Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 10.3.2007 10:10

No ale tak ta 134 ti moc nepomůže jako :) ... to je pár spojů... a navíc neproložených s 133...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 10.3.2007 9:51

Já mám v době výluky toto řešení:

133 - Staroměstská - Dlouhá Třída - Bílá Labuť - Florenc - .... Sídliště Malešice
207 - ponechat
134 - Staroměstská - Dlouhá Třída - Bílá Labuť - Florenc - Ládví
135 - ponechat

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 10.3.2007 9:29

Já si myslim, že by stačilo protáhnout 207 z Florence přes Nám. Republiky na Staroměstskou po trase dnešní 133 a bylo by vystaráno. 133 by nejezdila tolik napraná a 207 tolik prázdná, prostě by se to srovnalo.

Myslim si ale, že takovýto stav (133 i 207 přes nám.rep. na staroměstskou) by mohl bejt v trvalým stavu, nejen při současný výluce. Nabízí to docela atraktivní nové spojení. Jenomže to by v Ropidu museli zapnout mozkové buňky...

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

133 & 207

Příspěvek od Quetzalcoatl » 10.3.2007 1:57

POKRAČOVÁNÍ Z TT LAUROVÁ-RADLICKÁ

Mapl:133 není výluková. Je to pravidelná odkloněná linka. 133, od té doby co jí protáhli na ST je vždy narvaná.
-Protažení 133 a zkrácení 207 je strašná blbost -> každodenní zkušenost.
-Vrácení 207 na ST a 133 na FR je taky blbost, protože Žižkovští a Malešičtí se potřebují dostat do centra nejraději bez přestupu.
-Zrušení 207 je taky nesmysl, protože je to náhradní doprava za zrušenou tramvaj. (Zrušení tratě Bulhar - Ohrada je jedna z mála věcí, kterou komunisti udělali dobře.) Kdyby zrušili 207, bude obsazenost SD busů na 133 asi tak 10 os/m3. Pokud by neposílili. Na druhou stranu, posílení 133 je plýtvání, protože od cca Ohrady by byla moc málo vytížená.
Když byla 207 na ST, byla plná. Ne narvaná, jen plná. Teď jezdí 133 narvaná, ale naskytnou se výjimky -- občas bývá poloprázdná, poslední dobou od FR na Labuť. (Mimochodem úžasné odklonění. Každá výluka v oblasti mi nějak pomůže. :)) Narvanost 133 je ale nějak divně proměnlivá. 207 nyní jezdí prázdná.
Úloha nemá řešení? Ale má.
Je třeba zajistit, aby se 133 od Ohrady dál neplnila, narozdíl od 207. Ale jak? Je třeba zajistit rozumný proklad 133 a 207 mezi Černínovou a Florencem. Není výjimkou kolona dvou 133, jednou jsem zažil i 3 za sebou, z toho dvě prázdné. Hádejte, které to byly. Je prostě třeba zajistit, aby to jezdilo pravidelně a ne jak teď. Do Malešic ale nevidím, možná právě tam meškají.
Ráno nastupuji v rozmezí 10 minut a častěji jezdím 133, asi tak 1:4,5.
---
PPČ:Jen bych chtěl podotknout, že veškerá pozorování mám z ranní

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 24.2.2007 0:09

Karotka píše:Nic proti, ale vypadá to jako opsané z PR(opagandy) :lol:
Je to zvýšení vstřícnosti ke klientovi, ostatní klienti v tom vidí zdržování a buzeraci (účelně obsazené vozidlo je stupeň 4 nebo 5? :wink: )
Velice by prospělo, kdyby řidič nemusel lístenky hrabat kdovíkde, ale měl je někde po ruce - nejlépe i s prostorem na odkládání drobných. To je pro DP takový problém něco takového zřídit? Vždyť do starších kár se dodělávaly mypoly, výdejní okénka na lístky, PIDové pokladny (linky 3xx a 4xx)...
Pokud vyjímečně potřebuji koupit lístek u řidiče, vždy to proběhlo velmi svižně i s rozměněním. Řidič, když viděl, že se na něj dívám a mám peněženku v ruce už v průběhu mého nastupování měl připravený lístek, já jsem pouze zaplatil - 10 vteřin maximálně.

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 23.2.2007 23:29

Pajda píše:Přece každý musí předem vědět kdy a kam pojede. Proto už v pondělí dopoledne sepisuje seznam jízd na týden a jde zakoupit jízdenky i s potřebnou rezervou k nejbližšímu prodejci. Podobně si chystá drobné na každý plánovaný nákup, aby nikde u pokladny nezdržoval.
</legrace>

Steep: Placení jízdenky nezabere víc než 30 vteřin. Zahraj si doma na obchod a zkus si platit 25,- Kč 2 minuty. Asi to nepůjde ani kdybys platil pětitisícovkou a ještě drobné rozsypal. Holt při spěchu utíká čas rychleji :lol: :lol: :lol:

Je jen otázkou času, kdy se nějaká forma prodeje jízdenek objeví v tramvaji.
Jo 30vteřin možná někdy, ale většinou z mojí zkušenosti, řidič nejdříve hledá lístky, pak drobný na vracení => následně dotyčnému vydá lístek => poté si uklízí lístky a vybraný peníze tam kde je měj vložený a pak teprve jede... nezlob se na mě, ale to ve většině případů neni 30vteřin. Už vidim každýho řidiče jak se v kukani vomlátí jen proto aby to měl během 30vteřin prodaný a jel dál. A další fakt je taky to že někteří vlezou k řidiči pro lístek akorát když už se chystá zavřít dveře.... tazže... ve výsledku to zdržení je!
Jo a ty 2 minuty co jsem psal musíš brát tročku z nadskáskou a ne doslova, ale už i to jsem zažil...

admirak

Příspěvek od admirak » 23.2.2007 22:19

Pajda píše:...
</legrace>

...
Takto napsat "konec legrace" by mě v životě nenapadlo...Hustý :D :D =D>

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 23.2.2007 21:05

Káem píše:....Prodej jízdenek řidičem je moderní způsob zvýšení vstřícnosti dopravce ke klientům....
Nic proti, ale vypadá to jako opsané z PR(opagandy) :lol:
Je to zvýšení vstřícnosti ke klientovi, ostatní klienti v tom vidí zdržování a buzeraci (účelně obsazené vozidlo je stupeň 4 nebo 5? :wink: )
Velice by prospělo, kdyby řidič nemusel lístenky hrabat kdovíkde, ale měl je někde po ruce - nejlépe i s prostorem na odkládání drobných. To je pro DP takový problém něco takového zřídit? Vždyť do starších kár se dodělávaly mypoly, výdejní okénka na lístky, PIDové pokladny (linky 3xx a 4xx)...

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 23.2.2007 15:02

Přece každý musí předem vědět kdy a kam pojede. Proto už v pondělí dopoledne sepisuje seznam jízd na týden a jde zakoupit jízdenky i s potřebnou rezervou k nejbližšímu prodejci. Podobně si chystá drobné na každý plánovaný nákup, aby nikde u pokladny nezdržoval.
</legrace>

Steep: Placení jízdenky nezabere víc než 30 vteřin. Zahraj si doma na obchod a zkus si platit 25,- Kč 2 minuty. Asi to nepůjde ani kdybys platil pětitisícovkou a ještě drobné rozsypal. Holt při spěchu utíká čas rychleji :lol: :lol: :lol:

Je jen otázkou času, kdy se nějaká forma prodeje jízdenek objeví v tramvaji.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 23.2.2007 10:24

steep: Prodej jízdenek řidičem je moderní způsob zvýšení vstřícnosti dopravce ke klientům a snížení počtu nedobrovolných černých pasažérů, dále pak snížení nákladů na provize prodejcům jízdenek. Děje se tak na celém světě. Chybou tedy v tomto případě není prodej, ale existence takového bastarda, jako je linka č. 177.
Když se bude praktikovat to řešení , které navrhuješ ty, půjde dotyčný ne k trafice, ale nejdál K VLASTNÍMU AUTU, chápeš?

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Doplňkový prodej jízdenek u řidiče

Příspěvek od stteep » 23.2.2007 0:56

By mě docela zajímalo, kdo vymyslel způsob doplňového prodeje jízdenek u řidiče. Vždyť to zdržuje jak nevim co, to je horší jak čekat na dobíhajícího cestujícího. Nejvíc mě dostává když např. do zpožděný 177 nastoupí člověk na zast., kde je přes ulici trafika, a jde si koupit jízdenku k řidiči. Ten tam pak rachtá, hledá kde má jízdenky, ještě dotyčnýmu inteligentovy musí rozmnit protože jaksi nemá 25kč přesně. A máte hned 2minuty zpoždění navíc. Bych v takovejhle případech toho dotyčnýho vraždil, kor když pospíchám a ještě sem vytočenej že zas jede 177 jako obvykle pozdě. Si nemůžou lidi koupit lístek v trafice a nebo den předem když věděj že pojedou busem a nemaj legitku :?: Jak sem zjistil tak asi ne :? Jo!! a lepší je ještě když si kupuje někdo lístek u řidiče na zastávce kde je automat na jízdenky! to už bych toho dotyčnýho normálně kopnul

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 22.2.2007 12:35

Ano, přikoupili loni na podzim. Ono se totiž minimálně jednou do měsíce stávalo, že tři provozní ze čtyř nebyly a na 291 lítalo jedno pořadí víceméně podle plotu.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 22.2.2007 12:28

Proxy píše:Ještě "vyhrocenější" je situace u některých typů autobusů. V garáži Kačerov je deponováno 6 midibusů Ikarus E91, ale do provozu ve všední den vyjíždí maximálně 3 vozy - tedy pouze polovina :idea:
To nějak přikoupily, ne ?? Co já pamatuju, tak když závaděli tu sranda linku dole v Hlubočepích jezdily 3 ze čtyř. Protože původně byli tři, z čehož dva jezdily na lince okolo Karláku a po zavedení této linky koupili jeden navíc.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 01.2.2007 10:05

Pane Vedoucí, poslal jsem Vám mailem důvody, které mne ( a asi i DP) vedou k jednoznačnému zamítnutí nyní navrhované varianty zastávek BUS Oblouková.

Milý DJ, na Vršovické by jeden pruh prošel a na mnoha místech tam již dávno je. O tom to opravdu není. A zrovna křižovatky u Obloukové nepatří k těm, kde by byly na Vršovické problémy. Máme tam poblíž horší místa.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 31.1.2007 17:10

Absolut píše:Stavební řešení. Větší osová vzdálenost kolejí, širší nástupní ostrůvky se zábradlím + přístřeškem a jen jeden jízdní pruh pro auta. Taková Poliklinika Vysočany, ale bez retardérů, ty nám na Vršovické nikdy neprojdou.
Vršovická je frekventovanější tudíž jeden pruh neprojde :wink:

Odpovědět