové komunikace a po projednání s Policií České republiky upravit nebo omezit veřejný přístup na účelovou komunikaci, pokud je to nezbytně nutné k ochraně oprávněných zájmů tohoto vlastníka. Úprava nebo omezení veřejného přístupu na účelové komunikace stanovené zvláštními právními předpisy21) tím není dotčena.
(2) Účelovou komunikací je i pozemní komunikace v uzavřeném prostoru nebo objektu, která slouží potřebě vlastníka nebo provozovatele uzavřeného prostoru nebo objektu. Tato účelová komunikace není přístupná veřejně, ale v rozsahu a způsobem, který stanoví vlastník nebo provozovatel uzavřeného prostoru nebo objektu. V pochybnostech, zda z hlediska pozemní komunikace jde o uzavřený prostor nebo objekt, rozhoduje příslušný silniční správní úřad.





Re: Pražské autobusy
No nevím čemu se tak divíte - vemte si několik let zpátky se taky řešilo obratiště Zelený Pruh. V zásadě stejný problém - soukromá komunikace. To se snad podařilo vyřešit myslím že odkupem? Tady se to asi takhle vyřešit nedá.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2118
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Obnovit 224 a 196 zkrátit na Kačerov 
A je to... 138 a 224 chytře proložit!

A je to... 138 a 224 chytře proložit!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Podstatný rozdíl je v tom, že na tom lese pak padá odpovědnost na majitele pozemku pokud dojde k pádu stromu atd na cyklostezku a tam si úřady dovolily dupnout... Tady jde o pozemní komunikaci, která je i koulaudovaná a všichni mají staženou zadnici...P_V píše:9001: Rozdíl mezi Harlacherovou ulicí a lesem u Jihlavy je ten, že v tom prvním případě by docházelo k rušení klidu v obytné zóně, zatímco les je hospodářský pozemek.
Rušení klidu? To by tam měli zakázat vjezd veškeré dopravě

Re: Pražské autobusy
9001: Rozdíl mezi Harlacherovou ulicí a lesem u Jihlavy je ten, že v tom prvním případě by docházelo k rušení klidu v obytné zóně, zatímco les je hospodářský pozemek.